Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Alessandria

Hotel Alessandria

* * *
tř. SNP 733, Hradec Králové
Zobrazit na mapě

Hotel Alessandria nabízí moderní a klidné ubytování v Hradci Králové. Jednotlivé pokoje a interiérové vybavení Hotelu Alessandria jsou nově zrekonstruovány, a tak Hotel Alessandria může svým zákazníkům nabídnout maximální pohodlí a kvalitní hotelové služby. Kapacita hradeckého hotelu je cca 180 lůžek. Hotel Alessandria v Hradci Králové nabízí i možnost posezení ve vinárně nebo hotelové restauraci.

  • typ

    Velmi rozdílný přístup pracovnic na recepci. Oproti velmi příjemnému jednání při ověření ubytování, pravý opak jinou recepční při platbě. Jsem přesvědčen, že pracovnice by se měla více hostům než řešit problémy s jinou pracovnicí....

    Jaroslav R.
  • typ

    Vysoce hodnotím přístup a ochotu personálu-od recepce po pokojské. Úroveň vybavení a zařízení je průměrná až mírně nadprůměrná. V mém pokoji byla nespolehlivá vložka zámku dveří. Vysoce hodnotím kvalitu připojení WiFi. Celkově sp...

    Ladislav Z.
  • typ

    pokoje hezky zrekonstruovány (na pokojích chybí ještě zrekontruovat koupelny). Na pokoji bych ještě uvítal žaluzie v oknech. Snídaně formou švédského stolu pestrá a kvalitní. Celkově hodnotím pozitivně - pokud bych do Hradce přije...

    Ing. Tomáš M.
  • typ

    Pokoje odpovídaly ceně za ubytování. Klidně bych se tady ubytoval i s rodinou....

    Petra N.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj STANDARD PLUS
1 700 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj STANDARD
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá pro dvě osoby STANDARD PLUS
2 500 Kč
2 500 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj STANDARD PLUS
2 100 Kč
1 700 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj STANDARD
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá pro dvě osoby STANDARD
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Apartmán
apartmán pro 4 osoby
ceny na vyžádání
+
ceny na vyžádání
+
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Virtuální prohlídky

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Pozdější opuštění pokoje je nutné domluvit předem. Wi-fi připojení je možné využít v hotelové restauraci a hale.

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina, ruština, francouzština

  • nastěhovaní na pokoj od : 15:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V hotelové restauraci si můžete dopřát tradiční českou, ale i mezinárodní kuchyni. Z jídelního lístku si zajisté vyberete. Případně posedíte v hotelové vinárně.

  • pizzerie 1.0 km
  • pivnice 50 m
  • kavárna
  • cukrárna 100 m
  • bar
  • lobby bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

V okolí hotelu máte možnost využít veškeré druhy sportů a to od bazénu, posilovny až po tenisové kurty.

  • solárium
  • horolezectví 2.0 km
  • tělocvična 300 m
  • hřiště pro děti 200 m
  • bowling
  • squash/ricochet 2.0 km
  • minigolf 4.0 km
  • venkovní bazén 1.5 km
  • fitness 300 m
  • sauna 300 m
  • golf 5.0 km
  • tenisový kurt 1.5 km
  • vnitřní bazén 1.6 km
  • aerobik 800 m

Služby pro motoristy

Parkoviště se nachází přímo před hotelem za poplatek 100 Kč / noc.

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Hotel pro vás nově připravil velký sál o rozloze 320 m2, který má nové prostory a moderní vybavení, kapacita je 190 až 290 osob dle uspořádání.
Hotel pro vás zajistí pořádání firemních večírků či školení a to v saloncích s kapacitou od 30 - 50 osob. Bezbariérový přístup, konferenční technika a internet je k dispozici.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Alessandria naleznete v okrajové části Hradce Králové na Slezském předměstí. Díky své poloze má však vynikající dostupnost do centra města.

Nadmořská výška: 234 m n.m.

  • diskotéka: 300 m
  • divadlo: 1.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 3.5 km
  • zdravotní středisko: 100 m
  • obchodní centrum : 800 m
  • vlakové nádraží: 0,3 km
  • autobusové nádraží: 2.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • půjčovna DVD:
  • centrum města: 1.0 km
  • letiště: 20.0 km
  • noční klub: 300 m
  • 50°13'1.784"
  • 15°51'4.654"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Socha Květ Polabí (Slezské Předměstí) Socha Květ Polabí (Slezské Předměstí)Autorem této sochy je Vladimír Preclík, který ji vytvořil roku 1968, ale k jejímu osazení k hotelu Alessandria mělo podle dobových materiálů dojít až v roce 1970.…
  • Stefanova vila (Slezské Předměstí) Pospíšilova čp. 533Vila MUDr. Libora Stefana byla postavena v letech 1912-1913 a autorem jejího projektu je Vladimír Procházka. Povolení k obývání vily bylo uděleno 26. května 1913. 4. května 2006…
  • Hradec Králové - pamětní deska bratří Štefanů Ulici Bratří Štefanů zná v HK snad každý, jedná se o komunikaci s výjezdem na Třebechovice pod Orebem. Ale po kom je tato komunikace pojmenována, kdo byli bratři Štefanové….? Starší Ivan Štefan -…
  • Dům čp. 140 (Slezské Předměstí) Uhelná čp. 140Projekt vily čp. 140 pochází z roku 1908 od Jana Krause. V letech 2001-2002 prošel objekt rozsáhlou rekonstrukcí, při níž nebylo zachováno např. původní reliéfní zdobení oken a další…
  • Dům čp. 544 (Hradec Králové) Pospíšilova čp. 544Tento rodinný dům si sám pro sebe navrhl stavitel František Jaroslav Černý a k jeho výstavbě došlo v letech 1912-1913. Později se dostal do rukou rodiny Pourovy.

Celkové hodnocení Hotel Alessandria od ubytovaných zákazníků

Ubytování
72%
Stravování
77%
Přístup personálu
84%
Okolí
72%
Služby
76%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Alessandria hodnotilo 39 zákazníků, 69% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jaroslav R.

12.8.2018

Celkové hodnocení
60%

Velmi rozdílný přístup pracovnic na recepci. Oproti velmi příjemnému jednání při ověření ubytování, pravý opak jinou recepční při platbě. Jsem přesvědčen, že pracovnice by se měla více hostům než řešit problémy s jinou pracovnicí. V koupelně uvolněný držák na ručník.

typ

Klient Vladislav J.

25.9.2017

Celkové hodnocení
60%

Hotel na jednu noc sa dá. Na viac nocí by som si vybral niečo iné. Platené parkovisko minus.

typ

Klient Ladislav Z.

23.1.2015

Celkové hodnocení
92%

Vysoce hodnotím přístup a ochotu personálu-od recepce po pokojské. Úroveň vybavení a zařízení je průměrná až mírně nadprůměrná. V mém pokoji byla nespolehlivá vložka zámku dveří. Vysoce hodnotím kvalitu připojení WiFi. Celkově spokojenost bez vážnějších výhrad.

typ

Klient Ing. Tomáš M.

29.4.2014

Celkové hodnocení
68%

pokoje hezky zrekonstruovány (na pokojích chybí ještě zrekontruovat koupelny). Na pokoji bych ještě uvítal žaluzie v oknech. Snídaně formou švédského stolu pestrá a kvalitní. Celkově hodnotím pozitivně - pokud bych do Hradce přijel znovu, tak bych se nebránil se zde znovu ubytovat.

typ

Klient Achille V.

30.9.2012

Celkové hodnocení
35%

One young girl at the reception was very unkind, the breakfast was until 10 and i arrived there at 9:45 and there was nothing left and the waitress was taking things off and only after my strong complaint she brought some more food. The judgement about this hotel is totally negative.

typ

Klientka V. H.

4.5.2012

Celkové hodnocení
96%

Výhodně dostupné MHD.

typ

Klient Pavel K.

5.10.2011

Celkové hodnocení
96%

V centru městské části, příjemný spánek v bezhlučném prostředí, k posezení i v okolí hospůdky.

typ

Klient Miroslav M.

3.9.2011

Celkové hodnocení
75%

Můj pobyt byl velmi krátký a jednoduchý, čili bez zvláštních požadavků. Kuchyni nehodnotím, neboť jsem ji nevyužil. Jednání s personálem bylo zcela bezproblémové a dá se říct, že sympatické.Až na absenci ručníků na pokoji, tak bylo ubytování velmi pozitivní.

typ

Klient prof. DrSc.Peter O.

7.4.2011

Celkové hodnocení
92%

Sú to maličkosti, ale môžu prispieť k zvýšeniu komfortu ubytovania: 1. Vetranie v kúpelni, najmä keď je sppojuené s WC. 2. Chýba chladnička 3. Doplniť obuvák a čistiace prostriedky na obuv 4. Vešiak na stenu v predsieni na odkladanie kabátu (nie do skrine)

typ

Klient Jan K.

3.11.2010

Celkové hodnocení
56%

Kvalitu ubytování ovlivňuje velmi negativně rekonstrukce jak hotelu tak okolí - tzv. "za chodu". Na pokoji, prostorách hotelu i přilehlém okolí to bylo více než znát. V současné době a stavu hotelu bych velmi váhal hotel doporučit.

typ

Klientka Petra N.

15.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Pokoje odpovídaly ceně za ubytování. Klidně bych se tady ubytoval i s rodinou.

typ

Klient Robert K.

13.7.2009

Celkové hodnocení
55%

Nedostatečné místo pro parkování, nespolehlivé výtahy. Vstřícnost a příjemné chování recepčních. Při snídani nebyl doplňován základní sortiment.

typ

Klient G.

8.6.2009

Celkové hodnocení
87%

diná výtka je ta, že připojení k internetu není pokryto ve všech pokojích. Jinak spokojen.

typ

Klient Jan P.

2.4.2009

Celkové hodnocení
75%

Nerekonstruovaný pokoj nedoporučuji. Rekonstruované jsou zřejmě lepší.

typ

Klient Miroslav S.

19.5.2008

Celkové hodnocení
80%

Bylo vidět, že objekt prochází postupnou rekonstrukcí. Společné prostory, schodiště apod. by potřebovaly renovaci. Pokoj, v němž jsem byl ubytován, byl velmi kvalitě a moderně rekonstruován.

typ

Klient Ladislav P.

16.5.2008

Celkové hodnocení
70%

Restaurace funguje pouze do 22 h a teplé jídlo pouze do 21 h. Cena za ubytování je přiměřená poskytnutým službám.

typ

Klient P.

29.1.2008

Celkové hodnocení
60%

Jen si dovolím upozornit na to, že úroveň hotelu dle mého mínění neodpovídá nabízenému. Úklid hrozný, pokoj byl "provoněn vůní plísně" z protékající koupelny.

typ

Klientka Jarmila H.

5.6.2007

Celkové hodnocení
60%

Ubytování hodnotím jako velmi špatné. Nábytek v pokoji otlučený, tapety špinavé, okna špinavá, dveře mezi pokojem a chodbičkou uvnitř nešly zavřít, TV nešla pořádně naladit. Koupelna v pořádku. Negativně mě překvapily poličky se závěsem místo skříní. Více než jednu noc bych v takovém pokoji nebydlela. Cena úrovni ubytování neodpovídala.

typ

Klient Marian P.

31.12.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient D.

14.10.2014

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Jan Š.

8.6.2014

Celkové hodnocení
52%

typ

Klientka Jitka H.

3.5.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jitka A.

8.7.2012

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Ivan C.

10.6.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient JUDr. Josef K.

2.9.2011

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Libor F.

9.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Tereza J.

3.5.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Karolína R.

1.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Marie D.

1.11.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ivo G.

3.6.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka V.

5.5.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Žaneta B.

6.3.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Lenka Č.

7.10.2009

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Pavel R.

9.6.2009

Celkové hodnocení
93%

typ

Klientka Anna M.

3.4.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Zdeňka S.

15.12.2008

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Zuzana L.

11.12.2008

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Pavel S.

4.6.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Zdeněk H.

17.5.2008

Celkové hodnocení
87%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Socha Květ Polabí (Slezské Předměstí)

typ

Jaroslav R.

12.8.2018

Město Hradec Králové nabízí mnoho atrakcí. Určitě doporučuji Velké náměstí, rozhled z věže radnice.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Alessandria 0 Hotel Alessandria 1 Hotel Alessandria 2 Hotel Alessandria 3 Hotel Alessandria 4 Hotel Alessandria 5 Hotel Alessandria 6 Hotel Alessandria 7 Hotel Alessandria 8 Hotel Alessandria 9 Hotel Alessandria 10 Hotel Alessandria 11 Hotel Alessandria 12 Hotel Alessandria 13 Hotel Alessandria 14 Hotel Alessandria 15 Hotel Alessandria 16 Hotel Alessandria 17 Hotel Alessandria 18 Hotel Alessandria 19

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím