Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Soudek

Hotel Soudek

* * *
Palackého 174, Poděbrady
Zobrazit na mapě

Hotel Soudek v Poděbradech nabízí vhodné ubytování při služební cestě i rodinné dovolené. Jeho ubytovací kapacita zahrnuje jednolůžkové, dvoulůžkové i třílůžkové pokoje s komfortním vybavením a jedno apartmá zařízené koupelnou a lednicí. Útulné a pohodlné ubytování v Hotelu Soudek Vám jistě zpříjemní nedaleká sportovní a relaxační centra.

  • typ

    Přístup do hotelu se zavazadly-tragedie vchod přímo v rušné křižovatce. Umístění našeho pokoje č.2 přímo nad vchodem nad křižovatkou nešlo větrat nevyslovitelný hluk, smrad z náklaďáků ba i večer. Pokoj bez klimatizace a při poča...

    Václav M.
  • typ

    hotel je z hlediska ubytovacích služeb i snídaně v pořádku, problém je s parkováním, přijeli jsme dodávkou a na parkoviště hotelu se nevešla, a ještě je nepříjemný hluk z ulice, který je od časných ranních hodin, jako kdybychom sp...

    Rita B.
  • typ

    Poloha hotelu je na rušné ulici,byli jsme mile překvapení tichem na pokoji.Personál byl velice ochotný,nabídl parkování a pomoc při ubytování,restaurace velmi dobrá a jídlo také dobré. Vše OK...

    Josef Š.
  • typ

    Velice příjemný a ochotný personál a příjemné a hezké ubytování. vůbec žádný problém. Veliká spokojenost...

    josef j.
  • typ

    V hotelu jsme byli již podruhé a opět nás nezklamal. Hlavně velmi příjemná a ochotná obsluha v restauraci a pani na recepci taktež. Děkujeme M....

    Hana M.
  • typ

    Velmi dobře lze hodnotit přístup personálu (recepce). Několikrát jsem za dobu rezervace vyslovila některé dotazy a požadavky. Vždy jsem se setkala s profesionalitou a ochotou. Také nabídka jídel večerního a ranního menu byla na úr...

    V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 200 Kč
700 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá pro dvě osoby
1 300 Kč
1 000 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 400 Kč
1 200 Kč
700 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Pokud si budou hosté přát, lze zařídit léčebné procedury v lázeňském domě.

jazyková vybavenost personálu:  AJ, NJ,RJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 200 m
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Hotel soudek se může pochlubit stylovou restaurací v přízemí budovy, do které se budete po kulinářském zážitku rádi vracet.

  • kavárna 300 m
  • cukrárna 300 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi

Sportovní možnosti

  • pára 500 m
  • lázeňské služby 200 m
  • bowling 500 m
  • venkovní bazén 1.0 km
  • fitness 700 m
  • sauna 500 m
  • golf 3.0 km
  • tenisový kurt 500 m
  • vnitřní bazén

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 30 Kč
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je situován v centru lázeňského města Poděbrady - pouhých 40 minut od Prahy.

Nadmořská výška: 192 m n.m.

  • divadlo: 200 m
  • kino: 200 m
  • obchodní centrum : 300 m
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města:
  • vlakové nádraží: 2.0 km
  • noční klub: mapka-2.jpeg km
  • 50°8'31.88"
  • 15°7'18.672"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Poděbrady-budova České spořitelny Na Riegrově náměstí v Poděbradech byla v r. 1926 vybudována podle projektu pardubického architekta Františka Kerharta budova České spořitelny.  
  • Polabské muzeum Poděbrady Vznik Polabského muzea, podobně jako řady dalších muzeí, souvisel s přípravami na velkou celonárodní Národopisnou výstavu českoslovanskou v roce 1895. Po skončení Národopisné výstavy se do Poděbrad…
  • Poděbrady - pomník sv. Anežky České U kostela Povýšení sv.Kříže byl v roce 2012 u příležitosti 730.výročí úmrtí odhalen pomník sv. Anežky České (1211-1282). Podle originálu plastiky jeptišky (pravděpodobně portrétu Anežky), která se…
  • Poděbrady-Děkanství Na náměstí Anežky České v Poděbradech, naproti chrámu Povýšení sv. Kříže, stojí přes Palackého ulici budova Děkanství. Původně měšťanský dům byl v polovině 18. stol. přestavěn pro církevní účely.…
  • Poděbrady - kostel Povýšení sv. Kříže Původní základ stavby pochází ze 14. století. Stavba je gotická, vystavěná ve 14. století. První přestavby proběhly vletech 1552 - 1562. Vroce 1698 byla přistavěna barokní kaple Bolestné Panny Marie.…

Celkové hodnocení Hotel Soudek od ubytovaných zákazníků

Ubytování
84%
Stravování
86%
Přístup personálu
89%
Okolí
77%
Služby
88%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Soudek hodnotilo 56 zákazníků, 89% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Václav M.

16.9.2018

Celkové hodnocení
52%

Přístup do hotelu se zavazadly-tragedie vchod přímo v rušné křižovatce. Umístění našeho pokoje č.2 přímo nad vchodem nad křižovatkou nešlo větrat nevyslovitelný hluk, smrad z náklaďáků ba i večer. Pokoj bez klimatizace a při počasí 35°C a uzavřenými okny prostě sauna. Ani na sociálním zařízení nefungoval ventilátor a tak odjezd domů byl vysvobozením z nesnesitelných večerů. Snad jsou snesitelné v létě pokoje do dvora. Jinak Poděbrady 100 % pobyt a rekreace. Do hotelu SOUDEK již nikdy více, tedy určitě ne létě. Využil jsem Vaši nabídku pro hodnocení o slevu nemám zájem.

typ

Klient Rita B.

13.9.2018

Celkové hodnocení
56%

hotel je z hlediska ubytovacích služeb i snídaně v pořádku, problém je s parkováním, přijeli jsme dodávkou a na parkoviště hotelu se nevešla, a ještě je nepříjemný hluk z ulice, který je od časných ranních hodin, jako kdybychom spali u dálnice

typ

Klient Josef Š.

13.8.2018

Celkové hodnocení
92%

Poloha hotelu je na rušné ulici,byli jsme mile překvapení tichem na pokoji.Personál byl velice ochotný,nabídl parkování a pomoc při ubytování,restaurace velmi dobrá a jídlo také dobré. Vše OK

typ

Klient josef j.

1.4.2017

Celkové hodnocení
96%

Velice příjemný a ochotný personál a příjemné a hezké ubytování. vůbec žádný problém. Veliká spokojenost

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme mnohokrát za krásné hodnocení našeho hotelu a doufám, že nás zas někdy navštívíte. S přátelským pozdravem Hnátová Alexandra

typ

Klient Hana M.

7.2.2015

Celkové hodnocení
72%

V hotelu jsme byli již podruhé a opět nás nezklamal. Hlavně velmi příjemná a ochotná obsluha v restauraci a pani na recepci taktež. Děkujeme M.

typ

Klientka Anna T.

5.10.2011

Celkové hodnocení
92%

V hotelu Soudek jsem byla spokojena se všemi službami. Jediné, co bylo nepříjemné, byl velmi silný provoz aut a náklaďáků pod okny od brzkého rána do večerních hodin, ale za to samozřejmě personál nemůže. Jinak vše v pořádku.

typ

Klientka Kristyna B.

4.10.2010

Celkové hodnocení
95%

cely personal v hotelu byl velice prijemny, maximalne ochotny a vsem vstricny, doporucuji

typ

Klient Jiří G.

5.9.2010

Celkové hodnocení
88%

mimo kvality postelí bylo vše v naprostém pořádku a byli jsme s manželkou velmi spokojeni. Specielně bych upozornil na "Jávské" masáže, které byly úžasné.

typ

Klientka Dagmar H.

4.6.2010

Celkové hodnocení
90%

Velké díky patří paní recepční, která nás seznámila se vším co jsme potřebovaly, vždy ochotně a s úsměvem. Ještě jednou díky sestry dvojčata:-)

typ

Klient M.

9.1.2010

Celkové hodnocení
100%

Vážení, předem se omlouváme, že jsme nereagovali již na Váš prosincový e-mail v této věci. Nyní Vám tedy rádi sdělujeme, že jak s ubytováním, tak se stravováním v hotelu Soudek Poděbrady jsme byli velmi spokojeni. Personál hotelu Soudek nás velmi příjemně přivítal, coby návštěvníkům neznalým města Poděbrad a okolí nám ochotně poskytl kvalitní rady a náměty na strávení dovolenkového času. Pomalu již nyní plánujeme další dovolenou strávenou v hotelu Soudek Poděbrady. Zdraví Alena a Miroslaw M.

typ

Klientka Jitka V.

5.12.2009

Celkové hodnocení
90%

V hotelu Soudek jsem byla již několikrát a pokaždé jsem byla velice spokojená. Mohu jen doporučit!!!

typ

Klientka M.

15.10.2009

Celkové hodnocení
75%

Ráda bych poznamenala, že Angličané zcela samozřejmě pijí čaj s mlékem. Když jsem v hotelu zmínila, že mám prosbu, bylo mi řečeno, ano, ale rychle. Po téhle větě jsem byla na chvíli opravdu v šoku. Snídaně mi už ani nechutnala. Obsluhovala nás paní či slečna, která se pak vrátila na recepci a tam už na nás byla docela milá. Ta věta "no, ale rychle" mne straší dodnes, a to už jsem pár týdnů zpět v Anglii.

typ

Klientka Marta Z.

10.10.2009

Celkové hodnocení
75%

Možná by bylo dobré uvádět, zda se v hotelu kouří či nikoliv. Pokoj, ve kterém jsem byla ubytována, byl cítit kouřem, což mě jako nekuřákovi vadilo. Restaurace nebyla v provozu, takže večeřet jsem musela jinde. K snídani nebyl výběr pečiva, chyběl chléb, popř. celozrnné pečivo.

typ

Klientka P.

21.9.2009

Celkové hodnocení
100%

Na hotel Soudek se dá říci jediné - prostě super. Všem vřele doporučuji.

typ

Klientka E.

2.9.2009

Celkové hodnocení
60%

V ceně ubytování je snídaně, která naprosto nesplňuje požadavky dnešní doby a této úrovně ubytování!

typ

Klient Dana S.

3.3.2009

Celkové hodnocení
100%

V hotelu jsme přespali pouze jednu noc, ale byli jsme velice spokojeni s ubytováním i se skvělou bohatou snídaní.

typ

Klientka V.

3.3.2009

Celkové hodnocení
90%

Velmi dobře lze hodnotit přístup personálu (recepce). Několikrát jsem za dobu rezervace vyslovila některé dotazy a požadavky. Vždy jsem se setkala s profesionalitou a ochotou. Také nabídka jídel večerního a ranního menu byla na úrovni a i cenová relace byla přijatelná. Děkuji za rezervaci. Budu-li potřebovat, opět využiji Vašich služeb.

typ

Klientka Dagmar H.

19.11.2008

Celkové hodnocení
80%

Trochu mi chyběla možnost parkování v blízkosti hotelu.

typ

Klient Marian W.

4.11.2008

Celkové hodnocení
70%

ne příliš šťastný přístup na parkoviště hotelu, problém s odevzdáním klíče od pokoje

typ

Klient Jan Z.

25.6.2007

Celkové hodnocení
90%

Velice ochotný a vstřícný personál.

typ

Klient Margita N.

13.9.2018

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Karel W.

17.7.2018

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Marie Š.

27.8.2017

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Vlasta S.

11.5.2017

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ludmila M.

10.5.2017

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Karel T.

30.4.2017

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Daniel B.

5.5.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Marcela Š.

3.5.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Eva J.

2.11.2012

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient František Z.

7.7.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Ladislav K.

5.6.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka N.

8.11.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Kateřina D.

7.10.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Eva V.

5.10.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Martin K.

9.8.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka C.

21.7.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Alena K.

14.7.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka M.

7.7.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jiří J.

2.2.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Petr G.

10.1.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Marie T.

8.12.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient K.

6.12.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan F.

8.11.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Veronika P.

5.9.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jaroslava B.

3.8.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Radomír K.

2.8.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient VĚRA R.

2.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Lenka K.

4.6.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Jana Š.

3.6.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka S.

6.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jana S.

6.4.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Tomáš H.

3.3.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient K.

4.11.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Lenka K.

8.10.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Libor F.

10.7.2008

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Martin V.

19.6.2007

Celkové hodnocení
55%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Poděbrady-budova České spořitelny

typ

Rita B.

13.9.2018

vynikající je restaurace místního pivovaru se skvělým pivem a golfové hřiště za dostupní ceny ve výborné kvalitě

typ

josef j.

1.4.2017

V blízkosti je kolonáda a hlavně pro divačky seriálu Ordinace v růžové zahradě se v horní části kolonády nachází dům, který je v seriálu ,,vila Valšíků''

Polabské muzeum Poděbrady

typ

Josef V.

15.8.2018

Příjemné městské koupaliště v blízkosti. Ostatní cíle do 25 km, podle zájmu.

typ

Jaroslav J.

3.1.2016

doporučujeme návštěvu

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Soudek 0 Hotel Soudek 1 Hotel Soudek 2 Hotel Soudek 3 Hotel Soudek 4 Hotel Soudek 5 Hotel Soudek 6

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím