×

Hotel Arkáda Bučovice

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.
  • Zámek Bučovice 200 m
  • Plavecký bazén Bučovice 200 m
  • Okamžité potvrzení
  • Bezplatné parkování
  • Zdarma WIFI
  • Zdarma klimatizace v pokoji
  • Vlastní restaurace
  • Domácí mazlíčci povoleni (Pes) (150 Kč / noc)
  • 31 pokojů
  • Užívané jazyky: Česky

Popis ubytovacího zařízení

Ideální i pro rodiny s dětmi

Pokoje, služby Pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni v prostorných a komfortně zařízených pokojích (31 ks) ve městě Bučovice, Hotel Arkáda Bučovice je ideálním místem. Můžete přijít a ubytovat se se svým domácím miláčkem v Hotel Arkáda Bučovice. Ubytování s domácím zvířetem je za poplatek. Hostům je k dispozici restaurace přímo v objektu. Svá auta během celé dovolené můžete nechat odpočívat na parkovišti u objektu bez poplatku. Některé pokoje jsou vybaveny i klimatizací pro zpříjemnění Vašeho pobytu během letních veder. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v Hotel Arkáda Bučovice najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Baračka (přírodní památka) 2.6 km , Zámek Bučovice 200 m, Zámek Bučovice 200 mPlavecký bazén Bučovice 200 m, Zámek Bučovice 200 mPlavecký bazén Bučovice 200 mKadeřnictví 200 m, Zámek Bučovice 200 mPlavecký bazén Bučovice 200 mKadeřnictví 200 mKoupaliště Nesovice 4.4 km, Zámek Bučovice 200 mPlavecký bazén Bučovice 200 mKadeřnictví 200 mKoupaliště Nesovice 4.4 kmBownling Hájek 200 m od ubytovacího zařízení.

Stravování Jistě Vás po ránu potěší chutná snídaně, která je již zahrnuta v ceně.

Platba Ubytování můžete zaplatit následujícími způsoby:hotovost, bankovní převod, kreditní karta.

Příjezd, otevírací doba Na ubytování je možné nastoupit od: 15:00, odhlásit se z pobytu je možné do: 10:00 v den odjezdu. Zaměstnanci s Vámi umí komunikovat v jazyce: Česky.

Nam. Svobody 32, 68501, Bučovice (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Pokoj se sprchou  pro 2 os. Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Standard Pokoj se sprchou pro 3 os. Standard Pokoj se sprchou pro 3 os.
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti
Junior Apartman se sprchou pro 2 os. Junior Apartman se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Balkón/terasa
podrobnosti
Pokoj s klimatizací  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj s klimatizací pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os. Pokoj se sprchou s klimatizací pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 3 os. Pokoj se sprchou s klimatizací pro 3 os.
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 4 os. Pokoj se sprchou s klimatizací pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
8.9
Dobré
(Na základě 6 hodnocení)
  • Personál:
    8.8
  • Čistota:
    8.7
  • Cena/Výkon:
    9.3
  • Komfort:
    9
  • Služby:
    9.2
  • Restaurace:
    9
  • Přístupnost:
    9
Hodnocení 10
"Skvělý personál, velmi příjemné ubytování"
Přátelé
na základě 2 denního pobytu
před 2 lety
Česko
Hodnocení 8
"Při příchodu do pokoje nebyl umyt záchod. Ve stole v šuplíku byly prášky po předešlém ubytovaném."
"Velice příjemný, vstřícný personál."
Horváth Ladislav - mladý pár
na základě 3 denního pobytu
před 2 lety
Vyškov
Hodnocení 8.8
"příjemný hotel, vkusné vybavení hotelu, čisto, výborná poloha, ale trochu je v noci slyšet velký provoz na silnici. Strava výborná - vše čerstvé, chutné a dostatečný výběr jídla. Obsluha příjemná a ochotná."
- individuální host
před 3 lety
Parkování, doprava
  • Parkoviště pro autobusy a kamiony

    Parkování: Bezplatné parkování

Volný čas
  • Lázně, Cyklotrasy v okolí, Zajištění kulturních a sportovních akcí, Aerobik na blízku, Střelnice na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Aquapark na blízku, Disco na blízku, Divadlo na blízku, Kino na blízku, Přírodní koupání na blízku, Bazén vnitřní na blízku

    Odpočinek: Jóga (ve vzdálenosti 500 m), Fitness (ve vzdálenosti 200 m), Turistické možnosti (na blízku), Rybolov (na blízku), Nightclub (ve vzdálenosti 50 m), Casino (ve vzdálenosti 500 m), Půjčovna kol v blízkosti ubytovacího zařízení (ve vzdálenosti 500 m), Golfové hřiště (ve vzdálenosti 18000 m), Bowling (ve vzdálenosti 1000 m), Biliárd (ve vzdálenosti 1000 m)

Wellness, relax
  • Wellness/spa na blízku
Další informace a okolí
  • Kadeřnictví/salón krásy, Vinárna, Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Cukrárna, Houbaření, Vícejazyčný personál, Terasa, Taxi, Přednáškový sál, Obchodní centrum, Konferenční místnost, Informační služba, Nekuřácké prostředí, Internetový koutek, Zdravotní středisko na blízku, Tenisový kurt venkovní na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Park na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Bazén venkovní na blízku, Masáže na blízku, Hotel - Perličková vana na blízku

    Domácí mazlíčci vítáni, Výtah, Zahrada, Vlastní úschovna kol, Bar, Kavárna

Stravování
  • Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

    Kuchyně, Cateringové služby, Pizzéria na blízku

    Možnost vaření venku: Možnost grilování

Typy wellness
  • Sauna na blízku, Solárium na blízku

Služby pro děti
  • Dětská herna

Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard
  • VISA
  • Maestro
Ubytovací poplatek
V ceně není zahrnuta: 2 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro prodej ubytovacích služeb prostřednictvím webových stránek a rezervačního formuláře na internetové adrese www.hotel-arkada.cz   obchodní společnosti SardaMedTech, s.r.o. se sídlem Topolová 1418, 68401 Slavkov u Brna identifikační číslo: 27685691 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského Soudu v Brně, oddíl C, vložka 51958 Provozovna: Hotel Arkáda, nám.Svobody 32, 68501 Bučovice   Úvodní ustanovení   Ubytovaní klienti se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem hotelu Arkáda. Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení. Každý host je povinen se s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel. Ubytovací řád je uveřejněn na internetových stránkách hotelu Arkáda, a také je vyvěšen na nástěnce hotelu. Ubytovací řád hotelu Arkáda je ke stažení zde: Ubytovací řád.   Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") SardaMedTech,s.r.o.,Topolová 1418, 68401 Slavkov u Brna, IČ: 27685691, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 51958, provozovna: Hotel Arkáda  nám. Svobody32, 68501 Bučovice  upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností SardaMedTech s.r.o., Hotel Arkáda , a fyzickou osobou, která pobyt objednává (dále jen "klient").  Článek I. - Předmět smluvního vztahu Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelových pokojů pro ubytování a jiných služeb hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.  Článek II. - Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi klientem a hotelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany hotelu. Hotel se zavazuje poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané služby (dále jen "pobyt") a klientovi vzniká závazek zaplatit hotelu smluvenou cenu.   Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba 3.1 Objednávka pobytu ·         telefonicky: +420 517 383 470, +420 774 765 490 ·         e-mailem: info@hotel-arkada.cz , info@hotel-arkada.com·         písemně: Hotel Arkáda, nám. Svobody 32, 68501 Bučovice·         prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách: www.hotel-arkada.cz 3.2 Host je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny. Cena pobytu vychází z požadavků klienta na pobyt a poskytované služby a je sestavena na základě aktuálního ceníku Hotelu a poplatků souvisejících s ubytováním (např. poplatek z pobytu obci, poplatek za doplňkové služby atd.).   3.3. Hotel si vyhrazuje právo upravit ceny v případě, že v době od přijetí objednávky do uskutečnění pobytu dojde ke změně právních a zejména daňových předpisů a k dalším změnám z důvodů tzv. vyšší moci. V takovém případě je Hotel povinen klienta o úpravě ceny bez zbytečného odkladu upozornit, a to nejpozději při zahájení pobytu.   Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v rezervačním formulaři, aktuálně platném katalogu, cenících, nabídkových listech nebo na www.hotel-arkada.cz. Typy slev a zvýhodnění ·         Program 65+ - 5 % na hotelové ubytování pro osoby nad 65 let ·         věrnostní sleva - 5 % od pobytu následujícího po dosažení 14 odbydlených nocí ·         věrnostní sleva - 10 % od pobytu následujícího po dosažení 24 odbydlených nocí ·         Mimořádná nabídka a Last minute - aktuální informace na webových stránkách Podmínky poskytnutí slevy ·         slevy nelze vzájemně kombinovat, výjimkou je Program 65+ a Věrnostní sleva ·         sleva je poskytována ze základní ceny pobytu, ve které nejsou zahrnuty další služby navíc (rozšíření o stravu, dřívější Check in apod.) ·         slevu nelze uplatnit dodatečně ·         host uvádí typ slevy, na kterou má nárok, a o kterou žádá při objednávce pobytu  Článek IV. –  Platební podmínky 4.1 Hotel je oprávněn stanovit zálohu za cenu pobytu a její výši. Platební podmínky a způsob platby jsou uvedeny v rezervaci pobytu. Platbou je uzavřena ubytovací smlouva a rezervace je závazná pro obě smluvní strany a současně klient úhradou zálohy vyjadřuje svůj souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami hotelu včetně storno podmínek a z nich vyplývající případné povinnosti úhrady sankčního storno poplatku formou jednostranného zápočtu.  4.2 Klient je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených ve výzvě k úhradě. V případě neuhrazení zálohy řádně a včas se rezervace klienta ruší a Hotel není povinen rezervovat pro klienta pobyt ani poskytnout klientovi další služby. Služby považujeme za uhrazené dnem připsání platby na účet hotelu.  4.3 Jakmile Hotel obdrží od klienta rezervaci v písemné formě, vystaví současně s potvrzením rezervace klientovi výzvu k úhradě zálohy znějící obvykle na výši 50 % z předpokládané ceny ubytování a objednaných stravovacích a dalších služeb, kterou zašle klientovi na e-mailovou adresu uvedenou klientem v rezervaci. Údaje nezbytné k provedení úhrady zálohy jsou uvedeny ve výzvě k úhradě.   4.4  V případě, že z časových důvodů nebude možné zaplatit zálohu předem (obvykle záloha není požadována pouze v případě pobytů rezervovaných tři a méně kalendářních dnů před požadovaným dnem nástupu k ubytování), pak úhrada pobytu musí být provedena v plné výši, a to v okamžiku nástupu k ubytování před poskytnutím první služby.   4.5 Cena pobytu, nebo její zbývající část po uhrazení zálohy, je splatná nejpozději při zahájení pobytu. Cena dalších služeb poskytnutých Hotelem klientovi během jeho pobytu je splatná průběžně dle využití služeb klientem, nejpozději však při ukončení pobytu.  4.6 Pro vystavení dárkového poukazu je podmínkou zaplacení 100% ceny dárkového poukazu. Zakoupené dárkové vouchery, dárkové poukazy jsou nevratné. Tyto platí po dobu trvání na nich uvedených, obvykle 12 měsíců od data vystavení. Nebudou-li tyto vyčerpány v době své platnosti, Hotel nenabízí žádnou finanční náhradu. Změna služeb, na které jsou dárkové vouchery, dárkové poukazy vystaveny, není možná.   4.7  U skupin od 10 osob výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, takto: a) u pobytů je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši 50 % předem stanovené ceny, doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před nástupem skupiny na pobyt. Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit. b) v případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 30 dnů před zahájením zájezdu je zákazník povinen uhradit 100% předem stanovené ceny již při vzniku smluvního vztahu. c) je-li pobyt objednán ve lhůtě kratší než 3 dny před nástupem na pobyt, může klient provést úhradu objednaných služeb na místě v den nástupu na pobyt. Způsoby platby ·         platba převodem či složením hotovosti v Kč na účet číslo: 43-9954320217/0100 u Komerční banky v ČR (IBAN: CZ0601000000439954320217, SWIFT: KOMBCZPPXXX) nebo v EUR na účet číslo: 43-7736090207/0100 u Komerční banky v ČR (IBAN: CZ7401000000437736090207, SWIFT: KOMBCZPPXXX) ·         platba v hotovosti na místě ·         platba platební kartou (všechny druhy karet, i ty bezkontaktní a mobilní, jako je Apple Pay) ·         Pobyt klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací. V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt je na základě objednávky fakturován objednateli. V případě, že klient zkrátí dojednanou délku pobytu v hotelu, hotel má právo vyúčtovat klientovi plnou výši dojednané ceny za celou délku objednaného pobytu.  Článek V. - Základní práva a povinnosti zákazníka 5.1 Práva zákazníka: a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb, b) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách, c) právo kdykoliv před zahájením zájezdu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku VI, d) právo na reklamaci vad   5.2 Povinnosti zákazníka: a) poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů, b) bez zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb, c) převzít od hotelu doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení d) v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy hotelu oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek   Článek VI. – Základní povinnosti hotelu a)      poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu b) zabezpečit klientovi pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy c) v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky   Článek VII. - Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušena účast stornována ke dni, kdy je písemnou formou odstoupení (storno pobytu) oznámeno hotelu. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné / stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného (stornopoplatků). Stornovací poplatky ·         30-21 dní před nástupem - 20% ·         20-10 dní před nástupem - 30% ·         9-3 dny před nástupem - 60% ·         2 dny před nástupem nebo nenastoupíte-li vůbec - 100 % ·         pro skupiny nad 10 osob mohou být dohodnuty stornopodmínky samostatnou smlouvou V případě storna jedné ze dvou osob v potvrzené objednávce pobytu ubytování ve 2lůžkovém pokoji, je klient povinen doplatit příplatek za neobsazené lůžko ve výši ceny ubytování druhé osoby ve 2lůžkovém pokoji.  Článek VIII. - Reklamace8.1. Je-li rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb Hotelu prokazatelně nižší než bylo sjednáno v potvrzené rezervaci, má klient právo na reklamaci. V případě oprávněné reklamace má klient právo na odstranění zjištěného nedostatku, poskytnutí náhradního plnění nebo na slevu z ceny poskytnutého plnění. V případě, že klient z důvodů na své straně nevyužije objednané služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu. 8.2. V případě reklamace služeb je klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky a závady bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služeb v době pobytu a v místě konání pobytu tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto není možné, sepíše s Hotelem písemnou reklamaci ve dvou vyhotoveních s podpisy obou stran. Pokud nebude reklamace podána ihned, zmenšuje se nebo zaniká nárok klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým mohl včasným podáním zabránit. 8.3. V případě ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové újmy, které vznikly klientovou vinou nebo spoluvinou. Klient nese odpovědnost za škody, které způsobí na vybavení pokoje či hotelu. Hotel má své procesy nastaveny tak, aby v uklizeném pokoji připraveném pro příjezd klienta bylo vše bez závad a plně funkční, je proto doporučeno klientům, aby si pokoj před zahájením jeho prvního užívání zkontrolovali a veškeré nesrovnalosti ihned nahlásili na recepci. Pouze tento postup je průkazný. Jakýkoliv jiný postup bude vycházet z nastavených procesů na straně hotelu. 8.4.  Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: https://adr.coi.cz Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu. Označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Česká republika. Údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk.Článek IX. - Využití osobních údajů Od našich hostů a návštěvníků webových stránek získáváme osobní údaje, které zpracováváme v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016. Více v samostatném dokumentu Informace o zpracování osobních údajů.   Článek X. – Závěrečná ustanovení Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2020 a ruší všechny předchozí platné podmínky. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v době jejich vzniku.