Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Anglicky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Turistická daň (místní poplatek)
Není zahrnut v ceně ubytování. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 16 Kč / osoba / noc.
Recepce
od pondělí do neděle: 10:00 - 22:00
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní a storno podmínky společnosti
Hotel Lucia, s.r.o.
Společnost:
obchodní firma: Hotel Lucia,
s r.o. sídlo: Pobřežní 394/12, Karlín, 186 00 Praha 8 IČ: 247 22 600
zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C
168861 tel. číslo: (+ 420) 381 582 123
e-mail: info@hotellucia.cz
web: www.hotel-lucia.cz
(dále jen „Ubytovatel“)
tímto vydává ve smyslu ust, § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), tyto Obchodní a storno
podmínky (dále jen „OSP“): 1. Povaha OSP
1.1 Tyto OSP tvoří nedílnou součást
každé smlouvy o ubytování, kterou Ubytovatel uzavírá se svými zákazníky za účelem
jejich ubytování na ujednanou dobu ve své provozovně Hotel Lucia, na adrese třída
Čs. armády 598, 391 81 Veselí nad Lužnicí I. (dále jen „Hotel“). Tyto
OSP tvoří rovněž součást jakékoli jiné smlouvy uzavírané Ubytovatelem se
zákazníky, kteří působí jako zprostředkovatelé ubytovacích služeb (cestovní
kanceláře, cestovní agentury, apod.), jejichž účelem je zajištění ubytování u
Ubytovatele pro jejich klienty, a to včetně smlouvy rámcové, pokud byla uzavřena.
1.2 Ubytovatel se může se
zákazníkem dohodnout na vyloučení použití těchto OSP pro konkrétní případ anebo
na určitých ujednáních odchylných od těchto OSP. Takováto dohoda může být uzavřena
pouze v písemné formě. V případě odchylných ujednání mají ustanovení smlouvy před
těmito OSP přednost.
1.3 Aktuální znění těchto OSP
je k dispozici na internetových stránkách Ubytovatele www.hotel-lucia.cz
1.4 Není-li dohodnuto jinak, je
smlouva uzavřena potvrzením písemné, faxové, elektronické, internetové,
telefonické či datové objednávky zákazníka ze strany Ubytovatele. Odesláním
objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním těchto OSP a že
s nimi bez výhrad souhlasí.
1.5 Ubytovatel je oprávněn
jednostranně změnit OSP vždy s účinností k 1. dni příslušného kalendářního měsíce,
přičemž nové znění OSP musí být zároveň nejpozději 1. den předchozího kalendářního
měsíce uveřejněno na webových stránkách www.hotel-lucia.cz. Byla-li se
zákazníkem uzavřena rámcová smlouva zavazující strany dlouhodobě k opětovným
plněním stejného druhu s odkazem na tyto OSP, je tento povinen se vždy k
prvnímu dni příslušného kalendářního měsíce na webových stránkách
www.hotel-lucia.cz seznámit s aktuálními verzemi OSP a jejich případnými
plánovanými změnami. Takový zákazník je oprávněn změnu OSP písemně odmítnout, přičemž
toto odmítnutí musí být Ubytovateli doručeno nejpozději 5 dní před plánovanou účinností
nové verze OSP. Toto odmítnutí změny OSP se považuje za výpověď rámcové smlouvy
ze strany zákazníka, přičemž rámcová smlouva bude v takovém případě
ukončena
k poslednímu dni platnosti původní verze OSP. Změnou OSP nebo výpovědí rámcové
smlouvy nebudou dotčeny jednotlivé již uzavřené smlouvy o ubytování, které se
budou i nadále řídit dosavadním zněním OSP 2. Ceny a služby
2.1 Orientační ceny ubytování a
případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech Ubytovatele
(internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena,
která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen „voucher“). Pro rozsah
smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru.
Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší
moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2.2 V případě prodlení s
úhradou kupní ceny je zákazník povinen zaplatit Ubytovateli smluvní pokutu ve
výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, pokud se s Prodávajícím
nedohodne jinak. Zákazník je dále povinen uhradit Ubytovateli i veškeré
související výdaje za upomínku, inkaso a náklady právního zastoupení. 3. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit
objednávku kdykoliv před svým příjezdem, resp. před sjednaným dnem začátku
ubytování (dále jen „datum příjezdu“). Zrušení pobytu může být provedeno
pouze elektronicky, a to e-mailem zaslaným s doručenkou na adresu: rezervace@hotellucia.cz.
Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání e-mailu. Storno poplatky při zrušení
pobytu:
• • méně jak 30 dní
před datem příjezdu - 50% storno poplatek z ceny objednaných služeb;
• • méně jak 7 dní
před datem příjezdu - 100% storno poplatek z ceny objednaných služeb;
• • při nedojezdu
(nenastoupení na pobyt) - 100% storno poplatek z ceny objednaných služeb.
U větších skupin mohou být
sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat
zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z
těchto důvodů:
−
úmrtí v rodině,
−
hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny,
−
vážné onemocnění,
−
povolávací rozkaz,
− živelná pohroma.
Výše uvedené skutečnosti je
zákazník povinen doložit písemným dokladem Ubytovateli nejpozději do 3 dnů od
jejich vzniku. 4. Ochrana osobních údajů
Ubytovatel jako správce
osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze
dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů
a
o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“)
zpracovává osobní údaje získané od zákazníků (fyzických osob), příp. zaměstnanců,
zástupců apod. právnických osob v rámci jednání o uzavření a plnění smlouvy o
ubytování či rámcové smlouvy v souladu s pravidly stanovenými v GDPR a v
souladu s těmito OSP.
Předmětem zpracování osobních
údajů Ubytovatelem jsou osobní údaje zákazníků, a to zejména: (i) identifikační
údaje (zejména jméno a příjmení, datum narození, bydliště), (ii) kontaktní
údaje (zejména e-mailová adresa a tel. spojení), (iii) údaje v nezbytném
rozsahu pro dodání služeb nebo uhrazení ceny dle příslušných smluv o ubytování
nebo rámcových smluv a (iv) další údaje požadované zákonem č. 565/1990 Sb., o
místních poplatcích, v platném znění, a zákonem č. 326/1999 Sb., o pobytu
cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění.
Osobní údaje zákazníků bude
Ubytovatel zpracovávat v rozsahu nezbytném pro plnění svých povinností dle
Smlouvy, výkon svých práv, plnění zákonných povinností a související komunikace
se zákazníky. Ubytovatel může zpracovávat kontaktní osobní údaje zákazníků také
za účelem zasílání obchodních nabídek, newsletterů a obdobných obchodních sdělení.
Ubytovatel bude zpracovávat osobní údaje zákazníků po dobu trávní obchodní
vztahu a po dobu odpovídající stanoveným účelům zpracování.
V souvislosti se zpracováním
osobních údajů zákazníků dle smlouvy o ubytování a/nebo rámcové smlouvy
Ubytovatel prohlašuje, že (i) bude zpracovávat osobní údaje v souladu s požadavky
GDPR; (ii) umožní zákazníkům výkon jejich práv dle GDPR; (iii) zajistí mlčenlivost
osob zpracovávajících osobní údaje. 5. Rozhodné právo a řešení
sporů
Smlouvy uvedené v článku 1.1 těchto
OSP se řídí českým právem, zejména příslušnými ustanoveními Občanského
zákoníku.. 6. Závěrečná ustanovení
6.1 Případná neúčinnost či
neplatnost jakéhokoliv ustanovení rámcové dohody (byl-li sjednána), smlouvy či
těchto OSP nemá za následek jejich celkovou neúčinnost nebo neplatnost.
6.2 Zákazník není oprávněn použít
k započtení proti pohledávkám Ubytovatele za zákazníkem vzniklým na základě
smluv uvedených v článku 1.1 těchto OSP své pohledávky za Ubytovatelem bez předchozího
písemného souhlasu Ubytovatele. Zákazník není dále rovněž oprávněn postoupit
svá práva a/nebo převést své povinnosti z těchto smluv, ani postoupit tyto
smlouvy na jakoukoli třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu
Ubytovatele.7. Účinnost
Tyto OSP
nabývají účinnosti dnem 25.5.2018