Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Akceptované měny
CZK (Kč)
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 30 Kč / osoba / noc.
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
400 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY HOTELOVÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ, p. o.pro poskytování ubytovacích,stravovacích a dalších služeb Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace,Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha10 - VršoviceIČ: 00000582Organizace je zapsána uživnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 Čl. 1 Předmět obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto obchodníchpodmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a dalšípředem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebnýchzařízení VLRZ, p. o. (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta(viz čl. 2.1.2.). 1.2 Zařízení je povinno zabezpečitslužby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat ozměně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutéhorozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejménaz důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani přivynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změněvyužití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznikkrizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve zněnípozdějších předpisů. Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu 2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou: 2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreačnízařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby(dále jen "klient"). Čl. 3 Vznik smluvního vztahu 3.1 Smluvní vztah vzniká mezismluvními stranami po objednání služeb ze strany klienta okamžikem jejichpotvrzení ze strany zařízení. 3.2 V případě, že se jedná orezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve jejíúhradou na účet zařízení. Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby jsou smluvní ajsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkáchpříslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízenípo zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta. 4.2 Klient je povinen na základěobjednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50- 100 % celkové ceny objednaných služeb. Čl.5 Změny objednaných služeb 5.1 Klient je oprávněn zrušitpísemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen"stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, vekterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“,tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování aobjednaných služeb do 15. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku,v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsoustornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2. 14 až 8 dnůpřed nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.3. 7 až 3 dnypřed nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.4. 2 až 1 denpřed nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),5.1.5.v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování(se snídaní) a ceny objednaného stravování za první den pobytu (oběd a večeře). 5.1.6 v případě skupinovéobjednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů, mohou být písemně dohodnuty odlišnéstornopoplatky, 5.1.7 v případě objednávkyubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změnyrezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výšive prospěch „zařízení“,5.1.8 v případě objednávkyubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle tétoobchodní smlouvy, 5.1.9 v případě objednávkykonferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny nazákladě písemné objednávky nebo smlouvy. 5.2 V případě nedojezdu klienta domísta ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout taktoneobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, žeklient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktujezařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později. 5.3 Zařízení si vyhrazuje právov turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra aVelikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemnéobjednávce stanovit odlišné stornopoplatky. 5.4 Smluvní strany se mohou písemnědohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta). 5.5 Za nevyčerpané objednané službya za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) seneposkytuje žádná finanční náhrada. 5.6 Potvrzení o akceptaci zrušeníslužeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresuposkytnutou klientem. 5.7.Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % zezbývající ceny pobytu. Čl. 6 Ubytovací řád 6.1. Klient je povinen dodržovatubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušnéhozařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce jenadřazena pořízeným jazykovým mutacím. 6.2. V případě nedodrženíubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za nineodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak. 6.3. Zařízení je oprávněno ubytovatpouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnémupracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebocestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103zákona č. 326/1999, o pobytu cizinců na území České republiky a ozměně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 6.4 Zařízení je oprávněno zabránitve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je podvlivem alkoholu, či omamných látek. 6.5 Klient je v případě, že si jevědom, či vykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, žeby mohl trpět takovou chorobou, povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornitpříslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení mánásledně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. Čl. 7 Reklamace 7.1. Klient má právo na reklamacislužeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady. 7.2. Reklamace služeb se řídíReklamačním řádem VLRZ, p. o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkáchwww.volareza.cz. 7.3. V případě, že dojde mezi klientem(spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodařívyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešenítakového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů,kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz,www.adr.coi.cz. Čl. 8 Závěrečná ustanovení 8.1. Všechny eventuální sporyvzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení seřídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízeníbez ohledu na sídlo/bydliště klienta. 8.2. Veškeré sporné otázky budouzařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktema soudní spor budou považovat za krajní řešení. 8.3. Tyto podmínky nabývajíplatnosti a účinnosti dnem 1. listopadu 2020. Oblast GDPR je řešena https://www.volareza.cz/cz/host-na-hotelovem-pobytu-16020576252022 - V ceně pobytu není zahrnut povinný Vánoční příplatek na noc 24.12. - 25.12. 810 Kč dospělá osoba, 500 Kč dítě (2 -12 let) a Silvestrovský příplatek na noc z 31.12. -1.1. 1300 Kč dospělá osoba, 700 Kč dítě (2 - 12 let).2023 - V ceně pobytu není zahrnut povinný Vánoční příplatek na noc 24.12. - 25.12. 990 Kč dospělá osoba, 600 Kč dítě (2 -12 let) a Silvestrovský příplatek na noc z 31.12. -1.1. 1400 Kč dospělá osoba, 850 Kč dítě (2 - 12 let).