Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Anglicky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Ubytovací poplatek
V ceně není zahrnuta: 50 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
Příjezd (check-in) od 14:00 do 18:00.
Odjezd (check-out) do 10:00.
Otevírací doba recepce
Pondělí - neděle:
9:00 - 18:00
Obchodní a Storno podmínky
Všeobecné smluvní podmínky hotelu Residence Muzeum Vltavínů upravují
vzájemný smluvní vztah mezi Residencí Muzeum Vltavínů, Panská 19, 381
01 Český Krumlov (dále jen hotel) a klientem – fyzickou nebo
právnickou osobu, která pobyt v hotelu jako objednatel objednává (dále
jen klient).
Objednávka pobytu a vznik smluvního vztahu
Klient si objednává pobyt v hotelu Residence Muzeum Vltavínů písemnou
objednávkou, kterou podává hotelu elektronickou poštou, online rezervací
nebo osobně, případně telefonicky
Náležitostmi, jež jsou nutné pro vystavení řádné objednávky, jsou:
jméno a příjmení klienta, kontakt (telefon, e-mail)
rozsah objednaných služeb“ – termín pobytu, kategorie apartmánu, počet osob, případně další požadavky
detaily platební karty – v případě zvolení standardní ceny slouží
jako garance pobytu, v případě nevratné ceny slouží k předplatbě za
ubytování
Odsouhlasením objednávky hotelem vzniká mezi klientem a hotelem smluvní vztah.
Hotel se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a
kvalitě a klient zaplatit hotelu smluvenou cenu ubytování a dalších
čerpaných služeb. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby
uvedené v objednávce, kterou klient podal a hotelu potvrdil.
Za odsouhlasených podmínek je považováno i zaškrtnutí souhlasu s podmínkami v procesu online rezervace na stránkách hotelu.
1. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných hotelem jsou uvedeny v ceníku hotelu a také
v písemném potvrzení u rezervací vytvořených přes rezervační systém
hotelu. Hotelem může být vyžadována předplatba na objednané služby.
Klient hradí zálohu na základě výzvy od hotelu v potvrzení pobytu, resp.
při podání objednávky pobytu.
Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Zrušení závazné rezervace zákazníkem
Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro
ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a
zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít,
případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou
závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti.
Zákazník je oprávněn zrušit závaznou rezervaci ubytování kdykoliv před příjezdem.
Zrušení vyžaduje písemnou, elektronickou podobu (email s doručenkou)
na adresu residence@muzeum-vltavinu.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení
rezervace je datum a čas odeslání emailu.
Zrušení objednávky pobytu lze provést ze strany objednavatele i
ubytovatele pouze písemně. Za den zrušení objednávky pobytu se považuje
den, kdy bude oznámení o tomto prokazatelně doručeno ubytovateli, resp.
objednavateli.
V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění na
straně ubytovatele nevzniká tomuto povinnost vrátit zaplacenou cenu
pobytu, ani její poměrnou část. Ubytovatel však může s ohledem na zvlášť
závažné důvody postupovat odlišně od tohoto ustanovení.
Storno poplatky při zrušení pobytu:
7 a více dní před zahájením pobytu: 0% z celkové částky za ubytování, 6 a méně dní před zahájením pobytu: 100% z částky za ubytování. V případě, že klient neobsadí předem objednané ubytování v den
příjezdu, účtuje hotel storno poplatek ve výši 100% z celkové částky za
ubytování a pobyt se ruší
Na rezervace vytvořené za tzv. nevratnou cenu nelze uplatnit žádné možné podmínky na navrácení částky za ubytování.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky, které jsou klientovi zaslány při vytvoření rezervace.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky,
pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině,
hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny v nemocnici, vážné
onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti
je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do
3 dnů od jejich vzniku.
Storno poplatek nebude účtován při zrušení pobytu ze strany ubytovatele.
Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacené
zálohy (resp. její poměrné části) ubytovatel ji vrátí způsobem, jenž si
určí (v hotovosti, převodním příkazem, poštovní poukázkou, atd.), a to
do 30 ti dnů ode dne, kdy došlo k doručení písemného zrušení objednávky
ubytovateli. Rezervace ze strany hotelu je závazná, až po zaplacení
zálohy za pobyt či poskytnutí garance platební kartou, pokud nestanoví
ubytovatel jinak.
3. Garance pobytu
Hotelem může být vyžadována garance platební kartou či zaplacením
zálohy ve výši očekávaného čerpání služeb před jejich využitím. Klient
hradí zálohy na základě výzvy od hotelu v potvrzení pobytu.
V případě garantovaných rezervací hotel vyžaduje uvedení údajů o
platební kartě. Jako garance jsou přijímány následující platební karty:
Maestro Card, Master Card, Visa, American Express.
V případě rezervací negarantovaných platební kartou je rezervace
platná do 18.00 hodin v den příjezdu. Po této době bude rezervace
zrušena a nebude účtován žádný stornopoplatek.
4. Platební podmínky
Úhradu objednaných služeb může klient provést:
1. V recepci ubytovacího zařízení Residence Muzeum Vltavínů při příjezdu
v hotovosti v českých korunách/eurech nebo platební kartou.
2. Předplatbou platební kartou ještě před příjezdem nebo převedením
částky na bankovní účet Residence Muzeum Vltavínů nebo vkladem hotovosti na
účet hotelu. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné
předložit při příjezdu v recepci hotelu. V cenách je zahrnut poplatek
(ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovené obecně
závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu.
3. V případě rezervace vytvořené za tzv. nevratnou cenu, dochází
k účtování celkové ceny pobytu okamžitě po jejím vytvoření a to
účtováním částky z poskytnuté platební karty, nebo okamžitým uhrazením
celkové ceny pobytu bankovním převodem na bankovní účet ubytovatele.
4. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line
rezervace, je třeba jako garanci on-line rezervace uvést číslo platební
karty. Údaje o platební kartě jsou dostupné pouze hotelu, ve kterém si
klient rezervuje apartmán a karta může být použita k předautorizaci. V
případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list“,
jehož splatnost je 3 dny.
Nebude-li záloha za pobyt zaplacena v termínu uvedeném v potvrzení
pobytu, může hotel od potvrzené objednávky odstoupit. Nezaplacením
zálohy nezaniká povinnosti provést písemné storno objednaných služeb.
Úhradou zálohy se rozumí její připsání na účet hotelu
5. Voucherem či jiným poukazem, který je hotelem akceptován.
K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení pobytu vystavené hotelem.
Potvrzení pobytu, které klient obdrží, obsahuje následující údaje:
jméno a příjemní klienta, termín pobytu, kategorie pokoje, počet osob,
výpis objednaných služeb, cenu a formu úhrady v čase a zda-li byl pobyt
garantován platební kartou. Klient je povinen zkontrolovat správnost
uvedených údajů. Při zjištění nesrovnalostí kontaktuje klient neprodleně
hotel.
5. Nástup na pobyt
Při nástupu se klient v recepci hotelu prokáže potvrzením pobytu a
občanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených
zákonných povinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro
cizineckou policii) recepce klienta ubytuje a poskytne mu další
informace k pobytu.
6. Práva a povinnosti klienta
Uzavřením závazné rezervace se klient zavazuje dodržovat během svého
pobytu provozní řád ubytovacího zařízení Residence Muzeum Vltavínů. Klient
je povinen seznámit se s provozním řádem okamžitě po jeho příjezdu do
ubytovacího zařízení.
Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb.
Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu, pokud možno
na místě samém tak, aby mohla být sjednána náprava. Uplatnění na místě
samém umožní odstranění vady v co nejkratším možném čase. Odstupem času
se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení
reklamace.
Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou
cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů
poškození, nedbalosti klienta nebo zvláštních služeb, které požadoval on
sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané
hodnoty
Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám
nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta
využívají služeb ubytovatele.
Klient uzavřením závazné rezervace umožňuje využití jeho osobních
údajů k marketingovým a propagačním účelům a to výlučně a pouze
ubytovacímu zařízení Residence Muzeum Vltavínů.
7. Práva a povinnosti ubytovatele
Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
Ubytovatel je povinen zabezpečit dohodnuté služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
8. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky
ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru). Podmínky vstupují v platnost
dne 26. 9. 2016. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně
mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
9. Pozdní platba
Klient souhlasí s pozdním účtováním z poskytnuté platební karty v případě čerpání služeb, které nezaplatil a to v den odjezdu.
10. Závěrečná ustanovení
Klient ubytováním v hotelu souhlasí s obchodními podmínkami.
Klient vstupem do komplexu hotelu je seznámen s tím, že v hotelu a
přilehlých pozemcích je pro větší bezpečnost instalován kamerový systém.
Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije
hotel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi hotelem a klientem a
k zaslání akčních nabídek hotelu.
Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne: 26. září 2016
Hotel si vyhrazuje právo na změny všeobecných smluvních podmínek.