Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel a motorest u Milína

Hotel a motorest u Milína

* * * *
Milín 354, Milín
Zobrazit na mapě

Pokud cestujete do Milína a rádi byste se pohodlně ubytovali v hotelu s útulnou a příjemnou atmosférou, zvolte k ubytování Hotel u Milína na kraji Milína. Ubytujete-li se v Hotelu u Milína, nemusíte se obávat o vozidlo díky hotelovému parkovišti. Ubytováním v hotelovém apartmánu či pokoji budete neustále ve spojení s internetovým světem.

  • typ

    Ubytování v pořádku, servis dostačující, nádherný interiér,pohotový personál. ..strava dobrá,prima doplnkove služby..minigolf,okolí......

    Gabriela B.
  • typ

    Byl jsem velice mile překvapen s ochotou personálu a čistotou hotelu. Až znovu zavítám do těchto končin mám už jasno kde přespím. Vřele doporučuji....

    Jaroslav R.
  • typ

    Hotel se mi moc líbil, jak u vnitř tak i zvenší. Personál byl velmi milí, profesionální a vstřícný, obsluha taktéž a jídlo bylo skvělé jen možná bych kuchaři poradila, nedávat celý pepř do omáčky, ale nadrtit ho, lépe se to jí....

    Kristina N.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
780 Kč
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
1 080 Kč
Apartmán Apartmán
1 700 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  Anglicky

  • bezbarierový přístup
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • služba praní prádla - 100 Kč

Gastronomické služby

V denní restauraci s kapacitou 110 míst, která je umístěna v přízemí, najdete široký výběr z nabídky hotelových jídel, minutek, ale i specialit šéfkuchaře.

  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Podkrovní sál v prvním nadzemním patře s kapacitou 110 míst je ideálním místech pro pořádání firemních večírků, rautů, kongresů, školení, prezentačních akcí, svateb, školních srazů apod. Místnost je vybavena tanečním parketem, hudební produkcí, krbem pro grilování a projekcí.

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti

Služby pro motoristy

Parkovací stání naleznete přímo před hotelem i před restaurací. Bezbariérový přístup pro fyzicky postižené občany je do celého komplexu zajištěn parkoviště před hotelem.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

V hotelu a motorestu najdete dvě přednáškové místnosti s kapacitou 50 a 110 míst. Jsou vybaveny dataprojektorem, promítacím plátnem, pevným připojením na internetu 4mb/s, hi-fi sestavou, bezdrátovým mikrofonem a laserovým ukazovátkem. Na prezentace je možno zapůjčit DVD přehrávač. Během akcí je podáváno občerstvení dle přání zákazníka.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Komplex budov hotelu a restaurace se nachází na křižovatce silnic I-4 a č. 66, přibližně 40 minut jízdy autem jižně od Prahy po hlavním tahu na Strakonice. Hotel se nachází na půli cesty mezi Milínem a památníkem na Slivici, od obojího je vzdálen 5 minut chůze. Do Příbrami je to pro změnu 5 minut jízdy autem.

Nadmořská výška: 556 m n.m.

  • 49°38'21.474
  • 14°2'55.275

Turistické cíle:

  • Milín Severozápadně od obce Milín v lokalitě Slivice se nachází pamětní místo, kde se odehrávala poslední bojová operace II.světové války v Evropě. Ve dnech 9. - 11.května 1945 došlo ke střetu vojsk Rudé…
  • Památník Vojna Vezeňský tábor Vojna byl vybudován německými válečnými zajatci v letech 1947-1949. Sloužil jako tábor pracovní - težba rud (stříbro, železo, uran). V 50. letech 20 stol. pak sloužil k věznějí…
  • Lešetice - Památník Vojna Asi 5 km jihovýchodně od Příbrami se nachází muzejní expozice věnovaná obětem komunismu. Nachází se v prostorách bývalého pracovního tábora Vojna, na trojmezí obcí Lešetice a Lazsko a příbramské…
  • Skiareál Padák, Příbram Skiareál Padák najdeme v Příbrami. Jde o menší, ale příjemné zařízení na jihovýchodním okraji města nad areálem Nový rybník (koupaliště a rekreační areál), umístěné v lesoparku, zahrnujícím kopce…
  • Turistická známka č. 521 - Svatá Hora u Příbrami Největší poutní místo někdejšího Rakouska-Uhrska, barokní areál podle K.I.Dienzenhofera.

Celkové hodnocení Hotel a motorest u Milína od ubytovaných zákazníků

Ubytování
87%
Stravování
84%
Přístup personálu
91%
Okolí
76%
Služby
84%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel a motorest u Milína hodnotilo 20 zákazníků, 95% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Gabriela B.

20.5.2017

Celkové hodnocení
96%

Ubytování v pořádku, servis dostačující, nádherný interiér,pohotový personál. ..strava dobrá,prima doplnkove služby..minigolf,okolí...

typ

Klient Jaroslav R.

1.5.2014

Celkové hodnocení
100%

Byl jsem velice mile překvapen s ochotou personálu a čistotou hotelu. Až znovu zavítám do těchto končin mám už jasno kde přespím. Vřele doporučuji.

typ

Klientka Kristina N.

13.3.2014

Celkové hodnocení
88%

Hotel se mi moc líbil, jak u vnitř tak i zvenší. Personál byl velmi milí, profesionální a vstřícný, obsluha taktéž a jídlo bylo skvělé jen možná bych kuchaři poradila, nedávat celý pepř do omáčky, ale nadrtit ho, lépe se to jí.

typ

Klient Fons d.

5.2.2014

Celkové hodnocení
72%

Prijs kwaliteitsverhouding prima

typ

Klient Jan M.

3.10.2013

Celkové hodnocení
88%

Kvalitní 4hvězdičkový hotel, velmi slušně vybavený pokoj, velmi pěkná koupelna a wc. Opravdu vynikající kuchyně.

typ

Klient Petr K.

5.8.2011

Celkové hodnocení
88%

Některé pokoje jsou orientovány do stráně hned za okny, takže je v pokoji tma a není výhled. Uvítal bych také silnější lampičku u postele, aby se dalo u ní číst.

typ

Klientka Dagmar Č.

7.7.2011

Celkové hodnocení
88%

pro zahraniční hosty bychom uvítali větší možnosti plateb přímo v eurech.

typ

Klient Jaroslava D.

23.6.2015

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient M.

5.6.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Vojtěch D.

5.1.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan K.

9.12.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Luděk V.

5.12.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Luboš S.

6.11.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Kateřina P.

2.8.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Martin V.

4.5.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miloslav K.

10.12.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Ivana R.

9.12.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient František M.

5.1.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Vladimír K.

10.9.2008

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient S.

9.7.2008

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Milín

typ

Gabriela B.

20.5.2017

Krásné prostředí geocaching

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel a motorest u Milína 0
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím