Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Černý Orel

Černý Orel

* * *
náměstí Kruhové 233, Žatec
Zobrazit na mapě

Hotel Černý Orel sídlí přímo v historickém centru města a poskytuje cenově příznivé ubytování v Žatci. Hotelové pokoje jsou útulně a pěkně vybaveny, mají vlastní televizi i chladničku. Výhodou Hotelu Černý Orel je recepce s nepřetržitým provozem a vlastní parkoviště, které je pro ubytované hosty zdarma. Hotel nabízí také vhodné prostory pro pořádání různých firemních školení a kongresů.

  • typ

    Příjemný hotel v centru města. Jediná vada na kráse je autobusové nádraží pod okny....

    Jaroslav Z.
  • typ

    Hotel jsem využila jen na jednu noc, vcelku ubytování ušlo. Vybavení pokoje pamatuje už dost, obyčejné válendy, nešlo ubrat topení, otrhané ručníky, pouze jedna lampička, špatný přístup k el. zásuvkám. V hotelu bylo uklizeno. Sníd...

    Barbora B.
  • typ

    Skvělé pokoje, vstřícný přístup personálu kousek od centra města....

    Svatoslav M.
  • typ

    V podstate dle ocekavani slusne. Na recepci ruzne prijemni lide. Jednou mi i pan pomohl se zapomenutou nabijeckou na telefon. Moznost platit kartou ocenuji, skoda vsak toho, ze pouze za pobyt a ne za nakup na recepci. Snidane prum...

    Antonín S.
  • typ

    Milá recepčná, prekazalo mi, ze keď sme boli na raňajkách, riesili problém s elektrickou, dost hlasné, ale to sa stava...

    Dagmar M.
  • typ

    Ubytování v hotelu bylo vcelku dobré, mám výhrady k pohodlnosti matrace. Podávána snídaně byla dle mých představ. Mohu konstatovat spokojenost ...

    Luděk V.
  • typ

    Personál je vynikající, ochotný s profesionálním přístupem. Pokoj coby dvoulůžkový je malý, v koupelně chybí jakékoliv polička, jedno z nových oken jde špatně zavřít, průchod do sprchy je zúžen cca o 15 cm. Vynikající je lednička ...

    Zdenka K.
  • typ

    Příjemný hotel, pokoj menší, ale plně dostačující. V noci naprostý klid. Jediné co bych vytkla byla úroveň snídaně - slabý výběr, staré pečivo. Naopak služby restarurace jsou na vysoké úrovni, jídlo velmi chutné, obsluha skvělá. H...

    Vlasta V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Standard - dvoulůžkový pokoj
890 Kč
890 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Standard - dvoulůžkový pokoj s přistýlkou
890 Kč
+
1 240 Kč
890 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Grand - dvoulůžkový pokoj s přistýlkou
1 260 Kč
+
1 590 Kč
1 040 Kč
Třílůžkový pokoj
Grand - třílůžkový pokoj
1 590 Kč
1 260 Kč
1 040 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

  • bezbarierový přístup
  • výtah
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • pizzerie
  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je umístěn v centru Žatce.

Nadmořská výška: 242 m n.m.

  • 50°19'39.322"
  • 13°32'46.902"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Pomník Edvarda Beneše v Žatci Pomník Edvarda Beneše stojí na Kruhovém náměstí v Žatci. Byl postaven v roce 2007 a náklady na stavbu pomníku byly hrazeny z darů Volyňských Čechů. Volyňští Češi tak vyjádřili svůj vděk…
  • Pomník Obětem 2. světové války v Žatci Pomník Obětem 2. světové války v Žatci stojí na Kruhovém náměstí. Trojhranný pomník je osazen třemi mramorovými deskami s nápisy vyjadřující poděkování ve druhé světové válce padlým Čechům,…
  • Žatec - námestia Kruhové a Svobody Kráľovské mesto Žatec ležiace v severozápadných Čechách na rieke Ohře zažívalo svoj najväčší rozkvet v 16. storočí, kedy patrilo medzi najväčšie české mestá. K mestu Žatec neodmysliteľne patrí…
  • Žatec - stĺp Najsvätejšej trojice Žatec - stĺp Najsvätejšej trojice - nachádza sa na Námestí Svobody - vysoký 12 metrov Epidámia moru trápila naše národy v stredoveku. Mesto Žatec postihla v roku 1582. Tento stĺp postavili v…
  • Žatec - Minipivovar Minipivovar "U orloje" - Žatec Je v tesnej blízkosti Chrámu Chmele a Piva. V tomto pivovare produkujú pivá výhradne z českého a moravského sladu. Chmel je pestovaný v Žateckej chmelárskej…

Celkové hodnocení Černý Orel od ubytovaných zákazníků

Ubytování
82%
Stravování
78%
Přístup personálu
82%
Okolí
82%
Služby
84%
Celková spokojenost
81%
81%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Černý Orel hodnotilo 11 zákazníků, 82% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jaroslav Z.

10.7.2018

Celkové hodnocení
80%

Příjemný hotel v centru města. Jediná vada na kráse je autobusové nádraží pod okny.

typ

Klient Barbora B.

9.4.2018

Celkové hodnocení
68%

Hotel jsem využila jen na jednu noc, vcelku ubytování ušlo. Vybavení pokoje pamatuje už dost, obyčejné válendy, nešlo ubrat topení, otrhané ručníky, pouze jedna lampička, špatný přístup k el. zásuvkám. V hotelu bylo uklizeno. Snídaně byla trochu strohá, ale základ splnila. Celkové hodnocení dle mého názoru hotel 4* nesplňuje. V dnešní době je standart už jinde. Na jednu noc přepsání to stačilo ovšem poměr s cenou a kvalitou ubytování jinde je to průměrné až podprůměrné.

Reakce hotelu:

Děkujeme za hodnocení. Hotel funguje od r 2008, presentuje se jako turistický tříhvězdičkový hotel. Cena pokje Stadard pro 2 osoby včetně snídaně je 890,--Kč. V současné době vybavujeme část hotelu novým nábytkem. Všechny připomínky bereme na vědomí. Vedení hotelu

typ

Klient Svatoslav M.

9.5.2017

Celkové hodnocení
96%

Skvělé pokoje, vstřícný přístup personálu kousek od centra města.

Reakce hotelu:

Děkujeme

typ

Klient Antonín S.

18.7.2016

Celkové hodnocení
68%

V podstate dle ocekavani slusne. Na recepci ruzne prijemni lide. Jednou mi i pan pomohl se zapomenutou nabijeckou na telefon. Moznost platit kartou ocenuji, skoda vsak toho, ze pouze za pobyt a ne za nakup na recepci. Snidane prumer, mozna bych mel malinko lepsi ocekavani. Poloha velmi strategicka, primo u autobusoveho nadrazi, primo v centru, asi 5 minut od hlavniho namesti. Hotelova restaurace ok, ale zakourena a trochu divna atmosfera. Pokoj dobry, omezenejsi vyber kanalu na televizi.

typ

Klient Dagmar M.

26.5.2016

Celkové hodnocení
76%

Milá recepčná, prekazalo mi, ze keď sme boli na raňajkách, riesili problém s elektrickou, dost hlasné, ale to sa stava

typ

Klient Luděk V.

29.7.2014

Celkové hodnocení
60%

Ubytování v hotelu bylo vcelku dobré, mám výhrady k pohodlnosti matrace. Podávána snídaně byla dle mých představ. Mohu konstatovat spokojenost

typ

Klientka Zdenka K.

20.7.2014

Celkové hodnocení
88%

Personál je vynikající, ochotný s profesionálním přístupem. Pokoj coby dvoulůžkový je malý, v koupelně chybí jakékoliv polička, jedno z nových oken jde špatně zavřít, průchod do sprchy je zúžen cca o 15 cm. Vynikající je lednička na pokoji. Celkově příjemný pobyt je trochu narušen z jedné strany konečnou autobusů, na druhé straně hotelu je hluk o něco menší. Denně je prováděn perfektní úklid. V TV jsou k dispozici jen programy ČT 1, ČT sport, ČT 24, Nova a Prima.

typ

Klientka Vlasta V.

22.4.2014

Celkové hodnocení
92%

Příjemný hotel, pokoj menší, ale plně dostačující. V noci naprostý klid. Jediné co bych vytkla byla úroveň snídaně - slabý výběr, staré pečivo. Naopak služby restarurace jsou na vysoké úrovni, jídlo velmi chutné, obsluha skvělá. Hotel mohu jenom doporučit.

typ

Klient Andriy O.

2.4.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Tadevos Č.

19.9.2016

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Antonín S.

18.7.2016

Celkové hodnocení
68%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Pomník Edvarda Beneše v Žatci

typ

Svatoslav M.

9.5.2017

Domů si vezete skvělé fotografie okolí a turistických míst a možná i kár kil navíc díky skvělému jídlu.

typ

Jana S.

27.7.2016

Skvělý chrám piva s prohlídkou. Dále velmi působivé klášterní zahrady s minizoo. Luxusní kavárna v blízkosti hotelu, která má milou obsluhu a skvělou kávu! Nebylo co vytknout.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Černý Orel 0 Černý Orel 1 Černý Orel 2 Černý Orel 3 Černý Orel 4 Černý Orel 5 Černý Orel 6

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím