Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu AMPHONE

AMPHONE

* * *
tř. Kpt. Jaroše 29, Brno
Zobrazit na mapě

Hotel Aphone je ***hvězdičkový brněnský hotel poskytující stylové a rodinné ubytování. Přestože hotel leží v klidné části města, nachází se v těsné blízkosti jeho centra. Hotel poskytuje jednolůžkové i vícelůžkové pokoje i apartmány. Dále si v Hotelu Aphone můžete zvolit pobyt v pokoji s terasou vybavenou zahradním nábytkem. Služby hotelu zahrnují kromě ubytování také dopravu na letiště, zabezpečené parkování, wifi internet, stravování a další.

  • typ

    Velmi příjemný a vstřícný personál, v okolí hotelu park k procházkám. ...

    Eliška M.
  • typ

    Jedná se o hotel umístěný v centru města Brna a v rámci toho hodnotím okolí hotelu jak výše uvedeno, příjemné zacházení s hosty na recepci i chování personálu. Byly jsme vcelku spokojeni, až na chování některých hostů po 22.00hod....

    Karel S.
  • typ

    V Brně jsem byla pracovně a už po několikáté jsem se ubytovala v tomhle hotelu.Jsem tam spokojená,příjemný hotel i když vybavení je zastaralé,postele vržou a jsou tvrdé snad na každém pokoji....

    Karina K.
  • typ

    Dobrý dostup MHD TAK I SUPER PARKOVNÉ SNÍDANĚ SUPER A CELÝ PERZONAL NA JEDNICKU...

    Roman F.
  • typ

    Příjemný hotel, velice ochotný personál, bohatý výběr při snídani a výborná laoská kuchyně. Hotel blízko centra za přijatelnou cenu....

    Blanka K.
  • typ

    Příjemný hotel na hezkém místě nedaleko centra, líbilo se nám. Parkovací místo ne vždy dostupné....

    Jaroslav Š.
  • typ

    Poloha hotelu je v pokojnej štvrti veľmi blízko príjemnému parku Lužánky. Izba bola uspokojivá, chýbalo nám lepšie osvetlenie kúpeľne, smetný kôš na izbe (bol na chodbe) a koberček k vani (dostali sme na ďalší deň uterák).Kuchyňa ...

    Bronislava D.
  • typ

    Hotel blízko středu města v poměrně klidné části, vybavení pokoje starší a jednoduché, avšak čisté a dobře připravené. Příjemným překvapením snídaně (velmi dobrá) za přítomnosti majitele hotelu, který se každého ptal na připomínky...

    Otto Š.
  • typ

    Příjemný rodinný podnik, přivítání majitelem panem Hotovým u snídaně. Jedinečná laoská kuchyně s laoským kuchařem. Ubytování odpovídá třem hvězdám. Spokojenost. Velmi dobrá cena na hotel v centru města....

    Pavel N.
  • typ

    Mírné zklamání: Pokoj byl vybaven VELMI prostě, ve "dvoulůžkovém" pokoji tři postele a noční stolek - toť jediný nábytek. Všude bílé stěny, lino, dekorace žádné. Na webu vypadají pokoje jinak. "Manželská" postel = dvě válendy přir...

    Josef T.
  • typ

    Příjemný personál. Byla jsem nadšená z Thajské restaurace která je v přízemí hotelu. Na pokojích celkem hluk z vedlejších pokojů ale na jednu noc v pohodě. ...

    Mária M.
  • typ

    Hotel v dobrej lokalite s bezproblémovou možnosťou parkovania ... Izby čisté, veľké - postele OK. Kúpeľňa trochu zaspala dobu - zišla by sa inovácia ... Personál - mal som pocit, že pani na recepcii práca nebaví ......

    Miroslav P.
  • typ

    Ubytování splnilo naše očekávání. Pokoje byly čisté, snídaně dobrá....

    Zdeněk S.
  • typ

    Příjemný personál a hotel je umístěn na dobrém místě kousíček pěšky od centra města. Raději bych si tedy příště připlatil za lepší úroveň pokoje v tomtéž hotelu,. economy pokoj je opravdu titěrný. Koupelna čistá, bez žádných probl...

    Petr B.
  • typ

    Příjemné ubytování v dobré lokalitě.Pokoje jsou čisté a personál ochotný. Snídaně je pestrá a chutná dle výběru.Jen mi nikdo nevystavil fakturu za ubytování ani mailem. ...

    Jaroslav K.
  • typ

    Příjemný hotel, dobré snídaně, krásná thajská restaurace, thajské masáže, dobrá dostupnost do centra Brna. Doporučujeme!!!...

    Vladimíra K.
  • typ

    Prijemny hotel domácího typu, skvělá restaurace a jídlo...

    Lucie J.
  • typ

    Velmi příjemný hotel, ochotný personál, vynikající kuchyně, stále velmi dobrá cena....

    Miloš R.
  • typ

    Personál byl velice příjemný ochotny a cítil jsem se velice dobre každopádně v brně doporucuji hotel AMPHOME...

    martin f.
  • typ

    Chtěl bych všem doporučit skvělou Laoskou kuchyň a poděkovat za zajímavou snídani ve společnosti pana majitele....

    Pavel W.
  • typ

    Pristup personalu,kvalita ubytovani,cistota byla na nejvyssi urovni.Dokonaly servis ,kvalitni servis po vsech strankach. I pri dalsi navsteve Brna vyuziji sluzeb hotelu....

    Jarmila Č.
  • typ

    Hotel je v dostupné části Brna, ideální pro ty,kdo chtějí navštívit divadlo, spojení je jak tramvají a pak zkratkou přes pasáž Městského divadla nebo klasicky busem č.67 na náměstí 28.října. Kdo ráno spěchá a nevyužije snídani, do...

    Jana S.
  • typ

    Hotel je v tichom prostredí a izba bola navyše otočená smerom do dvora s množstvom zelene, takže sa v nej vynikajúco spalo. Nedostatkom bol príliš hlučný ventilátor v kúpelni /bolo počuť aj ventilátor zo susednej izby/ a hlučná mi...

    Peter S.
  • typ

    Tento hotel jsem si vybrala z toho důvodu, že je blízko Městského divadla a hlavně blízko centra (velmi dobrá dostupnost k hlavnímu nádraží, zvláště když ráno pospícháte na vlak). Personál měl vynikající přístup. Pokoj pěkně uprav...

    Jana G.
  • typ

    Hotel je velmi příjemný ve vztahu k vnitřním prostorům. Jeho poloha je velmi výhodná pro svoji krátkou docházkovou vzdálenost od centra Brna. Bufetová snídaně je na výborné úrovni. Cena za ubytování vůči úrovni hotelu a poloze je ...

    Josef J.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj STANDART
790 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj ECONOMY
690 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj STANDART
990 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj JUNIOR SUITE
1 190 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj ECONOMY
890 Kč
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj ECONOMY
1 390 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj STANDARD
1 490 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj STANDARD
1 690 Kč
Apartmán
Apartmán
1 590 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Možnost zapůjčení videa, žehličky a fénu zdarma.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • zahrada

Gastronomické služby

Restaurace U Slona je vyhlášena prvotřídní kuchyní jak zahraniční tak i tuzemskou, v letním období je k dispozici zahrádka v areálu hotelu.
Laoská restaurace Sabaidy se nachází v areálu hotelu Amphone a nabízí speciality laosko-thajské kuchyně.

  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotelová restaurace je vhodná pro pořádání různých společenských setkání. Poskytujeme hotelový transfer na letiště.

  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

V hotelu je také solárium.

  • hřiště pro děti 150 m
  • bowling 800 m
  • squash/ricochet 800 m
  • tenisová hala 800 m
  • fitness 1.0 km
  • sauna
  • tenisový kurt 150 m

Služby pro motoristy

Parkoviště je uzamčené a v areálu hotelu. !!! DOPRAVNÍ SPOJENÍ !!! -Z LETIŠTĚ - taxi - cesta trvá cca 15 minut -Z AUTOBUSOVÉHO NÁDRAŽÍ BRNO - ZVONAŘKA do Hotelu Amphone- autobus č. 67 směr Jundrov,zastávka Náměstí 28.října.Po výstupu z autobusu projít parčík, na jeho konci je ulice Vrchlického sad,pokračovat rovně na ulici Tř.kpt.Jaroše. -ZE STARÉHO AUTOBUSOVÉHO NÁDRAŽÍ U HOTELU GRAND-tramvají č. 1, směr Řečkovice,zastávka Antonínská.Po vystoupení je po levé straně park-rovně podél parku a první odbočka vpravo je Tř.kpt.Jaroše -Z HLAVNÍHO VLAKOVÉHO NÁDRAŽÍ - stejná cesta jako ze starého autobusového nádraží.

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Možnosti hotelu umožňují pořádání firemních a školících akcí. Konferenční techniku zajistíme dle přání klienta.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Poloha hotelu je přímo ideální. Hosté navštěvující Brno mohou být pěšky během pěti minut v centru a vyřídit si třeba obchodní záležitosti nebo navštívit kulturní akce.

Nedaleko se také nachází významná památka, a to vila Tugendhat, která je zapsána ve světovém kulturním dědictví UNESCO.

Nadmořská výška: 209 m n.m.

  • divadlo: 100 m
  • informační služba: 10.0 km
  • kino: 1.0 km
  • autobusové nádraží: UAN Zvonařka Brno - 2,4 km
  • centrum města: Náměstí Svobody - 1,1 km
  • zastávka MHD: Náměstí 28. října - 0,2 km
  • vlakové nádraží: Brno hlavní nádraží - 2 km
  • letiště: 12.0 km
  • noční klub: mapabig21.jpeg km
  • 49°12'10.229"
  • 16°36'37.157"

Turistické cíle:

  • Vinná Galerie Vinná galerie je originální brněnská vinotéka, spojující víno s uměním. Stylovou brněnská vinotéka je v provozu od roku 2003. Po celou dobu sem chodí hosté na pravidelné degustace,…
  • Mestské divadlo v Brne Mestské divadlo v Brne nájdeme na Lidickej 16 pri Moravkom námestí.Divadlo bolo založené v máji 1945 skupinkou mladých nadšených hercov na čele s režisérom Milanem Páskem.Prvý názov bol Slobodné…
  • Brno-Lužánky - pomník Josefa Merhauta Nachází se u rozcestí cest v největším brněnském parku Lužánky. Josef Merhaut (1863-1907) prožil většinu života v Brně. Byl novinář, spisovatel a divadelní kritik, jeden z vůdčích…
  • Pomník na počesť oslobodenia Brna počas 2.svetovej vojny Pomník na počesť oslobodenia Brna počas 2.svetovej vojny nájdeme pri Moravskom námestí.Je to monumentálna stavba,kde hore na podstavci stojí sovietsky vojak v nadživotnej veľkosti zo zástavou a…
  • Brno - Rudoarmějec Aktualizace:12. srpna 2013 Pomník Rudoarmějce, bronzové sochy vojáka v uniformě Rudé armády v nadživotní velikosti, byl odhalen 25. dubna 1955 u příležitosti 10. výročí osvobození Brna na tehdejším Náměstí Rudé armády. Od roku 1958 je zařazen mezi chráněné nemovité kulturní památky. Oficielní název pomníku...

Celkové hodnocení AMPHONE od ubytovaných zákazníků

Ubytování
73%
Stravování
77%
Přístup personálu
80%
Okolí
81%
Služby
76%
Celková spokojenost
77%
77%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

AMPHONE hodnotilo 193 zákazníků, 77% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Eliška M.

10.12.2018

nové
Celkové hodnocení
84%

Velmi příjemný a vstřícný personál, v okolí hotelu park k procházkám.

typ

Klient Karel S.

4.12.2018

nové
Celkové hodnocení
68%

Jedná se o hotel umístěný v centru města Brna a v rámci toho hodnotím okolí hotelu jak výše uvedeno, příjemné zacházení s hosty na recepci i chování personálu. Byly jsme vcelku spokojeni, až na chování některých hostů po 22.00hod. Velká hlučnost na chodbách.

typ

Klient Karina K.

30.10.2018

Celkové hodnocení
68%

V Brně jsem byla pracovně a už po několikáté jsem se ubytovala v tomhle hotelu.Jsem tam spokojená,příjemný hotel i když vybavení je zastaralé,postele vržou a jsou tvrdé snad na každém pokoji.

typ

Klient Roman F.

10.10.2018

Celkové hodnocení
100%

Dobrý dostup MHD TAK I SUPER PARKOVNÉ SNÍDANĚ SUPER A CELÝ PERZONAL NA JEDNICKU

typ

Klient Blanka K.

14.9.2018

Celkové hodnocení
92%

Příjemný hotel, velice ochotný personál, bohatý výběr při snídani a výborná laoská kuchyně. Hotel blízko centra za přijatelnou cenu.

typ

Klient Jaroslav Š.

14.8.2018

Celkové hodnocení
75%

Příjemný hotel na hezkém místě nedaleko centra, líbilo se nám. Parkovací místo ne vždy dostupné.

typ

Klient Bronislava D.

10.7.2018

Celkové hodnocení
64%

Poloha hotelu je v pokojnej štvrti veľmi blízko príjemnému parku Lužánky. Izba bola uspokojivá, chýbalo nám lepšie osvetlenie kúpeľne, smetný kôš na izbe (bol na chodbe) a koberček k vani (dostali sme na ďalší deň uterák).Kuchyňa je exotická laoská, treba vyskúšať. Presonál hotelu bol korektný. Na raňajky, ktoré sú v cene hotela chodí aj majiteľ a rád sa s Vami porozpáva, aj o rodinnej histórií hotela. Pri daľších potulkách Brnom využijeme pohostinnosť hotela Amphone.

typ

Klient Otto Š.

10.4.2018

Celkové hodnocení
85%

Hotel blízko středu města v poměrně klidné části, vybavení pokoje starší a jednoduché, avšak čisté a dobře připravené. Příjemným překvapením snídaně (velmi dobrá) za přítomnosti majitele hotelu, který se každého ptal na připomínky a spokojenost. Laoská restaurace s lákavým menu přímo v hotelu, bohužel náš program byl jiný.

typ

Klient Pavel N.

30.12.2017

Celkové hodnocení
75%

Příjemný rodinný podnik, přivítání majitelem panem Hotovým u snídaně. Jedinečná laoská kuchyně s laoským kuchařem. Ubytování odpovídá třem hvězdám. Spokojenost. Velmi dobrá cena na hotel v centru města.

typ

Klient Josef T.

12.12.2017

Celkové hodnocení
53%

Mírné zklamání: Pokoj byl vybaven VELMI prostě, ve "dvoulůžkovém" pokoji tři postele a noční stolek - toť jediný nábytek. Všude bílé stěny, lino, dekorace žádné. Na webu vypadají pokoje jinak. "Manželská" postel = dvě válendy přiražené k sobě. Jinak všude čisto, matrace i povlečení jako nové, ručníky čisté.

typ

Klient Mária M.

9.11.2017

Celkové hodnocení
92%

Příjemný personál. Byla jsem nadšená z Thajské restaurace která je v přízemí hotelu. Na pokojích celkem hluk z vedlejších pokojů ale na jednu noc v pohodě.

typ

Klient Kateřina F.

30.10.2017

Celkové hodnocení
36%

Tento hotel byl vybrán pro naše tři zaměstnance, kteří jeli do Brna na služební cestu. Fotografie hotelu ve Vaší nabídce však naprosto nesouhlasí s realitou. Z úrovně ubytování v hotelu Amphone se naši zaměstnanci vrátili naprosto znechuceni - špína, vrzající postele, neutěšené a zašlé prostředí, dobívající se opilí Ukrajinci do dveří pokojů. Toto zařízení by mělo být z Vaší nabídky vyřazeno.

typ

Klient Miroslav P.

19.9.2017

Celkové hodnocení
64%

Hotel v dobrej lokalite s bezproblémovou možnosťou parkovania ... Izby čisté, veľké - postele OK. Kúpeľňa trochu zaspala dobu - zišla by sa inovácia ... Personál - mal som pocit, že pani na recepcii práca nebaví ...

typ

Klient Zdeněk S.

13.7.2017

Celkové hodnocení
80%

Ubytování splnilo naše očekávání. Pokoje byly čisté, snídaně dobrá.

typ

Klient Petr B.

5.6.2017

Celkové hodnocení
96%

Příjemný personál a hotel je umístěn na dobrém místě kousíček pěšky od centra města. Raději bych si tedy příště připlatil za lepší úroveň pokoje v tomtéž hotelu,. economy pokoj je opravdu titěrný. Koupelna čistá, bez žádných problémů.

typ

Klient Jaroslav K.

15.5.2017

Celkové hodnocení
72%

Příjemné ubytování v dobré lokalitě.Pokoje jsou čisté a personál ochotný. Snídaně je pestrá a chutná dle výběru.Jen mi nikdo nevystavil fakturu za ubytování ani mailem.

typ

Klient Vladimíra K.

20.4.2017

Celkové hodnocení
88%

Příjemný hotel, dobré snídaně, krásná thajská restaurace, thajské masáže, dobrá dostupnost do centra Brna. Doporučujeme!!!

typ

Klient Lucie J.

26.2.2017

Celkové hodnocení
88%

Prijemny hotel domácího typu, skvělá restaurace a jídlo

typ

Klient Miloš R.

5.12.2015

Celkové hodnocení
100%

Velmi příjemný hotel, ochotný personál, vynikající kuchyně, stále velmi dobrá cena.

typ

Klient Tomas S.

2.11.2015

Celkové hodnocení
40%

průměrný hotel s průměrným personálem s nedořešeným parkováním

typ

Klient martin f.

2.11.2015

Celkové hodnocení
76%

Personál byl velice příjemný ochotny a cítil jsem se velice dobre každopádně v brně doporucuji hotel AMPHOME

Reakce hotelu:

Děkujeme za návštěvu, recepce Amphone.

typ

Klient Pavel W.

22.6.2015

Celkové hodnocení
84%

Chtěl bych všem doporučit skvělou Laoskou kuchyň a poděkovat za zajímavou snídani ve společnosti pana majitele.

typ

Klient Martina H.

28.5.2015

Celkové hodnocení
56%

ruší hluk ze sousedních pokojů, slabé zdi, celou noc ruší zapínání ohřevu vody v boileru, nelze spát bez špuntů do uší, personál řeší problémy chodu hotelu u snídaně za přítomnosti hostů

typ

Klient Jarmila Č.

22.5.2015

Celkové hodnocení
100%

Pristup personalu,kvalita ubytovani,cistota byla na nejvyssi urovni.Dokonaly servis ,kvalitni servis po vsech strankach. I pri dalsi navsteve Brna vyuziji sluzeb hotelu.

typ

Klient Jana S.

15.2.2015

Celkové hodnocení
80%

Hotel je v dostupné části Brna, ideální pro ty,kdo chtějí navštívit divadlo, spojení je jak tramvají a pak zkratkou přes pasáž Městského divadla nebo klasicky busem č.67 na náměstí 28.října. Kdo ráno spěchá a nevyužije snídani, dostane ji v balíčku s sebou.

typ

Klient Hana P.

31.1.2015

Celkové hodnocení
72%

Hotel byl celkem pěkný, klidný. Vadilo mi automatické spouštění celkem hlučného větráku v koupelně při rozsvícení a pak nemožnost rozsvítit v předsíňce, aniž by to rušilko spícího partnera....stačilo by, aby se vypínačem nerozvítila 2 světla.... nebo závěs před postelí. Snidaně partnera neoslovila, já jsem jí nestihla.

typ

Klient Patrik O.

26.12.2014

Celkové hodnocení
72%

Pěkný hotel, ubytován podruhé. Podruhé jsem zvolil jednolůžkový ,,economy", tento typ pokoje trošku horší. Chyběl ovladač od TV, ne moc čistá koupelna, ale za tu cenu dobré ubytování v centru Brna.

typ

Klientka Jarmila M.

28.10.2014

Celkové hodnocení
95%

Pokoj byl velmi pěkný a hezky připravený . Pro miminko byla přistýlka, ale bohužel bylo málo místa v pokoji, takže se špatně dávalo do postele a z postele ven (pouze přes dvojlůžko). V koutech na podlaze byly zbytky špíny, jinak bylo čisto a uklizeno. WIFI na internet byl ok. Můj syn byl velmi spokojený s rychlostí. Pro psa ubytování bylo ok.,ale měli jsme pokoj umístěný přes otevřený můstek, který se špatně zdolával (pes se bál ) a v dešti ...

typ

Klient Peter S.

19.7.2014

Celkové hodnocení
68%

Hotel je v tichom prostredí a izba bola navyše otočená smerom do dvora s množstvom zelene, takže sa v nej vynikajúco spalo. Nedostatkom bol príliš hlučný ventilátor v kúpelni /bolo počuť aj ventilátor zo susednej izby/ a hlučná mini-chladnička, ktorú som musel vypnúť. Raňajky sa podávali v pivničných priestoroch, z ktorých sa asi nedá celkom odstrániť charakteristický pivničný pach. Ale inak v pohode.

typ

Klientka Jana J.

29.4.2014

Celkové hodnocení
72%

Ubytování bylo hezké, jen paní recepční byla dost strohá, protože stále potřebovala telefonovat. Takže jsem byla nucena při tom, když mě obsluhovala, vyslechnout její osobní problémy, což je značně neprofesionální.

typ

Klientka Zdeňka S.

10.4.2014

Celkové hodnocení
56%

Ubytování na úrovni ** hotelu. Malý pokoj, kde se člověk sotva otočil, v koupelně si nemáte kam dát toaletní tašku. Voda tekla dlouho studená, pokoj byl umístěn vedle výtahové šachty, takže bylo slyšet každého nově příchozího člověka. Pro kabáty nebo vůbec náhradní oblečení žádné místo. Celkový dojem byl rozpačitý.

typ

Klient Jana G.

29.3.2014

Celkové hodnocení
96%

Tento hotel jsem si vybrala z toho důvodu, že je blízko Městského divadla a hlavně blízko centra (velmi dobrá dostupnost k hlavnímu nádraží, zvláště když ráno pospícháte na vlak). Personál měl vynikající přístup. Pokoj pěkně upravený, až na ten prach pod postelí, ale ten bych nebyla našla, kdyby mi za postel nezapadl mobil :-D Prostě "skoro" bez sebemenší chybičky ;-) Hotel Amphone směle doporučuju :-)

typ

Klient Z.

29.3.2014

Celkové hodnocení
93%

????? ???????, ???????? ? ??????????? ???????? ?? ?????????. ??????? ????????????.

typ

Klient František T.

8.11.2013

Celkové hodnocení
56%

Ubytovanie je slusne pre nenarocných, hlavnou výhodou je poloha a moznost neskoreho odchodu do 16.00.

typ

Klient C.

7.11.2013

Celkové hodnocení
72%

Velmi příjemný personál. Dobrá lokalita s možností parkování. V okolí mnoho dobrých restaurací. Vybavení hotelu vyžaduje modernizaci.

typ

Klient Martin R.

5.11.2013

Celkové hodnocení
80%

Trvalá spokojenost, standardní služby, ochota, příjemný personál.

typ

Klient Ivan S.

4.11.2013

Celkové hodnocení
100%

Aj napriek tomu,že sme pri sebe nemali ani 1kč,s platením neboli najmenšie problémy--izba v ktorej sme nocovali bola skromne vybavená ale so všetkým čo sme k prenocovaniu a oddychu potrebovali.Po zistení menšieho nedostatku--z odmrazenenej chladničky vytiekla voda pred našim nástupom--ktorý sme ihneď nahlásili,nám okamžite ponúkli výmenu izby--my sme len chceli utretie vody,čo bolo zabezpečené.Raňajky boli nadmieru bohaté a chutné--nie je čo by sme vytkli--Boli sme max.spokojní.

typ

Klient Štěpán V.

5.9.2013

Celkové hodnocení
60%

Jako velmi dobrou hodnotím práci obsluhy baru - rychlé a velmi příjemné jednání. O proti tomu personál na recepci (potkal jsem 2 osoby) je ve svém jednání dost nestandardní. Při mojí telefonické omluvě, že se ubytuji cca o 1 hodinu později, mi bylo krajně "otráveným" hlasem oznámeno, že je to vlastně úplně jedno (ani třeba fráze děkujeme, za vaše zavolání atd.). Nebo když recepční začne poněkud obhroublým způsobem vyžadovat neodnášení klíčů od pokojů z hotelu, ačkoliv si člověk jde jen na parkoviště před hotelem do auta, tak asi není zcela vpořádku, aby po vysvětlení situace se recepční zákazníkovi neomluvil.

typ

Klient Stanislav M.

5.8.2013

Celkové hodnocení
64%

Ubytování odpovídá ceně. Jednoduše vybavený pokoj. Pokoj čistý, jen by mohla lépe odtékat sprcha a téct permanentně teplá voda (to se zde stalo jen dvakrát ze tří pobytů). S.

typ

Klientka M.

7.6.2013

Celkové hodnocení
85%

Diobrý den. Stravování nemohu vyhodnotit, nejsem milovníkem asijské kuchyně. Ranní snídaně byla v normě, chybělo mi pouze ovoce. Nebylo žádné.

typ

Klient K.

8.4.2013

Celkové hodnocení
92%

Vstřícný a milý personál, výborné ubytování za normální cenu.

typ

Klient Jiří I.

12.2.2013

Celkové hodnocení
68%

Na chodbách byl cítit kouř a pustil-li si někdo ve vedlejším pokoji televizi, bylo to hodně slyšet a rušilo mě to.

typ

Klientka Lenka L.

9.1.2013

Celkové hodnocení
100%

Hotel je ve velice výhodném místě, přímo v centru města a přitom v boční klidné ulici a nabízí příjemné ubytování za velmi dobrou cenu.

typ

Klient Zdeněk J.

3.11.2012

Celkové hodnocení
80%

Docela prostorný pokoj, dobře fungující WiFi, místo k parkování, klidné spaní - to vše za rozumné peníze. Nečekejte luxus - ale je to slušný hotel v této kategorii.

typ

Klientka Blanka C.

2.11.2012

Celkové hodnocení
84%

V nabídce parkování za poplatek, v době našeho pobytu parkoviště údajně ještě nebylo hotovo, takže velký problém se zaparkováním.

typ

Klient Miroslav B.

6.9.2012

Celkové hodnocení
35%

Ja viem, ze v case, ked je v brne VC, tak su hotely drahsie, ale nechapem, preco to nedate aj na net....tam nechate stare ceny a ked si to rezervujem, tak mi zavola nejaka pani z hotely.cz a povie, ze je to raz tak drahe.

typ

Klient Mgr. Petr S.

6.8.2012

Celkové hodnocení
76%

Hotel je na velice slušné úrovni.

typ

Klientka R.

4.7.2012

Celkové hodnocení
92%

Pristup vlastnika velmi mily a bezprostredný. Velmi dobre zkusenosti.

typ

Klient R.

3.7.2012

Celkové hodnocení
92%

Vecera v laoskej restauracii bola gastronomicky orgazmus. :)

typ

Klient Július B.

9.5.2012

Celkové hodnocení
80%

Plachta /prostěradlo/ - na jednom okraji velký flek, zjistili jsme to až skoro večer.

typ

Klient Pavol M.

5.5.2012

Celkové hodnocení
48%

Hotel je vybydleny, hygiena na nizke urovni, vybaveni pokoju nedostatecne (jedna stolicka bez stoju na 3 luzkovem pokoji?) Hruza.

typ

Klient Pavel R.

6.2.2012

Celkové hodnocení
68%

Nespokojen jsem především s kvalitou úklidu, na podlaze smetí, prach. Za záclonou na parapetu jsme nalezli talíř s nedojedeným jídlem. Snídaně vydatná, avšak při výběru potravin byla zjevně jediným kritériem nejnižší cena. Inventář pokoje má zjevně též to nejlepší už za sebou. Před měsícem jsme byli v Berlíně, cena hotelu byla zhruba stejná, kvalita a čistota však o několik řádů výše. Doporučuji jen pro přespání v případě nouze.

typ

Klientka Pavlína S.

4.1.2012

Celkové hodnocení
84%

Zarazil nás ihned po příjezdu do hotelu pouze přístup nerudné paní recepční na dotaz placeného parkování v areálu hotelu,kdy mávla neochotně rukou někam za sebe, a že tam stejně asi nebude volno. Parkoviště jsme ani po dotazech kolemprojíždějících aut nenašli a nakonec jsme horko těžko nacházeli místo v okolí hotelu, kde se našlo.

typ

Klientka Andrea B.

6.11.2011

Celkové hodnocení
44%

Vadilo mě,že když jsem se vracela večer do hotelu, nemohla jsem se vůbec dozvonit na recepční. Nevím, proč jsou dveře zamčené, když recepce má fungovat 24h. Zvonek zřejmě nefungoval. Pomohla mi až recepční z vedlejšího hotelu Evropa, která zavolala na recepci, aby jsem se vůbec mohla dostat na pokoj. Bez ní nevím,co bych dělala.

typ

Klientka Jitka B.

5.11.2011

Celkové hodnocení
65%

Přžíznivá poloha, bohužel jsem neměla možnost z časových důvodů navštívit laoskou restauraci, Jinak se zde bohužel zastavil čas v 80.letech

typ

Klient Milan J.

4.11.2011

Celkové hodnocení
80%

Cena nekoresponduje kvalitou ubytování , hlavně koupelna.Ale chápu, že hotel je ve středu města. J.

typ

Klient Hynek P.

4.11.2011

Celkové hodnocení
76%

špatné,ne-li katastrofální možnosti parkování, hlučnost na chdbách hotelu značná. personál dobrý,ochotný,spolehlivý

typ

Klient Tomáš J.

7.10.2011

Celkové hodnocení
52%

naprosto nevyhovující postele,miniaturní tv,fitness a sauna o víkendu mimo provoz,nefunkčnost platebního terminálu

typ

Klientka Dagmar B.

4.7.2011

Celkové hodnocení
36%

Pokoj na 6 dnu naseho ubytovani nebyl pred prijezdem cisten, pan majitel byl pri stiznosti neuznaly, pozdeji pripustil, ze v pojkoji se uklizelo pred 3 tydny. Ale jak? Police na pradlo a skrinka v koupelne byli neuveritelne spinave, cistila jsem je sama svymi kosmetickymi, navlhcenymi kapesniky,. Byly po te zcela cerne. Na skrince v koupelne byla nejen spina, ale i zaschla zubni pasta. Ve skrini (mala predsinova skrin) nebyl jediny vesak; na rezepci mne pani chtela dat pro 2 lidi se zavazadly na delsi dovolenou 4 vesaky. Kdyz jsem zadala dalsi, vlozil se zezadu do toho pan majitel se slovy, jestli mam s sebou garderobu jako nejaka herecka. A to je jen vytazek z nasich "zazitku". Na snidani byla dobre udelana michana vajicka, ale jen ty nejlevnejsi bile rohliky a jen jeden druh nejlevnejsiho chleba, jeden druh nejlevnejsiho syra! Ubrusy v jidelne pripominaly socialisticke restaurace, a nemeli jsme dojem, ze by se za tech 6 dni vymenovaly. K pokoji patrila terasa, ktere jsme si podle pana majitele meli vazit jako vysady te jedine terasy v dome. Nebyla zametana jiz leta. Stolek se nam jednoho vecera bez konkretniho duvodu zritil se vsim, co na nem stalo. Ve "vstupni hale" byla zakouti s kramy, a koberce na chodbach rozhodne ne ciste. Platili jsme 1.690 Korun na den.

typ

Klientka Melanie M.

2.7.2011

Celkové hodnocení
76%

V hotelu Amphone jsem byla velmi spokojena,ale mohli by tam zařídit třeba nějakou místnost pro kuřáky,chodí se kouřit ven před hotel a když je večer venku zima tak to není moc příznivé,jinak jsem zcela spokojená.

typ

Klient Gabriel B.

30.6.2011

Celkové hodnocení
84%

Príjemný hotel, neďaleko centra mesta.

typ

Klientka Tatiana P.

2.6.2011

Celkové hodnocení
92%

edullinen,melkein keskustassa,rauhallinen ympäristö,ravintolat ja pubit lähellä,linja auto asema ja rautatieasema lähellä

typ

Klientka Zuzana K.

4.1.2011

Celkové hodnocení
88%

V hotelu mi vadila konstantní teplota, jak ve dne, tak v noci. Jsem z těch lidí, kteří v noci raději chladněji, ale je mi jasné, že podobné požadavky zřejmě nemá každý. Navíc jsem si určitě mohla ztlumit topení, což mě v tu chvíli nějak nenapadlo :-) Přístup personálu byl skvělý, snídaně dobré. Restaurace poskytovala pouze asijskou kuchyni, což mne trochu překvapilo. Ale nakonec jsme si docela pochutnali.

typ

Klient Josef M.

4.12.2010

Celkové hodnocení
76%

dobrá cena za průměrné ubytování v klidném centru města, jediná chyba je nepohodlná a vrzající postel při každém otočení. Super snídaně v super prostředí.

typ

Klient Tomáš M.

2.12.2010

Celkové hodnocení
60%

Za cenu skoro 1000,- Kč na noc je pokoj vybaven jako ubytovna pro kubánské studenty za "totáče", linoleum a dřevotříska, jen TV a matrace je na úrovni 21. stol. Slabé stěny a práskající dveře na chodbách - v noci nelze spát. Na recepci je ceník, kde jsou údaje cca o 100,- Kč nižší, než je požadováno, na dotaz nepodáno žádné vysvětlení. Ale je čisto, teplo, mýdlo, papír, voda teče, zažil jsem už i horší hotely, třeba v Jemenu.

typ

Klientka Dana R.

2.12.2010

Celkové hodnocení
88%

S ubytováním v hotelu jsem byla spokojena, pokoj byl příjemný, i když trochu strohý, chtělo by to malinko zútulnit - obrázek na zeď, předložka k posteli... Výborně jsme si pochutnali i v hotelové thajské restauraci. Určitě služeb hotelu využiji i příště, je to příjemný hotel za dobrou cenu na dobré adrese.

typ

Klientka Dana A.

2.12.2010

Celkové hodnocení
88%

V podstate jedine, co mi vadilo, byol to, ze vsechno v pokoji bylo nacichle kourem.

typ

Klient Jan D.

6.11.2010

Celkové hodnocení
68%

Kvalita a úroveň ubytování absolutně nedostačující. Obsazení recepce na úrovni.

typ

Klientka H.

3.11.2010

Celkové hodnocení
100%

Velmi dobrý hotel, v blízkosti centra, dobře dostupný.

typ

Klient K.

2.11.2010

Celkové hodnocení
95%

hotel a služby spokojenost jen postele by mohly být novější hodně proleželé

typ

Klient Roman W.

6.8.2010

Celkové hodnocení
56%

na pokoji a v koupelně jsou pavučiny, nešla televize (jen některé kanály a to se ještě muselo kroutit kabelem k anténě). Nevyluxováno.

typ

Klientka Jana J.

3.8.2010

Celkové hodnocení
72%

V přístupové chodbě do hotelu je velmi špinavý starý zapáchající koberec, který velmi snižuje celkový dojem.

typ

Klientka H.

6.5.2010

Celkové hodnocení
73%

Hotel můžete hostům doporučit. Jestliže si bude chtít parta známých užít zábavu ve městě a dokáží se i navzájem bavit je to ideální, klidné místo blízko centra.

typ

Klientka K.

6.3.2010

Celkové hodnocení
70%

spina a prach. Izba nebola upratana a vetrana minimalne mesiac.

typ

Klientka Hana K.

6.1.2010

Celkové hodnocení
87%

Velmi příjemné prostředí, klid, výborná dostupnost centra města.

typ

Klient Radoslav B.

13.11.2009

Celkové hodnocení
95%

Příjemný hotel za rozumnou cenu blízko centra a pěkného parku. Spokojenost :-)

typ

Klientka Lucia D.

4.6.2009

Celkové hodnocení
60%

Hotel se nachází na poměrně dobrém místě v centru Brna. To je ale vše, co se dá jako pozitivum pro hotel uvést. Hotel je poměrně ošoupaný a trochu bych tedy polemizovala o ceně za pokoj. Měla jsem pokoj na dvorek se zataženým závěsem. Když jsem chtěla pustit světlo do pokoje, tak jsem se zděsila "výhledu" na dům, který tvoří dvorek s hotelem a je v maximální rekonstrukci. Byl to nepříjemný pohled a neodvážila jsem se ani okno otevřít, protože první opuštěné okno bylo v mé těsné blízkosti. Možná po rekonstrukci sousedství bude alespoň výhled příjemný.

typ

Klient Karel K.

27.5.2009

Celkové hodnocení
85%

Ochota v recepci byla velmi dobrá a snídaně byla také velmi dobrá. V restauraci jsme byli nespokojeni s obsluhou a úrovní personálu a kvalitou jídla. Hotel má příjemné prostředí. Jsme spokojeni hlavně s kvalitou Vašeho servisu nabídky hotelu a záruky v ubytování.

typ

Klientka Kateřina M.

3.3.2009

Celkové hodnocení
67%

V hotelu je studio pro relaxaci s velmi milým a vstřícným personálem. Poskytují tradiční i exotické masáže. Např. thajskou masáž provádí masérka z Thajska. Je to výborné. Personál na recepci byl dost neochotný a rezervovaný.

typ

Klientka Gabriela J.

18.2.2009

Celkové hodnocení
75%

Relax centrum je v sobotu a nedelu zavrete.

typ

Klient Martina M.

13.2.2009

Celkové hodnocení
95%

Velice jsem uvítala velmi bohatý snídaňový balíček. Děkuji.

typ

Klientka Elle O.

9.2.2009

Celkové hodnocení
75%

Je to pěkný hotel. Dobrý poměr cena/kvalita. Jediné negativum byla paní na recepci, která by mohla být trochu milejší, ale každý máme občas zlý den. Takže celkově hodnocení - velmi fajn. Při možné cestě do Brna se zde zastavím.

typ

Klientka Jana Z.

4.12.2008

Celkové hodnocení
93%

Kuchyni nemohu hodnotit, ale se snídaní jsem byla zcela spokojená.

typ

Klient Josef J.

4.12.2008

Celkové hodnocení
100%

Hotel je velmi příjemný ve vztahu k vnitřním prostorům. Jeho poloha je velmi výhodná pro svoji krátkou docházkovou vzdálenost od centra Brna. Bufetová snídaně je na výborné úrovni. Cena za ubytování vůči úrovni hotelu a poloze je velmi přijatelná.

typ

Klient K.

4.11.2008

Celkové hodnocení
100%

prostě paráda

typ

Klient Mirek K.

12.9.2008

Celkové hodnocení
80%

Dorazili jsme v 21:30 a recepční hovořila velmi dobře anglicky, což se manželce líbilo. Zaměstnanci byli velmi profesionální. Hotel je útulný a moc hezká je vnitřní zahrada. Pokoj měl ledničku s občerstvením i dobře vymyšlené osvětlení a pracovní stůl. Velmi praktický je přístup k internetu v konferenční místnosti. Rovněž jsme uvítali, že jsme v hotelu mohli u recepce ponechat naše zavazadlo několik hodin před naším odjezdem. Chtělo by to více polštářů a také možná k mýdlu a ručníkům přidat balíček šamponu. Pokud budeme v Brně, rozhodně se do Hotelu Amphone vrátíme. Děkujeme za příjemné ubytování!

typ

Klientka Pavlína P.

4.9.2008

Celkové hodnocení
50%

U kvality kuchyně jsem posuzovala pouze snídani.

typ

Klient Alexander M.

5.8.2008

Celkové hodnocení
90%

Byli jsme velmi spokojeni s ubytováním a přístupem personálu v Hotelu Amphone. Při příští cestě do Brna se určitě znovu ubytujeme v tomto hotelu.

typ

Klient Ing. František H.

5.6.2008

Celkové hodnocení
90%

I ked je hotel v širšom centre Brna, je v ňom kľud a človek nemá dojem, že je v rušnom meste. Tiež kuchyňa je dobrá a chutná. Celkovo i pôsobenie personálu na človeka pôsobí ukľudňujúco a v pohode.

typ

Klient Jan B.

4.6.2008

Celkové hodnocení
100%

Byl jsem velmi spokojen. Odjížděl jsem brzo, nabídli mě snídaňový balíček. Personál byl velmi vstřícný. Okolí hotelu nelze hodnotit. V sousedství se provádějí stavební úpravy.

typ

Klientka Anna K.

19.5.2008

Celkové hodnocení
65%

Pokoje jako takové jsou v podstatě jako v každém jiném tříhvězdičkovém hotelu. Jen sociální zařízení jen na tom dosti bledě. Neteče teplá voda, záchodová mísa vypadá, že se co chvíli rozpadne a koupelna vůbec vypadá jak z nemocnice na kraji města. Přístup personálu mne také moc neoslovil, když jsme urgovali vodu, bylo nám jen řečeno, že se na to někdo podívá, ale vlastně se nedělo vůbec nic. Do tohoto hotelu již nikdy nepojedu.

typ

Klient Ing. Michal W.

19.5.2008

Celkové hodnocení
73%

Dobrá poloha, blízkost MHD, možnost parkování. Nestravoval jsem se, nemohu hodnotit.

typ

Klient Robin J.

10.2.2008

Celkové hodnocení
55%

Hotel se mi zdál nečistý, po hygienické stránce - nic moc.Pokoj, který jsem obdržel byl velmi malý a i s nějakým zápachem, byl jsem nucen si stěžovat a poté mi byl pokoj vyměněn.I na vyměněném pokoji byly problémy- velmi hlasitá lednice a v části hotelu probíhaly stavební práce.

typ

Klient Milan B.

17.9.2007

Celkové hodnocení
80%

Vyhovující poloha blízko centra, klidná, poměrně tichá ulice, klid v hotelu, přes Hotely.cz jednoduchá rezervace. Amphone jsem poprvé vybral spíše náhodou, podle polohy. Po několika pobytech (asi 5x) nemám ani do budoucna důvod ho měnit.

typ

Klient Radek Č.

11.7.2007

Celkové hodnocení
80%

Snídaně byly rozmanité, celkem široký výběr.

typ

Klient Michal S.

11.11.2018

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Pavel B.

10.8.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Pavel Š.

18.5.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vojtech S.

10.4.2018

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Libor Z.

27.1.2018

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Jitka P.

5.1.2018

Celkové hodnocení
36%

typ

Klient Michal O.

1.10.2017

Celkové hodnocení
67%

typ

Klient Michael B.

31.5.2017

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Bohus A.

23.5.2017

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Jana K.

15.5.2017

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient W.

2.5.2017

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Augustín J.

9.6.2014

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Eva N.

6.9.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Hanuš H.

8.7.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Marianna R.

5.7.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Kateřina H.

19.5.2013

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient K.

3.4.2013

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Martin F.

2.3.2013

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jan F.

12.2.2013

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Ivan P.

16.12.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient M.

7.12.2012

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Miloš R.

6.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Pavel N.

4.12.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Olga H.

4.11.2012

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Vlastimil H.

9.10.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Olga H.

9.10.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Ivan S.

6.9.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Henrieta P.

5.6.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Bohumír V.

9.5.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Soňa G.

6.5.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient D.

5.5.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Gabriel F.

5.5.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Peter B.

10.4.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Milan K.

6.4.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient David Z.

4.4.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Eva M.

9.3.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jan K.

7.3.2012

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Romana K.

2.2.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jitka D.

5.1.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Karel Č.

5.1.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Michaela Ř.

5.12.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Josef K.

8.11.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Peter H.

6.11.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Eva V.

4.11.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Lenka Č.

1.7.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klientka Jaroslava S.

2.6.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Miroslava S.

2.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan V.

4.5.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Michal A.

4.5.2011

Celkové hodnocení
56%

typ

Klientka Ladislava B.

2.3.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Martin C.

3.12.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Haitham M.

5.11.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Patricia F.

3.11.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Tibor N.

2.11.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Eva K.

5.10.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Tibor Š.

6.9.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Marek H.

3.6.2010

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient Peter N.

3.6.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Anežka B.

3.6.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Peter T.

10.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Patrik K.

10.5.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Anna M.

7.5.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Dan P.

6.1.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Anna B.

8.12.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Zdena Š.

3.12.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Romana L.

2.12.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Michal Č.

9.11.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Martin Š.

9.11.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Eduard K.

8.10.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Dalibor .

8.10.2009

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Miroslav H.

1.9.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Vilém K.

17.7.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Zuzana C.

10.6.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Marian K.

4.6.2009

Celkové hodnocení
55%

typ

Klientka Lydia N.

27.5.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr S.

27.5.2009

Celkové hodnocení
67%

typ

Klientka Hadži A.

6.4.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Dagmar V.

2.4.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka H.

2.4.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Erik F.

2.4.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Lukáš V.

4.3.2009

Celkové hodnocení
53%

typ

Klient Jozef H.

9.2.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jozef H.

16.12.2008

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Milan K.

16.12.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Jan Č.

6.11.2008

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka Markéta K.

4.11.2008

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Martina M.

3.10.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Petr Š.

4.9.2008

Celkové hodnocení
67%

typ

Klientka Monika V.

4.9.2008

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka O.

26.8.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Jan B.

2.7.2008

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Januš P.

7.6.2008

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Peter A.

4.6.2008

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka Kaššová

14.4.2008

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Milan K.

10.12.2007

Celkové hodnocení
73%

typ

Klientka Zuzana P.

29.10.2007

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient Karel M.

3.9.2007

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Jana K.

18.8.2007

Celkové hodnocení
45%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Vinná Galerie

typ

Roman F.

10.10.2018

Poblíž se nachází dost velký a krásný park Lužánky další turistický cíl je jaou řečkovice a obchodní dům boby centrum

typ

Bronislava D.

10.7.2018

Je to určie zaujímavé misto, kde si každý milovník vína príde na svoje. Na degustácií sme neboli, čo je škoda, keďže sme boli aj s dcérou, zastavili sme sa iba na nákup. Vrele oporučujeme.

Mestské divadlo v Brne

typ

Roman F.

10.10.2018

Kousek od hotelu směr k městu jsou dvě Brněnské divadla Janačkovo divadlo a Mahenovo další jsou kousek od nich

typ

Pavel N.

30.12.2017

Líbila se nám návštěva starého atomového krytu na ul. Husova naproti č.p.12, kde je původní vybavení doplněné retro kousky z dob socialismu. Jako bonus si zde můžete odpočinout v malé restauraci.

Brno-Lužánky - pomník Josefa Merhauta

typ

Josef T.

12.12.2017

No, hlava chlapa uprostřed parku. Co dodat... ;-)

typ

Miroslav P.

19.9.2017

Hotel je pri parku Lužánky - výborne sa tam ráno behá ... Odtiaľto to nie je napešo ďaleko napr. k vile Tugendhat (UNESCO, podpísanie rozdelenia Československa v 1992 ...) a ešte bližšie je Mestské divadlo s výborným programom (činohra aj muzikály) a s veľmi dobrou reštauráciou Nekonečno (veľký výber pív a super kuchyňa)

Vánoční trhy v Brně

typ

Karel S.

4.12.2018

Vynikající předvánoční atmosféra, pochutiny všeho druhu vynikající.

 

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

AMPHONE 0 AMPHONE 1 AMPHONE 2 AMPHONE 3 AMPHONE 4 AMPHONE 5 AMPHONE 6 AMPHONE 7 AMPHONE 8 AMPHONE 9 AMPHONE 10 AMPHONE 11 AMPHONE 12 AMPHONE 13 AMPHONE 14 AMPHONE 15 AMPHONE 16 AMPHONE 17 AMPHONE 18 AMPHONE 19 AMPHONE 20 AMPHONE 21 AMPHONE 22 AMPHONE 23 AMPHONE 24 AMPHONE 25 AMPHONE 26 AMPHONE 27 AMPHONE 28 AMPHONE 29 AMPHONE 30 AMPHONE 31 AMPHONE 32 AMPHONE 33 AMPHONE 34 AMPHONE 35 AMPHONE 36 AMPHONE 37 AMPHONE 38 AMPHONE 39 AMPHONE 40 AMPHONE 41 AMPHONE 42 AMPHONE 43 AMPHONE 44 AMPHONE 45 AMPHONE 46 AMPHONE 47
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím