Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Olympik Tristar

Hotel Olympik Tristar

* * *
U sluncové 14, Praha 8
Zobrazit na mapě

Hotel Olympik Tristar nabízí moderní ubytování, konferenční zázemí i další kvalitní hotelové služby v klidném prostředí na Praze 8. Hotelové pokoje jsou kompletně zařízeny a mají vlastní sociální zázemí. Vybírat můžete mezi jednolůžkovými až třílůžkovými pokoji či apartmánem. V ceně za ubytování v Hotelu Olympik Tristar jsou snídaně. Součástí hotelu je jedinečný svět her Casino Happy Day.

  • typ

    Příjemný hotel, velká výhoda blízkost stanice metra. Bohaté snídaně, personál velmi vstřícný, velké parkoviště k dispozici....

    Petr O.
  • typ

    Dobrý den, jedná se o platbu za parkování. I když jsem si vědom, že nic není zadarmo přesto si myslím, že při ceně 2600,- Kč za jednu noc platit ještě 300,-Kč za použití parkoviště může být toto pro kteréhokoliv Vašeho zákazníka ...

    Jiří Č.
  • typ

    Dobrá poloha hotelu vzhledem k dopravě po Praze. Příjemný hotel, ubytování OK - pouze žárovka centrálního světla pokoje by zasloužila být silnější...

    Lubomír C.
  • typ

    Hodně mladých groupových hostů. Zaberou místo v lobby a výtah....

    Quang Hung P.
  • typ

    Na pokoji absolutně chyběly praktické informace co se tyče ovládání klimatizace, použití Wi-Fi, elektřiny atd. Nehledě na to, ze ve 4hvezdickovem hotelu, kde jsem byla nakonec ubytovna místo ve 3hvezdickovem, byly služby Wi-Fi zp...

    Lucie J.
  • typ

    Preferuji ubytování v menších zařízeních - penzionech. Bohužel se mi nepodařilo takové ubytování v požadovaném termínu zajistit. Výhodou velkých hotelů je velký počet pokojů a tedy i vyšší pravděpodobnost zajištění volného pokoje....

    Vladimír Š.
  • typ

    Příjemný hotel, dobrá dostupnost jak autem tak i městskou dopravou, milý a ochotný personál, čisté pokoje....

    Eva P.
  • typ

    Příjemný hotel, sice starší ale po rekonstrukci, dvoulůžkový pokoj sice malý ale plně dostačující, pod stolkem s malou televizí vykukuje nevzhledný modře natřený radiátor. Jinak celkem čisto, personál ochotný - vyšel nám vstříc s ...

    Vlastimil J.
  • typ

    Hotelový pokoj včetně koupelny byl perfektní, dostupnost centra Prahy skvělá, spánek nebyl rušen z ulice ani z chodby mezi pokoji....

    Lenka J.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
1 300 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
1 500 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
2 100 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 16:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • směnárna
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 500 Kč

Sportovní možnosti

  • bowling
  • fitness
  • sauna

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 300 Kč

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel leží na trase metra B, pouhých 10 minut od historického centra Prahy.

Nadmořská výška: 190 m n.m.

  • informační služba: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 5.0 km
  • autobusové nádraží: 4.0 km
  • letiště: 13.0 km
  • centrum města: 3.0 km
  • 50°5'55.788"
  • 14°28'14.254"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Centrum Nová Palmovka Na Palmovce u křižovatky Sokolovská a Zenklova stojí rozestavěné monstrum. Je to Centrum Nová Palmovka, které má být dostavěné v březnu 2016. Dle dřívějšího vedení radnice Prahy 8 zde měly být…
  • Libeňský plynojem Libeňský plynojem je výrazná technická stavba blízko Palmovky. Stojí trochu stranou na menším vršku v parčíku, částečně zakrytá topoly a dnes i borovicemi. Většina plynojemů je dnes válcová,…
  • Málo známý výhled na Prahu od Krejcárku Vyhlídka z mostu u Krejcárku Prostor mezi Libní s Invalidovnou je oddělen od horní části Prahy na Krejcárku a Ohrady širokým kolejištěm tratě vedoucím na Hlavní nádraží a Nádraží střed. Toto…
  • Libeňská synagoga Libeňská synagoga (dnes též nazývaná Synagoga na Palmovce) stojí nedaleko stanice metra Palmovka. Již v šestnáctém století v Libni vznikla židovská čtvrť, která se značně rozšířila v polovině…
  • Camp Žižkov Prague Kemp, adresa: Nad Ohradou 17, Praha 3 Telefon: +420607296507,+420604232231, e-mail: camp.zizkov@gmail.com Kapacita: 200 míst Možnost vyprání a usušení oblečení a výstroje, Poskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Možnost umytí kola, základní vybavení pro mytí kola, Lékárnička, Informační tabule...

Celkové hodnocení Hotel Olympik Tristar od ubytovaných zákazníků

Ubytování
75%
Stravování
66%
Přístup personálu
77%
Okolí
64%
Služby
64%
Celková spokojenost
69%
69%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Olympik Tristar hodnotilo 15 zákazníků, 67% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Petr O.

18.7.2018

Celkové hodnocení
80%

Příjemný hotel, velká výhoda blízkost stanice metra. Bohaté snídaně, personál velmi vstřícný, velké parkoviště k dispozici.

typ

Klient Jiří Č.

10.5.2018

Celkové hodnocení
50%

Dobrý den, jedná se o platbu za parkování. I když jsem si vědom, že nic není zadarmo přesto si myslím, že při ceně 2600,- Kč za jednu noc platit ještě 300,-Kč za použití parkoviště může být toto pro kteréhokoliv Vašeho zákazníka dosti drsné, z mého pohledu hraničí s vydíráním !! Navíc v tento den ani nebyla funkční závora, takže tato byla celou noc nahoře a parkoviště tím pádem celou noc nehlídané. Za těchto podmínek jsem mohl auto zaparkovat kdekoliv v přilehlém okolí a se stejným rizikem, jako na parkovišti, není mně doposud jasné, za co zákazník zaplatí tyto peníze. Kterýkoliv. Občas cestuji po Evropě a spím v různých ubytovacích zařízeních - zejména v hotelích - nikde jsem se s něčím podobným nesetkal, byl-li jsem ubytován, nezaplatil jsem za parkování ani korunu , samozřejmě myšleno v příslušné měně daného státu. Kvalita kuchyně posouzena pouze dle snídaně, žádná hitparáda. S ohledem na uvedené skutečnosti s největší pravděpodobností v budoucnu Vaše služby nejspíše nevyužiji. I přesto Vám přeji mnoho úspěchů v dalším podnikání.

typ

Klient Lubomír C.

9.1.2018

Celkové hodnocení
60%

Dobrá poloha hotelu vzhledem k dopravě po Praze. Příjemný hotel, ubytování OK - pouze žárovka centrálního světla pokoje by zasloužila být silnější

typ

Klient Quang Hung P.

20.9.2017

Celkové hodnocení
65%

Hodně mladých groupových hostů. Zaberou místo v lobby a výtah.

typ

Klient Lucie J.

3.9.2017

Celkové hodnocení
64%

Na pokoji absolutně chyběly praktické informace co se tyče ovládání klimatizace, použití Wi-Fi, elektřiny atd. Nehledě na to, ze ve 4hvezdickovem hotelu, kde jsem byla nakonec ubytovna místo ve 3hvezdickovem, byly služby Wi-Fi zpoplatneny.

typ

Klient Vladimír Š.

21.5.2017

Celkové hodnocení
68%

Preferuji ubytování v menších zařízeních - penzionech. Bohužel se mi nepodařilo takové ubytování v požadovaném termínu zajistit. Výhodou velkých hotelů je velký počet pokojů a tedy i vyšší pravděpodobnost zajištění volného pokoje. V případě hotelu Olympic Tristar jde o střední úroveň - spíše na úrovni ubytování pro zahraniční studenty na poznávacím výletu. Dost mne překvapilo, že za připojení k místní Wi-fi se musí platit - to už jsem dlouho nezažil, zdarma to bylo pouze na recepci a připojení bylo naprosto slabé a neustále vypadávalo.

typ

Klient Eva P.

8.3.2017

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel, dobrá dostupnost jak autem tak i městskou dopravou, milý a ochotný personál, čisté pokoje.

typ

Klient Vlastimil J.

18.10.2016

Celkové hodnocení
72%

Příjemný hotel, sice starší ale po rekonstrukci, dvoulůžkový pokoj sice malý ale plně dostačující, pod stolkem s malou televizí vykukuje nevzhledný modře natřený radiátor. Jinak celkem čisto, personál ochotný - vyšel nám vstříc s prodloužením doby parkování na hotelovém parkovišti, snídaně na dobré úrovni. Jediným větším problémem byl časný ranní hluk z chodby zřejmě od necitlivých hostů nebo uklízeček, toto jsem nezjišťoval. Určitě by to chtělo ještě další dveře z chodbičky do vlastního pokoje.

typ

Klient Lenka J.

11.11.2014

Celkové hodnocení
76%

Hotelový pokoj včetně koupelny byl perfektní, dostupnost centra Prahy skvělá, spánek nebyl rušen z ulice ani z chodby mezi pokoji.

typ

Klient Kateřina H.

22.10.2014

Celkové hodnocení
48%

Menší pokoje, ne úplně dobrý úklid pokojů. Ne příliš chutná snídaně,

typ

Klient Alena K.

19.7.2018

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Věra M.

18.7.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Romana S.

17.5.2018

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Dušan L.

18.6.2017

Celkové hodnocení
44%

typ

Klient Martin D.

20.12.2015

Celkové hodnocení
76%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Centrum Nová Palmovka

typ

Alois N.

12.7.2018

Very good business trip to Karlin. The location was well priced, good food, free parking. Easy access to the subway system to explore downtown Prague

Libeňský plynojem

typ

M.

15.8.2017

Domů si vezeme spoustu pěkných zážitků včetně gastronomie. Taky počasí bylo akorát na turistiku.

typ

Patrik N.

24.4.2017

Velmi doporucuji,nedaleko se nachazejici Zoo Praha..

typ

Vlastimil J.

18.10.2016

Vzhledem k blízkosti stanice metra Invalidovna je možno velice rychle navštěvovat různé turistické cíle, my jsme navštívili Žižkovskou televizní věž, Český mejdan s Impulsem v O2 aréně a muzeum voskových figurín Grewin v Celetné ulici.

typ

Antonín S.

18.7.2016

Kultovni plynojem v severovychodni casti Prahy.

typ

Jana M.

23.6.2016

Prahu máme rádi, navštěvujeme velmi často, samozřejmostí je návštěva Pražského hradu, Karlova mostu a rozhodně za návštěvu stojí i představení v divadlech.

typ

Radek O.

8.12.2015

Pro courání po Praze ideální koupit celodení jízdenku MHD a můžete toho projezdit spousty.

Libeňská synagoga

Camp Žižkov Prague

typ

Martin K.

22.11.2015

Z hotelu jsme se druhý den vypravili na žižkovskou věž. Díky počasí, byl nádherný výhledna celou Prahu, můžeme jenom doporučit.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Olympik Tristar 0 Hotel Olympik Tristar 1 Hotel Olympik Tristar 2 Hotel Olympik Tristar 3 Hotel Olympik Tristar 4 Hotel Olympik Tristar 5 Hotel Olympik Tristar 6 Hotel Olympik Tristar 7

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím