Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ
OBCHODNÍ PODMÍNKY a REKLAMAČNÍ ŘÁD
pro
objednatele ubytování a služeb v Bluestars Apartments.
Poskytovatel služeb:
Bluestars Company s.r.o.
sídlo: Závodu Míru
389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ:
28017081.
1. Obecná ustanovení
Společnost Bluestars
Company s.r.o. se sídlem: Závodu Míru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081, (dále jen „Ubytovatel“), tímto vydává ve smyslu ust, §
1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „Občanský
zákoník“), tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen „VOP“):
Předmětem těchto VOP
Ubytovatele je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb
objednateli (dále jen „Klient“). VOP jsou nedílnou součástí všech
ujednání mezi Ubytovatelem a Klientem. Potvrzením Nabídky Ubytovatele, resp.
rezervace Klienta (dále jen „Rezervace“), uznává Klient následující VOP
za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
2. Rezervace služeb
Objednat pobyt v zařízeních
Bluestars Apartments, adresa Horní Alej 377/14, 360 07 Karlovy Vary, lze pouze
písemnou formou (vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách
Ubytovatele, a přes rezervační systémy) nebo telefonicky (v takovém případě je
však objednávka považována za přijatou až po jejím písemném potvrzení ).
Rezervaci může provést
Klient pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. Rezervaci může Ubytovatel
potvrdit Klientovi stejnou formou, kterou byla provedena. Rezervace
(Objednávka) musí obsahovat:
-
jméno a příjmení Klienta
-
termín pobytu
-
kontaktní údaje Klienta: telefonní číslo,
adresu trvalého bydliště, e-mail
-
způsob úhrady za služby
-
počet objednaných osob ve struktuře
dospělé osoby x děti (u dětí věk)
-
druh a počet objednaných doplňkových
služeb (např. parkování, taxi, atp.)
Ubytovatel předběžné
rezervace obvykle zpracovává do 24 hodin. Objednávka pobytu je přijata písemným
potvrzením od Ubytovatele. Klient je povinen se s potvrzením rezervace seznámit
a nejpozději do 24 hodin nahlásit případné změny. Rezervace je závazná. Pro
rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení
rezervace.
3. Platební podmínky
Pro potvrzení rezervace
se u standardní ceny platí záloha ve výši 50% ze standardní ceny za ubytování,
a to nejpozději do 3 dnů od vytvoření rezervace. Pro potvrzení rezervace se i
nevratné ceny platí záloha ve výši 100% z nevratné ceny za ubytování, a to
nejpozději do 2 dnů od vytvoření rezervace.
Úhradou zálohy se rozumí
připsání příslušné částky na bankovní účet Ubytovateli, není-li dohodnuto
jinak. Nebude-li záloha Klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si Ubytovatel právo
zrušit sjednanou rezervaci a požadovat po Klientovi odpovídající storno
poplatky dle bodu 6. těchto VOP.
Cenu za ubytování a
služby, jakož i zálohu, je Klient povinen uhradit:
a)
buď převodem na bankovní účet Ubytovatele
nebo
b)
platební kartou formou online platby přes
platební bránu nebo
c)
v hotovosti k rukám Ubytovatele oproti
příjmovému pokladnímu dokladu.
V cenách je zahrnut
poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovené obecně
závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu.
Ubytovatel může požadovat
při příjezdu zaplacení vratné kauce ve výši 1.000 Kč. Doplatek ceny za
ubytování musí být uhrazen nejpozději v den zahájení pobytu, ledaže se smluvní
strany písemně dohodly jinak.
V případě prodlení
Klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má Ubytovatel právo zrušit již
potvrzenou rezervaci Klienta a požadovat po Klientovi vedle zaplacení dlužné
částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den
prodlení. Ubytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu Klienta k
uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/které má vůči
Klientovi po lhůtě splatnosti.
4. Práva a povinnosti
Klienta
Klient má právo užívat po
dohodnutou dobu přidělený apartmán, či pokoj ( dále jen „ předmět plnění“ ).
Předmět plnění se předává Klientovi v sjednaný den od 14:00 do 18:00 hod,
ledaže se Ubytovatel s Klientem dohodnou písemně jinak. Po předchozí písemné
dohodě o pozdním příjezdu Klienta zajistí Ubytovatel předání Předmětu plnění i
v jiných hodinách.
Klient je povinen
zacházet s majetkem Ubytovatele šetrně. Každou zjištěnou závadu nebo škodu na
zařízení je Klient povinen neprodleně hlásit Ubytovateli. Klient je povinen
udržovat pořádek a čistotu v Předmětu plnění a ve společných prostorách ubytovacího
zařízení. Klient je povinen dodržovat noční klid v době od 22:00 do 6:00 hodin.
Klient je povinen zabezpečit soukromé (vnesené) věci tak, aby nemohlo dojít k
jejich zcizení. Ubytovatel tyto věci nepojišťuje a vzhledem k charakteru
ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí.
Klient má právo
reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen
uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava,
pokud možno na místě samém. Bližší podmínky reklamace stanoví Reklamační řád,
který je nedílnou součástí VOP.
Klient je povinen při
nástupu do ubytovacího zařízení převzít svazek klíčů od budovy a Předmětu
plnění nebo pokoje. Ztrátu svazku klíčů, nebo jeho částí, je Klient povinen
neprodleně bez zbytečného odkladu oznámit Ubytovateli. Svazek klíčů je majetkem
ubytovatele, při ztrátě je Klient povinen uhradit výdaje spojené s výměnou
vložky, klíčů apod., resp. další náklady, které bude Ubytovatel nucen vynaložit
na odstranění touto ztrátou vyvolaných následků.
Klient je povinen
nejpozději v okamžiku odjezdu zaplatit dohodnutou cenu včetně případných
dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on
sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí.
Klient odpovídá za osoby,
které za ním přišly na návštěvu po celou dobu jejich pobytu v objektu. Pro
návštěvy Klienta platí stejné povinnosti jako pro Klienta. Ubytovatel má právo,
podle vlastního uvážení, neumožnit vstup jiné osobě do objektu a nebo takovou
osobu následně z objektu vykázat.
Klient ručí a odpovídá
Ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on nebo jeho host nebo jiné
osoby, které s vědomím nebo podle vůle Klienta využívají služeb Ubytovatele.
Klient je povinen předat
Předmět plnění Ubytovateli ve stavu v jakém jej převzal. V případě, že Klient
nepředá Ubytovateli Předmět plnění ve stavu v jakém jej převzal, je Ubytovatel
oprávněn po Klientovi požadovat náhradu vzniklé škody.
Klient je povinen uvolnit
Předmět plnění v den odjezdu ve stanovený čas. V případě, že Klient neuvolní
Předmět plnění ve stanoveném čase, je Ubytovatel oprávněný Klientovi účtovat
další pobytový den nebo osobní zavazadla Klienta vystěhovat a zajistit, aby
nedošlo k omezení práv dalších Klientů.
Klientovi je zakázáno:
-
umožnit vstup, pobyt a přespání v
ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovat klíče od ubytovacího zařízení
třetím osobám,
-
přemísťovat nábytek do jiných pokojů nebo
prostor bez souhlasu ubytovatele,
-
kouřit na pokojích, na chodbách, ve
společných prostorách,
-
provádět zásahy do rozvodů elektřiny,
vody, datových sítí a ústředního topení,
-
vnášet do ubytovacího zařízení a mít v
užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy
(vč. marihuany), neskladné předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné
spotřebiče, elektrické varné plotýnky
-
upravovat či vyměňovat dveřní zámky,
-
znečišťovat společné prostory a okolí
ubytovacího zařízení,
-
chovat v prostorách ubytovacího zařízení
zvířata všech druhů,
Podmínkou pro pobyt v
ubytovacím zařízení Ubytovatele je zejména dodržování základních pravidel
společenského soužití, tolerance a vzájemného respektu ve smyslu občanského
zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování pořádku a čistoty ve všech
prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním okolí.
Právo na ubytování v
ubytovacím zařízení zaniká k poslednímu dni ubytování uvedenému v potvrzení
objednávky ubytování Ubytovatelem.
Právo na ubytování zaniká
okamžitě, jestliže Klient poruší tyto VOP nebo hrubým způsobem porušil pravidla
společenského soužití a nebo v případě, jestliže Ubytovateli neuhradí předem
ubytovací služby. V takovém případě může Ubytovatel ukončit ubytovací služby i
bez nároků na vrácení zbývající částky za ubytování.
Právo na ubytování v
ubytovacím zařízení zaniká posledním dnem do doby, na kterou jsou ubytovací
služby uhrazeny. Klient je povinen opustit Předmět plnění a předat Ubytovateli
Předmět plnění včetně všech náležitostí do 10:00 hodin. V případě skončení
ubytování nemá Klient nárok na přidělení náhradního ubytování.
V případě že Klient
nevyklidí ubytovací prostor ve smyslu předchozího odstavce, je Ubytovatel
oprávněn majetek Klienta na náklady Klienta vystěhovat. Ubytovatel v těchto
případech schraňuje majetek Klienta po dobu 2 týdnů ve svých prostorách a po
této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz a schraňování věcí Klienta
najme firmu. Klient pro takový případ zmocňuje Ubytovatele, aby jeho jménem,
jako složitel, na toto uzavřel smlouvu s vybraným schovatelem, a to za běžných
obchodních podmínek.
5. Práva a povinnosti
Ubytovatele
Ubytovatel si vyhrazuje
právo ve výjimečných případech nabídnout Klientovi jiné ubytování, než bylo
původně dohodnuté, pokud se nijak podstatně neliší od potvrzené objednávky.
Ubytovateli přísluší
právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
Ubytovatel může
prodloužit pobyt Klientovi jen v případě, že má Ubytovatel k dispozici volnou
kapacitu.
V případě, že Klient
ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzení rezervace, Ubytovatel má
právo účtovat Klientovi částku za celý pobyt včetně služeb.
Ubytovatel je oprávněn
ukončit poskytování služeb Klientovi a odstoupit od smlouvy s okamžitou
platností a bez nároku Klienta na vrácení peněz, když:
- Klient úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Ubytovatele,
či jeho chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování,
morálkou nebo obtěžuje svým chováním třetí osoby,
- zdravotní stav Klienta ohrožuje zdraví třetích osob,
- z důvodu zásahu vyšší moci.
Předané osobní údaje
Klienta je Ubytovatel oprávněn použít pouze pro uzavíraný smluvní vztah.
6. Storno podmínky
Pokud Klient odstoupí od
uzavřené smlouvy se standardní cenou, je povinen hradit provozovateli níže
uvedené storno poplatky z celkové ceny pobytu.
Storno poplatky činí:
-
50% z ceny pobytu, dojde-li k odstoupení
od smlouvy méně jak 14 dní před smluveným datem zahájení pobytu.
-
80% z ceny pobytu, dojde-li k odstoupení
od smlouvy méně jak 4 dní před smluveným datem zahájení pobytu.
-
100% z ceny pobytu, dojde-li k odstoupení
od smlouvy méně jak 24 hodin před smluveným datem zahájení pobytu.
Pokud Klient odstoupí od
uzavřené smlouvy s nevratnou cenou, je povinen hradit provozovateli níže
uvedené storno poplatky z celkové ceny pobytu.
-
100% z ceny pobytu, dojde–li
k odstoupení kdykoliv po uzavření smlouvy.
7.
Reklamační řád
Ochrana
spotřebitele:
Ubytovatel
poskytuje svým hostům před uzavřením smlouvy o ubytování veškeré informace dle
ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
(dále jen „občanský zákoník"):
-
Totožnost a kontaktní údaje ubytovatele:
Bluestars
Company s.r.o., sídlo: Závodu Míru 389/26, 360 17
Karlovy Vary, IČ: 28017081. zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném u Krajského soudu v Plzni, Odd. C, vložka : 21566., zastoupen/a:
Bc. Janou Čermochovou, jednatel
-
adresa pro doručování elektronické pošty:
info@bluestars-apartments.com, telefonní číslo: 353 540 393
-
hlavní předmět podnikání ubytovatele: ubytovací
služby
-
označení služby: ubytovatel obstarává pro
ubytované hosty ubytování a služby související s ubytováním na základě podmínek
uvedených v písemné smlouvě o ubytování
-
náklady na prostředky komunikace na dálku:
náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytující služby
prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základní sazby
-
údaj o existenci, způsobu a podmínkách
mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit
na orgán dohledu: ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení
takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů,
kterým je: Česká obchodní inspekce: Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
-
Česká obchodní inspekce je dozorovým
orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle
zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů,
a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je
www.coi.cz
-
v souladu s ustanovením § 1837 písmeno j)
občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na
odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném
termínu
-
označení členského státu nebo členských
států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi
ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Česká republika
-
údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný
host s ubytovatelem jednat o uzavření smlouvy o ubytování a ve kterém poskytne
ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk
8. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP jsou nedílnou
součástí objednávky ubytování. Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jiné
podmínky rezervace. Pokud Klient tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si je
vyžádat u Ubytovatele. Klient má povinnost se s podmínkami seznámit před
uskutečněním rezervace a Ubytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvím
své webové prezentace, rezervačních formulářů, e-mailového vyjádření k
předběžné rezervaci a na vyžádání. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v
platnost dne 1.5.2017. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně
upraveny mezi Ubytovatelem a Klientem výlučně písemnou formou.
Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000
Sb, a se zasíláním obchodních sdělení
elektronickými prostředky.
V Karlových Varech dne
1.5.2017
Jana Čermochova, jednatel
Bluestars Company s.r.o.