| Klient Mirko V.16.3.2018 | Celkové hodnocení 84% | Výhodná poloha, příjemný hotel, srdečný personál, krásné okolí kolem hotelu, bezvadný úklid |
***hvězdičkový Hotel IMOS v Břeclavi poskytuje příjemné ubytování v největším evropském parku zapsaném na seznamu památek UNESCO. Klidné a moderní ubytování vám hostel zajistí ve dvoulůžkových a jednolůžkových pokojích i apartmánech vybavených vlastním sociálním zázemím. V Hotelu IMOS si ubytovaní hosté mohou užívat dvě hotelové sauny, klimatizovanou restauraci včetně letní zahrádky a samozřejmě připojení k internetu v celém objektu.
Jednolůžkový pokoj s možností přistýlky Jednolůžkový |
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový standart |
Apartmán Apartmán |
od 23.4.2018 do 30.4.2018 | od 1.5.2018 do 31.12.2018 | od 1.1.2019 do 21.4.2019 |
---|---|---|
650 Kč | 950 Kč | ceny na vyžádání |
1 150 Kč | 1 700 Kč | ceny na vyžádání |
1 550 Kč | 2 350 Kč | ceny na vyžádání |
Hotel najdete v Břeclavi, v nejjižnějším cípu Moravy na obchodní křižovatce Praha - Brno - Vídeň.
Nadmořská výška: 159 m n.m.
Ubytování | 88% |
---|---|
Stravování | 83% |
Přístup personálu | 97% |
Okolí | 80% |
Služby | 85% |
Celková spokojenost | 86% |
HOTEL IMOS hodnotilo 24 zákazníků, 83% tento hotel doporučuje.
| Klient Mirko V.16.3.2018 | Celkové hodnocení 84% | Výhodná poloha, příjemný hotel, srdečný personál, krásné okolí kolem hotelu, bezvadný úklid |
| Klient Marcela K.25.7.2017 | Celkové hodnocení 90% | Příjemný hotel v klidné části města, útulné a čisté pokoje, kvalitní matrace. Vstřícný a ochotný personál. Bohaté a pestré snídaně. Doporučuji. |
| Klient Jiřina J.10.7.2017 | Celkové hodnocení 80% | V hotelu jsme pouze přespali a povečeřeli. Jídlo bylo podáváno v zahrádce, restaurace byla uzavřena. Přestože slečna musela kromě pití pro vše chodit ze zahrádky do kuchyně, byla i v podvečerních hodinách stále příjemná, usměvavá a ochotná. Výběr jídla menší než v restauraci, ale dostačující a jídlo výborné. Jediné co bych tomuto hotelu vytkla jsou pavučiny u oken za závěsy a chybějící zelenina u snídaně. Jinak celkově spokojenost. |
| Klient Josef Š.10.7.2016 | Celkové hodnocení 76% | Příjemný personál. Čisté ubytování. Škoda že byla zavřena vnitřní restaurace a bylo jen chudší stravování venku před restaurací. Celkově spokojenost. |
| Klient Valérie V.9.3.2016 | Celkové hodnocení 100% | Dobrý den, s ubytováním jsem byla velmi spokojena, hotel je hezký a personál příjemný. |
| Klientka Miloslava S.3.8.2011 | Celkové hodnocení 72% | Cena neodpovídá úrovni ubytovacího zařízení. Pokoje a zařízení jsou poměrně staré a nemoderní. |
| Klient Miroslav S.5.5.2011 | Celkové hodnocení 92% | Vřele doporučuji pobyt v tomto zařízení! |
| Klient Radomír J.6.10.2010 | Celkové hodnocení 100% | Bohuzel neznam jmeno mlade pani na recepci byla velmi usluzna a mila. Tutez pochvalu bych chtel rict panu vedoucimu (taktez jmeno neznam) presto ze mel v sobotu 4. zari 2010 dve akce velka oslava narozenin a pak nas sraz spoluzaku Vyssi prum. skoly elektr. z roku 1951 se nam jak se rika starym panum velmi srdecne venoval po vsech strankach jemu spec. srdecne pozdravy a jeste jednou srdecne podekovani za jeho ochotu. Srdecne zdravi Ing.J. s manzelkou |
| Klient Marian M.6.4.2010 | Celkové hodnocení 95% | Dakujem za prijemny pobyt.. |
| Klientka H.4.3.2010 | Celkové hodnocení 95% | Velmi sympatický personál, velmi domácké prostředí, byla jsem moc spokojena. |
| Klient L.22.10.2009 | Celkové hodnocení 100% | Hotel Imos určitě mohu ostatním doporučit. V hotelu je vše jak má být. Byl jsem spokojen. Děkuji portálu hotely.cz za vyřízení rezervace ubytování. |
| Klient Vít K.9.3.2018 | Celkové hodnocení 70% |
| Klient Lydie R.14.10.2017 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Jiří M.6.8.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Miroslav S.6.3.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Bohuslav Š.2.3.2011 | Celkové hodnocení 87% |
| Klient Pavol Š.6.7.2010 | Celkové hodnocení 72% |
| Klient Stanislav D.5.6.2010 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka Kateřina N.5.5.2010 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka J.3.3.2010 | Celkové hodnocení 85% |
| Klient Lukáš K.3.2.2010 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient ZDENĚK B.3.8.2009 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Miloš J.6.11.2008 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Roger M.12.9.2008 | Celkové hodnocení 100% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Vratislav F.25.11.2017 | Vynikající cíl: břeclavský židovský hřbitov, hrad s výhledem, okolí Lednice... |
| Jiřina J.10.7.2017 | Valtické bylinkové zahrady - v rámci bylinkového kurzu jsme navštívili bylinkové zahrady u Valtického zámku a byli jsme okouzleni. Krásná zahrada, vyčerpávající komentář naší průvodkyně paní Anežky. Velké díky. Určitě se zde ještě vrátíme. |
1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec
1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.