Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Max

Hotel Max

* * *
Nádražní 186, Ostrava - Přívoz
Zobrazit na mapě
73%
Všechna hodnocení 15red background circle přístup personálu

Hotel Max se sídlem v Ostravě poskytuje stylové ubytování v jednolůžkových až třílůžkových pokojích s vlastním sociálním zázemím. Jednotlivé pokoje hotelu jsou zařízeny stylovým nábytkem a zajišťují veškerý komfort při pobytu v Ostravě. Hotelový interiér zdobí motiv přírody a přispívá tak domácí atmosféře během ubytování. Hotelové služby v Hotelu Max jsou rozšířeny o nabídku připojení k internetu.

  • typ

    Bohužel okolí hotelu je jedinou slabinou, ale prostředí uvnitř velice příjemné a útulné. V neděli se nevaří,tak jsem stihl jen pondělní snídani, takže kvalitu kuchyně jsem nestihl poznat :-) ...

    Jan T.
  • typ

    Určitě se mi v hotelu MAX v Ostravě líbilo ! V pokoji čisto, krásně vyskládané ručníky. Personál velice milý jak při mém příchodu / mladá holčina /, ale hlavně paní u snídaně. ta byla prostě SUPER ! Snídaňový bufet byl velice pe...

    Alena K.
  • typ

    Na pokoji č.1 bylo chladno, pokoj nemá skříňky pro uložení věcí, vadné prkénko na WC, pomalé Wi-fi, které je často přerušované...

    Jiří D.
  • typ

    Ochotný personál, bohatý výběr na snídaně, mohu jen doporučit....

    Andrea M.
  • typ

    S pobytem jsem byl spokojen ale opět mi netekla teplá voda !!! což mně docela dost rozčílilo. Přístup personálu byl skvělý a moc sem si ty dva dny užil....

    Tomáš P.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový standard
800 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový economy
800 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový standard
1 200 Kč
1 200 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový economy
860 Kč
860 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový standard
1 600 Kč
1 600 Kč
1 600 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový economy
1 300 Kč
1 300 Kč
1 300 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • DiscoverDiscover

Služby hotelu

Možnost zakoupení alko i nealko nápojů a cigaret.

jazyková vybavenost personálu:  anglický jazyk

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví 20 m

Gastronomické služby

V restauraci naleznou hosté příjemné prostředí. Ať už se rozhodnou posadit v restauraci, v salonku, u baru nebo na terase, všude na ně dýchne pohoda a klid.
Také můžete navštívit SINGER BAR s originálním interiérem. Konají se zde posezení s „muzikanty".

  • cukrárna
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi

Sportovní možnosti

Nedaleko hotelu je možné navštívit partnerský zábavního komplex – STŘELNICE CORRADO. Zastřílet si zde můžete i bez zbrojního průkazu!
Město Ostrava nabízí různé možnosti sportovního a kulturního vyžití. Naleznete zde řadu sportovišť ale také obchody, muzea, galerie či divadla.

  • tělocvična 400 m
  • venkovní bazén 1.0 km
  • fitness 300 m
  • sauna 1.0 km
  • vnitřní bazén 1.0 km
  • tenisový kurt 1.5 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Hotel nabízí zázemí pro soukromou oslavu (svatební hostiny, jubilea, křtiny, promoce) nebo firemní akce (školení, prezentace, večírky, rauty). K dispozici jsou prostorty restaurace (40 míst), pavlače (40 míst), žlutý salonek (35 míst) a oranžový salonek (32 míst).

  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je situován v těsné blízkosti Hlavního nádraží, nedaleko centra Ostravy a je dobře dosažitelný také MHD nebo autem.

Nadmořská výška: 211 m n.m.

  • diskotéka: 200 m
  • divadlo: 500 m
  • informační služba: 40.0 km
  • kino: 3.0 km
  • obchodní centrum : 3.0 km
  • vlakové nádraží: 0,2 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • centrum města: 10.0 km
  • noční klub: mapa.jpeg km
  • Skalka: 10.1 km
  • Vaňkův kopec: 15.3 km
  • 49°51'0.817"
  • 18°16'14.909"

Turistické cíle:

Celkové hodnocení Hotel Max od ubytovaných zákazníků

Ubytování
69%
Stravování
80%
Přístup personálu
89%
Okolí
57%
Služby
73%
Celková spokojenost
73%
73%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Max hodnotilo 15 zákazníků, 80% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan T.

10.8.2018

Celkové hodnocení
76%

Bohužel okolí hotelu je jedinou slabinou, ale prostředí uvnitř velice příjemné a útulné. V neděli se nevaří,tak jsem stihl jen pondělní snídani, takže kvalitu kuchyně jsem nestihl poznat :-)

typ

Klient Alena K.

13.9.2017

Celkové hodnocení
92%

Určitě se mi v hotelu MAX v Ostravě líbilo ! V pokoji čisto, krásně vyskládané ručníky. Personál velice milý jak při mém příchodu / mladá holčina /, ale hlavně paní u snídaně. ta byla prostě SUPER ! Snídaňový bufet byl velice pestrý a absolutně nad mé očekávání. Určitě se do hotelu MAX budu / a příště už se svým manželem/ velice ráda vracet. Poloha hotelu je pro nás úžasná, protože je to velice blízko hlavního nádraží v Ostravě a cestu na Slovensko jsme si už naplánovali na rok 2018 s mezizasávkou právě v hotelu MAX. Ostrava a její hotel MAX má pro nás proto ideální polohu. Díky !!!

typ

Klient Jiří D.

31.12.2016

Celkové hodnocení
68%

Na pokoji č.1 bylo chladno, pokoj nemá skříňky pro uložení věcí, vadné prkénko na WC, pomalé Wi-fi, které je často přerušované

typ

Klient Andrea M.

14.9.2015

Celkové hodnocení
100%

Ochotný personál, bohatý výběr na snídaně, mohu jen doporučit.

typ

Klientka Petra M.

16.9.2014

Celkové hodnocení
52%

Hotel se bohužel nenachází v nejlepší lokalitě, což je jeho největší nevýhoda. Hotel však působí čistě, ač ho jeho stáří a opotřebování značně poznamenalo.

typ

Klient Jan M.

6.7.2014

Celkové hodnocení
60%

Ubytovací prostory je třeba inovovat, pokoje vybavit skříněmi, neboť si hosté nemají kam uložit své prádlo a osobní věci. Všechno jsme museli mít v zavazadlech a na zemi. Co se týče stravy, tak ta neměla chybu. Obsluha velmi dobrá, personál zaslouží jedničku.

typ

Klient Josef S.

1.7.2014

Celkové hodnocení
48%

Dobrý den vážení, dovolte mi opravdu v dobrém upozornit na některé nedostatky a podněty ke zlepšení k pobytu v Hotelu Max Šimek, Ostrava - Přívoz: Na pokoji 24 jsem spal na proleželé posteli, kolem WC mísy je černý pruh špíny, sprchová hadice netěsní, jinak čisto a pořádek. Vadil mi hluk z ulice. V pokoji mi chyběla skříň(ka) na osobní věci, případně oblečení, kdybych zůstal déle. Večerní obsluha byla velice příjemná a přirozená, ranní obsluha mi 2x zdůraznila, že ten džus je ke snídaní a štrůdl je taky ke snídani (to není výtka). Snídaně (7)  byla chuťově dobrá, ale byla dělaná na hodně oleji (omastku), který mě pokapal košily a stejně jsem snídani nedojedl. Jinak výběr byl dostačující. Celkový dojem z hotelu byl dobrý, Celkově bych hodnotil úroveň od 1 - 10, asi na 6. Věřím, že toto pomůže ke zlepšení hotel MAX.

typ

Klient Tomáš P.

16.6.2014

Celkové hodnocení
76%

S pobytem jsem byl spokojen ale opět mi netekla teplá voda !!! což mně docela dost rozčílilo. Přístup personálu byl skvělý a moc sem si ty dva dny užil.

typ

Klient Tomáš P.

1.5.2014

Celkové hodnocení
80%

S většinou věcí jsem byl spokojen.Jediné co bych vyčetl bylo dlouhé(hodinové) čekání na večeři a neznalost ovládání sprchy.Personál byl velice vstřícní a se vším se mi snažil pomoci. Okolí hotelu mohli být hezčí ale v tomto ohledu si nestěžuji.

typ

Klientka Alžběta K.

10.1.2014

Celkové hodnocení
64%

Výborná kuchyně a velmi vstřícná, milá a ochotná paní recepční/číšnice. Pokoje moc hezké, jen nám vadilo, že dvoulůžka mají nosnost odhadem max 100 kg. Dva lidi se na nich určitě pohodlně nevyspí.

typ

Klientka Eva K.

7.6.2013

Celkové hodnocení
90%

Sociální zařízení by mohlo být na lepší úrovni.

typ

Klient Jiří K.

11.2.2017

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient František Š.

18.11.2014

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jiří M.

26.8.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Zdeněk K.

11.1.2014

Celkové hodnocení
88%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Kostel Neposkvrněného Početí Panny Marie

typ

Alena K.

13.9.2017

Já si projela celou Ostravu MHD, kde jsem byla úplně poprvé ve svém životě. Také jsem si ze zvědavosti prošla celou Stodolní ulici. Ostrava mně velice příjemně překvapila. Díky Ostravo !!!

Bývalá radnice Ostrava Přívoz dnes Archiv Města Ostravy

typ

Václav P.

25.10.2016

Hotel v klidnem prostředi v dostupnosti středu města městskou hromadnou dopravou.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Max 0 Hotel Max 1 Hotel Max 2 Hotel Max 3 Hotel Max 4 Hotel Max 5 Hotel Max 6 Hotel Max 7 Hotel Max 8 Hotel Max 9 Hotel Max 10 Hotel Max 11 Hotel Max 12 Hotel Max 13 Hotel Max 14 Hotel Max 15 Hotel Max 16 Hotel Max 17
TOPlist
Objednávka dárkového poukazu na 500 až 5000 Kč. Výběr kam, kdy a s kým nechte na obdarovaném... Zavřít