×

Pension Athanor-romantické ubytování Český Krumlov

Rezervace pro skupiny: skupiny@hotely.cz
  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Bez stravy
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 365  / os. / noc, bez stravy, 13. - 14. čvc

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Pension Athanor-romantické ubytování Český Krumlov je ideálním místem pro hosty, kteří hledají ubytování ve vkusně zařízených pokojích ve městě Český Krumlov. Osvěžující wellness služby jsou k dispozici pro hosty, bližší informace o možnostech najdete ve formuláři níže. V některých pokojích je k dispozici i klimatizace, která Vám pomůže během horkých letních dnů zajistit pohodlnou dovolenou. Seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) a vybavení jednotlivých pokojů v Pension Athanor-romantické ubytování Český Krumlov najdete ve formuláři níže a v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí Vzdálenosti od ubytovacího zařízení: Egon Schiele Art Centrum 400 m , Muzeum Tortury 500 m, Muzeum marionet 500 m, U náměstí 400 m, Český Krumlov - historické centrum 400 m, Kostel svatého Víta v Českém Krumlově 500 m, Wax muzeum Český Krumlov 400 m, Rozhledna Granátník 3.6 km, Areál kostela Nanebevzetí panny Marie - Kájov 4 km, Na statku Ratzka 4 km, Pension Na Kovárně 400 m, Regionální muzeum v Českém Krumlově 500 m, Dům české fotografie 500 m, Kaple na Křížové Hoře Český Krumlov 1000 m, Grafitový důl 1.7 km, Vyšenské kopce 1.7 km, Webkamera - Český Krumlov 500 m, Galerie Kaplanka 500 m, Státní hrad a zámek Český Krumlov 400 m, Penzion u Achilla 500 m.

Stravování V ceně pobytu není zahrnuta strava. K ubytování si můžete objednat i snídaně v rezervačním formuláři.

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: platební karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Nejdřívější možný příjezd je 14:00, nejpozdější odjezd je o 11:00. Domluvit se můžete s personálem v jazyce: Česky.

9.6

Vynikající

Na základě 43 hodnocení

  • Starší pár
    října. 2024.

    "Vše"

  • Individuální host
    července. 2024.

    "Vzhledem k úmrtí v rodině jsme museli pobyt ve vašem penzionu o den zkrátit a vyšli jste nám vstříc bez stornopoplatků a velmi pružně bylo vše vyřízeno. Velmi příjemný personál, vynikající snídaně. Rádi se budeme vracet."

  • Starší pár
    července. 2024.

    "Penzion je na krásném místě, seběhnete schody a jste v centru. Má nádherný výhled z okna , na kostel, hrad. Ubytování je krásné, slečna , nebo paní recepční je jedním slovem úžasná. Poradí s výlety, zajistí, obvolá. Je to drobná osůbka se spoustou energie, takové sluníčko☀️"

  • Individuální host
    října. 2023.

    "Nemám žádné výhrady."

  • Individuální host
    října. 2022.

    "Pěkné, stylové."

Plešivecké náměstí 271, 38101, Český Krumlov (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz

- přehled pokojů

Pokoj s vlastní kuchyňkou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj s vlastní kuchyňkou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 os.
  • Vířivka
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 os.
  • WIFI
  • Lednička
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 os.
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj s klimatizací  pro 2 os. Pokoj s klimatizací pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 os.
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 os.
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Pension Athanor-romantické ubytování Český Krumlov je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.7/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Golfové hřiště (ve vzdálenosti 7000 m)

Wellness, relax
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Pokojová služba, Zahrada, Vlastní úschovna kol

    Pivnice na blízku, Dětské hřiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Bar na blízku, Kavárna na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Vinárna, Cukrárna na blízku, TV místnost

Stravování
  • Nejbližší restaurace - nevlastní (ve vzdálenosti 250 m)

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

  • 1.6 km Centrum města
Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 11:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
Doplňující obchodní podmínkyVŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB UBYTOVÁNÍ V PENSIONU ATHANORVšeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) Pensionu Athanor (dále jen ubytovacího zařízení) upravují vzájemný smluvní vztah mezi obchodní společností Athanor CZ s.r.o., IČO: 28328554, se sídlem Valtice, Zahradní 262, PSČ: 69142, tel: +420 720 611 712, e-mail: info@apartmanyathanor.cz (dále jen provozovatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v ubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen klient).1. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahuKlient si objednává služby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává ubytovacímu zařízení elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách nebo přes rezervační rozhraní třetích stran (např. Booking). Rezervace (Objednávka) musí obsahovat:–jméno a příjmení klienta (v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ)–termín pobytu–kontaktní údaje: telefonní číslo, adresa klienta, e-mailový kontakt–preferovaný způsob úhrady za služby–počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí věk)–druha počet objednaných doplňkových služeb (zejm. přistýlky, parkování)Ubytovatel předběžné rezervace zaeviduje a obvykle zpracovává do 24 hodin. Potvrzuje předběžné rezervace, zamítá předběžné rezervace, nebo navrhuje klientovi jiný termín. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacím zařízením a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovací zařízení (dle bodu 4. těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacím zařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímuzařízení smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce nebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a ubytovací zařízení potvrdilo.2. Práva a povinnosti klientaKlient má právo: Být dostatečně a úplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně; na řádné poskytnutí jím objednaných, ubytovacím zařízení potvrzených (zálohově zaplacených) služeb; před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s bodem 7.; reklamovat vady poskytovaných služeb. Klient je povinen: Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavku na rezervaci; zaplatit ubytovacímu zařízení v požadovaném termínu zálohu a doplatek za pobyt nebo plnou cenu za pobyt dle konkrétních podmínek objednávky; respektovat předpisy ubytovacího zařízení jehož služby využívá; pečlivě si překontrolovat ubytovacím zařízením vystavené potvrzení pobytu (ubytovací voucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ubytovací zařízení neprodleně kontaktovat.3. Povinnosti ubytovacího zařízeníUbytovací zařízení je povinno: Poskytnout klientovi důležité informace k objednaným službám a potvrdit klientovi řádně objednané služby. Při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě. V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb nebo závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok ubytovacího zařízení na stornovací poplatky, vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými storno poplatky.4.Ceny služeb a jejich úhradaCeny služeb poskytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na www.pensionbaltazar.cz Klientovi budou po vytvoření rezervace zaslány, podklady k platbě faktura na pobyt v ubytovacím zařízení, ve výši 100 % z celkové výše objednávky, nedohodnou-li se ubytovatel s objednatelem jinak. Klient je povinen platbu řádně uhradit, tzn. ve výši a v termínu splatnosti uvedeném na dokladu. Pokud není platba klientem uhrazena včas rezervace se automaticky ruší. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na účet provozovatele, nebo online přes platební bránu. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být klientem reklamovány v písemné formě, a to do 5 - ti dnů od data jeho obdržení. V případě, že je ze strany ubytovatele uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého ubytovatel shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu(faktuře).5. Potvrzení pobytuK čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené ubytovacím zařízením, e-mailem. Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně ubytovací zařízení emailem na adresu: info@apartmanyathanor.cz6.NástupPři nástupu se klient prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti. Po splnění výše uvedeného ubytovatel klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu. Dle uvážení ubytovatele může být klient ubytován skrze telefonní hovor, kdy jsou mu všechny informace včetně pokynů k vyzvednutí klíčů předány bez osobní asistence. V tom případě je klient o tomto postupu informován dopředu a informace z občanských průkazů klient ubytovateli zasílá prostřednictvím sms nebo jiných komunikačních médii. V prostorách nejsou povoleny další návštěvy.7. Storno podmínkyStorno podmínky jsou nedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a ubytovacím zařízením. Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky nebo rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích služeb ze strany klienta. Storno poplatek se účtuje z celkové výše objednaných služeb. Poplatek představuje náhradu škody způsobenou ubytovateli. Při zrušení rezervace od data, kdy byla hostem zadána je výše storno poplatku:Zrušení zdarma 8 dní před příjezdem100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 8 dní před příjezdemV případě zrušení pobytu, u kterého byla již provedena platba je ubytovatel povinen objednateli vrátit částku převyšující storno poplatek. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátit objednateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část. Při zkrácení délky pobytu platí stejné storno poplatky, jako při zrušení pobytu. V případě storna z vážných neodvratitelných událostí je po vzájemné dohodě možná změna termínu. O tom, zda bude storno poplatek účtován rozhodne ubytovatel. Pokud si klient rezervoval pobyt přes portál Booking, platí pro něj storno podmínky uvedené na tomto portále. Pokud zde není blíže specifikováno, řídí se ubytovatel všeobecnými obchodními podmínkami.8. ReklamaceReklamaci objednaných služeb poskytovaných ubytovatelem je klient povinen uplatnit v písemné formě. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly klientovi předmětné služby poskytnuty. Reklamace daňových dokladů se řídí dle odstavce Ceny a platební podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.9. Odpovědnost za škoduKlient nese zodpovědnost za všechny jím způsobené škody během pobytu. V případě, že škodu způsobilo dítě, odpovědnost nese zákonný zástupce, stejně tak jako případné újmy na zdraví dítěte v prostorách ubytovatele. Klient je povinen uhradit ubytovateli škodu vzniklou na majetku. Ubytovatel je oprávněný vypovědět smlouvu s okamžitou účinností, pokud klient přes výstrahu hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy, zejména:–Klient při rezervaci a následném příjezdu zamlčí skutečný počet osob nebo zvířat na pokoji–Klient úmyslně, nebo nedbale poškozuje majetek ubytovatele, či jeho chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování a morálkou a obtěžuje svým chováním ostatní ubytované klienty–zdravotní stav Klienta ohrožuje zdraví ostatní klientů–Klient nejedná v souladu s ubytovacím řádem ubytovatele–Klient nebo osoby přihlášené spolu s klientem k pobytu nerespektují v době od 22 hod do 7 hod režim nočního klidu a dochází tak k rušení a obtěžování dalších ubytovaných osob.Pokud ubytovatel zjistí, že klient hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy (závadné jednání), bez odkladu klienta vyzve k nápravě a zároveň ho upozorní na možnost okamžité výpovědi smlouvy o ubytování. V případě, že klient pokračuje v závadném jednání anebo závadné jednání opakuje, případně se dopustí jiného závadného jednání, ubytovatel vypoví klientovi smlouvu s okamžitou účinností. Okamžitou výpověď může ubytovatel udělit i ústně a sepsat o tom záznam. Při okamžité výpovědi je klient povinen bezodkladně zcela vyklidit ubytovací zařízení a ukončit ubytování. Pokud je okamžitá výpověď udělena v době mezi 22 hod a 7 hod, je klient povinen vyklidit prostory a ukončit ubytování nejdéle do 10 hod ráno. V případě, že klient nevyklidí ve stanovené lhůtě prostory a neukončí ubytování, je ubytovatel oprávněn bez odkladu vyklidit ubytovací zařízení. O vyklizení ubytovatelem pořídí ubytovatel záznam. Věci klienta uloží ubytovatel na určeném místě a klienta vyzve k jejich převzetí. Pokud klient hrubě poruší povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy, a je mu ubytovatelem udělena okamžitá výpověď, má ubytovatel právo na zaplacení smluvní pokuty. Smluvní pokuta se stanoví ve výši rozdílu mezi uhrazenou cenou za celkový pobyt klienta a cenou vyčerpané doby pobytu před udělením výpovědi. V apartmánech není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se nevztahuje na spotřebiče určené k osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, atd.), na výpočetní techniku (notebook) a na nabíječky výpočetní techniky (notebook, fotoaparát). Domácí zvířata nejsou povolena. Nezletilé osoby mladší je vhodné mít z bezpečnostních důvodů pod dozorem dospělé osoby. Dospělá osoba nese plnou odpovědnost za nezletilou osobu a případné škody, kterou způsobí. Od 22:00 do 8:00 hodin jsou osoby užívající prostory povinny respektovat noční klid. Osoby užívající prostory musí při odchodu z pokoje uzavřít vodovodní kohoutky, uzavřít okna a dveře, vypnout elektrické spotřebiče, zhasnout světla. Vnitřní prostory apartmánu jsou nekuřácké. Kouření v těchto prostorách je pokutováno částkou 5 000,-Kč (slovy: pět tisíc korun českých).10. Ochrana osobních údajůOchrana osobních údajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě klienta podnikatele také identifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení. Údaje o klientovi jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám, pokud klient prostřednictvím třetí osoby neučinil rezervaci či jiné jednání v souvislosti se smlouvou. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Klient souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem ubytovatele na elektronickou adresu. Svůj souhlas s uchováním a zpracováním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může klient kdykoliv písemně odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@apartmanyathanor.cz11. Závěrečná ustanoveníVšeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 20.12.2024. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavřený smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem.