Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel FILIP

Hotel FILIP

* * *
Slupečná 16, Lipno nad Vltavou
Zobrazit na mapě

Chystáte se strávit dovolenou u nádrže Lipno a hledáte vhodné ubytování? Pak se ubytujte v Hotelu Filip v Lipnu nad Vltavou, který se nachází nad rekreačním střediskem Marina Lipno. V okolí Hotelu Filip v Lipnu nad Vltavou se nachází řada příležitostí k aktivnímu odpočinku a kromě pohodlného ubytování Hotel Filip u Lipenské přehrady nabízí řadu doplňkových služeb.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
jednolůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
dvoulůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
třílůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
Rodinný dvoupokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

Restaurace je vybavena otevřenou kuchyní, kde můžete sledovat přípravu jídel a je pokryta signálem Wifi pro připojení k internetu, pro hotelové hosty a návštěvníky restaurace je tato služba zdarma. Hotel má též venkovní restauraci se zahradním grillem.

Doplňkové služby

Sportovní možnosti

Další bezplatnou službou pro hotelové hosty je možnost využití kolárny, lyžárny. Ve své blízkosti nabízí hotel k dispozici golfové hřiště, paintballové hřiště, lyžařský areál Kramolín, bobovou dráhu, krytý bazén a okolo hotelu vede cyklistická stezka. Hotel má připravenou hotelovou kajutovou plachetnici s vlastním instruktorem pro letní období, na zimní sezonu je k dispozici hotelový instruktor výuky lyžování i snowboardingu.

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Nadmořská výška: 776 m n.m.

  • divadlo: 20.0 km
  • kasino/herna: 20.0 km
  • kino: 15.0 km
  • lov zvěře
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • centrum města: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • zastávka MHD: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 4.0 km
  • 48°38'55.603"
  • 14°13'6.63"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Lipno nad Vltavou - Bobové dráhy Bobové dráhy, na ktorých sa väčšinou jazdí celoročne sú lákadlom nielen pre deti, ale aj dospelých. Postupne ich pribúda, sú prevažne v blízkosti lyžiarskych stredísk. Jedným z takýchto miest, kde sa…
  • BOBOVÁ DRÁHA LIPNO NAD VLTAVOU Turistický cíl, adresa: Slupečná 301, Lipno nad Vltavou Telefon: +420380736363, e-mail: info@slideland.cz Kvalitní, pokud možno zastřešené, odstavné místo pro kola a zavazadla v dohledu hosta nebo uzamykatelná místnost/boxy pro bezplatné uschování kol a zavazadel, Poskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol,...
  • HOSPŮDKA BOBOVKA Stravování, adresa: Slupečná 301, Lipno nad VltavouTelefon: +420380736363,+420602780726, e-mail: eva.lhotova@seznam.czPřizpůsobení nabídky nápojů potřebám cyklistů, v nabídce alespoň jeden…
  • Celoroční rodinný areál Bobovka Lipno nad Vltavou Turistický cíl, adresa: Slupečná 301, Lipno nad VltavouTelefon: +420380736363, e-mail: info@slideland.czKvalitní, pokud možno zastřešené, odstavné místo pro kola a zavazadla v dohledu hosta nebo…
  • Turistická známka č. 2375 - Království lesa Lipno Království lesa najdete kousek od známé Stezky korunami stromů v Lipně nad Vltavou. Je zde úžasné lesní hřiště, jež nasálo nenapodobitelnou atmosféru a rukopis, který umí jen příroda. V novém…

Celkové hodnocení Hotel FILIP od ubytovaných zákazníků

Ubytování
61%
Stravování
53%
Přístup personálu
72%
Okolí
77%
Služby
53%
Celková spokojenost
63%
63%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel FILIP hodnotilo 18 zákazníků, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Vojtěch M.

21.7.2015

Celkové hodnocení
36%

V průběhu týdenního pobytu nebyl ani jednou proveden úklid na pokoji, vynesen odpadkový koš, výměna ručníků alespoň po 3 dnech a toaletní papír byl doplněn až po žádosti. Vybavenost pokoje velmi slabé, bez stolku, židlí.V koupelně bez skleniček atd.

Reakce hotelu:

Dobrý den, ubytovací zařízení je uváděno jako hotel rodinného typu, proto také v atraktivní lokalitě má svou odpovídající cenu. Má však velmi atraktivní polohu, kterou všichni hosté oceňují.Při příjezdu na delší pobyt Vám bylo sděleno, že na pokoj Vám paní pokojská přijde na vyžádání, stejně tak cokoli budete potřebovat, stačí říci a bude Vám splněno. Pokud host žádá veškeré služby se servisem vč. úklidu, musí hledat zařízení za jinou - vyšší- cenu, která se v našem okolí také nachází. Hotel Filip

typ

Klient Michal K.

6.1.2015

Celkové hodnocení
32%

Absolutní neznalost o možnostech využítí lyžařského střediska Lipno, a běžkařských stop v okolí. A to přesto, že lyžařské středisko i běžkařská stopa se nachází jen 300 m od Hotelu Filip.

typ

Klient Zdeněk B.

13.8.2013

Celkové hodnocení
80%

Na třílůžkový pokoj velmi málo místa (nedokáži si představit dovolenou v zimě s trojnásobným objemem oděvů), chybí stůl i židle, určitě by seděl lépe název penzin než hotel. A tomu přiměřeně snížit cenu za ubytování. Určitě se nevrátíme.

Reakce hotelu:

Dobrý den, jsme menší hotel rodinného typu s 22 standardními pokoji, zimní sezona u nás probíhá velmi úspěšně, cenově jsme jeden z nejlevnějších hotelů v oblasti celého Lipna, v těsném sousedství se skiareálem Kramolím a nově Stezkou korunami stromů.Samozřejmě byste našli prostory hotelových pokojů určitě větší, ale to by Vás nocleh na osobu vyšel nejméně na trojnásobek, kde platí, že čím větší komfort, tím také vyšší cena. S pozdravem Hotel Filip

typ

Klient T.

14.9.2012

Celkové hodnocení
40%

Ubytování absolutně neodpovídá hotelu, spousta penzionů nabízí služby hotelového servisu. Cena neodpovídá nabízeným službám.

Reakce hotelu:

Dobrý den, mrzí nás, že jste názorem nebyl konkrétnější a na místě, snažili bychom se Vám případně vyjít vstříct. Většina hostů, co je nám známo, je s našimi službami a též odpovídající ceně spokojena. Hotel Filip

typ

Klient p.

3.3.2012

Celkové hodnocení
76%

Velmi špatné postele,jinak jsme byli spokojeni.

Reakce hotelu:

Milý kliente, od května 2012 má hotel jiný provozovatel a již je vše dáno dopořádku. Hotel Filip

typ

Klient H.

4.8.2011

Celkové hodnocení
44%

Nejedná se dle mého názoru o hotel, ale jen pension a tak by měl být též inzerován.

typ

Klient Stanislav Š.

5.3.2010

Celkové hodnocení
80%

Hotel nemá plnohodnotnou kuchyň resp. restauraci, snídaně sice zajišťuje, snaží se zajistit i ostatní jídla, ale není to ono. Není možné přijít a objednat si na co máte chuť, vyjma nápojů.

Reakce hotelu:

Dobrý den, pro Vás, příp. i další hosty informujeme, že od května 2012 má hotel jiný provozovatel, který se maximálně věnuje kuchyni, snídaním ve formě bohatých švédských stolů tak, aby hosté byli spokojeni. Na výběr jsou jak hotová jídla za Kč 89.-, tak minutky, steaky, ryby, včetně bohatého výběru nápojů. Hotel Filip

typ

Klient Jakub L.

20.7.2014

Celkové hodnocení
52%

typ

Klientka Mirka S.

14.9.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Miloš V.

11.8.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Ivana P.

10.8.2011

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Josef V.

3.8.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Monika S.

7.3.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient B.

8.2.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Eva K.

5.2.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Š.

9.11.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ondřej Š.

7.9.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Pavla G.

3.4.2009

Celkové hodnocení
60%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel FILIP 0 Hotel FILIP 1 Hotel FILIP 2 Hotel FILIP 3 Hotel FILIP 4 Hotel FILIP 5 Hotel FILIP 6 Hotel FILIP 7 Hotel FILIP 8 Hotel FILIP 9

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím