Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL AMADEUS

HOTEL AMADEUS

* * *
Slavojova 8/108, Praha 2
Zobrazit na mapě
-%

Hotel Amadeus leží v klidné historické části Prahy a nabízí svým hostům pohodlné ubytování v prostorných a luxusně vybavených pokojích. Hotel je vhodný pro náročnou individuální i skupinovou klientelu a během pobytu v Praze Vám splní všechna Vaše přání. Součástí hotelu je restaurant Amadeus, který disponuje nemalým výběrem české i mezinárodní kuchyně.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj Apartmá pro 2-4
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

Služby hotelu

Jsme přesvědčeni, že oceníte naše služby na úrovni. Lobby je Vám k dispozici celý den. Na recepci je k dispozici prodej drobných předmětů (jízdenky MHD, mapy, občerstvení, teplé a studené nápoje, curkovinky atd.).

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina, francouzština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00

Gastronomické služby

Zveme Vás do restaurantu Amadeus, který naleznete v budově stejnojmenného hotelu pod Vyšehradskou skálou. V bohaté nabídce naleznete výběr jak z mezinárodní tak i české kuchyně, citlivě doplněné o nabídku dalších specialit a česká i světová vína. Bohatá snídaně formou bufetu je podávána v době od 7:30 do 10:30 hodin.

Doplňkové služby

Naší jedinou prioritou je spokojenost hostů. Našim cílem není jen zajištění kvalitního ubytování, ale kompletní servis hostům po dobu jejich pobytu. Zajistíme Vám vstupenky na kulturní a společenské akce, místa v restauraci, prohlídky a výlety nejen po Praze ale i kdekoliv v České republice.

Služby pro motoristy

Parkování na uzavřeném dvoře.

Kongresové a školící služby

Je možné ji využít pro pořádání firemních školení, či oslav. Konferenční techniku zajistíme dle přání klienta.

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Amadeus se nachází v klidné historické části Prahy, v blízkosti Vltavy a Kongresového centra Praha, přímo pod Vyšehradem. Centrum Prahy je v docházkové vzdálenosti.

Nadmořská výška: 202 m n.m.

  • autobusové nádraží: Florenc - 4,7 km
  • centrum města: Václavské náměstí - 3,7 km
  • letiště: Ruzyně - 18.7 km
  • zastávka MHD: Ostrčilovo náměstí - 0,1 km
  • stanice metra: C - Vyšehrad - 0,4 km
  • vlakové nádraží: Praha hlavní nádraží - 3,3 km
  • 50°3'50.492"
  • 14°25'28.325"

Turistické cíle:

  • Hroby slavných osobností na Vyšehradě Po návštěvě a prohlídce Královského Vyšehradu, jsme samozřejmě také navštívily hřbitov, kde odpočívají slavné osobnosti našeho národa. Byly jsme tu již také kdysi dávno a nejen jednou, a tak jsem se…
  • Praha - Táborská brána na Vyšehradě Táborskou bránu najdete v jihovýchodní části Vyšehradu. Tato pozdně renesanční brána byla postavena někdy kolem roku 1640 jako součást předsunutého vyšehradského opevnění. Nepříliš zdobná, čistě…
  • Praha - Bývalá brána Špička na Vyšehradě Na Vyšehradě se mezi Táborskou a Leopoldovou bránou blízko Jedličkova ústavu snacházela brána zvaná Špička. Ve své původní podobě se dochovala až do 17.století kdy zanikla s výstavbou nového…
  • Praha - Kaple Panny Marie Šancovní (v hradbách) Malá podélná kaple s Krátkým, pětiboce uzavřeným presbytářem, byla vybudována ve 14. století. Prvně zmíněna je v roce 1352. Původně byla tato poutní kaple s výrazným nápisem AVE MARIA na průčelí…
  • Praha - Leopoldova brána na Vyšehradě Raně barokní novostavba, postavená po roce 1653 zřejmě podle návrhu Carla Luraga. Původně se jí říkalo Nová brána. Vznikla v úseku opevnění, budovaném v první etapě pracína vyšehradské citadele.…

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL AMADEUS 0
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím