Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Avion

Hotel Avion

* * *
Nám. E. Husserla 15, Prostějov
Zobrazit na mapě

Na poklidném místě v centru města Prostějov se nachází Hotel Avion, který nabízí ubytování v jednom až čtyřlůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením nebo společným příslušenstvím na patře. Ubytovací komfort a další služby zajišťuje nonstop recepce se směnárnou, drobným občerstvením a prodejem suvenýrů. Součástí Hotelu Avion je také restaurace s rozsáhlou nabídkou české i mezinárodní kuchyně.

  • typ

    Příjemný hotel v centru města. Domluva s personálem velmi dobrá....

    Zdeňka K.
  • typ

    Hotel vcelku odpovídal klasifikaci a ceně. O vánocích jsem tam byl snad jediný host. Problémem byl chlad. Ještě štěstí, že venku nemrzlo. Centrální topení nastavené na maximum bylo jen vlažné. Když jsem si na to v recepci postěžov...

    Viktor L.
  • typ

    ubytovanie zodpovedajúce cene,personál a majitelia veľmi príjemní,ochotný,parkovanie vo vnútrobloku a uzatvorené,poloha priamo v centre mesta...

    Milan V.
  • typ

    Hotel mi vyhovoval,zejména svojí polohou ve středu města.K ubytování mi byla nabídnuta snídaně,která určitě přesahovala hodnotou svoji cenu. ...

    Dagmar Ř.
  • typ

    Velmi jsme ocenili polohu Hotelu Avion v centru města. V hotelu je výborná pizzerie, můžeme doporučit....

    Jana V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový s příslušenstvím MALÝ
650 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový s příslušenstvím STANDART
780 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj VELKÝ
850 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový s příslušenstvím MALÝ
1 100 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový s příslušenstvím STANDART
1 250 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový s příslušenstvím VELKÝ
1 350 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový s příslušenstvím STANDART
1 720 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový s příslušenstvím VELKÝ
1 900 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový s příslušenstvím
2 180 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • DiscoverDiscover
  • Diners Club EnrouteDiners Club Enroute
  • Diners Club Carte BlancheDiners Club Carte Blanche

Služby hotelu

Hostům je k dispozici také hotelový trezor.

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • kadeřnictví 200 m
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

V hotelu se nachází restaurace-pizzerie, která má kapacitu 50 míst, dále zahradní restaurace s kapacitou až 80 míst a sportbar.

  • pizzerie 100 m
  • pivnice 100 m
  • kavárna 100 m
  • venkovní terasa 200 m
  • cukrárna 100 m
  • bar
  • vinárna 200 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • solárium 200 m
  • pára 600 m
  • lázeňské služby 600 m
  • bowling 200 m
  • squash/ricochet 200 m
  • tenisová hala 1.5 km
  • venkovní bazén 1.5 km
  • fitness 400 m
  • sauna 600 m
  • golf 31.0 km
  • tenisový kurt 1.5 km
  • vnitřní bazén 600 m

Služby pro motoristy

Hlídané parkoviště je osvětlené.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Avion se nachází v centru města.

Nadmořská výška: 224 m n.m.

  • diskotéka: 300 m
  • divadlo: 200 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 500 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • obchodní centrum : 100 m
  • autobusové nádraží: 0,7 km
  • centrum města:
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • vlakové nádraží: 0,5 km
  • letiště: 60.0 km
  • noční klub: mapa3.jpeg km
  • 49°28'20.127"
  • 17°6'55.791"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Prostějov-socha P. Marie Karlovské Na náměstí Edmunda Husserla v Prostějově byla umístěna barokní socha Panny Marie Karlovské.
  • Prostějov-pomník Karla a Karly Vojáčkových Na Vojáčkově náměstí v Prostějově nechalo město vybudovat v r. 1910 před Národním domem pomník dobrodincům města Karlovi a Karle Vojáčkovým. Karel Vojáček (1848-1899), narozen 21. 1. 1848 v…
  • Prostějov-socha sv. Jana Nepomuckého Na Svatoplukově ulici v Prostějově, před bývalou klášterní budovou milosrdných bratří, byla umístěna Socha sv. Jana Nepomuckého z pol. 18. stol.
  • Na oběd do restaurace v Národním domě v Prostějově Na západním průčelí Vojáčkova náměstí v Prostějově stojí jedna z nejkrásnějších staveb české secese - Národní dům s nově zrekonstuovanou Divadelní restaurací, která má secesní podobu. V restauraci s…
  • Prostějov - klenot Národní dům Národní dům je unikátní stavba perla - klenot české moderny a secese. Nachází se v Prostějově na Vojáčkově náměstí. Stavba vznikla díky mecenářskému daru manželů Vojáčkových a současně potřeby…

Celkové hodnocení Hotel Avion od ubytovaných zákazníků

Ubytování
76%
Stravování
69%
Přístup personálu
82%
Okolí
79%
Služby
75%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Avion hodnotilo 34 zákazníků, 68% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Zdeňka K.

4.1.2018

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel v centru města. Domluva s personálem velmi dobrá.

typ

Klient Viktor L.

28.12.2017

Celkové hodnocení
60%

Hotel vcelku odpovídal klasifikaci a ceně. O vánocích jsem tam byl snad jediný host. Problémem byl chlad. Ještě štěstí, že venku nemrzlo. Centrální topení nastavené na maximum bylo jen vlažné. Když jsem si na to v recepci postěžoval, obdržel jsem tepelný zářič. Pokud jsem seděl přímo v ohnisku tepelných vln, šlo to, ale o metr dál či v koupelně byla citelná zima. Předpokládám, že si majitelé hotelu řekli, že pro jednoho člověka se jim nevyplatí topit.

typ

Klient Milan V.

24.10.2017

Celkové hodnocení
76%

ubytovanie zodpovedajúce cene,personál a majitelia veľmi príjemní,ochotný,parkovanie vo vnútrobloku a uzatvorené,poloha priamo v centre mesta

typ

Klient Dagmar Ř.

28.6.2015

Celkové hodnocení
92%

Hotel mi vyhovoval,zejména svojí polohou ve středu města.K ubytování mi byla nabídnuta snídaně,která určitě přesahovala hodnotou svoji cenu.

Reakce hotelu:

Děkujeme za Vaše milé hodnocení, našim hostům se snažíme vycházet maximálně vstříc, velikost snídaně je malý bonus.

typ

Klientka Michaela M.

7.12.2012

Celkové hodnocení
56%

Bohužel došlo k chybě při platbě. Do této doby není vyřešeno.

typ

Klientka Martina L.

5.1.2012

Celkové hodnocení
100%

Ubytování v centru, čisté a personál velice příjemný. Hotel bychom si vybrali i při naší příští návštěvě města.

typ

Klient Milan T.

4.1.2012

Celkové hodnocení
48%

Jedná se o starou budovu. Asi se od toho bez větších investic nedá mnoho očekávat. Ze všeho je vidět, že chybí peníze...

typ

Klientka Lenka K.

3.11.2010

Celkové hodnocení
60%

Dobrý den,tento hotel je opravdu průměrný.Je to starý hotel za nové peníze.Bylo tam sice čisto,ale to je tak vše.Objednanou snídni jsme nedostali,peníze jsem si vyúčtovala zpět. Byli jsme zklamaní,i když na jedno přespání to jde.Děkuji Kalmanová Lenka

typ

Klient George B.

7.10.2010

Celkové hodnocení
80%

Po rekonstrukci náměstí je možno velmi pokročit ve službách .

typ

Klient Václav M.

9.4.2010

Celkové hodnocení
65%

Vybavení hotelových pokojů = vhodný interiér k natáčení budovatelských filmů 70 let.

typ

Klient Jana V.

21.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Velmi jsme ocenili polohu Hotelu Avion v centru města. V hotelu je výborná pizzerie, můžeme doporučit.

typ

Klientka Mgr. Blanka G.

3.12.2008

Celkové hodnocení
30%

Předpokládám, že když je člověk ubytovaný, dostane také snídani - objednanou. Bohužel nám v termínu výdeje nedělní snídaně ( 9:20), to nebylo umožněno.“ Prý není pečivo.“ O den dříve, v sobotu, na snídani byly zase jenom párky a dosti malá nabídka. Při placení nám z ceny bylo odečteno 2x 50Kč ( 2 osoby), přitom hodnota snídaně je 70 Kč (je to na poukázkách). Další „zajímavost“. Mohla bych pokračovat dále, ale myslím, že za dva dny je toho už dost.

typ

Klientka Veronika B.

2.7.2008

Celkové hodnocení
60%

Hotel má starší vybavení, ael vypadal čistě.

typ

Klientka Pozemstav Prostějov,a.s. B.

14.4.2008

Celkové hodnocení
70%

Úroveň ubytování je stejná jak před 20 lety. Chtělo by to zrenovovat.

typ

Klient Michal M.

6.12.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Božena H.

5.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka O.

10.9.2012

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Richard M.

3.8.2012

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient G.

9.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Irena F.

4.6.2011

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient K.

2.2.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Johana B.

2.2.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Oldřich H.

5.1.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient K.

3.12.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka K.

4.9.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Ján B.

6.8.2010

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Tomáš Z.

6.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient František K.

4.8.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient V.

1.7.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Helena B.

4.6.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Zdeněk M.

5.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient V.

9.11.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Leoš N.

7.11.2009

Celkové hodnocení
67%

typ

Klientka D.

4.11.2008

Celkové hodnocení
100%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Prostějov-pomník Karla a Karly Vojáčkových

typ

Jana V.

10.4.2018

socha se nachazi naproti divadla, v mensim parku, kousek od centra.

Na oběd do restaurace v Národním domě v Prostějově

typ

Jana V.

10.4.2018

restaurace cista, dobra obsluha, cenove dostupne, kousek od centra

Prostějov - klenot Národní dům

typ

Pavel B.

23.2.2017

V restauraci příjemné posezení. Doporučil bych návštěvu divadla.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Avion 0 Hotel Avion 1 Hotel Avion 2 Hotel Avion 3 Hotel Avion 4 Hotel Avion 5 Hotel Avion 6 Hotel Avion 7 Hotel Avion 8 Hotel Avion 9 Hotel Avion 10 Hotel Avion 11 Hotel Avion 12 Hotel Avion 13 Hotel Avion 14 Hotel Avion 15 Hotel Avion 16 Hotel Avion 17 Hotel Avion 18 Hotel Avion 19 Hotel Avion 20

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím