Rezervační podmínky ubytování
HOTEL
CORONET a.s., Marie Cibulkové 491/ 8, 140 000 Praha 4
IČO: 27439631, DIČ:
CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644
……………………………………………………………………………………………………………………………………
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
( dále jen VOP )
Níže uvedené VOP byly aktualizovány dne 10. 3. 2021, s okamžitou platností a účinností.
Údaje
o poskytovateli služeb:
Provozovatelem
Hotelu Coronet je společnost Hotel Coronet a.s., Marie Cibulkové 491/8, 140 00
Praha 4,
IČO: 27439631, DIČ:
CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644
Obchodní podmínky:
Rezervace ubytování je pořizována
vždy v písemné podobě, prostřednictvím e-mailové komunikace mezi recepcí
hotelu a zájemcem o ubytování, případně online rezervačním formulářem R+ (
Prévio ), který je na webových stránkách Hotelu Coronet nebo prostřednictvím
online rezervačních portálů.
Zájemce obdrží při potvrzení
rezervace informace o podmínkách rezervace, zejména platební a storno podmínky
rezervace, pokud již nejsou součástí příslušného online rezervačního formuláře
nebo prostřednictvím online rezervačního portálu.
Hotel může provádět změny a
úpravy v rezervaci pouze za předpokladu, že byla rezervace ubytování
provedena přímo prostřednictvím e-mailu reservation@coronet.cz nebo
prostřednictvím online rezervačního formuláře R+ z hotelového rezervačního
systému Prévio. Hotel nemůže napřímo s rezervujícím provádět změny a úpravy
v rezervacích, které byly provedeny prostřednictvím online rezervačních
portálů. Rezervující se musí s každou změnou, úpravou nebo zrušením
rezervace obrátit na online rezervační portál. Host akceptuje smluvní podmínky
online rezervačního portálu. Host je povinen dodržovat podmínky rezervace,
povinnosti plynoucí z Ubytovacího řádu hotelu a nesmí záměrně poškodit
dobré jméno hotelu. Pokud nejsou dodrženy podmínky rezervace ze strany hosta,
hotel má právo odstoupit od uzavřené rezervace ihned bez výpovědní lhůty. Platební a storno podmínky rezervace:
Hotel v okamžiku přijetí
potvrzené písemné rezervace hostem, může požadovat předplatbu před příjezdem
hosta. Platba může proběhnout prostřednictvím platební karty hosta nebo
bankovním převodem na účet hotelu. Pokud host provede rezervaci prostřednictvím
online rezervačního formuláře R+ ( Prévio ), platí podmínky předplatby uvedené
v rezervačním formuláři. Pokud host provede rezervaci přes online
rezervační portál, platí podmínky předplatby uvedené v rezervaci online
rezervačního portálu. Doplatek, případně celá platba za ubytování bude hostem
uhrazena v den příjezdu na recepci hotelu. Hotel je oprávněn provádět předautorizace
plateb, pokud je uvedeno v podmínkách rezervace nebo v podmínkách
online rezervačního zdroje.
Obecné storno podmínky:
Storno do 31 dní před příjezdem bez storno poplatku.
Storno 30 – 15 dní před příjezdem, storno poplatek jedné
noci
Storno 14 a méně dní před příjezdem nebo nedojezd do
hotelu „ no show“, storno poplatek 100% z celkové ceny objednaných či
rezervovaných služeb.
Host je povinen řídit se storno podmínkami příslušného
online rezervačního portálu.
Pokud host provede předplatbu prostřednictvím platební
karty, storno podmínky hotelu podléhají storno podmínkám pro držitele
platebních karet v platné verzi. Vrácení platby se řídí platebními a storno podmínkami na
základě zdroje rezervace z online rezervačního formuláře Hotelu Coronet R+
( Prévio ) nebo podmínkami online rezervačních portálů, které se mohou lišit.
Pokud se jedná o rezervaci typu nevratné platby, platbu nelze vrátit. Pokud se
jedná o rezervaci typu flexibilní, je možné platbu vrátit za podmínek
flexibilní rezervace. V případě vrácení platby, bude platba vrácena
vždy stejným způsobem, jakým byla primárně provedena. Platbu lze vrátit pouze
na stejnou platební kartu, ze které byla platba provedena, u bankovního účtu
lze platbu vrátit pouze na stejný bankovní účet, ze kterého byla platba
přijata. Hotel si vyhrazuje právo upravit platební a obecné storno
podmínky, pro skupinové a individuální akce podle objemu a povahy v závislosti
na obsazenosti hotelu, zejména pokud se jedná o rezervace velmi poptávaných
termínů a top termínů. Ochrana
osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů - GDPR
Vaše osobní údaje získáváme a zpracováváme v
souladu s relevantními právními přepisy, kterými jsou zejména zákon č. 110/2019
Sb., o zpracování osobních údajů, Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se
zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
95/46/ES (GDPR) a zákon č. zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti, případně předpisy, které je v budoucnu změní či nahradí.
Zpracovávání osobních údajů probíhá vždy pouze v rozsahu daném konkrétní
službou nebo účelem zpracování.
Hotel disponuje technickými, personálními a jinými
potřebnými opatřeními, aby nemohlo dojít zejména:
K neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k
osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, k neoprávněným přenosům, jejich
jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů
V souvislosti s poskytováním ubytovacích
služeb je hotel povinen zpracovávat osobní údaje hostů. S těmito údaji pracují
recepční a manažer hotelu. Uvedení uživatelé byli poučeni o citlivosti osobních
údajů. S osobními údaji hostů nakládají výhradně v rámci služeb poskytovaným
hotelem.
Hotel ani zaměstnanci nepředávají osobní
údaje hostů dalším subjektům. Hotel pro zpracování osobních údajů využívá
hotelový systém Prévio, kde zásady zpracování a nakládání s osobními údaji
hostů jsou upraveny ve zpracovatelské smlouvě mezi hotelem a daným zpracovatelem.
Hotel využívá k prevenci ochrany svých
zákazníků, svého majetku a majetku hostů, kamerový systém. Hotel prohlašuje, že
se záznamy žádným způsobem nepracuje, neposkytuje je třetím osobám či
subjektům.
Hotel má zákonnou povinnost uchovávat o
svých hostech některé osobní údaje, a to zejména; jméno a příjmení, datum
narození, adresu a dobu ubytování, číslo a typ dokladu, případně vízum a účel
pobytu.
Tato povinnost se řídí Zákonem o pobytu
cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990). Dle
těchto právních předpisů je hotel povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících
po dobu 6 let. Host má kdykoli právo požádat hotel o přehled svých osobních
údajů. Tyto informace jsou uchovány: v kartě hosta, v domovní knize, v evidenční
knize a archivační evidenci, které jsou v tištěné podobě uschovány uzamčené
místnosti, kam mají přístup pouze recepční a manažer hotelu.
V případě žádosti o výmaz osobních údajů
hotel smaže kartu hosta a skartuje domovní a evidenční knihu. Hotel však musí
respektovat výše uvedené zákony a uvedené osobní údaje mohou být smazány až po
uplynutí příslušné doby.
Výše uvedeným zákonům však hotel musí
dostát. Vyjmenované osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí zákonné
lhůty. Hotel se zavazuje, že zpracovávání údajů bude zabezpečeno následujícím
způsobem. K osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby hotelu,
které budou mít hotelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá
taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým identifikátorem. Hotel
se zavazuje prostřednictvím vlastních vnitřních předpisů, případně zvláštních
smluvních ujednání, zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, které budou
zpracovávat osobní údaje, tak budou činit pouze za podmínek s v rozsahu hotelem
stanoveném a odpovídajícím pokynům hotelu. Osobní údaje budou zpracovávány v
prostorách hotelu, do nichž budou mít přístup pouze oprávněné osoby nebo jeho
dodavatelé (subdodavatelé), vázáni stejnými povinnostmi. Hotel zabrání
neoprávněnému čtení, vytváření, kopírování, přenosu, úpravě či vymazání záznamů
obsahujících osobní údaje. Hotel učiní opatření, která umožní určit a ověřit,
komu byly osobní údaje předány a kým byly zpracovány, pozměněny nebo smazány. Ubytovací řád Hotelu
Coronet
Příjezd do hotelu
Není-li sjednáno jinak,
probíhá ubytování od 14 hodin.
Při příjezdu do hotelu
předkládají všichni hosté platný cestovní pas nebo občanský průkaz, případně
také vízum nebo povolení k pobytu.
Po zaplacení ubytování
v plné výši obdrží host čipovou kartu umožňující vstup do pokoje i do
budovy hotelu.
Host při příjezdu zkontroluje
pokoj a případné závady nahlásí na recepci. Pokud ke zjištění závady dojde až
na konci pobytu hosta, bude požadováno uhrazení škody.
Pobyt v hotelu
V celém objektu platí přísný zákaz kouření. Kouřit je možné
před budovou nebo ve dvoře, kde je umístěn popelník.
Snídaně se podávají
v restauraci v přízemí od 7:00 do 10:00 ve všední dny, respektive od
7:30 do 10 hodin o víkendech. Vynášení jakéhokoliv jídla, pití nebo nádobí
z restaurace je možné pouze se souhlasem recepčního.
Hosté mohou bezplatně
využívat bezdrátové připojení k internetu. Úklid pokojů probíhá každý
den mezi 8:30 a 15:30. Hosté mají k dispozici visačku Prosím, nerušit, respektive Prosím,
ukliďte pokoj. Úklid zahrnuje i každodenní výměnu ručníků v koupelně, ovšem
pouze v případě, že jsou odložené na podlaze.
Hostům je 24 hodin denně
k dispozici personál na recepci. S recepcí se lze spojit i přes
telefon,
a to vytočením čísla 18.
V pokojích nesmí být
přemisťován nábytek. Rovněž nesmějí být prováděny zásahy do elektrické či
jakékoliv jiné instalace. V pokojích není dovoleno používat vlastní
elektrospotřebiče, kromě těch, které hostům slouží k osobní hygieně nebo
kancelářské práci.
Noční návštěvy osobami, které
nejsou v hotelu ubytovány, jsou nepřípustné.
Zejména v noční době od
22 do 7 hodin je třeba vyvarovat se hlučnému chování, aby nebyli rušeni ostatní
hosté.
Odjezd z hotelu
V den odjezdu musí host
opustit pokoj nejpozději v 10:30 hodin. Při odjezdu odevzdává host všechny
hotelové čipové karty.
Dobu odjezdu je možné na
základě předchozí domluvy a za předpokladu dostupné kapacity prodloužit.
V takovém případě bude účtován smluvní příplatek za každou započatou
hodinu.
Pokud host nevyklidí pokoj do
10:30 hodin a nebude-li na pokoji přítomen, odstěhuje ubytovatel věci hosta
z pokoje, bezpečně je uskladní a před jejich vydáním bude požadovat úhradu
sankce. INFORMACE O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
1.Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu
určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát -oddělení ADR
Štěpánská 15120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad
ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České
obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů.
Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od
smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném
termínu.