Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Brixen

Hotel Brixen

* * *
Jiráskova 906, Havlíčkův Brod
Zobrazit na mapě

Hotel Brixen naleznete v klidné části Havlíčkova Brodu, kde Vám poskytne ubytování v jednolůžkových a dvoulůžkových pokojích i apartmánech. Pokoje jsou zcela vybaveny, nechybí zde vlastní sociální zařízení či bezdrátové připojení k internetu. Hotel Brixen vedle ubytování rovněž nabízí stravování v restauraci s barem, konferenční prostory pro školení či semináře a také masážní koutek a vlastní parkoviště.

  • typ

    Personál hotelu vyšel vstříc všem našim požadavkům a nic pro něj nebyl problém. Hotel jsme našli podle GPS, pokud ji někdo nemá, značení cesty k hotelu by mohlo být výraznější, aby nebloudil ....

    Hana J.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Apartmá pro 3

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Na recepci můžete využít kopírku a fax. V hotelu se nachází masážní koutek.

jazyková vybavenost personálu:  Anglicky, německy

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • bezbarierový přístup
  • recepce nonstop
  • směnárna
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Klient si může vybrat z široké řady coffee breaků. Zákazníci mohou posedět v decentní, útulné a příjemné restauraci, kde Vás obslouží pozorný personál. Vybrat si můžete z bohaté a pestré nabídky jídel a to i těch flambovaných. K dispozici je široká nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů, včetně míchaných. Milovníci vín nebudou také zklamáni. Kapacita restaurace se salonkem je 60 míst.

  • pizzerie 500 m
  • venkovní terasa
  • cukrárna 500 m
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Pro organizované skupiny zajistí personál hotelu bohatý program včetně tlumočnictví. Hotel nabízí několik čtyřdenních tématických okruhů (výletů).

  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí

Sportovní možnosti

V těsné blízkosti hotelu můžete navštívit SPORT STUDIO, které nabízí fitness, squash, aerobic, masáže, solárium a bazén.

  • solárium 500 m
  • hřiště pro děti 500 m
  • sauna 700 m

Služby pro motoristy

Parkoviště je střeženo kamerovým systémem.

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Stoly a židle lze v salonku uspořádat dle klientova přání. Salonek disponuje zpětným projektorem, plátnem a flipchartem.

  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je umístěn v klidné části města nedaleko centra.

Nadmořská výška: 428 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 500 m
  • autobusové nádraží: 0,45 km
  • centrum města: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 0,45 km
  • noční klub: 100 m
  • 49°35'57''
  • 15°34'48''

Turistické cíle:

  • Havlíčkův Brod - kostel sv. Kateřiny Mezi nejstarší stavby v Brodě patří kostelík sv. Kateřiny. Prvně písemně je doložen r. 1319. Tento původně gotický kostel dokládá hornickou minulost tehdy Německého Brodu. Kostel byl i se špitálem…
  • cykloturistické rozcestí Havlíčkův Brod - u mlýnů Cykloturistický rozcestník, který se nachází na pravém břehu Sázavy v lokalitě u mlýnu, ukazuje cykloturistům cestu po třech značených trasách KČT. Po Posázavské trase č. 19 ve směru Lisek - Davle,…
  • Havlíčkův Brod - Havlíčkův Hydepark Havlíčkův Hydepark - zajímavé umělecké dílo ve tvaru narovnaných knih se nalézá v parčíku na Kalinově nábřeží na pravém břehu Sázavy pod baštou. Dílo bylo odhaleno u příležitosti 185. výročí narozené…
  • Havlíčkův Brod - Stará radnice Objekt se nachází v dolní části Havlíčkova náměstí v historické části města. Původně gotická stavba byla přestavěná po požáru roku 1622. V renesančním štítu s vysokou atikou s cimbuřím je ve výklenku…
  • Havlíčkův Brod - nová radnice Nejstarší zmínka o prvním objektu - Staré rychtě pochází ze 13. století. Další rozsáhlé úpravy byly provedeny v 15. století a nejnovější novobarokní průčelí pochází z roku 1913. V objektu byl od…

Celkové hodnocení Hotel Brixen od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
80%
Přístup personálu
90%
Okolí
70%
Služby
53%
Celková spokojenost
74%
74%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Brixen hodnotilo 8 zákazníků, 63% tento hotel doporučuje.

typ

Klientka Veronika K.

10.11.2011

Celkové hodnocení
65%

Dobry den, byli jsme opravdu velmi radi za ochotu nabidnout nam jakekoliv ubytovani v dobe veletrhu v HB, kdy je kapacita jiz znacne vycerpana, a ze jsme tedy nasli strechu nad hlavou! Bohuzel to v hotelu, ktery (jak mi bylo receno) jinak oficialne nefungoval, opravdu dost smrdelo odpady a to jinak docela peknemu prostredi moc nepridalo. Jeste bychom uvitali snidani, ale chapu, ze hotel byl otevren zcela vyjimecne. Dekuji presto. S pozdravem, Veronika K.

typ

Klientka Hana J.

9.12.2009

Celkové hodnocení
95%

Personál hotelu vyšel vstříc všem našim požadavkům a nic pro něj nebyl problém. Hotel jsme našli podle GPS, pokud ji někdo nemá, značení cesty k hotelu by mohlo být výraznější, aby nebloudil .

typ

Klientka Květa F.

13.10.2008

Celkové hodnocení
100%

S ubytováním v Hotelu Brixen jsem byla opravdu spokojená. Příjemné, čisté a stylové prostředí, internet ve společných prostorách, rozmanitá snídaně, ochotný personál. Jediné, co mi trochu vadilo, bylo placené parkování na parkovišti hotelu, o kterém jsem se dozvěděla až ráno při odjezdu. Doporučuji na tuto skutečnost upozorňovat hosty již při příjezdu do hotelu, aby se mohli rozhodnout, zda využít hotelového parkoviště nebo zaparkovat na ulici přímo u hotelu.

typ

Klient Jindřich M.

4.6.2008

Celkové hodnocení
87%

Kvalitu kuchyně hodnotit nemohu. Restaurace sloužila uzavřené společnosti a nikoliv ubytovaným. Cesta pro pěší z nádraží k hotelu je nedostatečně označená a není jednoduchá. Škoda, že nemáte v nabídce jiné ubytování, které je blíž centra.

typ

Klient Pavlína D.

14.5.2008

Celkové hodnocení
70%

V hotelu Brixen jsme pobývali od čtvrtka do neděle a ani jednou nám nikdo nepřišel uklidit pokoj. Hotel je poměrně daleko od centra cca 1km, ale za to je v klidné části města.

typ

Klient Pavel N.

12.9.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Achille V.

3.7.2010

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Karin K.

4.9.2009

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Brixen 0 Hotel Brixen 1 Hotel Brixen 2 Hotel Brixen 3 Hotel Brixen 4 Hotel Brixen 5 Hotel Brixen 6
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím