Popis pokojů
Celková kapacita hotelu činní celkem 52 pokojů se 125 lůžky. Všechny pokoje hotelu mají vlastní sociální vybavení, balkón nebo terasu a TV. 2 pokoje jsou bezbariérově upraveny. Hotel disponuje vlastním rozsáhlým parkovištěm přímo před budovou, které je k dispozici pro naše hotelové hosty zdarma. Vstup na recepci je bezbariérový a disponujeme také nákladním výtahem.
Platební karty
VISA
EuroCard/MasterCard
Maestro
Visa Electron
Služby hotelu
-
bezbarierový přístup -
nekuřácký hotel -
nastěhovaní na pokoj od : 14:00 -
uvolnění pokoje do : 10:00 -
výtah -
bezpečnostní schránka -
pokojová služba -
tv -
úschovna jízdních kol a koloběžek -
směnárna 50 m -
služba praní prádla - 100 Kč
Gastronomické služby
V přízemí hotelu Lucia je restaurace s nekuřáckou vinárnou/kavárnou, s vlastní kuchyní nabízející tradiční jídla české i mezinárodní kuchyně. Naše restaurace zajišťuje také stravování pro početné skupiny a kompletní zajištění svatebních balíčků, pohřebních hostin, večírků, rautů a jiných akcí. Je možné si také pronajmout salonek (cca 35 míst) pro různé prezentační a firemní akce. Za pěkného počasí je u nás i možnost posezení na venkovní terase před hotelem.
-
venkovní terasa -
lobby bar -
restaurace
Doplňkové služby
-
hotelové taxi -
organizace společenských a sportovních akcí -
domácí mazlíčci - 150 Kč
Sportovní možnosti
-
pára -
lázeňské služby -
sauna
Služby pro motoristy
-
parkoviště
Kongresové a školící služby
-
konferenční a společenská místnost
Recepce
7:00 - 22:00
Popis okolí
Hotel je celý zasazen do vzrostlé zeleně ostrova tvořeného soutokem řek Lužnice a Nežárky. Je ideálně situován pro cykloturistiku, vodáctví a jiné vodní sporty, včetně rybaření na jihočeských rybnících, turistiku a návštěvy hradů a zámků v okolí (Červená Lhota, Hluboká nad Vltavou, Bechyně a další). Ke koupání je v letních měsících možné využít Veselskou pískovnu s pláží, která se nachází pouze 1 km od hotelu. Zároveň je možné si pronajmout tenisový kurt, který se nachází přímo vedle hotelu. V zimních měsících je možné navštívit např. nedaleký zimní stadion pro veřejné bruslení.
Jak se k nám dostanete?
Zastávka: 100 m
Autobusové nádraží 100 m
Centrum: 200 m
Vlakové nádraží: 1000 m
Storno poplatky při zrušení pobytu
Obchodní a storno podmínky společnosti Hotel Lucia, s.r.o.
Společnost: obchodní firma: Hotel Lucia, s r.o. sídlo: Pobřežní 394/12, Karlín, 186 00 Praha 8 IČ: 247 22 600 zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 168861 tel. číslo: (+ 420) 381 582 123 e-mail: info@hotellucia.cz web: www.hotel-lucia.cz (dále jen „Ubytovatel“) tímto vydává ve smyslu ust, § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), tyto Obchodní a storno podmínky (dále jen „OSP“):
1. Povaha OSP 1.1 Tyto OSP tvoří nedílnou součást každé smlouvy o ubytování, kterou Ubytovatel uzavírá se svými zákazníky za účelem jejich ubytování na ujednanou dobu ve své provozovně Hotel Lucia, na adrese třída Čs. armády 598, 391 81 Veselí nad Lužnicí I. (dále jen „Hotel“). Tyto OSP tvoří rovněž součást jakékoli jiné smlouvy uzavírané Ubytovatelem se zákazníky, kteří působí jako zprostředkovatelé ubytovacích služeb (cestovní kanceláře, cestovní agentury, apod.), jejichž účelem je zajištění ubytování u Ubytovatele pro jejich klienty, a to včetně smlouvy rámcové, pokud byla uzavřena. 1.2 Ubytovatel se může se zákazníkem dohodnout na vyloučení použití těchto OSP pro konkrétní případ anebo na určitých ujednáních odchylných od těchto OSP. Takováto dohoda může být uzavřena pouze v písemné formě. V případě odchylných ujednání mají ustanovení smlouvy před těmito OSP přednost. 1.3 Aktuální znění těchto OSP je k dispozici na internetových stránkách Ubytovatele www.hotel-lucia.cz 1.4 Není-li dohodnuto jinak, je smlouva uzavřena potvrzením písemné, faxové, elektronické, internetové, telefonické či datové objednávky zákazníka ze strany Ubytovatele. Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním těchto OSP a že s nimi bez výhrad souhlasí. 1.5 Ubytovatel je oprávněn jednostranně změnit OSP vždy s účinností k 1. dni příslušného kalendářního měsíce, přičemž nové znění OSP musí být zároveň nejpozději 1. den předchozího kalendářního měsíce uveřejněno na webových stránkách www.hotel-lucia.cz. Byla-li se zákazníkem uzavřena rámcová smlouva zavazující strany dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu s odkazem na tyto OSP, je tento povinen se vždy k prvnímu dni příslušného kalendářního měsíce na webových stránkách www.hotel-lucia.cz seznámit s aktuálními verzemi OSP a jejich případnými plánovanými změnami. Takový zákazník je oprávněn změnu OSP písemně odmítnout, přičemž toto odmítnutí musí být Ubytovateli doručeno nejpozději 5 dní před plánovanou účinností nové verze OSP. Toto odmítnutí změny OSP se považuje za výpověď rámcové smlouvy ze strany zákazníka, přičemž rámcová smlouva bude v takovém případě ukončena k poslednímu dni platnosti původní verze OSP. Změnou OSP nebo výpovědí rámcové smlouvy nebudou dotčeny jednotlivé již uzavřené smlouvy o ubytování, které se budou i nadále řídit dosavadním zněním OSP
2. Ceny a služby 2.1 Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech Ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen „voucher“). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. 2.2 V případě prodlení s úhradou kupní ceny je zákazník povinen zaplatit Ubytovateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, pokud se s Prodávajícím nedohodne jinak. Zákazník je dále povinen uhradit Ubytovateli i veškeré související výdaje za upomínku, inkaso a náklady právního zastoupení.
3. Zrušení pobytu zákazníkem Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před svým příjezdem, resp. před sjednaným dnem začátku ubytování (dále jen „datum příjezdu“). Zrušení pobytu může být provedeno pouze elektronicky, a to e-mailem zaslaným s doručenkou na adresu: rezervace@hotellucia.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání e-mailu.
Storno poplatky při zrušení pobytu: •
• méně jak 30 dní před datem příjezdu - 50% storno poplatek z ceny objednaných služeb; •
• méně jak 7 dní před datem příjezdu - 100% storno poplatek z ceny objednaných služeb; •
• při nedojezdu (nenastoupení na pobyt) - 100% storno poplatek z ceny objednaných služeb.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: − úmrtí v rodině, − hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, − vážné onemocnění, − povolávací rozkaz, − živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem Ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
4. Ochrana osobních údajů Ubytovatel jako správce osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovává osobní údaje získané od zákazníků (fyzických osob), příp. zaměstnanců, zástupců apod. právnických osob v rámci jednání o uzavření a plnění smlouvy o ubytování či rámcové smlouvy v souladu s pravidly stanovenými v GDPR a v souladu s těmito OSP. Předmětem zpracování osobních údajů Ubytovatelem jsou osobní údaje zákazníků, a to zejména: (i) identifikační údaje (zejména jméno a příjmení, datum narození, bydliště), (ii) kontaktní údaje (zejména e-mailová adresa a tel. spojení), (iii) údaje v nezbytném rozsahu pro dodání služeb nebo uhrazení ceny dle příslušných smluv o ubytování nebo rámcových smluv a (iv) další údaje požadované zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění, a zákonem č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků bude Ubytovatel zpracovávat v rozsahu nezbytném pro plnění svých povinností dle Smlouvy, výkon svých práv, plnění zákonných povinností a související komunikace se zákazníky. Ubytovatel může zpracovávat kontaktní osobní údaje zákazníků také za účelem zasílání obchodních nabídek, newsletterů a obdobných obchodních sdělení. Ubytovatel bude zpracovávat osobní údaje zákazníků po dobu trávní obchodní vztahu a po dobu odpovídající stanoveným účelům zpracování. V souvislosti se zpracováním osobních údajů zákazníků dle smlouvy o ubytování a/nebo rámcové smlouvy Ubytovatel prohlašuje, že (i) bude zpracovávat osobní údaje v souladu s požadavky GDPR; (ii) umožní zákazníkům výkon jejich práv dle GDPR; (iii) zajistí mlčenlivost osob zpracovávajících osobní údaje.
5. Rozhodné právo a řešení sporů Smlouvy uvedené v článku 1.1 těchto OSP se řídí českým právem, zejména příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku..
6. Závěrečná ustanovení 6.1 Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení rámcové dohody (byl-li sjednána), smlouvy či těchto OSP nemá za následek jejich celkovou neúčinnost nebo neplatnost. 6.2 Zákazník není oprávněn použít k započtení proti pohledávkám Ubytovatele za zákazníkem vzniklým na základě smluv uvedených v článku 1.1 těchto OSP své pohledávky za Ubytovatelem bez předchozího písemného souhlasu Ubytovatele. Zákazník není dále rovněž oprávněn postoupit svá práva a/nebo převést své povinnosti z těchto smluv, ani postoupit tyto smlouvy na jakoukoli třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Ubytovatele.
7. Účinnost Tyto OSP nabývají účinnosti dnem 25.5.2018