×

Horský hotel Brans Malá Morávka

Rezervace pro skupiny:
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 850  / os. / noc, se snídaní, 24. - 25. lis

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni v prostorných a komfortně zařízených pokojích (26 ks) ve městě Malá Morávka, Horský hotel Brans Malá Morávka je ideálním místem. Horský hotel Brans Malá Morávka Vám nabízí i možnost ubytování s domácím zvířetem za poplatek. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v Horský hotel Brans Malá Morávka najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí V blízkosti ubytování nalezneme Rolandův kámen 5 km , Praděd 3.9 km, Penzion EMA 1.7 km, penzion U potůčku 1.7 km, Penzion Pohádka 2.6 km, NS Se skřítkem okolím Pradědu 3.9 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 2.1 km, Webkamera - Malá Morávka - Karlov 600 m, NS Světem horských luk 3.9 km, Penzion chata Klára 1.7 km, NS Velká Kotlina 2.1 km.

Stravování Každé ráno na vás bude čekat snídaně, která je zahrnuta v ceně ubytování. Jako ubytovaní hosté si můžete vybrat při rezervaci následující formy stravování: snídaně, plná penze, polopenze

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: platební karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Ubytovat se v den příjezdu je možné od 14:00, pokoj je třeba opustit v den odjezdu nejpozději do 10:00. Komunikovat se zaměstnanci můžete v jazyce: Česky.

Malá Morávka 215, 79336, Malá Morávka (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz

- přehled pokojů

Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi
může se zde ubytovat maximálně 2 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 3 os. Pokoj se sprchou pro 3 os.
může se zde ubytovat maximálně 3 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 5 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 5 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 4 os. Pokoj se sprchou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 4 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 6 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 6 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
8.7
Dobré
(Na základě 10 hodnocení)
  • Personál:
    9.3
  • Čistota:
    9.5
  • Cena/Výkon:
    8.8
  • Komfort:
    8.4
  • Služby:
    8.8
  • Přístupnost:
    9.4
Hodnocení 9.4
"Ochotný personál,hlavně pani manažerka hotelu."
Petr Miketa - pár středního věku
na základě 5 denního pobytu
před 4 lety
Kobeřice
Hodnocení 4.8
"Po dlouhe dobe jsem bydlela v ubytovani,ktere bylo oznaceno tremi a pul hvezdami a spina koukala z kazdeho rohu. Personalne to bohuzel nezvladaji. Uklizi tam nejaci zahranicni studenti. Jidlo spatne nebylo,ale opet-na tri a pul hvezdy bida. A restaurace? Zahulena vesnicka knajpa. Nedoporucuji!"
- rodina s malými dětmi
před 5 lety
Hodnocení 8.8
Host nevyplnil textové hodnocení.
- mladý pár
před 5 lety
Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉSMLUVNÍ PODMÍNKYHorský hotel Brans s.r.o.se sídlem Hradec nadMoravicí, Opavská 1000, 747 41, IČ: 28625 200,společnost zapsána v obchodním rejstříku vedenémKrajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 35343web:https://www.brans.cz/, email:brans@brans.cz,telefon: +420 734 697 511 Článek 1 Preambule1.1 Předmětem těchtoVšeobecných smluvních podmínek je podrobná úprava práv a povinností smluvníchstran mezi provozovatelem hotelu „Horský hotel Brans“ na adrese Malá Morávka215, PSČ 793 36, společností Horský hotel Brans s.r.o., IČ: 286 25 200, sesídlem Hradec nad Moravicí, Opavská 1000, PSČ 747 41 (dále jen „hotel“ či„ubytovatel“), a hostů, kterým ubytovatel poskytuje přechodné ubytování v hotelua kteří mají zájem o přechodné ubytování v hotelu (dále jen „host“ či„ubytovaný“).1.2 Ubytovaný se uzavřenímsmlouvy o ubytování ve smyslu ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb.,občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) zavazujezaplatit ubytovateli za ubytování a další související služby cenu dleaktuálního ceníku ubytovatele a ubytovatel se zavazuje poskytnout ubytovanémupřechodné ubytování na sjednanou dobu a služby spojené s ubytováním.Smlouva se řídí podmínkami uvedenými ve smlouvě a těmito všeobecnými smluvnímipodmínkami (dále jen „VSP“). Článek 2 Objednání a rezervace ubytování2.1 Ubytování lze objednatnásledujícími způsoby:2.1.1 e-mailem odeslaným na e-mail ubytovatele brans@brans.cz;2.1.2 vyplněním a odesláním elektronického formuláře nawebových stránkách ubytovatele;2.1.3 telefonicky na čísle +420 734 697 511;2.1.4 osobně v sídle ubytovatele.2.2 Objednávka musí obsahovatnásledující informace:2.2.1 jméno a příjmení ubytovaného;2.2.2 požadovaný termín ubytování;2.2.3 kontaktní údaje: adresu trvalého bydliště, telefonníčíslo a e-mail;2.2.4 počet ubytovaných osob.2.3 Odesláním objednávky ubytovanýuděluje souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku. Předodesláním objednávky prostřednictvím elektronického formuláře na webovýchstránkách ubytovatele je ubytovaný povinen potvrdit, že se seznámils těmito VSP a udělí souhlas se zpracováním osobních údajů.2.4 Ubytovatel objednávkupísemně potvrdí nebo odmítne do 3 pracovních dnů od doručení objednávky.Písemným potvrzením dochází k uzavření smlouvy o ubytování a objednávka sestává závaznou. Ubytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebonavrhnout její úpravu. Článek 3 Cena ubytování a platební podmínky 3.1 Ceny ubytování jsou uvedeny v ceníkuubytovatele platném ke dni uzavření smlouvy. Ceník je v aktuálním zněnívždy dostupný na webových stránkách ubytovatele či na recepci hotelu. V ceněuvedené v ceníku není zahrnut místní poplatek z pobytu.3.2 Pro ubytovaného je vždy závazná cena uvedenáv písemném potvrzení objednávky. V případě využití elektronickéhoformuláře je závazná cena uvedena v tomto formuláři. Cena ubytování jesplatná dle podmínek uvedených v písemném potvrzení objednávky. 3.3 Platbu ceny lze provést několika způsoby:3.3.1 převodem na bankovní účet hotelu: (2502518730/2010);3.3.2 prostřednictvím platební brány GPWebpay3.3.3 platebníkartou (Visa, Master Card, Maestro, Sodexo);3.3.4 v hotovosti na recepci hotelu.3.4 Ubytovatel je oprávněn požadovat po ubytovaném zálohuna cenu ubytování ve výši 100 % z ceny ubytování. V případě většíchskupin (10 a více osob) pak zálohu na cenu ubytování ve výši 50 % z cenyubytování. K úhradě zálohy bude vystaven daňový doklad, který budeubytovanému zaslán společně s písemným potvrzením objednávky. Ubytovaný jepovinen tuto zálohu uhradit do 3 dní od potvrzení objednávky. Neuhradí-liubytovaný zálohu řádně a včas, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování.3.5 K úhradě zbylé ceny ubytování v případěvětších skupin bude ubytovanému vystaven daňový doklad nejpozději v denodjezdu se splatností 14 dnů.3.6 Bude-li ubytovaný platit cenu ubytovánípřevodem na účet podle čl. 3.3.1 těchto VSP, musí být platba provedena nejpozději2 pracovní dny před plánovaným příjezdem. 3.7 Pokud bude dohodnuta platba na místě, přednástupem k ubytování je ubytovatel oprávněn požádat ubytovaného opředložení platné platební karty, jejímž oprávněným držitelem je ubytovaný. Platební karta bude předložena k provedenípředběžné autorizace platby ve výši předpokládané ceny ubytování. Ubytovanýtímto souhlasí s tím, aby při ukončení ubytování ubytovatel mohl konečnoucenu ubytování vyúčtovat prostřednictvím platební karty ubytovaného. Předložímplatební karty ubytovaný dává souhlas s poskytnutím údajů o platebníkarty, které jsou potřebné pro provedení předběžné autorizace platby.3.8 Dostane-li se ubytovaný do prodlenís úhradou ceny, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném úrokyz prodlení ve výši 0,1 % za každý započatý den prodlení.3.9 Ubytovatel si vyhrazuje právo jednostrannězměnit sjednanou cenu ubytování. Ubytovatel je povinen upozornit ubytovaného nazměnu ceny a odůvodnit tuto cenu bez zbytečného odkladu, nejpozději přednástupem na ubytování. Článek 4 Platbaprostřednictvím platební brány 4.1 Ubytovanýje oprávněn zaplatit cenu ubytování též prostřednictvím platební brány GPWebpay.4.2 Platební bránu je možné využít v případě,že ubytovaný zasílá objednávku na ubytování prostřednictvím elektronickéhoformuláře podle čl. 2.1.2. těchto VSP. 4.3 Před odesláním objednávky a přesměrování doplatební brány je ubytovaný povinen zkontrolovat své identifikační a kontaktníúdaje. Odesláním objednávky ubytovaný stvrzuje, že veškeré údaje jsou správné. 4.4 Objednávku odešle ubytovaný kliknutím na poleoznačené jako REZERVOVAT. 4.5 Po zaslání objednávky bude ubytovaný ihnedpřesměrován na platební bránu, kde vyplní údaje o své platební kartě. 4.6 Cena ubytování v případě využití platebníbrány je splatná okamžitě při odeslání formuláře. 4.7 Ubytovatel bez zbytečného odkladu po obdrženíobjednávky a obdržení platby potvrdí ubytovanému přijetí a zaplacení objednávkyna uvedený e-mail ubytovaného.4.8 Smlouva o ubytování je uzavřena okamžikemodeslání potvrzení objednávky a doručení platby. 4.9 Veškeré operace s platební kartouv rámci platební brány probíhají mimo systém ubytovatele. Přístupk citlivým údajům má pouze banka ubytovatele a banka ubytovaného. Článek 5 Storno podmínky 5.1 Ubytovaný je oprávněnodstoupit od smlouvy o ubytování kdykoliv před příjezdem, a to i bez uvedenídůvodu. Odstoupení od smlouvy musí být písemné (postačí e-mailem) a musí býtdoručeno ubytovateli.5.2 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy 3 a více dnů před plánovaným příjezdem, nebudou mu účtovány žádnéstorno poplatky.5.3 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy méně než 3 dny před plánovaným příjezdem, je povinen uhraditubytovateli storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny ubytování.5.4 Odstoupí-li ubytovaný odsmlouvy méně než 1 den před plánovaným příjezdem, je povinen uhraditubytovateli storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny ubytování.5.5 Na úhradu storno poplatkůje ubytovatel oprávněn započíst zaplacenou zálohu či uhrazenou cenu ubytování.Bude-li výše zaplacené zálohy či ceny vyšší než storno poplatek, je ubytovatelpovinen vrátit ubytovanému částku převyšující storno poplatek. 5.6 Ubytovatel nebude účtovatžádné storno poplatky, pokud ubytovaný odstoupí od smlouvy z důvodu úmrtíosoby blízké, hospitalizace ubytovaného či osoby mu blízké, závažnéhoonemocnění ubytovaného nebo z důvodu živelné pohromy, která zasáhla obydlíubytovaného, a to pokud ubytovaný takovou skutečnost doloží ubytovateli do 7 dnů od jejích vzniku.5.7 Ubytovatel je oprávněnodstoupit od smlouvy z důvodu vyšší moci, a dále dle čl. 3.4 s čl.6.2 těchto VSP. Článek 6 Nástup k ubytování 6.1 Ubytování v dennástupu je možné od 14:00 do 19:00. Dřívější či pozdější nástup je nutný předemnahlásit ubytovateli telefonicky nebo písemně prostřednictvím e-mailu. Tomutopožadavku ubytovaného nemusí být ze strany ubytovatele vyhověno. 6.2 Nedostaví-li se ubytovanýbez předchozí domluvy k nástupu do 19:00 dne nástupu, je ubytovateloprávněn odstoupit od smlouvy a ubytovanému ubytování neposkytnout. Zároveň jeubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši celkové cenyubytování.6.3 Ubytovaný je povinenohlásit svůj příjezd na recepci hotelu, nepožádá-li ubytovatel jinak.6.4 Počet ubytovaných osobmusí odpovídat objednávce a písemnému potvrzení objednávky. Ubytovatel sivyhrazuje právo neubytovat předem neohlášené osoby včetně dětí. 6.5 Při nástupuk ubytování je ubytovaný povinen předložit doklady totožnosti všechubytovaných osob, s výjimkou osob mladších 15 let. Ubytovatel ubytovanéosoby zapíše do ubytovací knihy a předá ubytovanému klíče od pokoje a hotelu.6.6 Ztrátu či poškození klíčůje ubytovaný povinen okamžitě nahlásit ubytovateli. Klíče jsou ve vlastnictvíubytovatele. Ubytovaný není oprávněn umožnit užití klíčů třetím osobám, nakteré se nevztahuje smlouva o ubytování. Za ztrátu či poškození klíčů jeubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši 1 000,-Kč. Článek 7 Pravidla ubytování 7.1 Ubytované osoby jsou oprávněny užívat po celoudobu ubytování přidělený pokoj a společné prostory hotelu.7.2 Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečnýchpřípadech nabídnout ubytovanému jiné než sjednané ubytování, pokud se totopodstatně neliší od sjednaného ubytování, nebo pokud je vyšší kategorie. 7.3 Ubytovaný je povinen udržovat v pokojipořádek a čistotu a chránit pokoj a vybavení pokoje proti poškození. Ubytovanýje dále povinen nahlásit ubytovateli jakoukoli závadu či poškození pokoje,vybavení pokoje či společných prostor bez zbytečného odkladu.7.4 Ubytované osoby se musí v hotelu chovattakovým způsobem, aby nedošlo k nedůvodné újmě na zdraví, životě nebovlastnictví ubytovatele či třetích osob. Ubytovaný se v případě způsobeníškody zavazuje ubytovateli tuto škodu uhradit.7.5 V době od 22:00 do 6:00 platív pokojích a společných prostorách hotelu noční klid a ubytované osoby jsoupovinny jej dodržovat a neobtěžovat další ubytované osoby nadměrným hlukem.7.6 Ubytovaný není oprávněn přijímatv pokojích návštěvy mimo jiné osoby ubytované v hotelu, nedohodne-li ses ubytovatelem jinak. 7.7 Ubytování domácích mazlíčků(pes/ kočka/ jiné drobné zvíře) je povoleno po předchozím oznámení ubytovateli aza příplatek dle aktuálního ceníku.7.8 Všechny ubytované osoby jsou povinny dodržovatnásledující pravidla:7.8.1 neprovádět jakékoli změny pokoje (např.přemisťovat či odnášet vybavení pokoje);7.8.2 nevnášet a neužívat v hotelu spotřebiče,které nejsou určeny pro osobní hygienu či pro výkon zaměstnání;7.8.3 znečišťovat pokoj, společné prostory a okolíhotelu;7.8.4 neumožnit vstup, pobyt a přespání v hotelutřetím osobám, které nejsou uvedeny v písemném potvrzení objednávky;7.8.5 kouřit či používat otevřený oheň v pokojinebo hotelu;7.8.6 vnášet a uschovávat v hotelu hořlavé,výbušné a zápalné látky, jedy, drogy, střelivo, zbraně, plynové spotřebiče,elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky apod.7.9 V případě porušení pravidel stanovenýchv čl. 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 a 7.8 těchto VSP je ubytovatel oprávněnpožadovat po ubytovaném smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každéjednotlivé porušení. 7.10 Ubytovanýse zavazuje nevnášet do hotelu peněžní prostředky hodnoty vyšší než10 000,- Kč, klenoty nebo jiné cennosti. 7.11 Ubytovatelnenese odpovědnost za věci ubytovaného a dalších ubytovaných osob uloženýchv pokoji či společných prostorách hotelu. Ubytovaný se nemůže domáhat poubytovateli náhrady škody za poškození, zničení či ztrátu jeho věcí. Náhraduškody lze požadovat pouze, byla-li škoda ubytovatelem způsobena úmyslně. Článek 8 Ukončení ubytování8.1 Ubytování končí posledním dnem doby, na kteroubylo ubytování sjednáno.8.2 V den odjezdu jenutné opustit pokoj nejpozději do 10:00. Pozdější opuštění pokoje je možnépouze po domluvě s ubytovatelem. Za pozdější opuštění pokoje je ubytovateloprávněn požadovat po ubytovaném příplatek dle aktuálního ceníku.8.3 Ubytovaný je povinenodevzdat pokoj ve stavu, v jakém jej převzal s přihlédnutímk běžnému užívání. Nebude-li pokoj předán ve stejném stavu, pokud jdeo funkčnost a stav vybavení, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovanémsmluvní pokutu ve výši 2 000,- Kč.Nárok ubytovatele na náhradu škody není úhradou smluvní pokuty dotčen. 8.4 Ubytovatel je oprávněn ukončit ubytováníubytovaného a dalších ubytovaných osob a vypovědět smlouvu o ubytování bezvýpovědní doby a bez nároku na vrácení ceny ubytování, pokud ubytovaný nebodalší s ním ubytované osoby:8.4.1 poruší závažným způsobem povinnost vyplývajícíze smlouvy či těchto VSP;8.4.2 poruší závažným způsobem dobré mravy;8.4.3 poškodí či zničí majetek ubytovatele či třetíchosob;8.4.4 výrazně naruší veřejný pořádek;8.4.5 jiným závažným způsobem ohrozí třetí osoby;8.4.6 zdravotní stav ubytovaného či dalšíchubytovaných osob ohrožuje třetí osoby.8.5 Ubytovaný je oprávněn kdykoli před sjednanýmdnem ukončit ubytování a vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.Ubytovaný nemá nárok na vrácení ceny ubytování.8.6 Při ukončení ubytování je ubytovaný povinen uzavřítpokoj a vrátit klíče na recepci hotelu.8.7 Nebude-li domluveno s ubytovatelempozdější opuštění pokoje a pokoj nebude předán do 10:00, je ubytovatel oprávněn požadovat po ubytovaném smluvní pokutu vevýši 2000,- Kč. Zároveň ubytovatel je oprávněn osobní věci ubytovanéhovystěhovat do uzamykatelného místa. Nevyzvedne-li si ubytovaný své osobní věcina recepci bez zbytečného odkladu poté, co byl k tomuto vyzván, udělujetímto ubytovaný ubytovateli souhlas k tomu, aby s těmito věcminakládat jako vlastník dle svého uvážení. Článek 9 Službyspojené s ubytováním 9.1 Ubytovatel poskytuje následující služby spojenés ubytováním: stravování v restauraci (snídaně, polopenze, jídlaz jídelního lístku), wellness služby (pivní lázně, sauna, vířivka, masáže),pronájem konferenční místnosti, elektrokol, tenisového kurtu či grilu.9.2 Služby budou poskytnuty dle požadavkůubytovaného a dle dostupnosti a kapacitních možností ubytovatele. Eventuálněmohou být poskytnuty i jiné služby.9.3 Ubytovaný se zavazuje za poskytnuté službyuhradit ubytovateli cenu služeb dle aktuálního ceníku ubytovatele.9.4 Užívání venkovního hřiště a bazénu je proubytované osoby zdarma dle situace a kapacity. 9.5 Parkování osobních vozidel je možné proubytované zdarma a pouze na vyznačených parkovacích místech před hotelem.Parkování je zakázáno na požární ploše a za hotelem. Od prosince do dubna jeparkování zakázáno v blízkosti budovy hotelu z důvodu nebezpečí páduledu a sněhu ze střechy. Ubytovatel nenese odpovědnost za žádnou škoduzpůsobenou na zaparkovaných vozidlech. Ubytovaný se nemůže domáhat poubytovateli náhrady škody za poškození či zničení vozidla. Článek 10 Reklamace10.1 Jakoukolizjištěnou závadu či stížnost je ubytovaný povinen bez zbytečného odkladunahlásit ubytovateli, aby mohla být zjednána náprava. Ubytovatel je povinenprovést odstranění závady či vyřešit stížnost bez zbytečného odkladupřiměřeně dané situaci. Nebude-li vada odstraněna či stížnost vyřešena,ubytovatel s ubytovaným sepíše protokol o reklamaci, ve kterém bude uvedendůvod reklamace a vyjádření ubytovatele k uplatněné reklamaci. 10.2 Reklamacebude ubytovatelem vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení společněs návrhem řešení či odůvodněným zamítnutím reklamace.10.3 Naopožděné a nedůvodné reklamace nebude brán zřetel. Reklamaci lze uplatnit pouzev průběhu ubytování. Po ukončení ubytování nebude brán na jakoukolireklamaci zřetel. Článek 11 Prodejdárkových poukazů11.1 Tentočlánek VSP upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, které vznikajív souvislosti s kupní smlouvou dálejen („kupní smlouva“) uzavíranou mezi ubytovatelem (v tomto článku dálejen „prodávající“) a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“)prostřednictvím nabídky na webových stránkách prodávajícího https://www.brans.cz/, a to prodejem dárkových poukazů (dále jen „dárkovýpoukaz“).11.2 Prodávající se uzavřením kupní smlouvy ve smyslu ust. §2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějšíchpředpisů (dále jen „OZ“) zavazuje předat kupujícímu dárkový poukaz, a kupujícíse zavazuje za tento dárkový poukaz zaplatit kupní cenu. 11.3 Prodávající nabízí následující dárkové poukazy:11.3.1 poukazy v hodnotě 500,- Kč, 1 000,- Kč,2 000,- Kč a 5 000,- Kč, jejichž prostřednictvím lze uhradit službyza ubytování, v restauraci či wellness služby u prodávajícího;11.3.2 poukazy na konkrétní pobyt, čerpání hotelových awellness služeb v konkrétním termínu u prodávajícího.11.4 Kupnísmlouva mezi prodávajícím a kupujícím může být uzavřena následujícími způsoby:11.4.1 vyplněním a odesláním objednávkového formulářena webových stránkách prodávajícího;11.4.2 e-mailem;11.4.3 osobně v sídle prodávajícího.11.5 Nawebových stránkách prodávajícího je umístěn seznam nabízených dárkových poukazůvčetně kupní ceny. Tento seznam dárkových poukazů je považován za výzvuk podávání nabídek podle ust. § 1780 odst. 2 OZ.11.6 Kupujícípodá prodávajícímu nabídku k uzavření kupní smlouvy tak, že zašleemail na brans@brans.cz. Poobdržení objednávky prodávající závazně potvrdí objednávku prostřednictvíme-mailu. Odesláním tohoto písemného potvrzení objednávky je uzavřena kupnísmlouva. 11.7 Kupní cenydárkových poukazů uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platnév čase objednání dárkového poukazu. Ceny jsou konečné, avšak v případěpobytového poukazu nezahrnují místní poplatek z pobytu.11.8 Kupnícena dárkového poukazu může být uhrazena způsoby podle čl. 3.3 těchto VSP.11.9 Pokud si kupující zvolí zaslání dárkovéhopoukazu poštou v dárkovém balení, bude mu poukaz zaslán na náklady kupujícíhopo uhrazení dohodnuté ceny za poštovné...11.10 Kupní cenu a je kupující povinen uhraditna základě řádného daňového dokladu – faktury vystavené prodávajícím. Fakturabude kupujícímu zaslána elektronicky na uvedený e-mail. 11.11 Dnem úhrady kupní ceny je den připsánífakturované částky na účet prodávajícího, či zaplacením hotovostiv hotelové recepci. 11.12 Objednaný dárkový poukaz je okamžitě poobdržení platby odevzdán kupujícímu osobně na recepci, v případě zaslánípoštou bude dárkový poukaz expedován do 3 pracovních dnů od obdrženíplatby. 11.13 Kupující je povinen při převzetí dárkovéhopoukazu od přepravce zásilku zkontrolovat. Bude-li obal zásilky porušen, nemákupující povinnost zásilku převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje,že zásilka splňovala veškeré podmínky a náležitosti. Na pozdější reklamaciohledně porušení obalu zásilky nebude brát zřetel. 11.14 Kupující, který jespotřebitelem, je oprávněn v souladu s ust. § 1829 odst. 1 OZodstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí dárkového poukazu. Odstoupeníod smlouvy musí být prodávajícímu odesláno písemně na adresu prodávajícího čina elektronickou adresu prodávajícího. Kupující však bere na vědomí, žev souladu s ust. § 1837, písm. j) OZ nelze odstoupit od smlouvyo ubytování, stravování nebo využití volného času, pokud má být podlesmlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.11.15 Platnost je vyznačena na dárkovém poukazu a činí 12měsíců od data zakoupení, pokud není uvedeno konkrétní datum čerpání poukazu(např. konkrétní termín pobytu).11.16 Služby spojené s dárkovým poukazem je možné čerpatv libovolném termínu v době platnosti poukazu a dle kapacitníchmožností prodávajícího, nebude-li dohodnuto jinak.11.17 Dárkový poukaz slouží pouze sjednanému účelu a nelze jejpoužít na jiné než sjednané služby. Poukaz musí být vyčerpán jednorázově,průběžné čerpání není možné. 11.18 Dárkový poukaz může uplatnit kterákoli osoba, která jejosobně předloží v místě čerpání. 11.19 Zakoupený dárkový poukaz nelze stornovat ani vyměnit zahotovost. V případě ztráty nemůže být dárkový poukaz nahrazen novým.11.20 Není-li dárkový poukaz vyčerpán v době platnosti,propadá bez náhrady.11.21 Čerpání služeb z dárkového poukazu je nutno předemobjednat. Objednání je možné několika způsoby:11.21.1 telefonicky na čísle +420 734 697 511;11.21.2 e-mailem odeslaným na brans@brans.cz;11.21.3 osobně na recepci hotelu.11.22 Objednané služeb je možno zrušit nejpozději 3 dny před sjednanýmtermínem čerpání služeb. Bude-li objednávka zrušena méně než 3 dny předsjednaným termínem čerpání či nedostaví-li se osoba oprávněná čerpat dárkovýpoukaz k objednaným službám, dárkový poukaz propadá bez náhrady. Článek 12 Ochranaa zpracování osobních údajů 12.1 Ubytovanýbere na vědomí a poskytuje souhlas ubytovateli se zpracováním osobních údajů ubytovanéhoza účelem plnění závazků z uzavřené smlouvy. Za tímto účelem jsou zpracovávány:12.1.1 jméno a příjmení;12.1.2 datum narození;12.1.3 adresa trvalého bydliště;12.1.4 korespondenční údaje – telefonní číslo a e-mail;12.1.5 údaje o platební kartě.Tyto osobní údaje budou zpracovávány po dobutrvání smluvního vztahu. Po ukončení smluvního vtahu budou zpracovány pouze zaúčelem archivace dle zvláštních právních předpisů, nejdéle po dobu 5 let,s čímž ubytovaný souhlasí.12.2 Ubytovatelza účelem zákonné povinnosti vést v písemné podobě evidenční knihu dle ust. § 3odst. 4 zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, zpracovává osobní údaje ubytovanéhoa dalších ubytovaných osob, kterými jsou:12.2.1 jméno a příjmení;12.2.2 adresa místa trvalého pobytu;12.2.3 číslo občanského průkazu nebo cestovníhodokladu;12.2.4 dobu pobytu v hotelu. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6let od provedení posledního zápisu v evidenční knize.12.3 Ubytovatelza účelem zákonné povinnosti vést domovní knihu dle ust. § 100 písm. f)a § 101 zák. č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území Českérepubliky a o změně některých zákonů, zpracovává osobní údaje hostů, kteřínejsou občany České republiky, kterými jsou:12.3.1 jméno a příjmení;12.3.2 den narození a státní občanství;12.3.3 číslocestovního dokladu;12.3.4 číslo víza, je-li vyznačeno;12.3.5 trvalébydliště v zahraničí;12.3.6 dobupobytu v hotelu. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6let od provedení posledního zápisu. Listinné dokumenty nahrazující domovníknihu je ubytovatel povinen uschovávat po dobu 6 let od ukončení ubytovánícizince.12.4 Osobníúdaje jsou zpracovávány v elektronické a listinné podoběv šifrovaných programech a uzamykatelných prostorách. Přístup k těmtomá pouze proškolený personál.12.5 Osobníúdaje nebudou poskytovány dál. Ubytovatel není oprávněn poskytnout ani jinýmzpůsobem zpřístupnit osobní údaje třetí osobě bez souhlasu ubytovaného. Toto senevztahuje na případy, kdy je ubytovatel povinen poskytnout osobní údajeubytované osoby na základě zákona či úředního rozhodnutí. 12.6 Ubytovateldále informuje, že ubytované osoby mají právo na přístup k osobním údajům,právo na změnu údajů, právo na omezení zpracování, právo na výmaz údajů a právona přenositelnost údajů. Práva na ochranu osobních údajů je možno využít narecepci hotelu nebo prostřednictvím emailu brans@brans.cz.12.7 Veškeré informace a úkony podle čl. 12.7 těchto VSPubytovatel poskytuje bezplatně. Ubytovatel může po ubytované osobě požadovatpoplatek ve výši 500,- Kč za vyřízení žádosti, pokud je taková žádost zjevněbezdůvodná či nepřiměřená, a to zejména proto, že se opakuje. Vyřízení takovéžádosti může ubytovatel rovněž odmítnout. 12.8 Dohlednad zpracováním osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Ubytovanéosoby jsou oprávněny obrátit se ve věcech ochrany osobních údajů na Úřad proochranu osobních údajů, se sídlem Praha 7, Pplk. Sochora 27, PSČ 170 00 https://www.uoou.cz/ . Článek 13 Závěrečná ustanovení 13.1 Veškeré smlouvy uzavírané s Horský hotel Branss.r.o., kde hotel vystupuje jako ubytovatel, se řídí právním řádem Českérepubliky, těmito VSP a uzavřenou smlouvou o ubytování. Smlouva má aplikační přednostpřed těmito podmínkami. Tyto VSP jsou dostupné na https://www.brans.cz/. 13.2 V případě,že je nebo se stane některé z ustanovení těchto VSP neplatné, neúčinnénebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnostostatních ujednání. Smluvní strany jsou si povinny poskytnout si vzájemnousoučinnost pro to, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylonahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, kterév nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným,neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením. To samé platí i pro případmezery.13.3 Změnynebo doplnění jednotlivých smluv a smluvních podmínek, jakož i jejích přílohvyžadují formu písemného dodatku, podepsaného oběma smluvními stranami. 13.4 Vpřípadě, že dojde mezi ubytovaným a ubytovatelem ke vzniku spotřebitelskéhosporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžeubytovaný podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektumimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce,Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz , web: www.coi.cz . Ubytovanýmůže využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízenaEvropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/13.5 Tyto VSPjsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy o ubytování ve smyslu ust. § 1751 OZ.Ubytovaný má povinnost se s těmito VSP před objednáním a rezervacíubytování seznámit a řídit se jimi. Odesláním objednávky ubytovaný potvrzuje,že se s těmito VSP seznámil a že s nimi souhlasí.13.6 Ubytovatelsi vyhrazuje právo VSP měnit a doplňovat. S těmito změnami je ubytovatelpovinen obeznámit ubytovaného. 13.7 Tyto VSP vstupují v platnost a účinnostdne 3.8.2023 V Hradcinad Moravicí dne 3.8.2023 Zveřejněno na https://www.brans.cz/ dne 3.8.2023 Horský hotel Brans s.r.o.