Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CENTRAL

HOTEL CENTRAL

* * * *
náměstí T. G. Masaryka 6, Dvůr Králové nad Labem
Zobrazit na mapě
84%
přístup personálu Všechna hodnocení 53red background circle

Ve Dvoře Králové nad Labem můžete využít k ubytování Hotel Central, který leží v historické části města. V hotelu Central je pro vás připraveno ubytování v příjemných pokojích, kde vás bude obsluhovat milý hotelový personál. V blízkosti ubytování v hotelu Central ve Dvoře Králové nad Labem je oblíbeným výletním místem vrch Zvičina, na který si můžete udělat příjemnou túru.

  • typ

    Super Hotel, urcite sa vratime....

    Milan M.
  • typ

    Snídaně nebyla na výběr tak bohatá. Televizor na pokoji by zřejmě potřeboval inovaci. Jinak vše bylo perfektní....

    Zdeněk Š.
  • typ

    Vadilo nám,že vstup do hotelu ve večerních hodinách přes recepci i z parkoviště byl volný,což podle našeho názoru mohli využít i osoby,které v hoteu nebyli ubytování. ...

    Václav Z.
  • typ

    Doporučuji i pro firmy, i pro ostatní. Nebyl žádný problém, vstřícné jednání personálu, děkujeme. ...

    Stanislav S.
Upravte délku pobytu, případně si vyberte z nejbližších hotelů v okolí.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do vybraného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj na ubytovně
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí nebo odděle
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj SUITE
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj imobilní pokoj - třílůžkový
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Apartmán Apartmán 4 + 2 přistýlky
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • pizzerie 20 m
  • pivnice 200 m
  • kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • bar 20 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 250 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 200 m
  • tělocvična 750 m
  • pára 35.0 km
  • hřiště pro děti 1.5 km
  • bowling 2.0 km
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet 2.0 km
  • šipky 2.0 km
  • venkovní bazén 2.0 km
  • sauna 2.0 km
  • fitness 2.0 km
  • golf 7.0 km
  • whirlpool/vířivka 2.0 km
  • vnitřní bazén 20.0 km
  • tenisový kurt 750 m
  • kulečník 2.0 km
  • jízda na koni
  • hřiště pro beachvolejbal 1.5 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v centru města Dvůr Králové nad Labem.

Oblíbenými výletními místy jsou: barokní hospital Kuks s lékárnou a lapidáriem soch M.B. Brauna, přírodní park Betlém s galerií plastik vytesaných do skal, hrad Pecka a Kunětická hora, zámky v Pardubicích, Náchodě, Ratibořicích a Novém Městě nad Metují, Hrádek u Nechanic, přehrada Les Království, Ratibořice - Babiččino údolí, Adršpašsko - teplické skály, Český ráj a mnoho dalších.

Nadmořská výška ubytování: 301 m n.m.

Možnosti:

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 300 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 300 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • letiště: 160.0 km
  • zastávka MHD: 0,25 km
  • vlakové nádraží: 3.0 km
  • lyžování

Koupaliště:

  • Přehrada Údolní nádrž Les Království: 4.4 km
  • Přehrada Les Království: 4.8 km
  • Dolce - koupaliště: 13.1 km

Souřadnice ubytování pro navigaci:

  • 50°25'56.557"
  • 15°48'52.246"

Turistické cíle:

  • Dvůr Králové nad Labem - námestie T. G. Masaryka Dvůr Králove je historické mesto nachádzajúce sa Kralovohradeckej kotline s približne 16 000 obyvateľov. Mesto má tradíciu textilného priemyslu a je jedným z turistických centier východných Čiech.…
  • Restaurace Country saloon Stravování, adresa: náměstí T. G. Masaryka 37, Dvůr Králové nad LabemTelefon: +420499321596,+420603180387, e-mail: country.saloon@post.czKapacita: 114 místPoskytnutí základního nářadí pro jednoduché…
  • Městské informační centrum Dvůr Králové nad Labem Informační centrum, adresa: Nám. T. G. Masaryka 2, Dvůr Králové nad LabemTelefon: +420499321742,+420730182895, e-mail: info@mudk.czKvalitní, pokud možno zastřešené, odstavné místo pro kola a…
  • Dvůr Králové nad Labem - informační centrum Královédvorské informační centrum, kde návštěvník města najde vše potřebné, se nachází pod podloubím na severní straně náměstí T. G. Masaryka čp. 2. Otevírací doba: červen - září …
  • Webkamera - Dvůr Králové, náměstí T.G.Masaryka Webkamera ve Dvoře Králové na náměstí T.G.M. zabírá jeho západní část. Náměstí dominuje morový sloup, v pravém rohu výřezu kamery se nachází bývalá radnice. V pozadí je velmi dobře rozpoznatelná…

Celkové hodnocení HOTEL CENTRAL od ubytovaných zákazníků

Ubytování
88%
Stravování
81%
Přístup personálu
91%
Okolí
78%
Služby
85%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze

HOTEL CENTRAL hodnotilo 53 zákazníků, 87% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Milan M.

17.8.2014

Celkové hodnocení
92%

Super Hotel, urcite sa vratime.

typ

Klient Zdeněk Š.

13.7.2014

Celkové hodnocení
88%

Snídaně nebyla na výběr tak bohatá. Televizor na pokoji by zřejmě potřeboval inovaci. Jinak vše bylo perfektní.

typ

Klient Václav Z.

4.2.2014

Celkové hodnocení
100%

Vadilo nám,že vstup do hotelu ve večerních hodinách přes recepci i z parkoviště byl volný,což podle našeho názoru mohli využít i osoby,které v hoteu nebyli ubytování.

typ

Klient Luděk C.

10.9.2012

Celkové hodnocení
76%

Recepční fungovali na 1*, celkový kladný dojem kazila servírka, která hladila psa na klíně, a poté nám přinesla jídlo.

typ

Klientka Radek E.

3.8.2012

Celkové hodnocení
96%

Dobrý den, byl jsem se svou rodinou (manželka a děti 3 roky a 1,5) ubytován v popisovaném hotelu a mohu jen vřele doporučit. Úroveň služeb i kvalita ubytování totiž splňují mezinárodní standardy, co se týče profesionality personálu i zázemí. Velmi pozitivním shledávám i fakt, že hotel disponuje restaurací se zahrádkou, kde se na jídlo nečeká, neboť, a to se mi opravdu mnohokrát nestalo, v případě zhuštěného provozu pomůže s obsluhou i recepční, je tedy vhodná pro rodiny s dětmi. Při příští návštěvě města nebudeme volit jinak.

typ

Klientka Andrea K.

3.8.2012

Celkové hodnocení
60%

Na jednu noc dobrý. Ale pokud zde chcete trávit více dní, nedoporučuji. Úklid jen pokud vyvěsíte cedulku, a to taky pak není 100% uklizeno. Recepce - klíče jsme většinou předávali číšníkům, recepční většinou přišla až po chvilce nebo vůbec.

typ

Klientka Jana R.

4.7.2012

Celkové hodnocení
92%

Velice pěkný a klidný hotel přímo v centru.

typ

Klient Jiří H.

8.8.2011

Celkové hodnocení
28%

Dobrý den, špína v pokoji - manželka otřela povrchy (pěkně černý hadřík) a vyluxovala pohovku a koberce (vysavač byl na chodbě). Spadlá garnyž se závěsem. TV jen porno - na dotaz v recepci "že to spadlo a šel to pán nahodit". Parkoviště bylo obsazené-ale recepční nám klidně otevřela vrata (parkoval tam personál!!!).Nevím, co kamerou sledovala??? Oběd v restauraci byl dalším krutým zážitkem - kuřecí maso nemohlo být masem a sýrová omáčka byla obarvená voda z brokolice. Recepční byly (kromě té, při odjezdu) zcela neprofesionální. Vrcholem bylo to večerní parkování!!! A porno v TV - ať si užívají, ale ať to nezapomene, osoba pověřená, uvést do stavu za který host platí. Hotel hezký, ale velmi neprofesionální.

Reakce hotelu:

Dobrý den, na tuto recenzi musíme reagovat. Pokud jste byl při pobytu v našem hotelu nespokojen, měl jste kontaktovat vedení hotelu. Netvrdíme, že jsme neomylní, ale vždy se snažíme vyjít maximálně vstříc hostům a vyřešit vše k jejich spokojenosti. Úklid a proklid pokojů je pravidelně kontrolován a případné zjištěné nedostatky se odstraňují ještě před příjezdem hostů. Spadlá garnýž se závěsem je naprostý nesmysl. Závěs byl z jedné strany uvolněn až po Vašem odjezdu, což bylo pravděpodobně způsobeno Vaší nešetrnou manimulací. TV signál přijímáme přes satelit ( pouze základní nabídka ) a žádné porno kanály v nabídce namáme. Záleží na vkusu hosta, který program zvolí. Pokud jste byl s jídlem v hotelové restauraci tak nespokojen jak uvádíte, pak dost dobře nechápeme, proč jste jej nevrátil a nevyžádal si peníze zpět. Vaše recenze je plná smyšlených informací a působí na nás dojmem úmyslně poškodit dobré jméno našeho hotelu. Vedení hotelu

typ

Klientka Hana B.

3.8.2011

Celkové hodnocení
92%

V době našeho ubytování bylo rozkopané náměstí. Jinak vše super.

typ

Klient Jozef K.

9.6.2011

Celkové hodnocení
80%

S hotelom sme spokojní, len námestie na ktorom sa hotel nachádza je, zdá sa, v dlhodobej rekonštrukcii.

typ

Klientka Dana H.

6.6.2011

Celkové hodnocení

Pokoj po rekonstrukci, pěkný. Hotel umístěn na maximálně vhodném místě ve městě, hlídané parkoviště a milý personál.

typ

Klient Lukáš C.

7.1.2011

Celkové hodnocení
80%

V rámci takto malého města představuje hotel Central příjemné ubytování za skvělou cenu.

typ

Klient Vladimír J.

5.1.2011

Celkové hodnocení
70%

zápach z odpadů, nešlo vyvětrat

typ

Klient Jiří S.

13.9.2010

Celkové hodnocení
70%

Okolí hotelu - staveniště ( hotel nemůže ovlivnit )

typ

Klientka Jiřina Š.

4.2.2010

Celkové hodnocení
60%

Ubytování v rohovém pokoji, ve kterém se očividně dlouho netopilo. Přikrývka nedostatečná. I po zapnutí topení byla v pokoji velká zima. Prostě jsem se nevyspala.

typ

Klient František B.

3.12.2009

Celkové hodnocení
85%

Byli jsme ubytováni jen jednu noc a nestravovali jsme se v hotelu - pouze snídaně, tím je zcela objektivní naše hodnocení především v otázce týkající se ubytování

typ

Klient Stanislav S.

19.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Doporučuji i pro firmy, i pro ostatní. Nebyl žádný problém, vstřícné jednání personálu, děkujeme.

typ

Klient Josef M.

16.7.2009

Celkové hodnocení
70%

Rozdělil bych jen přístup personálu. Recepce byla v pohodě, ale podstatně horší to bylo v restauraci, kde se o nějaké rychlosti a ochotě nedalo hovořit.

typ

Klientka Alena J.

10.4.2009

Celkové hodnocení
85%

Vážně se nám hotel líbil a určitě ho navštívíme v budoucnu s přáteli.

typ

Klient Gustav H.

5.4.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Š.

7.7.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jan S.

5.5.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Stanislava K.

4.4.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Taťána K.

3.12.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiri J.

6.11.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Jarmila T.

4.11.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Pavel S.

12.9.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Michala K.

9.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Anna Š.

8.9.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal M.

7.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Miluše B.

4.8.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Miroslav Š.

14.7.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klientka Ivana S.

6.7.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Zbigniew B.

4.7.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Michal P.

20.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jaroslav D.

8.6.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Kateřina F.

6.6.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Roman K.

4.6.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Boris Š.

23.5.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Pavel Š.

6.12.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jana B.

5.11.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Anna Š.

8.10.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Andrea C.

14.9.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jana W.

10.9.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Branislav V.

9.9.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka T.

6.8.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ladislav K.

8.6.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka P.

3.6.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient David M.

5.2.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vit K.

4.2.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Jiri R.

8.10.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Miroslav B.

10.9.2008

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Šárka Č.

5.7.2008

Celkové hodnocení
90%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Restaurace Country saloon

typ

S.

15.11.2017

Restaurace Country saloon - výborná kuchyně, příjemná obsluha. Dobře jsme se najedli.

typ

Miloslav M.

26.7.2016

Restaurace pěkná,jídlo by mohlo být chutnější.

typ

Jaroslav Z.

15.6.2016

Příjemná obsluha dobré jídlo a pivo.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL CENTRAL 0 HOTEL CENTRAL 1 HOTEL CENTRAL 2 HOTEL CENTRAL 3 HOTEL CENTRAL 4 HOTEL CENTRAL 5 HOTEL CENTRAL 6 HOTEL CENTRAL 7 HOTEL CENTRAL 8 HOTEL CENTRAL 9 HOTEL CENTRAL 10 HOTEL CENTRAL 11 HOTEL CENTRAL 12 HOTEL CENTRAL 13 HOTEL CENTRAL 14
TOPlist