Pokoje, služby
Lázeňský hotel Sadový Pramen Karlovy Vary je ideálním místem pro hosty, kteří hledají ubytování ve vkusně zařízených pokojích ve městě Karlovy Vary. Host má možnost stravovat se přímo v objektu v restauraci. Za poplatek pro ubytované hosty je k dispozici parkoviště přímo u objektu. Hotel nabízí kvalitní služby pro maximální spokojenost hostů. Bližší informace o možnostech naleznete níže ve formuláři. Seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) a vybavení jednotlivých pokojů v Lázeňský hotel Sadový Pramen Karlovy Vary najdete ve formuláři níže a v podrobnostech zvoleného pokoje.
Umístění a okolí
V blízkosti ubytovacího zařízení: Evangelický kostel sv. Petra a Pavla v Karlových Varech 800 m , Muzeum Karlovy Vary 800 m, Hvězdárna Karlovy Vary 2.3 km, Termální bazén hotelu Thermal 300 m, Bazén Alžbětiny lázně 700 m, Kostel sv. Urbana v Karlových Varech 2.1 km, Podzemí Vřídla v Karlových Varech 300 m, Kostel Povýšení sv. Kříže v Karlových Varech 2.5 km, Kostel sv. Ondřeje v Karlových Varech 300 m, Galerie umění Karlovy Vary 1.1 km, A5A s.r.o. 300 m, Tunelová lanovka Imperial 2.1 km, Doubská hora (Aberg) 4.1 km, Kostel sv. Máří Magdalény v Karlových Varech 800 m, Zámek Doubí 4 km, Pravoslavný kostel sv. Petra a Pavla 800 m, Koupaliště Kolová 3.3 km, Vyhlídka Karla IV. 800 m, Návštěvnické centrum sklárny MOSER 800 m, Zřícenina kostela sv.Linharta 2.3 km.
Stravování
V ceně ubytování je již zahrnuta i pestrá a bohatá snídaně. Pro ubytované hosty ubytovací zařízení nabízí následující formy stravování: plná penze, snídaně, polopenze
Platba
Budete mít možnost zaplatit pobyt následujícími způsoby: platební karta, hotovost, bankovní převod.
Příjezd, otevírací doba
Na pobyt lze nastoupit po: 13:00, pobyt končí v poslední den ubytování o: 10:00. Zaměstnanci s Vámi umí komunikovat v jazycích: Anglicky, Německy, Rusky, Česky.
Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.
Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu:rezervace@hotely.cz
Lázeňský hotel Sadový Pramen Karlovy Vary - přehled pokojů - přehled pokojů
Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
Speciální dietní menu/bezlepkové menu, Letiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Zdravotní středisko, Vlaková zastávka na blízku, Obchodní centrum na blízku, Vícejazyčný personál, Park na blízku
Stravování
Vlastní restaurace
Typy wellness
Hotel - Perličková vana
Užitečné informace
Čas příjezdu
od 13:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky, Rusky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
MasterCard
VISA
Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY LÁZEŇSKÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, Magnitogorská1494/12, 101 00 Praha 10, IČ:00000582Organizace je zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 Lázeňský hotel Sadový Pramen, Mlýnské nábřeží 7, Karlovy Vary 360 01 Čl. 1 Předmět obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto obchodníchpodmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ, p.o. (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (viz čl. 2.1.2.). 1.2 Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat ozměně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani přivynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějšíchpředpisů. Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu 2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou: 2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreačnízařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient")Čl. 3 Vznik smluvního vztahu 3.1 Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením ze strany zařízení. 3.2 V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace pro VLRZ, p.o. platnou teprve její úhradou na účet zařízení. Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby jsou smluvní, jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta, nebo v uzavřeném smluvním vztahu. 4.2 Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 -100 % celkové ceny objednaných služeb. Čl. 5 Změny objednaných služeb 5.1 Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen"stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“,tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do 30. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku,v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsou stornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2 29 až 15 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 30 % z celkové ceny pobytu, 5.1.3 14 až 8 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 50 % z celkové ceny pobytu, 5.1.4 7 dnů až 1 den před nástupem klienta činí stornopoplatek 60 % z celkové ceny pobytu, 5.1.5 v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny pobytu.5.1.6 V případě skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů, mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky.5.1.7 V případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“. 5.1.8 V případě objednávky ubytování a dalších služeb na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy. 5.2 V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktuje zařízení a sdělí, z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později. 5.3 Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišné stornopoplatky. 5.4 Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta).V případě léčebných a wellness pobytů ve VLL je možné po odsouhlasení zařízením neúčtování stornopoplatků v případě onemocnění klienta a následné akceptace nabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinen doložit lékařské potvrzení o tom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnil absolvovat pobyt v objednaném termínu. 5.5 Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování a další služby) se neposkytuje žádná finanční náhrada. 5.6 Potvrzení o akceptaci zrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutou klientem. 5.7 Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu. Čl. 6 Ubytovací řád 6.1 Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím. 6.2 V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak. 6.3 Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve zněnípozdějších předpisů. 6.4 Zařízení je oprávněno zabránitve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholu, či omamných látek. 6.5 Klient je povinen v případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky nebo má podezření na to, že by mohl trpět nějakou infekční chorobou na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. Čl.7 Reklamace 7.1 Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady. 7.2 Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz.7.3 V případě, že dojde mezi klientem a VLRZ, p.o. ke vzniku spotřebitelského sporu, který senepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1962/24, 120 00 Praha 2. Řízení není zpoplatněno, zahajuje se na návrh klienta, který musí být podaný nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy klient poprvé uplatnil své právo, které je předmětem sporu. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem na možnost zakoupení služeb online je rovněž možné k řešení eventuálního sporu využít platformu řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporů online jsou uvedeny na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Čl.8 Závěrečná ustanovení 8.1 Všechny eventuální sporyvzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení seřídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta. 8.2 Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktem a soudní spor budou považovat za krajní řešení. 8.3 VLRZ, p.o. plně respektuje a dodržuje všechny požadavky na ochranu osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webových stránkách VLRZ, p.o. v sekci Užitečné informace.8.3 Tyto podmínky nabývají platnosti dnem 1. listopadu 2024 a použijí se na pobyty realizované od 3. ledna 2025.
Informace o provozovateli
Adresa sídla: 10100 Praha, Magnitogorská 1494/12, Vršovice, Praha 10