Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Koruna
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Koruna

Penzion Koruna

* * *
Na Valech 4, Opava
Zobrazit na mapě

***hvězdičkový Penzion Koruna leží v historickém jádru města Opava a díky své jedinečné poloze nabízí ideální zázemí pro milovníky historie a kultury. Penzion Koruna poskytuje ubytování pro dlouhodobý i krátkodobý pobyt. Pokoje penzionu disponují vlastním sociálním zařízením, kuchyňským vybavením a barevným televizorem. Hosté Penzionu Koruna mohou zdarma využít služeb stravování nebo parkování v nedalekém Hotelu Koruna.

  • typ

    Rychlé a bezproblémové jednání s personálem, jakož i celkově vstřícný přístup, z naší strany spokojenost jako taková....

    Radan K.
  • typ

    Příjemné, čisté prostředí a ochotný personál. Přívětivá cena za ubytování. Děkujeme milé slečně operátorce na hotely.cz za rychle vyřízenou rezervaci našeho ubytování v penzionu Koruna....

    M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
620 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
880 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • CCSCCS

Služby hotelu

Ubytování, platba za ubytování, předání klíčů od penzionu Koruna a služby recepce, to vše je realizováno v hotelu Koruna, který se nachází také v centru Opavy (50 metrů od penzionu). Můžeme Vám doporučit příjezd přímo do hotelu Koruna, kde se Vás ujme přátelský personál a zajistí vše potřebné.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina, slovenština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 100 m

Gastronomické služby

V penzion Koruna není restaurace. Rádi Vám však nabídneme perfektní gastronomické služby nedalekého hotelu Koruna a jeho vyhlášené Restaurace Koruna. Kromě této restaurace se v blízkosti obou objektů nachází velké množství gastronomických zařízení, která jistě uspokojí i nejnáročnější gurmány.

  • pizzerie 300 m
  • kavárna 100 m
  • cukrárna
  • bar 300 m
  • restaurace 100 m

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

Hosté penzionu koruna mohou zdarma využít relaxačních služeb hotelu Belaria, který se nachází v Hradci nad Moravicí (8 km od Opavy). Cena ubytování zahrnuje využití tamního venkovního bazénu, který je napuštěn slanou vodou, sauny a vnitřního bazénu. Dále je možnost využití masérských služeb tohoto hotelu.

  • lázeňské služby 500 m
  • bowling 500 m
  • squash/ricochet 300 m
  • tenisová hala 2.0 km
  • minigolf 2.0 km
  • venkovní bazén 2.0 km
  • fitness 100 m
  • vnitřní bazén 1.5 km

Služby pro motoristy

Hosté penzionu Koruna mohou zdarma využít parkoviště hotelu Koruna, které je vzdáleno zhruba 50 metrů. Toto parkoviště má dostatečně velkou kapacitu.

  • parkoviště 100 m

Kongresové a školící služby

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Penzion Koruna se nachází v samotném historickém centru města Opava, 25 km od Ostravy.

Možností vyžití v Opavě a jejím okolí je nepřeberné množství. V bezprostřední blízkosti hotelu se nachází Slezské divadlo, pěší zóna a Hláska, pouze pár minut chůze je vzdáleno Slezské zemské muzeum, nejstarší muzeum v ČR. Historické centrum Opavy přímo vybízí k prohlídce celé řady kulturních památek.

Nadmořská výška: 262 m n.m.

  • diskotéka: 100 m
  • divadlo: 200 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 100 m
  • obchodní centrum : 50 m
  • centrum města: 0,10 km
  • zastávka MHD: 0,05 km
  • autobusové nádraží: 0,80 km
  • letiště: 41.0 km
  • vlakové nádraží: 0,80 km
  • noční klub: 250 m
  • lyžování
  • 49°56'24.407"
  • 17°54'1.271"

Turistické cíle:

  • Opava - Minipivovar Nová Sladovna  V Opavě na ulici U Fortny 9/10 se nachází minipivovar, v dřívějším sídle  opavského pivovaru, kde se pivo vařilo již od roku 1825. Dnes jsou minipivovary módou stejně jako minimuzea.…
  • Opava, Horní náměstí, Slezské divadlo Na Horním náměstí v Opavě je jednou z dominant Slezské divadlo. Bylo postavené v letech 1804-1805. Přestavba probíhala v letech 1882-1883. Budovu postihl začátkem 20. století požár. Po něm bylo…
  • Opava - obchodní dům Breda Významná památka moderní architektury, to je obchoní dům BREDA, postavený v r. 1928 slavným architektem Leopoldem Bauerem. Stavba má sedm pater, nejzajímavější je přízemí a schodiště do prvního…
  • Chrám Nanebevzetí Panny Marie v Opavě Tato asi největší stavba slezské cihlové (červené) gotiky v českém Slezsku je dominantou města snad ze všech stran. Dnes je to konkatedrála biskupství Ostravsko - opavského. Chrám byl založen v 13.…
  • Aktuální inspirace při návštěvě Opavy. Tento článek bude spíš než přesným popisem cesty inspirací na současné zajímavosti v Opavě, případně v jejím okolí. Nejprve uvedu ty které jsou časově omezené. Opava byla od roku 1742 do konce…

Celkové hodnocení Penzion Koruna od ubytovaných zákazníků

Ubytování
82%
Stravování
76%
Přístup personálu
85%
Okolí
81%
Služby
80%
Celková spokojenost
80%
80%

Fotografie od ubytovaných klientů

Penzion Koruna hodnotilo 19 zákazníků, 89% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Radan K.

14.9.2014

Celkové hodnocení
100%

Rychlé a bezproblémové jednání s personálem, jakož i celkově vstřícný přístup, z naší strany spokojenost jako taková.

typ

Klientka Zdenka N.

3.10.2013

Celkové hodnocení
90%

Zajištění služeb rezervace ubytování bylo rychlé, také vyřízení formalit na recepci hotelu bylo bezproblémové, personál ochotný. Zařízení pokoje a koupelny v pořádku, v kuchyňce jsem postrádala nějakou nádobu pro možnost ohřátí na př. uzeniny. Služeb tohoto penzionu jsme využili už dříve (asi před třemi roky) a při návštěvě Opavy v budoucnu se sem rádi vrátíme.

typ

Klient Miroslav Z.

6.7.2012

Celkové hodnocení
100%

Příjemný čistý penzion, v klidném místě, absolutním soukromí. Byli jsme nadmíru spokojeni. S pozdravem Manželé Z.

typ

Klient Roman Š.

5.10.2011

Celkové hodnocení
80%

Penzion je pro skromné cestovatele, je to vlastně malý byt 1+kk s kuchyňkou. Vybavení je starší a ošuntělé, matrace nic moc; moc často se uvnitř neuklízí. Na druhou stranu, je to v centru města, a pokud si chcete sami vařit, je to dobrá volba.

typ

Klient Václav P.

2.2.2011

Celkové hodnocení
70%

Moje připomínka je, že mi byla místo zamluveného bytu 1+1 v recepci přidělena garsoniéra

typ

Klientka M.

11.11.2009

Celkové hodnocení
100%

Příjemné, čisté prostředí a ochotný personál. Přívětivá cena za ubytování. Děkujeme milé slečně operátorce na hotely.cz za rychle vyřízenou rezervaci našeho ubytování v penzionu Koruna.

typ

Klient Petr Š.

27.5.2009

Celkové hodnocení
50%

Pokoj v pensionu byl čistý, ubytování v pořádku a odpovídající ceně. Překvapila mě snídaně, která nebyla v ceně a když jsem si ji připlatil, tak cena absolutně neodpovídala tomu co "švédský stůl" nabízel. Personál byl unavený po včerejší noci.

typ

Klient Daniela S.

31.5.2016

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Petr J.

3.12.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Martin P.

6.6.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Klára T.

8.7.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient B.

12.12.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Kateřina V.

3.10.2011

Celkové hodnocení
28%

typ

Klientka Magda S.

5.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Lubica Š.

3.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal P.

5.1.2011

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Lenka B.

11.4.2010

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Justin Č.

6.3.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Květa S.

25.10.2007

Celkové hodnocení
73%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Penzion Koruna 0 Penzion Koruna 1
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím