×

Hotel a Pension Chmelnice Napajedla

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.
  • Webkamera - Napajedla 900 m
  • Hospůdka U Čablové 900 m
  • Okamžité potvrzení
  • Možnost parkování (Za poplatek)
  • Zdarma WIFI
  • Wellness služby
  • Zdarma klimatizace v pokoji
  • Vlastní restaurace
  • Užívané jazyky: Česky

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Pro hosty Hotel a Pension Chmelnice Napajedla nabízí komfortně zařízené pokoje pro pobyt ve městě Napajedla. Host má možnost stravovat se přímo v objektu v restauraci. Pro všechny hosty kteří hledají uvolnění a relax, zařízení nabízí své wellness služby. Informace o možnostech najdete ve formuláři níže. Některé pokoje jsou vybaveny i klimatizací pro zpříjemnění Vašeho pobytu během letních veder. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v Hotel a Pension Chmelnice Napajedla najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Vzdálenost od ubytování: Rybník Pahrbek 2 km , Webkamera - Otrokovice 4 km, Webkamera - Otrokovice 4 kmHospůdka U Čablové 900 m, Webkamera - Otrokovice 4 kmHospůdka U Čablové 900 mHospoda Na Kopci 3.5 km, Webkamera - Otrokovice 4 kmHospůdka U Čablové 900 mHospoda Na Kopci 3.5 kmWebkamera - Napajedla 900 m.

Stravování Bude Vás čekat bohatá a pestrá snídaně každé ráno, která je zahrnuta v ceně ubytování.

Platba Pobyt můžete uhradit následujícími způsoby: hotovost, kreditní karta, bankovní převod. Hotel a Pension Chmelnice Napajedla vyžaduje zálohu ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Nejdřívější možný příjezd je 15:00, nejpozdější odjezd je o 10:00. Zaměstnanci s Vámi umí komunikovat v jazyce: Česky.

Palackého 115, 76361, Napajedla (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Se snídaní
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Pokoj se sprchou  pro 2 os. Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
Pokoj se sprchou  pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Apartman se sprchou  pro 2 os. Apartman se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Rekreační dům (jako celek) se sprchou s klimatizací pro 2 os. Rekreační dům (jako celek) se sprchou s klimatizací pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou s klimatizací pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Rekreační dům (jako celek) se sprchou s klimatizací pro 3 os. Rekreační dům (jako celek) se sprchou s klimatizací pro 3 os.
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Rekreační dům (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os. Rekreační dům (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 5 os. Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 5 os.
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj pro 4 os. Pokoj pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Twin Rekreační dům (jako celek) se sprchou pro 2 os. Twin Rekreační dům (jako celek) se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
podrobnosti
8.9
Dobré
(Na základě 2 hodnocení)
100%
  • Personál:
    9.5
  • Čistota:
    10
  • Cena/Výkon:
    9
  • Komfort:
    10
  • Služby:
    8.5
  • Restaurace:
    8.5
  • Přístupnost:
    8
Hodnocení 9.4
"Hotel s výtahem, příjemné posezení na zahrádce s dětským hřištěm. Všude kousek zámek Buchlovice, hrad Buchlov, Modrá, Zlín, ZOO..."
Lenka Stonavská - rodina s malými dětmi
na základě 4 denního pobytu
před 2 lety
Kozlovice
Hodnocení 8.4
"Ubytování v hotelu splnilo naše představy, velmi moderní, přitom nijak přehnané"
- starší pár
před 3 lety
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Kino na blízku, Lázně, Aquapark na blízku, Cyklotrasy v okolí, Pivnice, Přírodní koupání na blízku

    Odpočinek: Půjčovna kol v blízkosti ubytovacího zařízení (zdarma ve vzdálenosti 1000 m), Minigolf (ve vzdálenosti 2600 m), Turistické možnosti (na blízku), Rybolov (na blízku)

Wellness, relax
  • Wellness, relax
  • Sauny
  • Masáž
Další informace a okolí
  • Výtah, Bar, Vlastní úschovna kol, Pokojová služba, Úschovna zavazadel, Zahrada

    Pantofle, Vícejazyčný personál, Terasa, Přednáškový sál, Konferenční místnost, Nekuřácké prostředí, Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Houbaření, Tenisový kurt venkovní na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Park na blízku, Vlaková zastávka na blízku

Stravování
  • Catering - varianta A

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Služby pro děti
  • Dětské hřiště

Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard
  • VISA
  • Maestro
Ubytovací poplatek
Cena zahrnuje: 4 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní podmínky1.Úvodní ustanovení 1.1.Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemné smluvní vztahy mezi provozovatelem hotelu „Hotel Chmelnice“ (dále jen „hotel“) – společností Handy corp. s.r.o., IČO: 26931109, se sídlem Pod Kalvárií 126, 763 61 Napajedla (dále jen „ubytovatelem“) a hostů, kterým ubytovatel poskytuje přechodné ubytování v hotelu a současně takovým osobám, které projeví o přechodné ubytování v hotelu zájem (dále jen „host“). 1.2.Uzavřením smlouvy o ubytování mezi ubytovatelem a hostem ve smyslu ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „OZ“), na jejímž základě ubytovatel poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na sjednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v hotelu, se host zavazuje za ubytování a související služby zaplatit cenu dle aktuálního ceníku ubytovatele, a to za podmínek uvedených ve smlouvě o ubytování a těchto obchodních podmínkách (dále také jen „smlouva“). 1.3.Uzavřením smlouvy se host zavazuje dodržovat práva a povinnosti ubytovaného dle těchto obchodních podmínek. Obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách ubytovatele https://www.hotelchmelnice.cz/. 2. Objednání a rezervace ubytování 2.1.Objednání ubytování a souvisejících služeb lze učinit písemnou formou e-mailem na recepce@hotelchmelnice.cz, nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách ubytovatele. Objednat ubytování lze i telefonicky, avšak v takovém případě je objednávka považována za přijatou až po jejím následném písemném potvrzení ze strany hosta. 2.2.Objednávka musí obsahovat následující informace:a) jméno a příjmení hosta,b) termín ubytování,c) kontaktní údaje hosta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail,d) počet osob a požadavky na související služby. 2.3.Host má možnost před odesláním objednávky překontrolovat uvedené informace a tyto informace doplnit nebo změnit před odesláním objednávky. Odesláním objednávky uděluje host souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Před odesláním objednávky prostřednictvím formuláře na webových stránkách host potvrdí, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a rozhodne o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů. 2.4.Po obdržení objednávky ze strany hosta jedním z výše uvedených způsobů ubytovatel objednávku zpracuje a potvrdí v podobě potvrzení o rezervaci, ve kterém budou uvedeny platební podmínky. Potvrzením objednávky ze strany ubytovatele dochází k uzavření smlouvy o ubytování v rozsahu uvedeném v potvrzení o rezervaci. Ubytovatel je oprávněn objednávku rovněž odmítnout nebo navrhnout hostovi její úpravu. 2.5.Host je rovněž oprávněn provést objednávku pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. V případě, že host neprovádí objednávku pro sebe, zavazuje o tom ubytovatele vždy předem informovat a současně třetí osobě poskytnout nezbytné podklady pro jednání s ubytovatelem, kterými třetí osoba doloží, že objednávka ubytování byla provedena v její prospěch. Pokud tuto povinnost host nesplní, ubytovatel má možnost od smlouvy o ubytování odstoupit. V takovém případě se smlouva ruší od počátku, a to vyjma těch ustanovení, která směřují k ochraně práv a nároků ubytovatele (například právo na náhradu škody, ušlého zisku a sjednaných smluvních pokut). Tyto obchodní podmínky se v plném rozsahu použijí i na vztah ubytovatele a osoby, pro kterou bylo hostem ubytování sjednáno, v takovém případě je host povinen takovouto třetí osobu předem s obchodními podmínkami seznámit. 2.6.Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou se řídí těmito obchodními podmínkami a aktuálním ceníkem dostupným prostřednictvím webových stránek ubytovatele. Stanoví-li smlouva něco jiného než tyto obchodní podmínky, použije se smlouva. ​3. Ceny ubytování a platební podmínky 3.1.Cena ubytování je stanovena podle aktuálního ceníku ubytovatele. Aktuální ceník je dostupný prostřednictvím webových stránek ubytovatele a na vyžádání v recepci hotelu. Ubytovatel si vyhrazuje právo upravit ceny v závislosti na změně právních a zejména daňových předpisů, a stejně tak v důsledku tzv. „vyšší moci“, pokud takové okolnosti nastaly v době od přijetí objednávky. V takovém případě je ubytovatel povinen hosta na úpravu ceny včetně jejího zdůvodnění bez zbytečného odkladu upozornit,a to nejpozději před ubytováním. 3.2.Cena za ubytování je splatná dle platebních podmínek uvedených v potvrzení rezervacea hradí se v plné výši k okamžiku nástupu. V případě prodlení hosta s úhradou platby za ubytování má ubytovatel právo odstoupit od smlouvy. 3.3.Ubytovatel může hostovi nabídnout zvýhodněnou cenu ubytování při variantě platby ceny ubytování předem. V případě, že si host zvolí tuto variantou, ubytovatel může předem požadovat uhrazení až plné ceny ubytování (dále jen „záloha“). Host je v takovém případě povinen uhradit zálohu v souladu s platebními podmínkami uvedenými v potvrzení rezervace. V případě objednávky ubytování prostřednictvím webového formuláře, má přímo host možnost volby zvýhodněné ceny ubytování, pokud je tato možnost aktuálně v nabídce ubytovatele. 3.4.Rezervace ubytování se stává závaznou po uhrazení zálohy. Úhradou se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet ubytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha hostem řádně a včas uhrazena, vyhrazuje si ubytovatel právo odstoupit od smlouvy o ubytování a rezervaci zrušit. 3.5.Pokud ubytovatel uvádí ve své nabídce slevu z původní ceny, tak platí vždy cena po slevě. Slevy nelze vzájemně kombinovat. 3.6.Ubytovatel může požadovat zaplacení vratné kauce ve výši měsíční platby za ubytování. Vratná kauce je určena pro krytí možných škod způsobených hostem v hotelu nebo, k úhradě dlužných částek, poplatků z prodlení a jiných nároků ubytovatele vůči ubytovanému. Nároky ubytovatele vůči ubytovanému mohou být hrazeny z této vratné kauce. Ubytovatel se zavazuje vratnou kauci, resp. její částku zbývající po uspokojení nároků ubytovatele, vrátit ubytovanému v hotovosti při řádném předání apartmánu ubytovaným, případně bezhotovostním převodem na účet ubytovatele nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne předání apartmánu ubytovaným. 4. Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování 4.1.Od smlouvy o ubytování a rezervace ubytování je host oprávněn odstoupit nejpozději 14 dní před nástupem k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je v takovém případě povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od smlouvy. Při odstoupení od smlouvy platí host poplatek za zrušení smlouvy o ubytování (dále jen „storno poplatek“) ve výši ceny pobytu, pokud k odstoupení od smlouvy došlo nejpozději 14 dní před sjednaným počátkem ubytování, nedohodnou-li se ubytovatel s hostem jinak. 4.2.V případě, že se host nedostaví k ubytování do 24 hodin po sjednaném nástupu k ubytování, ubytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, nebo rezervace ubytování, a současně je oprávněn účtovat hostovi storno poplatek ve výši odpovídající ceně jednodenního ubytování. Toto neplatí v případě, že host o pozdějším nástupu k ubytování s dostatečným předstihem ubytovatele informoval, ne však později než 1 den před plánovaným nástupem k ubytování. Na formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v odst. 2.1 těchto obchodních podmínek. 5. Ubytování hostů 5.1.Host ohlásí svůj příjezd na recepci hotelu pověřenému pracovníkovi ubytovatele. Počet hostů osob ve sjednaném apartmánu odpovídá počtu osob, který byl uveden v potvrzení rezervace, popřípadě ve smlouvě o ubytování. Případnou změnu počtu hostů osob se host zavazuje předem oznámit ubytovateli při nástupu k ubytování. Ubytovatel si vyhrazuje právo neubytovat předem ohlášené osoby včetně dětí. Ubytování domácích zvířat podléhá předchozímu písemnému souhlasu ubytovatele a je zpoplatněno dle ceníku služeb ubytovatele. 5.2.Při nástupu k ubytování předloží host na recepci hotelu doklad totožnosti (například občanský průkaz, cestovní průkaz, nebo povolení k pobytu), podle něhož recepce hotelu ověří totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu ubytování potvrdí host podpisem na registrační kartě hotelu či v ubytovací knize ubytovatele. Identifikační údaje hosta z dokladu zapíše ubytovatel do knihy hostů. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být prodloužena zápisem v ubytovací knize ubytovatele či na registrační kartě hotelu. 5.3.Při nástupu, v průběhu nebo na konci ubytování host hradí cenu ubytování dle čl. 3 těchto obchodních podmínek. Po uhrazení ceny ubytování vystaví ubytovatel k příslušné platbě daňový doklad, který předá nebo zašle hostovi. 5.4.Před nástupem k ubytování je ubytovatel oprávněn požádat hosta o předložení platné platební karty, jejím oprávněným držitelem bude host, a to za účelem provedení předběžné autorizace (blokace) platby předpokládané ceny ubytování a souvisejících služeb. Host souhlasí s tím, aby při ukončení ubytování mohl ubytovatel konečnou cenu ubytování a souvisejících služeb vyúčtovat prostřednictvím bankovního účtu hosta. Předložením platební karty host souhlasí s poskytnutím údajů platební karty ubytovateli (typ/vydavatel karty, držitel/majitel, datum expirace, číslo karty, bezpečnostní kód karty), které jsou potřebné pro provedení předběžné autorizace platby ve výši předpokládané ceny ubytování a souvisejících služeb (účel poskytnutí).​6. Reklamace 6.1. Host je povinen uplatnit případnou reklamaci ubytování nebo souvisejících služeb ihned po zjištění závady na recepci ubytovatele, aby mohla být zjednána náprava. Odstranění závady či nedostatku je ubytovatel povinen provést bez zbytečných průtahů přiměřeně dané situaci. Pokud se nepodaří takto sjednat nápravu, sepíše ubytovatel spolu s hostem protokol o reklamaci, na němž je uveden předmět reklamace a vyjádření ubytovatele, případně pracovníka recepce ubytovatele. Na opožděné a neodůvodněné reklamace nebude brán zřetel. V případě rozdílných stanovisek ubytovatele a hosta, na základě, kterých nebude možné reklamaci jednoznačně vyřešit, souhlasí host s tím, aby vyřešení reklamace náleželo ubytovateli. 6.2. Ubytovatel je povinen na reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace s návrhem řešení či zamítnutím reklamace s řádným odůvodněním. 6.3. Předmětem reklamace může být pouze nefunkční vybavení, podstatné technické závady, nekvalitní služby, nebo související služby v neúplném rozsahu byly-li tyto služby součástí smluvního vztahu. 6.4. Pokud host nevyužije z důvodů na své straně objednané a rezervované ubytování nebo související služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu z ceny ubytovánía souvisejících služeb. 6.5. Host je povinen oznámit reklamaci ubytování a souvisejících služeb pouze v průběhu jejich čerpání. Na reklamace uskutečněné po ukončení ubytování a čerpání souvisejících služeb nebude brát vzhledem k povaze poskytovaných služeb zřetel.Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).Provozovatel: handy corp s.r.o.Pod Kalvárií 126, PSČ 76361, NapajedlaIČ 26931109