Pokoje, služby
Hotel Grand Špindlerův Mlýn nabízí komfortně zařízené čisté pokoje (14 ks) pro ty, kteří hledají ubytování ve městě Špindlerův Mlýn. Hotel Grand Špindlerův Mlýn Vám umožňuje za poplatek pobyt s domácím mazlíčkem. Ve vlastní restauraci ubytovaní hosté mají možnost stravování a posezení každý den. U objektu je k dispozici pro ubytované hosty parkoviště za poplatek. Hotel nabízí kvalitní služby pro maximální spokojenost hostů. Bližší informace o možnostech naleznete níže ve formuláři. Seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) a vybavení jednotlivých pokojů v Hotel Grand Špindlerův Mlýn najdete ve formuláři níže a v podrobnostech zvoleného pokoje.
Umístění a okolí
Webkamera Horní Mísečky (Krkonoše) ve vzdálenosti 2.7 km, Webkamera Svatý Petr (Krkonoše) 1 km, Hotel Olympie 500 m, Webkamera - Špindlerův Mlýn 600 m, Webkamera - Vítkovice 4.9 km, Webkamera - Horní Mísečky 2.6 km, Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr 500 m, Webkamera Svatý Petr - Stoh 1.7 km, Webkamera - Vrbatova bouda 4.9 km, Mohyla Hanče a Vrbaty 4.9 km, Aquapark Špindlerův Mlýn 500 m, Webkamera - Špindlerův Mlýn - chata Vatra 4.9 km, Penzion U KOTLE 3.8 km, Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr 600 m, Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl 3.4 km, Vodní nádrž Labská 2.2 km, Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše) 1 km, Ptačí kámen 5 km, Webkamera Hromovka (Krkonoše) 1 km, Ski areál Medvědín - Horní Mísečky 1.7 km.
Stravování
Každé ráno na vás bude čekat snídaně, která je zahrnuta v ceně ubytování.
Platba
Platba za pobyt se provádí následujícími způsoby: platební karta, hotovost, bankovní převod.
Příjezd, otevírací doba
Nástup na pobyt a ubytování je možné od 14:00, pokoj je třeba v den odjezdu opustit nejpozději do 10:00. Komunikovat se zaměstnanci můžete v jazyce: Česky.
Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.
Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu:rezervace@hotely.cz, +420 222 500 555
Hotel Grand Špindlerův Mlýn - přehled pokojů - přehled pokojů
Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
Se snídaní
Průměrné hodnocení Hotel Grand Špindlerův Mlýn je 7.6 z 10 celkem dosažitelných bodů (na základě 1 hodnocení).
7.6
Dobré
(Na základě 1 hodnocení)
Personál:
10
Komfort:
6
Služby:
8
Restaurace:
6
Přístupnost:
8
K dispozici máme již více než 2 645 800 ověřených hodnocení.
Disco na blízku, Půjčovna lyží na blízku, Cyklotrasy v okolí, Bazén vnitřní na blízku, Půjčovna sportovního vybavení na blízku, Aquapark na blízku
Volný čas: Výtety / turistické atrakce (na blízku), Půjčovna kol v blízkosti ubytovacího zařízení (ve vzdálenosti 200 m)
Wellness, relax
Parní sauna
Sauny
Masáž
Wellness, relax
Další informace a okolí
Pivnice na blízku, Tenisový kurt venkovní na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Lyžařský vlek na blízku, Kavárna na blízku, Pantofle, Houbaření, Recepce
Domácí mazlíčci vítáni
Stravování
Možnosti stravování: Vlastní restaurace
Pizzéria na blízku
Užitečné informace
Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
MasterCard
VISA
Maestro
Recepce
od pondělí do neděle: 08:00 - 20:00
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ REZERVAČNÍ A STORNO PODMÍNKY FELICITY HOTELS S.R.O. ŠPINDLERŮV MLÝNUZAVŘENÍ SMLOUVY, REZERVACE SLUŽEBNa každou objednávku služeb provedenou klientem (dále jen objednatelem) vystaví hotel písemné potvrzení objednávky, kde specifikuje zejména rozsah objednaných služeb. Hotel vždy vyžaduje zpětné potvrzení objednatelem. U hromadných, skupinových a firemních akcí osoba, potvrzující objednávku služeb, výslovně prohlašuje, že je oprávněna jednat jménem firmy či společnosti – objednatele. Případné riziko týkající se tohoto bodu nese objednatel.Objednatel se zavazuje řešit případné stížnosti na kvalitu či rozsah poskytovaných služeb hotelem ihned bez prodlení s odpovědným zástupcem hotelu tak, aby hotel mohl zajistit případnou nápravu uvedených skutečností, popřípadě se k těmto skutečnostem vyjádřil. Případné pozdější reklamace, které nebyly řešeny během akce, nemusí hotel akceptovat. Za hotel jsou oprávněni jednat v této věci ředitel hotelu, popřípadě sales manager. Potvrzením objednávky klient souhlasí se „Všeobecnými obchodními podmínkami“ společnosti Felicity Hotels s.r.o.V případě online rezervace probíhá platba záloh přes platební bránu GP WebPay.Host bere uzavřením smlouvy na vědomí, že hotel je oprávněn pořizovat v rámci akcí pořádaných hotelem pro ubytované osoby fotodokumentaci a/nebo audiovizuální záznam takových akcí pro účely propagace hotelu, a to výlučně v anonymní verzi bez uvádění jména a jiných osobních údajů hosta s výjimkou jeho podobizny či projevu; tyto materiály mohou být použity výlučně na profilu hotelu na sociálních sítích.Dojde-li po uzavření smlouvy k takové změně okolností, která nemohla být dotčenou smluvní stranou před uzavřením smlouvy rozumně předpokládána ani ovlivněna a pro kterou se plnění smlouvy stane pro dotčenou smluvní stranu zvlášť nevýhodným, obtížným či nemožným, zavazují se smluvní strany vyvinout veškeré možné úsilí k dohodě na změně obsahu smlouvy tak, aby byl dosažen účel smlouvy, aniž by se tím její obsah změnil ve větším než nezbytně nutném rozsahu. V případě oboustranné dohody o zrušení smlouvy o ubytování, bude ubytovatel oprávněn klientovi účtovat administrativní poplatek za vyřízení ve výši 750,- Kč vč. DPH.GARANCE UBYTOVÁNÍHotel garantuje rezervaci na základě jím vystaveným písemným potvrzením rezervace. Písemné potvrzení rezervace je zpravidla vystaveno na základě závazné písemné objednávky objednatele. Není-li uvedeno jinak, je hotel oprávněn požadovat zálohu na poskytnuté služby, splatnou před nástupním termínem. Výše zálohy a datum její splatnosti je uvedena na faktuře. V případě, že není záloha zaplacena hotelu do data splatnosti, považuje hotel rezervaci za zrušenou, bez náhrady. Hotel garantuje ubytování v den příjezdu do 18:00 hodin místního času. Po tomto termínu je hotel oprávněn nabídnout ubytovací kapacitu jinému zájemci. V případě předchozí informace lze dohodou čas rezervace prodloužit.Hotelové pokoje jsou dávány k dispozici způsobem „Run of the house“, tzn. že v okamžiku příjezdu do hotelu klient dostane jakýkoliv volný pokoj v rámci objednané kategorie, uklizený a připravený k přijetí klienta v souladu s potvrzenou rezervací. Hotel Grand, Pension Grand Apartments a Apartmány residence Grand Suites nabízejí dvoulůžkové a třílůžkové pokoje a apartmány. Pokoje jsou rozděleny do kategorie Standard a De-Luxe.ROZSAH SLUŽEBHotel se zavazuje poskytnout služby dle potvrzení objednávky v rozsahu a kvalitě přiměřené standardu a kvalitativního zařazení hotelu a za ceny uvedené v potvrzení objednávky.PODMÍNKY PRO ZRUŠENÍ REZERVACEKlient je povinen veškeré změny rezervace či zrušení rezervace provádět vždy za pomocí emailu nebo přes online rezervační systém a tato změna či zrušení mu musí být hotelem potvrzena.V případě, že host zruší potvrzenou rezervaci, je hotel oprávněn účtovat následující storno-poplatky:REFUNDABLE STORNO POPLATKYStorno poplatky při zrušení pobytu:do 30 dní před příjezdem bez postihu29 – 14 dní před příjezdem: 50 % z celkové ceny ubytování vč. Snídaně14 – 7 dní před příjezdem: 80 % z celkové ceny ubytování vč. Snídaně7 dní a nedojezd: 100 % z celkové ceny ubytování vč. snídaněNON-REFUNDABLE STORNO POPLATKY100 % z celkové ceny ubytování vč. snídaně kdykoliv po vytvoření rezervaceZáloha ve výši 50% a 100% je nevratná.V případech, hodných zvláštního zřetele, může hotel od účtování storno-poplatků upustit, popřípadě jejich výši dohodou snížit. Případné zkrácení délky pobytu, popřípadě nevyčerpání některých objednaných služeb (v případě možnosti jejich čerpání) není důvodem pro vrácení části zaplacené úhrady za objednané služby, není-li sjednáno jinak.Vedle storno poplatku je hotel při každém zrušení potvrzené rezervace klientem oprávněn účtovat administrativní poplatek za vyřízení ve výši 750,- Kč vč. DPH.PLATEBNÍ PODMÍNKYtní karty.U skupinových a hromadných akcí vyžaduje hotel úhradu objednaných služeb nejpozději 45 dnů před pobytem. Je-li v písemném potvrzení rezervace sjednána s hotelem možnost platby fakturou, vystavuje hotel objednateli fakturu za poskytnuté služby do 3 dnů po skončení akce a stanovuje splatnost faktury na 14 dnů ode dne vystavení, přičemž za rozhodný den se považuje datum připsání úhrady na účet hotelu. Po tomto datu je hotel oprávněn účtovat úrok 0,1% celkové částky za každý den prodlení. V případě, že není provedeno uhrazení dlužné částky v daném termínu, může hotel postoupit vzniklou pohledávku k vymáhání. Požaduje-li host úhradu v cizí měně, kterou hotel akceptuje, považuje se za rozhodný denní kurz v hotelové směnárně. Při stanovení ceny služeb v písemném potvrzení rezervace v jiné měně než v Kč / USD, EURO/, která představuje devizový přepočet cen v Kč s použitím vyhlášeného kurzu nákupu banky, u níž má hotel veden devizový účet, je stanoveno riziko ve výši 5 %.Pokud dojde při změně kurzu Kč vůči EURO k překročení stanoveného limitu kurzového rizika má ubytovatel právo změnit cenu za poskytované služby.REKLAMACEV případě, že klient zjistí v průběhu pobytu u ubytování nebo dalších poskytovaných služeb vady, které je možné na místě odstranit, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámí recepci hotelu nebo zaměstnanci zajišťujícímu danou službu tak, aby bylo možné vady odstranit ještě za doby trvání pobytu. V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je nižší nebo neodpovídá potvrzené objednávce, a vady nebyly nebo nemohly být hotelem odstraněny na místě, je klient povinen nechat si písemně potvrdit od hotelové recepce, že tuto vadu reklamoval, a tato nebyla odstraněna. Klientovi bude poté nabídnuta určitá forma kompenzace za vadu, kterou nebylo možné odstranit. Pokud klient s kompenzací souhlasí, je reklamace považována za vyřízenou.INFORMACE O NAKLÁDÁNÍ S OSOBNÍMI ÚDAJIHotel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů a dalšími obecně závaznými právními předpisy.Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou v rámci dokumentu Sdělení klientům dostupné na webových stránkách hotelu a na vyžádání na recepci hotelu.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍHotel Grand, Pension Grand Apartments a Apartmány Residence Grand Suites odpovídají pouze za rezervaci a zajištění požadovaných služeb dle objednávky, potvrzení rezervace a potvrzení o úhradě zálohy. Objednávka služeb závisí na výběru klienta, na jeho finančních možnostech, zkušenostech a doporučeních.Platnost od 01. 12. 2019