Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu INTERHOTEL BOHEMIA

INTERHOTEL BOHEMIA

* * *
Mírové náměstí 2442/6, Ústí nad Labem
Zobrazit na mapě

Interhotel Bohemia poskytuje všem návštěvníkům Ústí nad Labem příjemný pobyt, ať už během turistiky nebo služební cesty. ***hvězdičkový hotel po rozsáhlé rekonstrukci je situovaný přímo v centru města, které nabízí řadu cyklostezek, kulturních zážitků a dalších aktivit. Ubytovací nabídka Interhotelu Bohemia zahrnuje jednolůžkové až třílůžkové pokoje, apartmány a také pokoje De Luxe. Nedílnou součástí vybavení hotelových pokojů je internetové i satelitní připojení.

V létě roku 2012 proběhla rekonstrukce fasády budovy zahrnující zateplení fasády a výměnu oken. Souběžně probíhala též rekonstrukce topného systému a vodovodního řadu. Během zimních měsíců budeme pokračovat v postupném obnovování interiéru, což zahrnuje především rekonstrukci pokojů a chodeb. Budou postupně rekonstruovány koupelny a pořizován nový nábytek. Tyto vnitřní úpravy budou probíhat postupně po jednotlivých patrech, takže tyto práce nikterak nenaruší pobyt a pohodlí našich hostů. Dokončení těchto prací je plánováno na březen 2013.

  • typ

    Pokoj byl čistý, hezky vybavený, ubytování doporučuji....

    Jiří P.
  • typ

    V Ústí jsme měli firemní ples a proto jsem využila ubytování tohoto hotelu. Ubytování bylo dostačující. Příště využiji opět....

    Kamila J.
  • typ

    Příjemný hotel v centru města, cenově přijatelný. Čisté a komfortní pokoje, ochotný a vstřícný personál, skvělá kuchyně. Doporučuji....

    Kateřina Š.
  • typ

    Výhodná poloha hotelu - přímo v centru města, z oken hezký výhled na okolí. Pokoj byl prostorný a hezky zařízený. Výhodou byla garáž pro automobil. S pobytem jsme byli všichni spokojeni. Hotel jsme bohužel nefotili....

    Věra P.
  • typ

    S hotelem jsme byli spokojeni. Přístup persolálu byl výborný, služby také....

    Jakub P.
  • typ

    Kvalitní ubytování za výbornou cenu v centru města. Velká část pokojů je zrekonstruovaná a je to poznat. :-)...

    Aleš T.
  • typ

    Krásné a čisté pokoje.Velká spokojenost s ubytováním.Příjemný personál....

    Pavlína H.
  • typ

    V hotelu jsem byl ubytován při pracovní cestě. Ubytování se snídaní bylo standardní kvality, splnilo očekávání a byl jsem s ním spokojen. Potěšil mě pěkný výhled z horního patra, kde jsem měl pokoj, na údolí Labe s hradem Střekov ...

    František N.
  • typ

    Náš pobyt v hotelu hodnotíme velmi dobře.Naprosto splnil naše očekávání.Při další návštěvě tohoto města opět využijeme vašich služeb.Předpokladáme říjen t.r.dle programu opery v divadle....

    Zdenek M.
  • typ

    Interhotel Bohemia je umístěn v centru města, což je výhoda. Celkově kvalita ubytování odpovídá ceně....

    Marek Č.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
1 560 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
2 080 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 660 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Hotel přijímá platební karty.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Obchodní služby sestávají z možností využití 5 konferenčních salonků (15 - 200 osob).

jazyková vybavenost personálu:  NJ, AJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví

Gastronomické služby

Restaurace nabízí širokou paletu různých jídel, převládá však česká kuchyně. Lze vyhovět i specialitami mezinárodní kuchyně. Kavárna s barem a letní terasou s výhledem na náměstí slouží především k vedení různých jednání, schůzek s obchodními partnery apod.

  • pizzerie 200 m
  • pivnice 150 m
  • kavárna 150 m
  • cukrárna 150 m
  • bar
  • vinárna
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel zajištuje pořádání společenských akcí - svatební hostiny, konference, kongresy, recepce, plesy, školení, rauty, oslavy, módní přehlídky. Samozřejmostí je poskytování catering servisu, se kterým pracují i mimo region. Pro rodinu s malým dítětem je připraven pokoj s dětskou postýlkou i vaničkou.

  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

V okolí hotelu se lze věnovat sportovním aktivitám např. fitness-studio 300 m, tenisové kurty 500 m, bazén venkovní 500 m, vyhřívaný, thermální, aerobic 300 m, sportovní hala 500 m, bazén krytý 500 m, vyhřívaný, tenisová hala 500 m, bowling 300 m.

  • solárium 50 m
  • horolezectví 1.0 km
  • tělocvična 3.0 km
  • pára 3.0 km
  • lázeňské služby 1.5 km
  • hřiště pro děti 20 m
  • bowling 3.0 km
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet 3.0 km
  • šipky
  • střelnice 200 m
  • tenisová hala 2.0 km
  • venkovní bazén 3.0 km
  • fitness 3.0 km
  • sauna 3.0 km
  • golf 6.0 km
  • tenisový kurt 3.0 km
  • vnitřní bazén 3.0 km
  • stolní tenis 3.0 km
  • hřiště pro beachvolejbal 3.0 km
  • aerobik 300 m

Služby pro motoristy

Má vlastní parkoviště i pro autobusy a kryté garáže.

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Hotel Bohemia vlastní bohaté možnosti pro konání soukromých a především firemních zasedání - 5 kongresových sálů. K dispozici je pro účastníky: telefon, video, CD přehrávač, tabule, taneční parket, ozvučení, úschovna, cenných předmětů, FAX, kamera, zpětný projektor, šatna, řečnický pult, kětinová výzdoba, televizor, kopírka, magnetofon, pódium, zabudované promítací plátno, klimatizace.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Bohemia je situován přímo v centru stotisícového regionálního města Ústí nad Labem.

Nadmořská výška: 152 m n.m.

  • diskotéka: 20 m
  • divadlo: 500 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 200 m
  • obchodní centrum : 100 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 0,2 km
  • noční klub: 200 m
  • 50° 39' 39"
  • 14° 2' 29"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Ústí nad Labem - obchodní dům Labe Obchodní dům Labe byl dlouhá desetiletí obchodním centrem Ústí nad Labem. Ústí mělo jako jedno z mála měst štěstí, že zde nebyl vybudován unifikovaný Prior. Labe bylo vybudováno v letech 1967-1974…
  • Informační středisko města Ústí nad Labem Informační centrum, adresa: Mírové nám. 1/1, Ústí nad LabemTelefon: +420475271700, e-mail: info.stredisko@mag-ul.czPoskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Lékárnička, Informační…
  • Kostel Nanebevzetí Panny Marie Ústí nad Labem Kostel v centru Ústí nad Labem představuje jednu z dominant města. Je nazýván kostelem se šikmou věží. K vychýlení došlo po bombardování města roku 1945. Věž je vychýlena od kolmé osy téměř o dva…
  • Půjčovna kol Českých drah - Ústí nad Labem Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dětská kola, koloběžky a dětské cyklosedačky. …
  • Ústí nad Labem Ústí nad Labem leží v severních Čechách, východním směrem od města Teplice. Město se rozkládá v údolí mezi vrcholky Krušných hor a chráněnou krajinou oblastí České středohoří a jak název napovídá na…

Celkové hodnocení INTERHOTEL BOHEMIA od ubytovaných zákazníků

Ubytování
74%
Stravování
79%
Přístup personálu
85%
Okolí
75%
Služby
79%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze

INTERHOTEL BOHEMIA hodnotilo 41 zákazníků, 63% tento hotel doporučuje.

typ

Klient MILAN F.

13.9.2018

nové
Celkové hodnocení
84%

Prijemny personal, dobre ubytovanie, ciste izby. Vyhoda parkovania pod hotelom.

typ

Klient Jiří P.

2.3.2018

Celkové hodnocení
84%

Pokoj byl čistý, hezky vybavený, ubytování doporučuji.

typ

Klient Kamila J.

4.1.2018

Celkové hodnocení
80%

V Ústí jsme měli firemní ples a proto jsem využila ubytování tohoto hotelu. Ubytování bylo dostačující. Příště využiji opět.

typ

Klient Kateřina Š.

22.6.2017

Celkové hodnocení
96%

Příjemný hotel v centru města, cenově přijatelný. Čisté a komfortní pokoje, ochotný a vstřícný personál, skvělá kuchyně. Doporučuji.

typ

Klient Věra P.

18.5.2017

Celkové hodnocení
92%

Výhodná poloha hotelu - přímo v centru města, z oken hezký výhled na okolí. Pokoj byl prostorný a hezky zařízený. Výhodou byla garáž pro automobil. S pobytem jsme byli všichni spokojeni. Hotel jsme bohužel nefotili.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za kladné hodnocení děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne Bc. Lenka Ježková

typ

Klient Jakub P.

15.9.2015

Celkové hodnocení
96%

S hotelem jsme byli spokojeni. Přístup persolálu byl výborný, služby také.

typ

Klient Aleš T.

29.5.2015

Celkové hodnocení
88%

Kvalitní ubytování za výbornou cenu v centru města. Velká část pokojů je zrekonstruovaná a je to poznat. :-)

typ

Klient Jan J.

2.12.2014

Celkové hodnocení
60%

Hotel se nachází v centru Ústí nad Labem čili dostupnost super stejné je to i s parkováním u hotelu..Hotel prochází rekonstrukcí pokoů..měli jsme pkuj po renovaci a byl pěkný. Takže spokojenost

typ

Klient Iveta P.

13.10.2014

Celkové hodnocení
92%

Dobrý den, celkový dojem z hotelu by ušel. Až na to, že při vstupu do haly kde se nachází recepce, jde cítit cigaretový kouř a to docela dost... Což podle mě kvalitu nabízeného hotelu docela snižuje nehledě na to, že se tam pohybovalo dost dětí. Pokoje, které jsme obývali byli pěkné nově vybavené. Ale čistota koupelny ta byla méně uspokojivá. Vzhledem k pobytu na jednu noc se dala přežít. Snídaně byla bohatá a pestrá, personál po ránu příjemný. A nakonec parkování před hotelem by bylo určitě příjemnější v ceně pobytu, a ne v garáži za poplatek 200 Kč!!! Doufám že tento názor někomu pomůže při výběru hotelu. S pozdravem

typ

Klient Pavel C.

27.6.2014

Celkové hodnocení
68%

Personál příjemný, bohužel vybavení pokoje nic-moc. Koupelna zralá na totální rekonstrukci.

typ

Klient Pavlína H.

24.6.2014

Celkové hodnocení
84%

Krásné a čisté pokoje.Velká spokojenost s ubytováním.Příjemný personál.

typ

Klient Pavla Š.

29.5.2014

Celkové hodnocení
56%

Hotel je vhodný na služební cesty - dobrá dostupnost do centra. Pro rodinnou dovolenou bych ho určitě nedoporučila. Kvalita je obstojná - je vidět, že interiér je zrekonstruovaný, a to docela vkusně, ovšem trochu vše pokulhává na kvalitě provedení, úklidu a personálu. Např. když jsem si chtěla zatáhnout závěs, tak na mě spadl, sprcha má masážní a běžnou hlavici, ale ta běžná z poloviny protéká netěsnící hadicí, masážní hlavice zase skoro neteče, takže se nedá použít. Nově zrekonstruovaný pokoj má dále naprosto archaické elektronické vybavení - televizi s úhlopříčkou menší, než průměrný notebook, ale zato hlubokou přes celý stůl. U postele je předpotopní telefon, ale číslo na recepci už u něj není. Samozřejmě se jedná jen o detaily, ale kazí to dojem. Stejně tak úklid - špinavý závěs, v šuplících chomáče prachu, našla jsem tam zapomenuté prezervativy (snad nešlo o pozornost hotelu), když jsem při hledání zásuvky nakoukla pod postel, objevila jsem torzo rychlovarné konvice !?! Recepční byly velmi neprofesionální, pán přede mnou si stěžoval na to, že nedostal uklizený pokoj, ani se neomluvily, jen mírně otráveně předaly jiné klíče. Mně osobně se recepční podařilo naprosto zaskočit otázkou, kdy mám check out, musela jsem jí tento pro hotelnictví neobvyklý termín přeložit :) Nicméně hotel má docela široké zázemí - wi-fi (u té si ale aktivně musíte vyptat heslo), restauraci, dole v přízemí má různé služby jako kadeřnictví, masážní křesla, snad i nějaké casino jsem zahlédla. Ještě jsem zapomněla pochválit naprosto impozantní výhled z vyšších pater na Labi. Pokud to mám shrnout - na přespání dobré, pro byznys cestu taky vhodné

typ

Klient František N.

31.3.2014

Celkové hodnocení
72%

V hotelu jsem byl ubytován při pracovní cestě. Ubytování se snídaní bylo standardní kvality, splnilo očekávání a byl jsem s ním spokojen. Potěšil mě pěkný výhled z horního patra, kde jsem měl pokoj, na údolí Labe s hradem Střekov i restaurací na Větruši. Méně pěkně působí někdejší prostory velké restaurace, zřejmě pronajímané pro jiné účely, problematický byl také přístup k hotelu - vstupní schodiště bylo blokováno parkujícími auty i přes ceduli se zákazem parkování. Vcelku lze hotel doporučit pro služební cesty nebo krátkodobější turistické ubytování, kdy hosté (zejména v případě rodinné rekreace) nehledají komplexní hotelový komfort.

typ

Klient Zdenek M.

10.8.2013

Celkové hodnocení
100%

Náš pobyt v hotelu hodnotíme velmi dobře.Naprosto splnil naše očekávání.Při další návštěvě tohoto města opět využijeme vašich služeb.Předpokladáme říjen t.r.dle programu opery v divadle.

typ

Klientka Vladimíra S.

7.7.2013

Celkové hodnocení
92%

Vzhledem k tomu, že hotel je sice po rekonstrukci, ale není ještě vše úplně dokončené, okolí hotelu podle mě ještě není na úplnou spokojenost. (Dokončení garáží a ještě některých vnitřních úprav). Přístup personálu, alespoň v našem případě, byl naprosto velmi vstřícný. Domnívám se, že po celkovém dokončení úprav bude ubytování v hotelu Bohemia ve své kategorii naprosto výborným ubytovacím zařízením.

typ

Klient Josef M.

7.6.2013

Celkové hodnocení
76%

Vcelku jsem byl spokojen, až na zaparkování auta v podzemních garažích.

typ

Klientka Martina J.

7.1.2012

Celkové hodnocení
52%

Dobrý den ! Myslím si, že na Interhotel jsou pokoje velmi špatně zařízené. Špatné sociální zařízení . Byla nám zima. Každopádně Váš hotel už nenavštívíme. ;)

typ

Klient Petr J.

2.11.2011

Celkové hodnocení
48%

Tento hotel bych již za stávající situace(celková schátralost hotelu) nechtěl navštívit.

typ

Klientka Helena R.

2.12.2009

Celkové hodnocení
85%

1. Každý host, který přijel autem, už nepřijede, když hotel BOHEMIA nebude mít vlastní parkoviště pro hosty. 2. připojená fotka je pořízená před dvěma lety, než byly dva kostely zazděny tou strašnou betonovou krabicí. Za to hotel nemůže, ale už i ten výhled se horší.

typ

Klient Marek Č.

29.10.2009

Celkové hodnocení
95%

Interhotel Bohemia je umístěn v centru města, což je výhoda. Celkově kvalita ubytování odpovídá ceně.

typ

Klient Ján Š.

12.10.2009

Celkové hodnocení
85%

Ubytovany som bol na izbe cislo 502, ktora by mala byt ciastocne rekonstruovana - aj tak je bezpodmienecne potrebne vymenit minimalne koberec na izbe !

typ

Klient Josef J.

12.6.2009

Celkové hodnocení
50%

Je 10 let po změně režimu a hosté očekávají určitý, alespoň minimální standard a čistotu.

typ

Klient Jiří T.

17.4.2018

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Josef V.

5.1.2018

Celkové hodnocení
36%

typ

Klient Petr J.

11.3.2017

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michaela S.

20.6.2015

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Michaela S.

28.5.2015

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Vlasta M.

14.12.2014

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Jaroslav S.

24.4.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient J.

7.5.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jaroslav Š.

6.3.2013

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Milan P.

8.10.2012

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Jan H.

1.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Frantisek Č.

4.2.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Alena U.

6.1.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Petr R.

10.12.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ladislav T.

5.10.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jaroslav C.

4.2.2011

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Maxim K.

7.4.2009

Celkové hodnocení
67%

typ

Klient Luděk O.

6.2.2009

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient Stanislav M.

3.12.2008

Celkové hodnocení
70%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Ústí nad Labem - obchodní dům Labe

typ

Kateřina Š.

22.6.2017

Místo ideálně dostupné pro výlety v okolí, např. Větruše, hrad Střekov, Erbenova vyhlídka, Hřensko atd. Vřele doporučuji :)

Informační středisko města Ústí nad Labem

typ

Jiří P.

2.3.2018

Hotel je v centru, dobrá dostupnost kamkoliv.

typ

Jan J.

7.7.2017

Výborný cíl pro jednotlivce, páry i rodiny s prcky. Všechno v dosahu MHD nebo vlaku. Vřele doporučují.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

INTERHOTEL BOHEMIA 0 INTERHOTEL BOHEMIA 1 INTERHOTEL BOHEMIA 2 INTERHOTEL BOHEMIA 3 INTERHOTEL BOHEMIA 4 INTERHOTEL BOHEMIA 5 INTERHOTEL BOHEMIA 6 INTERHOTEL BOHEMIA 7 INTERHOTEL BOHEMIA 8 INTERHOTEL BOHEMIA 9 INTERHOTEL BOHEMIA 10 INTERHOTEL BOHEMIA 11

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím