Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Vavřinec

Hotel Vavřinec

* * *
Karlovo náměstí 20, Roudnice nad Labem
Zobrazit na mapě
71%
Všechna hodnocení 17red background circle přístup personálu

  • typ

    Příjemný hotel, pokoj standard, nefungoval ale ventilátor a splachování WC také nebylo na jedničku. Co ale přebilo naprosto vše byla místní restaurace (pizzerie). Místní vrchní to je radost! I kdyby v této restauraci vařili špatně...

    Luděk B.
  • typ

    Až na rozkopané město,jsem byla velice spokojená.Personál velmi příjemný a vstřícný,čisté pokoje a snídaně v pořádku.Při příchodu jsem od slečny na recepci dostala mapu podle které jsem v klidu a pohodě autem dojela až k hotelu....

    Dana J.
  • typ

    I pokoje do dvora mají zajímavý výhled na renezanční dvorek, jediná piha na kráse je lehký zvuk pravděpodobně z místního trasformátoru, toto lehce odhlučnit a bude pokoj dokonalejší....

    Jan K.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Bezbarierovy

k rezervaci nepotřebujete
1 395 Kč
Jednolůžkový pokoj s možností přistýlky
Jednolůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
1 395 Kč
Dvoulůžkový pokoj
King suite

k rezervaci nepotřebujete
1 950 Kč
1 950 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
1 550 Kč
1 395 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj ECO

k rezervaci nepotřebujete
1 550 Kč
1 395 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Superior

k rezervaci nepotřebujete
1 650 Kč
+
2 150 Kč
1 650 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky dvoulůžkový pokoj + 1
k rezervaci nepotřebujete
1 550 Kč
+
2 050 Kč
1 395 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
2 050 Kč
1 550 Kč
1 395 Kč
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky třílůžkový pokoj + 1
k rezervaci nepotřebujete
2 050 Kč
+
2 550 Kč
1 550 Kč
1 395 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Apartma 4+2

k rezervaci nepotřebujete
2 750 Kč
+
3 250 Kč
+
3 750 Kč
2 250 Kč
1 750 Kč
1 750 Kč
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Hotel akceptuje platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • sklípek 200 m
  • pizzerie
  • kavárna
  • venkovní terasa

Doplňkové služby

Hotel je ideální k pořádání soukromých a firemních oslav a společenských akcí.

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

  • tělocvična 800 m
  • hřiště pro děti
  • bowling 1.0 km
  • fitness 1.0 km
  • vnitřní bazén 600 m
  • tenisový kurt 800 m
  • půjčovna jízdních kol
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

Parkoviště pro osobní automobily je přímo před hotelem.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

K dispozici jsou následující vybavené kongresové prostory.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Autobusové nádraží je cca 20 m od hotelu a vlakové nádraží 350 m.

Nadmořská výška: 184 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 0,4 km
  • autobusové nádraží: 0,02 km
  • letiště: 50.0 km
  • zastávka MHD: 0,02 km
  • půjčovna DVD:
  • centrum města: 0,01 km
  • stanice metra: 50.0 km
  • noční klub: mapa-73.jpeg km
  • lyžování
  • 50°25'25.716"
  • 14°15'37.904"

Turistické cíle:

  • Webkamera - Roudnice nad Labem Webkamery na připojeném odkazu nás přenáší do Roudnice nad Labem. Kamery snímají centrum města, tj. Husovo náměstí, Karlovo náměstí, zámek. Viz: http://www.roudnicenl.cz/mesto-a-okoli/on-line-kamery…
  • Turistická známka č. 1966 - Zámek Roudnice nad Labem Zámek se nachází vysoko nad řekou Labe v centru Roudnice nad Labem. Říká se, že jde o čtvrtý největší zámek v České republice. Tento zámek sloužil jako hlavní knížecí a vévodské sídlo rodiny…
  • Hláska Z původního opevnění, založeného biskupem Arnoštem z Pardubic, staré Roudnice zůstala do dnešních dnů zachována věž Hláska. Snadno ji najdete je totiž dobře vidět už z náměstí.Nejlépe se k ní…
  • Roudnice nad Labem město Roudnice nad Labem je město ležící na levém břehu řeky Labe v okrese Litoměřice. V Roudnici nad Labem žije okolo 13 500 obyvatel. Město se rozkládá na ploše 16,67 km² a patří k němu ještě vesnice…
  • Z Roudnice nad Labem až na Košťálov Tentovýlet je velice zajímavý. Cestou z Roudnice nad Labem vidíme nádhernou přírodu, kopce, zříceniny, prostě krásy Českého středohoří. Vydala jsem se pěšky z RCE (z části Podlusky), směr Budyně nad…

Celkové hodnocení Hotel Vavřinec od ubytovaných zákazníků

Ubytování
75%
Stravování
61%
Přístup personálu
76%
Okolí
75%
Služby
69%
Celková spokojenost
71%
71%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Vavřinec hodnotilo 17 zákazníků, 76% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Luděk B.

1.11.2016

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel, pokoj standard, nefungoval ale ventilátor a splachování WC také nebylo na jedničku. Co ale přebilo naprosto vše byla místní restaurace (pizzerie). Místní vrchní to je radost! I kdyby v této restauraci vařili špatně, je "to" důvod se tam vrátit. Neřkuli, v této restauraci vaří bravůrně!

typ

Klient Dana J.

20.10.2016

Celkové hodnocení
92%

Až na rozkopané město,jsem byla velice spokojená.Personál velmi příjemný a vstřícný,čisté pokoje a snídaně v pořádku.Při příchodu jsem od slečny na recepci dostala mapu podle které jsem v klidu a pohodě autem dojela až k hotelu.

typ

Klient Jan K.

14.6.2016

Celkové hodnocení
80%

I pokoje do dvora mají zajímavý výhled na renezanční dvorek, jediná piha na kráse je lehký zvuk pravděpodobně z místního trasformátoru, toto lehce odhlučnit a bude pokoj dokonalejší.

typ

Klient Smejkal M.

23.5.2015

Celkové hodnocení
36%

Neochotny a arogantni ranni perzonal snidane katastrofa a reditel stale slibujici a nic neresici

typ

Klientka Radomila Z.

30.8.2014

Celkové hodnocení
72%

Se vším jsme byli spokojeni, hotel je moc pěkný,využití staré budovy(originální architektura) je nápadité, pokoj komfortně zařízený (snad by mohla být modernější TV). Výhradu mám k chování personálu: Při snídani se v prostoru pro hosty sešlo 6 osob personálu a velmi nahlas probíraly soukromé a pracovní problémy po celou dobu naší snídaně,to je neprofesionální.

typ

Klient Jiři J.

8.10.2013

Celkové hodnocení
72%

V hotelu jsem se nastravoval, proto nehodnotím stravu Skupina lidí pro kterou byla reservace byla spokojena s ubytováním. Trpělivost a ochota personálu byla výborná, vše bylo zajištěno dle dohody

typ

Klient Miroslav Š.

4.10.2011

Celkové hodnocení
60%

Snídaně na hotelu jsou dobré.Ale místo na konaní snídaní je nedostatečné.Odpady na pokojích neodtékají.Mám představu o hotelu že by měl mít urověn.Za cenu kterou učtují.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za Vaši recenzi. K odpadům podám vysvětlení - je to typem WC a konstrukcí hotelu, kterou nelze bez nákladné investice změnit. Pokud s tím má host problém, vždy rádi vysvětlíme, jak si s tím poradit. Věřím, že i přesto jste byli u nás v hotelu spíše spokojeni recepce AHV

typ

Klient Jiří J.

20.12.2010

Celkové hodnocení
64%

1. návštěva - podzim 2009 - špatné splachování WC - výměna pokoje (ochotně) 2. návštěva - podzim 2010 - neumyté WC, špatné splachování - výměna pokoje (ochotně); čalouněný nábytek je omšelý jsou na něm mapy - problém s odpady na WC je asi všeobecný... Recepce uspokojující, obsluha u snídaně špatná.

typ

Klient J.

2.4.2009

Celkové hodnocení
75%

Abych pravdu řekl, očekávali jsme, že hotel bude mít hrubší pokrývku a také jsme byli s přítelkyní zaskočeni prachem ve skříních. Přístup personálu bych hodnotil kladně,ochotní a vstřícní, taktéž personál v Pizzerii, která asi k hotelu patří. Zarazilo mne, že parkovací místo před hotelem nebylo v ceně ubytování. S Pozdravem Milan J.

typ

Klient H.

28.5.2016

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Daniel S.

17.12.2014

Celkové hodnocení
48%

typ

Klientka Miroslava M.

29.9.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Štěpán B.

6.4.2012

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient J.

6.5.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient K.

2.3.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Petr Š.

4.2.2011

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Petr Š.

2.11.2010

Celkové hodnocení
92%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 1966 - Zámek Roudnice nad Labem

typ

Luděk B.

1.11.2016

Zámek vypadá impozantně, ale bohužel interiéry jsou bídné (doba totality se podepsala).

Hláska

typ

Radek N.

27.11.2017

možnost výletu n ahoru Říp cca 10 km nedaleko ciklo ztezka podel řeky Labe

typ

Luděk B.

1.11.2016

V říjnu již zavřeno.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Vavřinec 0 Hotel Vavřinec 1 Hotel Vavřinec 2 Hotel Vavřinec 3 Hotel Vavřinec 4 Hotel Vavřinec 5 Hotel Vavřinec 6 Hotel Vavřinec 7 Hotel Vavřinec 8 Hotel Vavřinec 9 Hotel Vavřinec 10 Hotel Vavřinec 11 Hotel Vavřinec 12 Hotel Vavřinec 13 Hotel Vavřinec 14 Hotel Vavřinec 15 Hotel Vavřinec 16 Hotel Vavřinec 17
TOPlist
Objednávka dárkového poukazu na 500 až 5000 Kč. Výběr kam, kdy a s kým nechte na obdarovaném... Více info x