Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 11:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Rusky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč)
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ
PODMÍNKY LÁZEŇSKÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ
pro
poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb Vojenská
lázeňská a rekreační zařízení
Magnitogorská
1494/12, 101 00 Praha 10
IČ:
00000582
Organizace
je zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10
Lázeňský
hotel Sadový Pramen, Mlýnské nábřeží 7, Karlovy Vary 360 01
Čl. 1 Předmět obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto obchodních
podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další
předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných
zařízení VLRZ (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky
klienta (viz čl. 2.1.2.).
1.2 Zařízení je povinno zabezpečit
služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o
změně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého
rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména
z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při
vynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně
využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznik krizového
stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších
předpisů.
Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu 2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou: 2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreační
zařízení (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby
(dále jen "klient"), se kterými není uzavřena obchodní smlouva.
Čl. 3 Vznik smluvního vztahu 3.1 Smluvní vztah vzniká mezi
smluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením ze strany
zařízení.
3.2 V případě, že se jedná o
rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve její
úhradou na účet zařízení.
Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby jsou smluvní a
jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkách
příslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízení
po zadání konkrétního data pobytu a konfigurace klienta.
4.2 Klient je povinen na základě
objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 -
100 % celkové ceny objednaných služeb.
Čl. 5 Změny objednaných služeb
5.1 Klient je oprávněn zrušit
písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen
"stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve
kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“,
tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování a
objednaných služeb do 30. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku,
v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsou
stornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2.
29 až 15 dnů před nástupem klienta: 10 % z celkové ceny pobytu, 5.1.3.
14 až 8 dnů před nástupem klienta: 25 % z celkové ceny pobytu, 5.1.4.
7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny pobytu, 5.1.5.
v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny pobytu. 5.1.6 v případě objednávky
ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny
rezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výši
ve prospěch „zařízení“. 5.1.7 v případě objednávky
ubytování a dalších služeb na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky
stanoveny podle této obchodní smlouvy.
5.2 V případě nedojezdu klienta do
místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto
neobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že
klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktuje
zařízení a sdělí, z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později.
5.3 Zařízení si vyhrazuje právo
v turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra a
Velikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné
objednávce stanovit odlišné stornopoplatky.
5.4 Smluvní strany se mohou písemně
dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta).
V případě léčebných a wellness pobytů ve VLL je možné po odsouhlasení zařízením
neúčtování stornopoplatků v případě onemocnění klienta a následné
akceptace nabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinen
doložit lékařské potvrzení o tom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnil
absolvovat pobyt v objednaném termínu.
5.5 Za nevyčerpané objednané služby
a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování a
další služby) se neposkytuje žádná finanční náhrada.
5.6 Potvrzení o akceptaci zrušení
služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutou
klientem.
5.7.
Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze
zbývající ceny pobytu.
Čl. 6 Ubytovací řád 6.1. Klient je povinen dodržovat
ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušného
zařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce je
nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.
6.2. V případě nedodržení
ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni
neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.
6.3. Zařízení je oprávněno ubytovat
pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému
pracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo
cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103
zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve znění
pozdějších předpisů.
6.4 Zařízení je oprávněno zabránit
ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod
vlivem alkoholu, či omamných látek.
6.5 Klient je povinen v případě, že
si je vědom, či vykazuje příznaky nebo má podezření na to, že by mohl trpět
nějakou infekční chorobou na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného
zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost
mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout.
Čl.
7 Reklamace
7.1. Klient má právo na reklamaci
služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.
7.2. Reklamace služeb se řídí
Reklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách
www.volareza.cz.7.3. V případě, že dojde mezi
klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní
řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských
sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz,
www.adr.coi.cz.
Čl.
8 Závěrečná ustanovení
8.1. Všechny eventuální spory
vzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení se
řídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízení bez
ohledu na sídlo/bydliště klienta.
8.2. Veškeré sporné otázky budou
zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktem
a soudní spor budou považovat za krajní řešení.
8.3. Tyto podmínky nabývají
platnosti a účinnosti dnem 24. listopadu 2020.