×

NoNe apartmány Branná

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Bez stravy
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.
  • Okamžité potvrzení
  • Bezplatné parkování
  • Zdarma WIFI
  • Wellness služby
  • Užívané jazyky: Česky

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby NoNe apartmány Branná nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Branná. Svá auta během celé dovolené můžete nechat odpočívat na parkovišti u objektu bez poplatku. Osvěžující wellness služby jsou k dispozici pro hosty, bližší informace o možnostech najdete ve formuláři níže. Vybavení pokojů a bližší informace o nabídce služeb (včetně služeb za příplatek) v NoNe apartmány Branná najdete ve formuláři níže v podrobnostech zvoleného pokoje.

Stravování Stravování není zahrnuto v ceně ubytování.

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: kreditní karta, hotovost, bankovní převod. Při rezervaci ubytování v NoNe apartmány Branná je třeba zaplatit zálohu ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt a ubytování je možné od 15:00, pokoj je třeba v den odjezdu opustit nejpozději do 10:00. Domluvit se můžete s personálem v jazyce: Česky.

Branná č.ev. 31, 78825, Branná (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Bez stravy
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
A03 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 1+kk A03 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 1+kk
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
A04 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 1+kk A04 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 1+kk
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
A05 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 2+kk A05 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkónem 2+kk
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. (s možností přistýlky) Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 6 osob
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 3 os. (s možností přistýlky) Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. Apartman se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
A09 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkonem 1+kk A09 - Apartmán s kuchyní, wc, koupelnou a balkonem 1+kk
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
Apartman se sprchou se společnou kuchyňkou pro 2 os. Apartman se sprchou se společnou kuchyňkou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Rekreační dům (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. (s možností přistýlky) Rekreační dům (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 6 osob
  • WIFI
  • Balkón/terasa
  • Lednička
podrobnosti
Parkování, doprava
  • Bezplatné parkování

Volný čas
  • Odpočinek: Jóga (na blízku), Turistické možnosti (na blízku), Stolní tenis (na blízku)

    Přírodní koupání, Cyklotrasy v okolí, Stolní hry, Půjčovna lyží na blízku, Horolezectví na blízku

Wellness, relax
  • Wellness, relax
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Hotel - Zahrádka - na blízku, Pivnice na blízku, Kavárna na blízku, Cukrárna na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Autobusová zastávka na blízku, Úschovna lyží, Lyžařský vlek na blízku, TV místnost, Terasa, Konferenční místnost, Nekuřácké prostředí

    Vlastní úschovna kol, Zahrada, Střešní zahrada

Stravování
  • Stravovací možnosti: Nejbližší restaurace - nevlastní (ve vzdálenosti 50 m)

    Možnost vaření venku: Možnost grilování

    Kuchyně

Služby pro děti
  • Dětská herna

Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Ubytovací poplatek
V ceně není zahrnuta: 20 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemný smluvní vztah mezispolečností NONE s. r. o.,IČ: 173 12 876, č. ev. 31, 788 25 Branná, jakoubytovatelem (dále jen „poskytovatel“), a fyzickou neboprávnickou osobou, jako ubytovaným (dále jen „klient“), jehož předmětem je ubytování vBranné, na adrese č. ev. 31, 788 25 Branná, (dále jen „apartmán“ nebo také “ubytovací zařízení”). VOPse stávají součástípředsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání meziposkytovatelem a klientem a součástí smlouvy o ubytování (dále jen „smlouva“) okamžikem jejího uzavření (akceptacíobjednávky). I. PŘEDSMLOUVNÍ UJEDNÁNÍ 1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednáníubytování, sjednání jeho podmínek a akceptaci konečné objednávky zestrany poskytovatele. 2. Objednávky ubytování mohou být klientem činěny v elektronické formě prostřednictvím on-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,nebo prostřednictvím emailové komunikace. 3. Poskytovatel vyjadřuje akceptací objednávkyv rámci on-line webového rozhraní nebo emailem souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena. 4. Klient je oprávněn využívaton-line webové rozhraní pouze v případě, že souhlasí s VOP. Klientovi se doporučuje ve vlastním zájmu seznámit se s těmito VOP před uskutečněním objednávky/rezervace.Při opakovaném využívání online rezervace je klient povinen vždy seseznámit s aktuálním zněním VOP. Poskytovatel si vyhrazuje právojednostranně tyto VOP změnit, přičemž změna VOP je účinná ode dnejejich zveřejnění na internetových stránkách poskytovatele. Pokud klient nesouhlasí s některými ustanoveními těchto VOP, poskytovatel ho žádá,aby tento online rezervační systém nevyužíval. 5. V případě, že klient objednává ubytování prostřednictvím emailové komunikace, objednávka musí obsahovat:• jméno a příjmení Klienta• termín pobytu• kontaktní údaje klienta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail• způsob úhrady ubytování• počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí věk) II. SMLOUVA O UBYTOVÁNÍ Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout klientovi služby ve smlouvě stanovené (dále jen „ubytování“ nebo „služby“) a klientovi právo tyto služby odebrat a povinnost uhradit poskytovateli za jejich poskytnutí sjednanou cenu. III. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1. V případě objednávky ubytování prostřednictvímon-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,je klient povinen uhradit cenu služeb v plné výši bezhotovostně platební kartou.Z uvedeného důvodu je při online rezervaci od klienta požadováno číslo kreditní /debetní kartya další platební údaje podle podmínek příslušného poskytovatele platebních služeb. Potvrzením rezervace dává klient souhlas k realizaci úhrady za rezervované služby v plné výši ve prospěch poskytovatele a opravňujeposkytovatele k realizaci této úhrady. Celková cena služebje ihned zúčtována ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. 2. Poskytovatel je dle svého uvážení oprávněn požadovat případně jen garanci ve formě předautorizace platební karty klienta. Předautorizace platební karty slouží k zajištění rezervace ubytování a z platební karty není stržena v okamžiku předautorizace žádná částka. Předautorizace platební karty také slouží jako záruka pro poskytovatele v případě nedojezdu klienta, pozdního storna ubytování nebo neuhrazení všech závazků klienta. V těchto případech je poskytovatel oprávněn provést autorizaci platby odpovídající částce závazků klienta,a to bez přítomnosti klienta, k čemuž klient předautorizací platební karty dává svůj souhlas. 3. V případě objednávky ubytování prostřednictvím emailové komunikace,je poskytovatel oprávněn požadovat zálohu na objednané služby až docelé výšeceny ubytování. Nebude-li záloha klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednané ubytování písemným oznámením o zrušení ubytování na email klienta. Doplatek ceny ubytování musí být uhrazen nejpozdějiv den ukončení pobytu, ledaže se smluvní strany písemně dohodly jinak. 4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany klienta je klient povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu ubytování v plné výši. 5. V případě prodlení klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má poskytovatel právo požadovat po klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek,kterou/které má vůči klientovi po lhůtě splatnosti. 1. V případě objednávky ubytování prostřednictvím on-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,je klient povinen uhradit cenu služeb v plné výši bezhotovostně platební kartou.Z uvedeného důvodu je při online rezervaci od klienta požadováno číslo kreditní /debetní kartya další platební údaje podle podmínek příslušného poskytovatele platebních služeb. Potvrzením rezervace dává klient souhlas k realizaci úhrady za rezervované služby v plné výši ve prospěch poskytovatele a opravňuje poskytovatele k realizaci této úhrady. Celková cena služeb je ihned zúčtována ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. 2. Poskytovatel je dle svého uvážení oprávněn požadovat případně jen garanci ve formě předautorizace platební karty klienta. Předautorizace platební karty slouží k zajištění rezervace ubytování a z platební karty není stržena v okamžiku předautorizace žádná částka. Předautorizace platební karty také slouží jako záruka pro poskytovatele v případě nedojezdu klienta, pozdního storna ubytování nebo neuhrazení všech závazků klienta. V těchto případech je poskytovatel oprávněn provést autorizaci platby odpovídající částce závazků klienta,a to bez přítomnosti klienta, k čemuž klient předautorizací platební karty dává svůj souhlas. 3. V případě objednávky ubytování prostřednictvím emailové komunikace,je poskytovatel oprávněn požadovat zálohu na objednané služby až docelé výšeceny ubytování. Nebude-li záloha klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednané ubytování písemným oznámením o zrušení ubytování na email klienta. Doplatek ceny ubytování musí být uhrazen nejpozději v den ukončení pobytu, ledaže se smluvní strany písemně dohodly jinak. 4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany klienta je klient povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu ubytování v plné výši. 5. V případě prodlení klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má poskytovatel právo požadovat po klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek,kterou/které má vůči klientovi po lhůtě splatnosti. 6. Všechny částky k úhradě jsou v české koruně(CZK). Směnný kurz k cizím měnám se řídí kurzovním lístkem ČNB platným pro daný den - valuta nákup. V případě platby platební kartou semůže směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala IV. STORNO PODMÍNKY1. Stornem se rozumí zrušení nebo úpravy akceptované objednávky ubytování, tj. uzavřené smlouvy.Storno je klient povinen uplatnit v písemné formě nebo elektronicky emailem.Stornuje-li klient objednávku ubytování, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatek; výše storno poplatku je vypočítávána z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:a) storno objednávky klientem do 30 dnů před sjednaným zahájením ubytování je zdarma;b) storno objednávky klientem méně do 14 dnů před sjednaným zahájením ubytování nebo v případě nedojezdu - stornopoplatek činí 50% celkové sjednané ceny ubytování (tj. všech nocí),c) storno objednávky klientem méně než 14dnů před sjednaným zahájením ubytování nebo v případě nedojezdu -storno poplatek činí 100% celkové sjednané ceny ubytování (tj. všech nocí). 2. Poskytovatel je oprávněn započítat na úhradu storno poplatku zálohu poskytnutou klientem nebo provést autorizaci platby odpovídající částce storno poplatku z karty klienta. 3. V případě, že není možné stornopoplatky či jejich část takto zaplatit, má poskytovatel právo zaslat klientovi fakturu ve výši dlužných storno poplatků a klient je povinen předmětnou fakturu ve lhůtě uvedené na faktuře zaplatit. 4. Poskytovatel je oprávněn stornovat objednávku pouze ze závažných důvodů. Stornuje-li poskytovatel objednávku před sjednaným zahájením ubytování, vrátí poskytovatel klientovi uhrazenou zálohu, jinak nemá klient právo na náhradu jakékoliv vzniklé škody či ušlého zisku. V. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA 1. K čerpání ubytovacích služeb opravňuje klienta potvrzená rezervace. Klient je povinen na této rezervaci překontrolovat správnost údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně poskytovatele e-mailem nebo telefonicky. 2. Při nástupu se klient prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti.3. Po splnění uvedených formalit je klient ubytován a jsou mu poskytnuty další informace k pobytu. 4. Klient má právo užívat po dohodnutou dobu přidělený apartmán. Apartmán se předává klientovi vždy od 14:00 do 20:00hod, ledaže se poskytovatel s klientem dohodnou písemně jinak. 5. Klient je povinen zacházet s majetkem poskytovatele šetrně. Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je klient povinen neprodleně hlásit poskytovateli . Klient jepovinen udržovat pořádek a čistotu v apartmánu, sauně a všech dalších společných prostorách ubytovacího zařízení. Klient je povinen dodržovat noční klid v době od22:00 do 6:00 hodin. Klient je povinen zabezpečit soukromé (vnesené) věci, a to včetně zaparkovanýchvozidel tak, aby nemohlo dojít k jejich zcizení. Poskytovatel tyto věci nepojišťuje a vzhledem k charakteru ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí. 6. Klient je povinen při nástupu do ubytovacího zařízení převzít svazek klíčů. Ztrátu svazku klíčů, nebo jeho částí,je klient povinen neprodleně bez zbytečného odkladu oznámit poskytovateli. Svazek klíčů je majetkem poskytovatele, při ztrátě je Klient povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky, klíčů apod.,resp. další náklady,které bude poskytovatel nucen vynaložit na odstranění touto ztrátou vyvolaných následků. 7. Klient je povinen nejpozději v okamžiku odjezdu zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadovalon sám a nebo hosté, kteřího doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. 8. Klient odpovídá za osoby, které za ním přišly na návštěvu pocelou dobu jejich pobytu v objektu, a je povinen je doprovázet při jejich průchodu společnými prostorami objektu. Pro návštěvy klienta platí stejné povinnosti jako pro klienta.Poskytovatel má právo, podlevlastního uvážení, neumožnit vstup jiné osobě do objektu a nebo takovou osobu následně z objektu vykázat. 9. Klient ručí a odpovídá poskytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on nebo jeho host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb poskytovatele. 10. Klient je povinen předat apartmán poskytovateli ve stavu v jakém jej převzal.V případě, že klient nepředá poskytovateli apartmán ve stavu v jakém jej převzal,je poskytovatel oprávněn vyměřit klientovi peněžní pokutu do výše nákladů spojených s uvedením apartmánu do původního stavu. 11. Klient je povinen uvolnit apartmán v den odjezdu do 10:00, pokud se s poskytovatelem nedohodl jinak. V případě, že klient neuvolní apartmán ve stanoveném čase, je poskytovatel oprávněný klientovi účtovat další pobytový den nebo osobní zavazadla klienta vystěhovat a zajistit, aby nedošlo k omezení práv dalších klientů. 12. Poskytovatel v těchto případech schraňuje majetek klienta po dobu 2 týdnů ve svých prostorách a po této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz a schraňování věcí klienta najme firmu. Klient pro takový případ zmocňuje poskytovatele, aby jeho jménem, jako složitel, na toto uzavřel smlouvu s vybraným schovatelem, a to za běžných obchodních podmínek. 13. Klientovi je zakázáno:-umožnit vstup, pobyt a přespánív ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovat klíče od ubytovacího zařízení třetím osobám,-přemísťovat nábytek do jiných pokojů nebo prostor bez souhlasu poskytovatele,-kouřit v prostorách ubytovacího zařízení -vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč.marihuany), neskladné předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky apod.,-znečišťovat či jinak znehodnocovat společné prostory a okolí ubytovacího zařízení- chovat v prostorách ubytovacího zařízení zvířatavšech druhů. 14. Podmínkou pro pobyt v ubytovacím zařízení poskytovateleje zejména dodržování smlouvy o ubytování, VOP, provozního řádu, základních pravidel společenského soužití, tolerance a vzájemného respektu ve smyslu občanského zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování pořádku a čistoty ve všech prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním okolí. Za porušení povinností uvedených těchto VOP je poskytovatel oprávněn vyměřit Klientovi peněžní pokutu do výše 20 000 Kč. VI. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE 1. Poskytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech poskytnout klientovi jiné ubytování, než bylo původně dohodnuté, pokud se nijak podstatně neliší od potvrzené objednávky. 2. Poskytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp.je vyúčtovávat průběžně.Poskytovatel může prodloužit pobyt Klientovi jen v případě, že má poskytovatel k dispozici volnou kapacitu. 3. V případě, že klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzení rezervace,poskytovatel má právo účtovat klientovi částku za celý pobyt včetně služeb. 4. Poskytovatel je oprávněn ukončit poskytování ubytování klientovi a odstoupit od smlouvy s okamžitou platností a bez nárokuklienta na vrácení peněz, když:- klient poruší smlouvu,tyto VOP nebo ubytovací řád podstatným způsobem, nebo - klient opakovaně poruší kteroukoliv povinnost sjednanou ve smlouvě, VOP nebo ubytovacím řádu, nebo- klientv porušování takové povinnosti přes výzvu poskytovatele pokračuje, nebo - klient bude v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 5 dnů potermínu splatnosti,nebo- zdravotní stav klienta ohrožuje zdraví třetích osob a personálu, nebo- z důvoduzásahu vyšší moci. VII. SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM OBCHODNÍCH NABÍDEK,OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, COOKIES 1. Poskytovatel je oprávněn zasílat obchodnísdělení a informace související se službami, zbožím nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu klienta pouze v případě, že klient vyslovil s tímto zasíláním výslovný souhlas před odesláním objednávky poskytovateli. 2. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a klient je má právo odmítnout. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění ze smlouvy o ubytování a pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele je naopak povinné. 3. V případě dobrovolného poskytnutí osobních údajů má klientprávo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat. Klient má též obecné právo na zlikvidování osobních údajů, jakmile pomine účel, pro který byly osobní údaje zpracovány, nebo na základě žádosti subjektu údajů.Klient, který zjistí nebo se domnívá, že poskytovatel provádí zpracování jeho osobních údajů vrozporu se zákonem, má právo požadovat vysvětlení v souvislosti se zpracováním jeho osobních údajů a zejména pak právo požadovat opravu, doplnění, likvidaci nebo zablokování osobních údajů.Klient má téžprávo přístupu ke svým osobním údajům. Požádá-li kliento informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Obsahem takové informaceje vždy sdělení o a) účelu zpracování osobních údajů,b) osobních údajích, případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji,c) povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah dopráva a oprávněných zájmů subjektu údajů,d) příjemci, případně kategoriích příjemců. 4. Pokud si klient nepřeje, aby jeho osobní databyla registrována v databázi poskytovatele, je povinen tuto skutečnost poskytovateli oznámit. 5. Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, adresa elektronické pošty a telefon. Pro účely plnění ze smlouvy o ubytování a dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatel zpracovává tyto osobní údaje klienta: jméno a příjmení, adresa elektronické pošty, adresa bydliště, identifikační číslo,daňové identifikační číslo, datum narození, telefonní čísloa číslo občanského průkazu či jiného dokladu totožnosti. 6. Klient si je vědom, že poskytovatel je oprávněn z titulu plnění ze smlouvy o ubytování a dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele zpracovávat osobní údaje klienta, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování a splnění zákonné povinnosti. Souhlasí-li klient se zasíláním obchodních sdělení, klient vyslovuje souhlas též se zpracováním osobních údajů poskytovatelem pro účely zasílání informacía obchodních sdělení klientovi. Souhlas se zpracováním osobních údajů podle předchozí věty tohoto odstavce není podmínkou pro uzavření smlouvy o ubytování. 7. Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Osobní údaje klienta nebudou poskytovatelem bez předchozího souhlasu klienta předávány třetím osobám. 8. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytnou pro účely plnění ze smlouvy o ubytování, dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány poskytovatelem v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo neautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Údaje v prezentačních materiálech poskytovatele mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a klientem. Poskytovatel v souladu s ust. § 14zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje klienta, jako spotřebitele, o možnosti řešit spory vyplývající ze smluv uzavřených sposkytovatelem prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelskýchsporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 12000. 2. Pokud vztah založený smlouvou o ubytování obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že právní vztah se řídí českým právem. 3. V případě, že ze smlouvy o ubytování,popřípadě ze zákona, vyplývá povinnost jedné smluvní strany oznámit nebo sdělit určitou skutečnost druhé smluvní straně, pak je toto oznámení či sdělení možné provést též telefonicky, faxem nebo elektronicky datovou zprávou nebo e-mailem, které nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem nebo elektronickou známkou 4. Tyto VOP jsou nedílnou součástí objednávky ubytování. Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jiné podmínky rezervace. Pokud Klient tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si je vyžádat u Poskytovatele.Klient má povinnost se s podmínkami seznámit před uskutečněním rezervace a poskytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvím své webové prezentace, rezervačních formulářů,e-mailového vyjádření k předběžné rezervaci či na vyžádání. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.10.202. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně upraveny mezi Poskytovatele a Klientem výlučně písemnou formou.​