Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro prodej ubytovacích služeb
prostřednictvím webových stránek a rezervačního formuláře na internetové adrese
www.hotel-arkada.cz
obchodní společnosti
SardaMedTech, s.r.o.
se sídlem Topolová 1418, 68401 Slavkov u Brna identifikační číslo: 27685691
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského
Soudu v Brně, oddíl C, vložka 51958 Provozovna: Hotel Arkáda, nám.Svobody 32,
68501 Bučovice
Úvodní ustanovení
Ubytovaní klienti se řídí právním řádem
České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem hotelu Arkáda.
Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je
povinen dodržovat jeho ustanovení.
Každý host je povinen se
s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel.
Ubytovací řád je uveřejněn na internetových stránkách hotelu Arkáda, a také je
vyvěšen na nástěnce hotelu.
Ubytovací řád hotelu Arkáda je ke
stažení zde: Ubytovací řád.
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") SardaMedTech,s.r.o.,Topolová
1418, 68401 Slavkov u Brna, IČ: 27685691, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 51958, provozovna: Hotel Arkáda nám. Svobody32, 68501 Bučovice upravují vzájemný smluvní vztah mezi
společností SardaMedTech s.r.o., Hotel Arkáda , a fyzickou osobou, která pobyt
objednává (dále jen "klient").
Článek I. - Předmět smluvního vztahu Tyto Podmínky upravují práva a
povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelových pokojů pro ubytování a
jiných služeb hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku
zákazníka.
Článek II. - Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi klientem a
hotelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany hotelu. Hotel se zavazuje
poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané
služby (dále jen "pobyt") a klientovi vzniká závazek zaplatit hotelu
smluvenou cenu.
Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba
3.1 Objednávka pobytu ·
telefonicky:
+420 517 383 470, +420 774 765 490 ·
e-mailem: info@hotel-arkada.cz
, info@hotel-arkada.com·
písemně:
Hotel Arkáda, nám. Svobody 32, 68501 Bučovice·
prostřednictvím
elektronického formuláře na webových stránkách: www.hotel-arkada.cz 3.2 Host je povinen za ubytování a
jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny.
Cena pobytu
vychází z požadavků klienta na pobyt a poskytované služby a je sestavena
na základě
aktuálního ceníku Hotelu a poplatků souvisejících s ubytováním (např. poplatek
z pobytu
obci, poplatek za doplňkové služby atd.).
3.3. Hotel
si vyhrazuje právo upravit ceny v případě, že v době od přijetí objednávky
do
uskutečnění pobytu dojde ke změně právních a zejména daňových předpisů a k
dalším
změnám z
důvodů tzv. vyšší moci. V takovém případě je Hotel povinen klienta o úpravě
ceny bez
zbytečného odkladu upozornit, a to nejpozději při zahájení pobytu.
Ceny poskytovaných služeb jsou
uvedeny v rezervačním formulaři, aktuálně platném katalogu, cenících, nabídkových listech nebo
na www.hotel-arkada.cz. Typy slev a zvýhodnění ·
Program 65+
- 5 % na hotelové ubytování pro osoby nad 65 let ·
věrnostní
sleva - 5 % od pobytu následujícího po dosažení 14 odbydlených nocí ·
věrnostní
sleva - 10 % od pobytu následujícího po dosažení 24 odbydlených nocí ·
Mimořádná
nabídka a Last minute - aktuální informace na webových stránkách
Podmínky poskytnutí slevy ·
slevy nelze
vzájemně kombinovat, výjimkou je Program 65+ a Věrnostní sleva ·
sleva je
poskytována ze základní ceny pobytu, ve které nejsou zahrnuty další služby
navíc (rozšíření o stravu, dřívější Check in apod.) ·
slevu nelze
uplatnit dodatečně ·
host uvádí
typ slevy, na kterou má nárok, a o kterou žádá při objednávce pobytu
Článek IV. – Platební podmínky 4.1 Hotel je
oprávněn stanovit zálohu za cenu pobytu a její výši. Platební podmínky a způsob
platby jsou
uvedeny v rezervaci pobytu. Platbou je uzavřena ubytovací smlouva a rezervace
je závazná
pro obě smluvní strany a současně klient úhradou zálohy vyjadřuje svůj souhlas
se
Všeobecnými obchodními podmínkami hotelu včetně storno podmínek a z nich
vyplývající
případné povinnosti úhrady sankčního storno poplatku formou jednostranného
zápočtu.
4.2 Klient
je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených ve výzvě k úhradě.
V případě
neuhrazení zálohy řádně a včas se rezervace klienta ruší a Hotel není povinen
rezervovat
pro klienta pobyt ani poskytnout klientovi další služby. Služby považujeme za
uhrazené dnem připsání platby na účet hotelu.
4.3 Jakmile
Hotel obdrží od klienta rezervaci v písemné formě, vystaví současně s
potvrzením
rezervace
klientovi výzvu k úhradě zálohy znějící obvykle na výši 50 % z předpokládané
ceny
ubytování a
objednaných stravovacích a dalších služeb, kterou zašle klientovi na e-mailovou
adresu uvedenou
klientem v rezervaci. Údaje nezbytné k provedení úhrady zálohy jsou
uvedeny ve
výzvě k úhradě.
4.4 V případě, že z časových důvodů nebude možné
zaplatit zálohu předem (obvykle záloha
není požadována
pouze v případě pobytů rezervovaných tři a méně kalendářních dnů před
požadovaným
dnem nástupu k ubytování), pak úhrada pobytu musí být provedena v plné
výši, a to v
okamžiku nástupu k ubytování před poskytnutím první služby.
4.5 Cena
pobytu, nebo její zbývající část po uhrazení zálohy, je splatná nejpozději při
zahájení
pobytu. Cena
dalších služeb poskytnutých Hotelem klientovi během jeho pobytu je splatná
průběžně dle
využití služeb klientem, nejpozději však při ukončení pobytu.
4.6 Pro
vystavení dárkového poukazu je podmínkou zaplacení 100% ceny dárkového poukazu.
Zakoupené dárkové vouchery, dárkové poukazy jsou nevratné. Tyto platí
po dobu trvání
na nich uvedených, obvykle 12 měsíců od data vystavení. Nebudou-li tyto
vyčerpány v
době své platnosti, Hotel nenabízí žádnou finanční náhradu. Změna služeb,
na které
jsou dárkové vouchery, dárkové poukazy vystaveny, není možná.
4.7
U skupin od 10 osob výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud
se smluvní strany nedohodnou jinak, takto: a) u pobytů je zákazník povinen při
vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši 50 % předem stanovené ceny,
doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před nástupem skupiny na
pobyt. Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit. b) v případě vzniku smluvního vztahu
ve lhůtě kratší než 30 dnů před zahájením zájezdu je zákazník povinen uhradit
100% předem stanovené ceny již při vzniku smluvního vztahu. c) je-li pobyt objednán ve lhůtě
kratší než 3 dny před nástupem na pobyt, může klient provést úhradu objednaných
služeb na místě v den nástupu na pobyt. Způsoby platby
·
platba
převodem či složením hotovosti v Kč na účet číslo: 43-9954320217/0100 u Komerční
banky v ČR (IBAN: CZ0601000000439954320217, SWIFT: KOMBCZPPXXX) nebo v EUR na
účet číslo: 43-7736090207/0100 u Komerční banky v ČR (IBAN: CZ7401000000437736090207,
SWIFT: KOMBCZPPXXX) ·
platba v hotovosti
na místě ·
platba
platební kartou (všechny druhy karet, i ty bezkontaktní a mobilní, jako je
Apple Pay) ·
Pobyt
klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací.
V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt
je na základě objednávky fakturován objednateli.
V případě, že klient zkrátí
dojednanou délku pobytu v hotelu, hotel má právo vyúčtovat klientovi plnou
výši dojednané ceny za celou délku objednaného pobytu.
Článek V. - Základní práva a povinnosti zákazníka 5.1 Práva zákazníka: a) právo na
řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb, b) právo být seznámen
s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách, c) právo kdykoliv před
zahájením zájezdu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle
článku VI, d) právo na reklamaci vad 5.2 Povinnosti zákazníka: a)
poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a
poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje
v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů, b) bez
zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v
podmínkách a obsahu sjednaných služeb, c) převzít od hotelu doklady potřebné
pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení d) v
případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy
hotelu oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek
Článek VI. – Základní povinnosti hotelu a)
poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu b) zabezpečit klientovi
pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními
předpisy c) v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta vyplatit
nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným
pobytem a příslušnými stornovacími poplatky
Článek VII. - Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky Klient má právo kdykoliv pobyt
zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušena účast stornována ke dni, kdy je písemnou formou odstoupení (storno pobytu)
oznámeno hotelu. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné /
stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení
odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené
částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená
záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného
(stornopoplatků). Stornovací poplatky ·
30-21 dní před nástupem - 20% ·
20-10 dní před nástupem - 30% ·
9-3 dny před nástupem - 60% ·
2 dny před nástupem nebo nenastoupíte-li vůbec - 100 % ·
pro
skupiny nad 10 osob mohou být dohodnuty stornopodmínky
samostatnou smlouvou
V případě storna jedné ze dvou osob
v potvrzené objednávce pobytu ubytování ve 2lůžkovém pokoji, je klient povinen
doplatit příplatek za neobsazené lůžko ve výši ceny ubytování druhé osoby ve
2lůžkovém pokoji.
Článek VIII. - Reklamace8.1. Je-li
rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb Hotelu prokazatelně nižší než bylo
sjednáno v potvrzené rezervaci, má klient právo na reklamaci. V případě
oprávněné reklamace má klient právo na odstranění zjištěného nedostatku,
poskytnutí náhradního plnění nebo na slevu z ceny poskytnutého plnění. V
případě, že klient z důvodů na své straně nevyužije objednané služby, nevzniká
mu nárok na náhradu ani na slevu. 8.2. V případě
reklamace služeb je klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky a
závady bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služeb v době pobytu a v
místě konání pobytu tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto
není možné, sepíše s Hotelem písemnou reklamaci ve dvou vyhotoveních s podpisy
obou stran. Pokud nebude reklamace podána ihned, zmenšuje se nebo zaniká nárok
klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým mohl včasným podáním
zabránit. 8.3. V případě
ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové újmy, které
vznikly klientovou vinou nebo spoluvinou. Klient nese odpovědnost za škody,
které způsobí na vybavení pokoje či hotelu. Hotel má své procesy nastaveny tak,
aby v uklizeném pokoji připraveném pro příjezd klienta bylo vše bez závad a
plně funkční, je proto doporučeno klientům, aby si pokoj před zahájením jeho
prvního užívání zkontrolovali a veškeré nesrovnalosti ihned nahlásili na
recepci. Pouze tento postup je průkazný. Jakýkoliv jiný postup bude vycházet z
nastavených procesů na straně hotelu. 8.4. Ubytovaný host má právo podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní
inspekce
Ústřední
inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15,
120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: https://adr.coi.cz Česká obchodní
inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele,
postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění
pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České
obchodní inspekce je www.coi.cz. V souladu s
ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako
spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud
ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu. Označení
členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy
se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o
ubytování: Česká republika. Údaj o jazyku,
ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování
a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český
jazyk.Článek IX. - Využití osobních údajů
Od našich hostů a návštěvníků
webových stránek získáváme osobní údaje, které zpracováváme v souladu s
Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016.
Více v samostatném dokumentu Informace o zpracování osobních údajů.
Článek X. – Závěrečná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky nabývají
účinnosti dnem 1. 1. 2020 a ruší všechny předchozí platné podmínky.
Smluvní vztahy vzniklé před nabytím
účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v
době jejich vzniku.