Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL KRYSTAL

HOTEL KRYSTAL

* * *
Pančava 49, Hodonín
Zobrazit na mapě

Hotel Krystal v Hodoníně je situován v klidné části města a přitom nedaleko centra Hodonín. Hodonínský hotel Krystal vás ubytuje za útulně, příjemně a navíc za příznivé ceny. Hotel Krystal nabízí cyklistům zdarma servisní i zdravotní servis a úschovnu kol. V Hotelu Krystal v Hodoníně máte mnoho příležitostí k relaxaci – saunu, vinné sklípky, moravskou vinařskou stezku či ke sportu – stolní tenis, kulečník nebo fitness. Přesvědčte se sami, že Hotel Krystal v Hodoníně je místo, kam se budete rádi vracet!

  • typ

    Poskytnut pokoj s lednicí a vanou,vše nové ,v noci klid,pohodlné postele.Bohužel jsme měli smůlu se snídaní,bylo zde soustředění chlapců a tak na nás nezbyl ani jeden rohlík....

    Marie Ř.
  • typ

    Hotel je velmi čistý a klidný. Recepce je 24 hodin , což pro nás bylo přínosem při odchodu cca 4:45 hod....

    Václava Č.
  • typ

    Solidní 3*** hotel s ochotným personálem a vyhrazeným osvětleným parkovištěm pod závorou. Dobu snídaně je vhodné si načasovat před nástupy autobusových výprav, informace podá personál. ...

    Vladimír H.
  • typ

    Hotel Krystal poskytl vynikající služby. Pokoje jsou pěkné a prostorné. Vynikající poloha. Doporučím ostatním!...

    Miroslav R.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
850 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj s vanou
1 300 Kč
1 300 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 100 Kč
1 100 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 250 Kč
1 250 Kč
1 250 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Studio
1 800 Kč
1 800 Kč
1 800 Kč
1 800 Kč
Apartmán
Wellness apartmán
2 800 Kč
2 800 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere
  • CSCS

Služby hotelu

Rádi Vám zapůjčíme vysouseč vlasů, žehličku či video.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina, polština, ruština, slovenština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • kadeřnictví 400 m

Gastronomické služby

  • sklípek
  • pizzerie 1.0 km
  • pivnice 600 m
  • kavárna 400 m
  • cukrárna 1.2 km
  • bar 1.6 km
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel je vhodný pro pořádání školení, seminářů a různých společenských akcí. Rádi Vám zprostředkujeme návštěvy vinných sklípků či výlety do okolí. Recepce zajišťuje doplňkový prodej a rezervaci vstupenek. Jsme připraveni zajist raut včetně doprovodného programu.

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 300 Kč

Sportovní možnosti

Okolí hotelu je ideální pro pěší i cyklo turistiku. Zajímavé jsou vinařské stezky. K dispozici je stolní tenis a kulečník. Hotel má úschovnu kol.

  • solárium 550 m
  • horolezectví 1.4 km
  • tělocvična 800 m
  • pára 500 m
  • lázeňské služby 2.0 km
  • bowling 1.4 km
  • squash/ricochet 400 m
  • šipky 1.4 km
  • střelnice 2.5 km
  • půjčovna sportovního vybavení 400 m
  • minigolf 25.0 km
  • venkovní bazén 1.5 km
  • fitness
  • sauna 500 m
  • golf 8.0 km
  • whirlpool/vířivka 5.0 km
  • tenisový kurt 1.5 km
  • vnitřní bazén 1.5 km
  • půjčovna jízdních kol 1.0 km
  • stolní tenis 600 m
  • kulečník 1.4 km
  • možnost rybolovu
  • hřiště pro beachvolejbal 700 m
  • aerobik 500 m

Služby pro motoristy

Hotel disponuje parkovištěm monitorovaným kamerami. Parkoviště je zdarma. Hotelové garáže za poplatek.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Nabízíme možnost občerstvení a pronájem diaprojektoru.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj s vanou
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Studio
Apartmán Wellness apartmán
od 19.8.2018
do 31.12.2018
od 5.1.2019
do 5.1.2019
850 Kč ceny na vyžádání
1 300 Kč ceny na vyžádání
1 100 Kč ceny na vyžádání
1 250 Kč ceny na vyžádání
1 800 Kč ceny na vyžádání
2 800 Kč ceny na vyžádání

Hotel Krystal se nachází v klidné části města, poblíž centra (5 minut chůze).

Nadmořská výška: 163 m n.m.

  • diskotéka: 900 m
  • divadlo: 2.0 km
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 300 m
  • zdravotní středisko: 2.0 km
  • obchodní centrum : 500 m
  • půjčovna DVD: v místě km
  • autobusové nádraží: 0,7 km
  • centrum města: 0,7 km
  • letiště: Brno 73 km
  • zastávka MHD: 0,7 km
  • vlakové nádraží: 0,9 km
  • noční klub: mapahodonin.jpeg km
  • lyžování
  • 48°51'0.381"
  • 17°7'17.337"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Hodonín Hodonín leží na Jižní Moravě, severovýchodně od města Břeclav. Hodonín se rozkládá v Dolnomoravském úvalu, tok řeky Moravy najdeme u jižního okraje města. Hodonínem protéká rameno řeky Moravy zvané…
  • Hodonín - autobusové nádraží Nachází se uprostřed města a bezprostředně navazuje na jeho historickou část. Leží asi 200 m od vlakového nádraží. Odjíždí odtud všechny autobusové spoje jak dálkové, tak i po hodonínském regionu.…
  • Hodonín - starý židovský hřbitov Nachází se při kruhovém objezdu ve Velkomoravské ulici. Hřbitov je chráněn jako kulturní památka. Byl založen v roce 1620 a poté několikrát rozšiřován (1693, 1820, 1871) do výsledné rozlohy 7918 m2.…
  • Galerie Kaplička v Hodoníně Hodonínská Galerie Kaplička sídlí v opravené barokní kapli sv. Kříže v sadech u Tyršovy ulice, zbudované roku 1720. Vystavět ji dala zbožná a uměnímilovná hraběnka Marie Antonie z …
  • Hodonín - kameninová plastika před nádražím Tato zajímavá kameninová plastika na nízkém kruhovém podstavci je umístěna u vlakového nádraží v ulici Wilsonova v rámci oživení přednádražního prostoru. Stojí zde od roku 2005 a jejím autorem je…

Celkové hodnocení HOTEL KRYSTAL od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
80%
Přístup personálu
90%
Okolí
68%
Služby
81%
Celková spokojenost
80%
80%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL KRYSTAL hodnotilo 42 zákazníků, 93% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Marie Ř.

10.8.2018

nové
Celkové hodnocení
72%

Poskytnut pokoj s lednicí a vanou,vše nové ,v noci klid,pohodlné postele.Bohužel jsme měli smůlu se snídaní,bylo zde soustředění chlapců a tak na nás nezbyl ani jeden rohlík.

typ

Klient Václava Č.

4.9.2014

Celkové hodnocení
92%

Hotel je velmi čistý a klidný. Recepce je 24 hodin , což pro nás bylo přínosem při odchodu cca 4:45 hod.

typ

Klient Vladimír H.

2.7.2014

Celkové hodnocení
80%

Solidní 3*** hotel s ochotným personálem a vyhrazeným osvětleným parkovištěm pod závorou. Dobu snídaně je vhodné si načasovat před nástupy autobusových výprav, informace podá personál.

typ

Klient S.

30.6.2014

Celkové hodnocení
40%

Okolí hotelu - hlučné prostředí, příliš blízko u hlavní silnice. Jídlo nemůžu posoudit, ubytování bez jídla, bez snídaně. Pokoj čistý, s balkonem, s lednicí, s televizí. Jedna s postelí nefunkční, matrace se propadala kvůli špatnému roštu, nesnesla žádnou zátěž. Dostali jsme jiný pokoj, jaký byl původně zarezervován. Paní recepční to pak změnila. Kvůli hluku zvenčí tento hotel už ne.

typ

Klient Stanislav M.

2.8.2013

Celkové hodnocení
64%

Hotel se nachází v klidné části města, v blízkosti centra, ale je zřejmé, že se jedná o bývalou ubytovnu nebo "panelák" složený z garsonek. Personál na recepci byl velmi ochotný a vstřícný.

typ

Klientka Sylva B.

1.10.2012

Celkové hodnocení
100%

Ocenuji klid a soukromí.

typ

Klient Pavel K.

3.12.2011

Celkové hodnocení
76%

V dané cenové úrovni jsme byli spokojeni. Teplo,čisto , slušná kuchyň a příjemná obsluha.

typ

Klient Miloslav D.

2.3.2011

Celkové hodnocení
76%

Příjemné prostředí, doporučuji. MD

typ

Klientka Tereza P.

5.2.2011

Celkové hodnocení
100%

Velice slusny personal, mila recepcni, velice dobra snidane. Az pojedeme priste na sluzebni cestu, urcite u vas prespime.

typ

Klient Ladislav L.

15.9.2010

Celkové hodnocení
55%

Pokud musím při snídani čekat 15min na šálek a číšník na můj dotaz odpoví, že můžu čekat maximálně 10min, tak bych si přístup dovedl představit o mnoho lepší. Také ke snídani podávat plastové kelímky, není úplný standard. Úklid na pokojích jsme v So, Ne nezaznamenali.

typ

Klient Martin S.

6.4.2010

Celkové hodnocení
85%

Velmi kladně hodnotím hlídané parkoviště. Pěšky kousíček do centra. Pokud budu potřebovat ubytování v Hodoníně, opět zvolím Hotel Krystal.

typ

Klient Jan V.

5.4.2010

Celkové hodnocení
80%

Pokoj čistý.Personál ochotný. Doporučuji tento hotel.

typ

Klientka Jindřiška B.

8.3.2010

Celkové hodnocení
87%

Pokud máme nějaké pracovní vyřizování v okolí Hodonína už několik let využíváme ubytování v hotelu Krystal a jsme vždy spokojeni. Zkoušeli jsme bydlet i jinde, ale opět jsme se vrátili k vám do Krystalu. Přeji mnoho spokojených návštěvníků. J.Bujoková. Příští týden 12.3. opět využijeme vaše služby.

typ

Klient Vladimír N.

6.3.2010

Celkové hodnocení
80%

Při poměru cena / kvalita je naprosto vyhovující k účelu na přespání včetně restaurace v hotelu.

typ

Klient Jiří K.

3.12.2009

Celkové hodnocení
70%

Každému, kdo chce spokojeně prožít v centru města a nikam daleko nechodit, vřele doporučuji. Vše blízko.

typ

Klient Miroslav R.

12.11.2009

Celkové hodnocení
100%

Hotel Krystal poskytl vynikající služby. Pokoje jsou pěkné a prostorné. Vynikající poloha. Doporučím ostatním!

typ

Klient Karel V.

4.8.2008

Celkové hodnocení
90%

Hotel s výbornou polohou blízko centra Hodonína.

typ

Klient Jaroslav N.

16.8.2018

nové
Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Alena K.

13.8.2018

nové
Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Rudolf H.

18.7.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miroslava F.

8.1.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Daniela V.

19.9.2017

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Oldřich W.

14.11.2014

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Dana H.

22.9.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří B.

1.7.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Martina V.

7.9.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Ondřej Š.

3.7.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Vítězslav V.

3.2.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Ivana R.

24.12.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient S.

2.11.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient P.

4.5.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Vladimír N.

6.4.2010

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Vladimír N.

6.4.2010

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Radek V.

6.4.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ing. Paul a Oddvar K.

3.12.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Klára M.

1.9.2009

Celkové hodnocení
50%

typ

Klient Miroslav F.

7.7.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Radim H.

10.3.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Marek K.

3.3.2009

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka P.

3.2.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Jana S.

19.11.2008

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient M.

3.9.2008

Celkové hodnocení
80%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Hodonín

typ

Marie Ř.

10.8.2018

Navštívili jsme muzeum T.G. Masaryka,lázně Hodonín kde je volně přístupný skleník s tropickými rostlinami.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL KRYSTAL 0 HOTEL KRYSTAL 1 HOTEL KRYSTAL 2 HOTEL KRYSTAL 3 HOTEL KRYSTAL 4 HOTEL KRYSTAL 5 HOTEL KRYSTAL 6 HOTEL KRYSTAL 7 HOTEL KRYSTAL 8 HOTEL KRYSTAL 9 HOTEL KRYSTAL 10 HOTEL KRYSTAL 11

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím