×

Hotel Dakol Petrovice u Karviné

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 845  / os. / noc, se snídaní, 26. - 27. úno

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Komfortně a vkusně zařízené pokoje nabízí Hotel Dakol Petrovice u Karviné pro hosty, kteří hledají ubytování ve městě Petrovice u Karviné. Hotel Dakol Petrovice u Karviné Vám za poplatek umožní strávit bezstarostné chvíle dovolené se svým psem nebo jiným domácím mazlíčkem. Pokud dostanete chuť vychutnat si skvělé jídlo, je možnost stravování v restauraci přímo v objektu. Pro všechny hosty kteří hledají relaxaci, ubytovací zařízení nabízí služby wellness. Bližší informace o možnostech najdete ve formuláři níže. Vybavení pokojů a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Hotel Dakol Petrovice u Karviné najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí 4.9 km daleko najdeme Na Studentské, 4.8 km Plavecký bazén Karviná, 3.7 km Koupaliště Karviná, 3.7 km Beskyd, 4.9 km Mašinka, 4.9 km U Einsteina, 4.8 km Zámek Fryštát.

Stravování Začněte každý den s chutnou snídani, která je zahrnuta v ceně.

Platba Platbu za pobyt můžete uhradit následujícími způsoby: kreditní karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt nejdřív (od): 14:00, odchod z pobytu nejpozději (do): 10:00. Můžete se domluvit s personálem v jazyce: Česky.

Petrovice u Karviné 153, 73572, Petrovice u Karviné (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Se snídaní
Komfort Pokoj se sprchou pro 2 os. Komfort Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
7.7
Dobré
(Na základě 3 hodnocení)
  • Personál:
    8
  • Komfort:
    7.3
  • Služby:
    8
  • Restaurace:
    8
  • Přístupnost:
    7.3
Hodnocení 8
Host nevyplnil textové hodnocení.
- starší pár
před 5 lety
Hodnocení 6
Host nevyplnil textové hodnocení.
- individuální host
před 6 lety
Hodnocení 9.2
"Krásný hotel, velmi příjemná obsluha na recepci i v restauraci. Excelentní kuchyně, opravdu na všem od polévky přes pštrosí tatarák a carpaccio po kuřecí kousky s bramborovou kaší a kompotem a krupicovou kaši jsme si výborně pochutnali bez jediné výtky. Snídaně byly rovněž perfektní, vše čerstvé, všeho dostatek. Určitě se sem vrátíme zase. Děkujeme."
- rodina s malými dětmi
před 7 lety
Parkování, doprava
  • Parkoviště pro autobusy a kamiony

    Parkování: Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Půjčovna kol (zdarma, na blízku), Golfové hřiště (na blízku), Bowling (na blízku)

    Cyklotrasy v okolí, Venkovní tenisový kurt

Wellness, relax
  • Wellness, relax
  • Masáž
  • Bazén
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Autobusová zastávka na blízku, Vícejazyčný personál, Terasa, Konferenční místnost, Informační služba, Nekuřácké prostředí, Taxi, Park na blízku

    Vlastní úschovna kol, Zahrada, Úschovna zavazadel, Pokojová služba, Bezbariérové, Domácí mazlíčci vítáni

Stravování
  • Možnost vaření venku: Možnost grilování

    Cateringové služby

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 7 Kč / osoba / noc.
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
150 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB HOTELU DAKOL Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva. 1. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ V HOTELU DAKOL 1. Objednat pobyt v zařízení HOTEL DAKOL lze písemnou formou (poštou, e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách), nebo telefonicky 2. Rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace. 2. ZÁVAZNÁ REZERVACE 1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti. 2. Při závazné rezervaci může ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 30 až 100 % celkové ceny. 3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí: - v období do 10 dnů 0 % - v období 10 - 3 dnů 50 % - v období 2 dnů a méně 100 % 4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace k poslednímu dni předčasně ukončeného pobytu. 3. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1. Cenu pobytu může klient uhradit v recepci zařízení HOTEL DAKOL při příjezdu v hotovosti nebo kreditní kartou. Přijímáme nejvíce rozšířené typy kreditních karet (seznam kreditních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu je k dispozici na recepci a na internetových stránkách zařízení HOTEL DAKOL). 2. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na bankovní konto 166 660 455 / 0300 Hotelu DAKOL. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu v recepci hotelu. 3. V cenách je zahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. 4. NÁSTUP NA POBYT Při nástupu se klient v recepci hotelu prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti a potvrzením pobytu. Po splnění uvedených formalit recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu. 5. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA 1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (domovní řád). 2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. 3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty 4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele. 6. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE 1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele. 2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. 3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu. 7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY 1. 1 den před příjezdem při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny stornovaného pobytu první noci. 8. DÁRKOVÉ POUKAZY Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na  poukazu (max. 1 rok). 9. ZMĚNY SLUŽEB  1. Nabízené služby v zařízeních HOTEL DAKOL se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb. 2. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování, wellness služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou. 2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.