Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Morrison Plzeň

Hotel Morrison Plzeň

* * *
Thámova 9, Plzeň
Zobrazit na mapě

Městský Hotel Morrison se nalézá nedaleko historického centra Plzně, v klidné ulici na dosah tramvajové zastávky. Útulný Hotel Morrison sídlí v renovovaném domě a nabízí ubytování ve vybavených pokojích s vlastní koupelnou a internetovým připojením. V suterénní části hotelu je hotelová restaurace, kde se během svého pobytu můžete dobře najíst.

  • typ

    Příjemný hotel s výhodnou polohou ve městě, nevýhoda je absence výtahu, ochotný personál....

    Alena Ž.
  • typ

    Pekne prostredie nedaleko plzenskeho centra. Pobyt odporucam....

    Jozef Š.
  • typ

    Prijemny hotel, ubytovanie v poriadku, plzen je krasne miesto, kde sa radi vzdy vratime...

    Jakub R.
  • typ

    Ubytování dosti skromné, starší nábytek, ale v blízkosti centra, personál příjemný, stravu nemohu hodnotit....

    M.
  • typ

    Hlavní výhodou je velmi dobrá lokalita, která umožní rychlou dostupnost na dálnici i do centra. Dalším plusem je bezproblémové parkování a hlavně velmi přijatelné ceny ubytování....

    Jiri D.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
780 Kč
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
1 100 Kč
850 Kč
Třílůžkový pokoj Třílůžkový
1 400 Kč
1 200 Kč
900 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Recepce poskytuje informace vztahující se k Plzni, na požádání zprostředkujeme dopravu či návštěvu kulturního představení. V odpoledních hodinách funkci recepce přebírá restaurace otevřená až do 22.30 hodin.

  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 12:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • tv

Gastronomické služby

V suterénní části se nachází příjemná restaurace. K restauraci přináleží zahrádka s letním nábytkem a slunečníky.

  • kavárna 150 m
  • venkovní terasa

Doplňkové služby

Psi, zvláště ti vychovaní, jsou u nás vítáni po předchozí domluvě.

  • domácí mazlíčci - 50 Kč

Sportovní možnosti

  • squash/ricochet 1.0 km
  • šipky 300 m
  • tenisová hala 2.0 km
  • vnitřní bazén 300 m

Služby pro motoristy

Parkovat je možné před budovou, nedaleko jsou k dispozici hlídaná parkoviště za poplatek.

  • parkoviště - 100 Kč 10 m

Kongresové a školící služby

V přízemí je možnost využít malý nekuřácký salónek.

  • konferenční a společenská místnost
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový
od 21.8.2018
do 6.1.2019
od 7.1.2019
do 3.8.2019
780 Kč 650 Kč
1 100 Kč 1 000 Kč
1 400 Kč 1 350 Kč

Hotel se nachází 10 minut chůze od historického centra Plzně, v klidné ulici, poblíž tramvajové linky č. 4, zastávka "Chodské náměstí".

Nadmořská výška: 331 m n.m.

  • divadlo: 300 m
  • kino: 500 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • 49°44'17.048"
  • 13°22'10.805"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Plzeň - Kostel svatého Jana Nepomuckého Kostel sv. Jana Nepomuckého v Plzni se nachází na Chodském náměstí. Byl vystavěn v letech 1908 – 1911 v pseudorománském slohu podle návrhu architektů Jana Svobody a Františka Stalmachera. Chrám…
  • Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje Se stavbou tohoto kostela se započalo současně se založením města Plzně, tedy po roce 1295. Původně byl pouze filiálkou kostela Všech Svatých v dnešní Roudné. Od roku 1322 přechází kostel pod…
  • Turistická známka č. 1666 - Techmania science center Plzeň Techmania nabízí expozice zaměřené na fyziku, matematiku, techniku... Její součástí je také historická expozice Škoda, do níž se přestěhovala část exponátů z bývalého muzea Škoda.
  • Divadlo J.K.Tyla Divadlo bylo vystavěno v letech 1899-1902 podle návrhu arch. Antonína Belšánka nákladem 1 mil. korun. Stavba je pravoúhlého půdorysu. Po obvodu členěna risality. Zadní průčelí postaveno na mohutný…
  • Smetanovy sady - Plzeň Devatenácté století znamenalo pro architekturu města Plzně zásadní zlom. Zbouráním městských hradeb se mimo jiné vytvořil prostor pro výstavbu nových domů. Na vnějším obvodu nově založených…

Celkové hodnocení Hotel Morrison Plzeň od ubytovaných zákazníků

Ubytování
72%
Stravování
78%
Přístup personálu
86%
Okolí
73%
Služby
73%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Morrison Plzeň hodnotilo 66 zákazníků, 68% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Alena Ž.

13.1.2018

Celkové hodnocení
96%

Příjemný hotel s výhodnou polohou ve městě, nevýhoda je absence výtahu, ochotný personál.

typ

Klient Jozef Š.

15.8.2017

Celkové hodnocení
88%

Pekne prostredie nedaleko plzenskeho centra. Pobyt odporucam.

typ

Klient Jiŕí H.

5.7.2016

Celkové hodnocení
40%

Mělo by to spíše fungovat jako ubytovna pro montérů,dělníky and.Na okolních pokojích se kouří,smrad zůstává všude.Nevětrané koupelny smrdí,ručníky při utírání výrazně páchnou.Penzion nemá ani vlastní recepci,musíte dojet autem asi 1km do hotelu Bayer.

Reakce hotelu:

vysvětlení: 1/ v hotelu se nekouří, bohužel někteří hosté jsou neukáznění a porušují zákaz 2/ společná recepce v hotelu Bayer je v odpoledních a večerních hodinách, hosté jsou na to předem upozorněni. Hotely jsou vzdálené cca 3 min. chůze. 3/ručníky jsou prané na 60 stupňů C, že by zapáchaly, je nesmysl. 4/ Host si nestěžoval, stažili jsme se mu ve všem vyhovět, pokud odcházel časně, dělali jsme mu balíčky místo snídaní. Důležité je, aby si hosté uvědomovali poměr ceny a služby, což se často neděje. Bydlí-li poblíž centra za 990 Kč za dvoulůžkový pokoj vč. bufetových snídaní, není o čem hovořit...

typ

Klient Jakub R.

26.11.2015

Celkové hodnocení
96%

Prijemny hotel, ubytovanie v poriadku, plzen je krasne miesto, kde sa radi vzdy vratime

typ

Klient M.

13.4.2015

Celkové hodnocení
60%

Ubytování dosti skromné, starší nábytek, ale v blízkosti centra, personál příjemný, stravu nemohu hodnotit.

typ

Klient Jindřich M.

5.11.2014

Celkové hodnocení
48%

Dobrý den, jako s hotelem, penzionem jsme spokojeni byli za tu cenu ani není byt proč nespokojen. Jen velký problém vidím v tom, ze v okolí hotelu se proste nedá normálně parkovat, Škoda, ze majitel aspoň nezaridi dvě, tři místa parkování přímo před hotelem. Ale jak říkám, za tu cenu spokojen. S pozdravem J.M.

typ

Klient Luděk S.

9.12.2013

Celkové hodnocení
44%

Myslím si, že slovo hotel není na místě, spíše ubytovna pro zedníky. Všude prach a nepořádek chvílemi jsem se bál, že vylezou i šváby.

typ

Klient Josef Č.

5.4.2013

Celkové hodnocení
100%

Hotel Morrison doporučuji. Byl jsem naprosto spokojen.

typ

Klient Jaroslav H.

10.12.2012

Celkové hodnocení
92%

Byla v pokoji zima, topení mohlo topit víc, podobné to bylo i s teplou vodou, dlouho trvalo, než odtekla a stejně byla spíše teplá než horká. Jinak spokojenost. Skvělé a milé jednání. Vstřícnost, co se týče stravy, a milé přivítání i rozloučení.

typ

Klient Igor C.

12.5.2012

Celkové hodnocení
64%

Poloha hotelu je v meste hneď vedľa hlavnej ulici, bohužiaľ s nedostatkom parkovacích miest a s aktívnym prístupom mestskej polície, ktorá okamžite využíva akúkoľvek chybu majiteľa vozidla pri parkovaní k odťahu.

typ

Klient Tomáš L.

2.2.2012

Celkové hodnocení
68%

Kvalita odpovídá ceně.

typ

Klient Dag J.

5.1.2012

Celkové hodnocení
84%

Bydleli jsme v hotelu Bayer, což je druhý z řetězce Morisson. Umístěn cca 5 minut pěšky od centra Plzně. Příjemný a klidný hotel s velmi příjemnou obsluhou, ubytování podle mého názoru je vyšší kvality, než bych očekával dle ceny. Parkování ve dvoře. Přístup personálu velmi příjemný a vstřícný. Jedinou nevýhodou je, že restaurace, kromě snídaní podávaných formou bufetu přímo v hotelu, není přístupná bezprostředně z hotelových prostor, nicméně vchod je hned vedle vchodových dveří do hotelu. Celkově jsme byli velmi spokojeni.

typ

Klient Radek Č.

7.12.2011

Celkové hodnocení
48%

I přes ochotnou a milou obsluhu nutno konstatovat toto:Velmi opotřebované vybavení pokojů, přítomnost pavučin, ohnuté konečky koberce pro zakopnutí, rez na tvrdých ručníkách, sporadické fungování televize a wifi, nemožnost plně zatáhnout závěsy při nočním osvětlení z ulice,chybějící zadní kryt na dálkovém ovládání, dálkové ovládání bez baterií, chybí okénka na dveřích do koupelny.

typ

Klient František K.

9.9.2011

Celkové hodnocení
56%

Vhodné jen asi pro kuřáky. Zcela nevhodně zvolen koutek pro kouření na chodbě, což zapříčinilo zakouření všech uby tovacích prostor. Výpary z kuchyně cítit po celém hotelu. Nulová šance parkování u hotelu či v jeho blískosti. Ubytování bych doporučil jen nepřátelům, nebo někomu komu bych se chtěl pomstít!!!!

typ

Klientka Stanislava V.

5.7.2011

Celkové hodnocení
80%

Příjemné domácí prostředí, velmi ochotný personál vstřícný k individuálním potřebám klienta. Byly jsme spokojené.

typ

Klientka Michaela P.

8.4.2011

Celkové hodnocení
96%

skvělý, vstřícný a ochotný přístup.... v porovnání kvalita x cena - vynikající....

typ

Klient Pavel K.

4.12.2010

Celkové hodnocení
47%

Jedna se o velmi levny hotel cemuz odpovida i uroven sluzeb coz jsem ocekaval. Nicmene spina na pokoji (vysavac pod radiatorem nebyl 100let), zapach z restaurace pod hotelem a zapach z kanalizace na pokoji v podkrovi je proti zakladnim hygienickym predpisum jakehokoliv ubytovaciho zarizeni.

typ

Klient P.

4.11.2010

Celkové hodnocení
55%

Velice jednoduše zařízení pokoj,vybavení zastaralé.Celkově budí dojem hostelu.

typ

Klient Jiří H.

13.8.2010

Celkové hodnocení
48%

Restaurace sice hezká ale kvalita jídla a hlavně čas za který vám přinesou řízek tvrdý jak podrážka to vážně nestojí za to.

typ

Klient Milan G.

26.7.2010

Celkové hodnocení
68%

Televízia, ktorá bola uvádzaná v rozsahu služieb, nefungovala, nebol signál.

typ

Klient Leszek S.

5.5.2010

Celkové hodnocení
65%

recepce neni v hlavni budove

typ

Klientka Miluše Š.

5.3.2010

Celkové hodnocení
93%

Spokojena. Bez připomínek. Milý a vstřícný personál. Mohu doporučit. Š. Miluše

typ

Klient P.

5.12.2009

Celkové hodnocení
60%

Je inzerována možnost parkování v okolí hotelu. Protože jsou místa v okolí permanentně obsazená, hledal jsem ve všední den večer místo cca 45 minut.

typ

Klient Jiri D.

16.7.2009

Celkové hodnocení
90%

Hlavní výhodou je velmi dobrá lokalita, která umožní rychlou dostupnost na dálnici i do centra. Dalším plusem je bezproblémové parkování a hlavně velmi přijatelné ceny ubytování.

typ

Klientka L.

10.6.2009

Celkové hodnocení
80%

Hosté, kteří se vracejí dlouho večer zpět do hotelu a pak se na pokoji dále mezi sebou baví, jsou přes zeď slyšet, jako by byly s vámi v místnosti. To nás v noci vzbudilo. Z tohoto důvodu bych ubytování svým přátelům nedoporučila.

typ

Klient Josef B.

8.6.2009

Celkové hodnocení
70%

- zastaralé vybavení pokoje

typ

Klient Martin V.

5.1.2009

Celkové hodnocení
80%

- oceňuji respektování soukromí

typ

Klient Pavel B.

5.11.2015

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Emil F.

12.10.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Antonín H.

11.9.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Roman Č.

26.7.2014

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Š.

4.7.2013

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jan K.

9.9.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Andrea V.

7.9.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Lucie V.

5.8.2012

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Jitka R.

10.5.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Mojmír S.

9.5.2012

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Ž.

9.5.2012

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Zuzana K.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Pavel S.

3.2.2012

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Iveta P.

8.1.2012

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Zdeněk S.

7.8.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Romana Ž.

5.7.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Marek J.

6.4.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ilya Z.

2.4.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Hana W.

19.1.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jaroslav Ř.

7.10.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Tomáš F.

7.9.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Martin C.

9.8.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Zdenka G.

6.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient František K.

5.8.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient B.

3.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Václav B.

7.7.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Barbora V.

17.4.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Luboš H.

5.10.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vlastimil M.

5.10.2009

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Jan K.

19.7.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Radim P.

5.6.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miroslav B.

5.6.2009

Celkové hodnocení
40%

typ

Klientka Kristýna K.

3.3.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Miroslav M.

8.2.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Renáta P.

5.2.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vladislav F.

4.2.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Marek S.

8.10.2008

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jana H.

9.9.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Daniel B.

4.8.2008

Celkové hodnocení
100%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje

typ

Alexander D.

26.10.2016

vynikajúci výhľad z veže kostola

typ

Jakub R.

26.11.2015

krasny goticky chram v strede mesta, moze sluzit ako bod stretnuti

Divadlo J.K.Tyla

typ

Pavlína B.

19.7.2018

krásná historická budova s parkem osázeným květinami a s fontánami, zvláště v noci je biudova pěkně nasvícená

typ

Jakub R.

26.11.2015

kde domov muj

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Morrison Plzeň 0

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím