Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Orea Hotel Pyramida

Orea Hotel Pyramida

* * * *
Bělohorská 24, Praha 6
Zobrazit na mapě

Hotel Pyramida v Praze 6 se nalézá v blízkosti centra města, kde nabízí nadstandardní ubytování a profesionální služby na evropské úrovni. Hotel je vhodný pro relaxaci, odpočinek i obchodní jednání. Součástí Hotelu Pyramida jsou wellness centrum, klimatizované konferenční prostory či lobby bar a další. Hotelová ubytovací kapacita zahrnuje standardní pokoje i prostorné apartmány.

  • typ

    ochotný personál.Dobré postele, ale kúpelňa by potrebovala rekonštrukciu.Výborné raňajky....

    Roman K.
  • typ

    Velmi pekny hotel, vyborne snidane, moznost parkovani, naprosta spokojenost...

    Miroslav K.
  • typ

    Dobrá volba hotelu. Příjemné prostředí, možnost parkování.Oceňuji noční klid.Co mě dostalo,bylo když jsem požádal o snídani na pokoj a nebyl to problém. Další šok nastal, když jsem počítal s příplatkem za donášku a bylo mi oznámen...

    Karel P.
  • typ

    výborná poloha, přístup personálu velmi přátelský a vstřícný, čistota /pokoje i celého hotelu/...

    Evert T.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
SUPERIOR JEDNOLŮŽKOVÝ POKOJ
ceny na vyžádání
Jednolůžkový pokoj
DELUXE JEDNOLŮŽKOVÝ POKOJ
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
SUPERIOR DVOULŮŽKOVÝ POKOJ
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
DELUXE DVOULŮŽKOVÝ POKOJ
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • CCSCCS
  • CSCS

Služby hotelu

Hotel má nádherný Lobby bar. Je to pravé pulzující srdce hotelu. Hosté mají možnost zakoupení upomínkových předmětů. V beauty studiu mají hosté možnost využít stylingové poradny, nehtového studia a mnoho jiného.

  • bezbarierový přístup
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • směnárna
  • kadeřnictví
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V hotelu jsou k dispozici dvě restaurace, Koperník a Bohemia.

  • venkovní terasa
  • lobby bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 307 Kč

Sportovní možnosti

Hotel nabízí bohaté možnosti relaxace a využití volného času.

  • solárium
  • fitness
  • sauna
  • whirlpool/vířivka
  • vnitřní bazén

Služby pro motoristy

Hotel nanbízí možnost placeného parkování.

  • parkoviště - 307 Kč

Kongresové a školící služby

Hotel nabízí kongresové prostory až pro 1100 osob.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází nedaleko historického centra města (20 minut MHD) a v docházkové vzdálenosti od Pražského hradu (15 minut volné chůze) a je dobře dostupný i z mezinárodního letiště Praha Ruzyně (7 km).

Nadmořská výška: 297 m n.m.

  • informační služba: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 6.0 km
  • autobusové nádraží: 5,5 km
  • letiště: 12.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • půjčovna DVD:
  • centrum města: 5.0 km
  • stanice metra: 4.0 km
  • noční klub: cgi-76.jpeg km
  • 50°5'7.964"
  • 14°22'47.916"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Praha, Břevnov - 1. kaple poutní cesty z Lorety do Hájku 1. kaple poutní cesty z Lorety do Hájku se nachází v ulici Gymnastická u křižovatky s ulicí Bělohorská. Jejím donátorem byl Ferdinand hrabě Khüenburg. V roce 2000 až 2001 byla spolu s dalšími čtyřmi…
  • Letní koupaliště Praha - Petynka Najdete zde pohodové travnaté pláže, kvalitu vody v 50-ti metrovém vyhřívaném bazénu s minimální teplotou 24°C a kvalitní sociální zázemí, šatny a odpočinkové prostory. Sportovci ocení hřiště na…
  • Strahov Výraznou část Strahova zabírají sportovní stadiony a studentské koleje. Jedná se o východní část Břevnova až nad svahy Smíchova, v těsném sousedství zahrad petřínských a Kinského; na pomezí s…
  • Webkamera - Praha - Bazén a koupaliště Petynka On-line pohled na bazén a Koupaliště Petynka v Praze: http://www.koupalistepetynka.cz/kamera/index.php?typ=slideshow&name=bazen Zahájení sezony 1.5.2011. Sledujte aktuální program na www…
  • Praha, Střešovice - kostel svatého Norberta Římskokatolický kostel svatého Norberta v Praze Střešovicích byl vystavěn v letech 1890 až 1891 podle návrhu architekta Františka Rožánka. Stavba je postavena v novorenesančním slohu a je jednou z…

Celkové hodnocení Orea Hotel Pyramida od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
75%
Přístup personálu
84%
Okolí
76%
Služby
93%
Celková spokojenost
81%
81%

Fotografie od ubytovaných klientů

Orea Hotel Pyramida hodnotilo 18 zákazníků, 72% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Roman K.

18.5.2018

Celkové hodnocení
68%

ochotný personál.Dobré postele, ale kúpelňa by potrebovala rekonštrukciu.Výborné raňajky.

typ

Klient Miroslav K.

10.4.2018

Celkové hodnocení
92%

Velmi pekny hotel, vyborne snidane, moznost parkovani, naprosta spokojenost

typ

Klient Karel P.

29.11.2017

Celkové hodnocení
80%

Dobrá volba hotelu. Příjemné prostředí, možnost parkování.Oceňuji noční klid.Co mě dostalo,bylo když jsem požádal o snídani na pokoj a nebyl to problém. Další šok nastal, když jsem počítal s příplatkem za donášku a bylo mi oznámeno, že vše je v pořádku a v ceně. v dnešní době téměř k nevíře.Při návštěvě Prahy budu určitě volit tento hotel s velkým H

typ

Klient Evert T.

25.5.2015

Celkové hodnocení
96%

výborná poloha, přístup personálu velmi přátelský a vstřícný, čistota /pokoje i celého hotelu/

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení a jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen. Každé hodnocení nás směruje k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali. Děkujeme moc a věříme, že Vás budeme v budoucnu moci opět přivítat v Orea Hotelu Pyramida. S pozdravem Team Orea Hotelu Pyramida.

typ

Klientka Mária H.

7.3.2011

Celkové hodnocení
96%

Uvítala by som väčší výber ovocia na raňajky. Raňajková káva v hoteli mi už dlhodobo nechutí, tak si ju varím na izbe, som rada, že vybavenie izby poskytuje túto možnosť. Ostatný výber raňajok je dostačujúci. Ubytovanie odporúčam všetkým známym, najmä kvôli polohe hotela v blízkosti Hradčian a dobrej dostupnosti Metrom a električkou, prípadne prechádzkou až na Karlúv most a do centra. Prijazd z dialnice do hotela z Bratislavy v smere na Karlovy Vary je prednosťou ubytovania v tomto hoteli.

typ

Klientka Mária H.

3.3.2010

Celkové hodnocení
87%

Hotel je v blízkosti Hradčian - krátkou prechádzkou ste v Chráme sv. Víta, čo hotel Pyramída mimoriadne zatraktívňuje. Doprava do hotela je vcelku pohodlná metrom a električkou. Hotel zvýhodňuje aj tesná blízkosť diaľnice- smer Karlovy Vary. V čase môjho pobytu bola v okolí hotela rozkopávka, preto okolie radšej nehodnotím. Kvalita uterákov by mohla byť trochu lepšia, inak nemám k ubytovaniu žiadne výhrady. Fény sú v izbách dostatočne silné, aby ste si mohli upraviť účes aj fúkaním. Reštaurácia je drahá ale raňajky sú dostatočne pestré a bohaté, dokonca uspokojili aj moju požiadavku ovocných raňajok. Ovšem káva v raňajkovej reštaurácii je takmer nepitná a túto skúsenosť mám už tretí rok. Na izbe je našťastie káva a čaj s varnou kanvicou. Dostupnosť k internetu bola problematická- bežne dostupné počítače boli obsadené firemnou akciou a notebook v lobybare nefungoval, ale mimoriadne ochotný personál vyriešil tento problém a dovolil mi krátke nahliadnutie do internetu na inom počítači.

typ

Klient Michal Ž.

28.1.2008

Celkové hodnocení
95%

Prijemny hotel, so vsetkymi sluzbami, velmi ochotný a milý personál.

typ

Klientka Marcela Z.

19.11.2007

Celkové hodnocení
47%

Velmi špatný přístup a chování pracovníků recepce. Při příjezdu požadují po klientovi garanci, i když ubytování bylo uhrazeno předem ( garance spočívá v odevzdání a uschování občanského průkazu, nebo kreditní karty na recepci hotelu). Je to nezákonné jednání. Občan pouze předkládá občanský průkaz k ověření. Kvalita ubytování velmi špatná ( pokoj si žádal vymalování ). Pokud je hotel prezentován jako čtyřhvězdičkový, neměly by být v pokoji špinavé a pokopané zdi. Vypadalo to tam jako na ubytovně. Opravdu nedoporučuji.

typ

Klient Vladimír B.

11.6.2018

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Vít B.

3.4.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Jiří P.

2.12.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Jiří P.

6.11.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Josef M.

2.6.2010

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Martin H.

5.5.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient K.

13.3.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Eva M.

23.2.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Věra K.

15.12.2008

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Josef H.

17.9.2007

Celkové hodnocení
80%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Praha, Střešovice - kostel svatého Norberta

typ

Karel P.

29.11.2017

Návštěva byla moc fajn a celkově doladila pobyt v Hotelu Pyramida

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Orea Hotel Pyramida 0 Orea Hotel Pyramida 1 Orea Hotel Pyramida 2 Orea Hotel Pyramida 3 Orea Hotel Pyramida 4 Orea Hotel Pyramida 5 Orea Hotel Pyramida 6 Orea Hotel Pyramida 7 Orea Hotel Pyramida 8 Orea Hotel Pyramida 9 Orea Hotel Pyramida 10 Orea Hotel Pyramida 11 Orea Hotel Pyramida 12

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím