Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Ondráš

Hotel Ondráš

* * *
Kvítková 4323, Zlín
Zobrazit na mapě

V centru města Zlín se nachází Hotel Ondráš, který poskytuje ubytování ve standardních pokojích i apartmánech. Hotel disponuje jedinečným umístěním v blízkosti zábavné, nákupní i gastronomické zóny. Sám hotel kromě komfortního ubytování nabízí výbornou kuchyni ve své restauraci s luxusním moderním interiérem. Při pobytu v Hotelu Ondráš Vám nebude nic chybět.

  • typ

    Příjemné ubytování, vše čisté, příjemný personál, při odhlášení jsme si stejný pokoj hned zamluvili na naši příští návštěvu Zlína....

    Tereza Š.
  • typ

    Proste normalny hotel za tu cenu. Vybavenie ako sprcha a tv trochu zastarane. Ziadna klima ani nic podobne, takze cez leto je tam pekny parak. A to aj v noci....

    Michal L.
  • typ

    Příjemný hotel,všude čisto, milý personál, blízko do centra,Źlín velmi pěkný spousty upravené zeleně, ...

    Renata U.
  • typ

    Mal som len dva problémy. Po príchode som nemal v kúpeľni čistý uterák a druhý deň som nemal upratanú izbu. Inak bolo vśetko v poriadku. Hlavne veľmi príjemný personál. ...

    Peter B.
  • typ

    Vstřícný personál a hotel se nachází poblíž centra. Pokoj byl čistý a se vším, co spadalo do jeho kategorie, ačkoliv záclona byla mírně potrhaná a na podlečení jsem našla malý nepratelný černý flek. Ani jedno ale moje zkušenosti s...

    Marcela S.
  • typ

    Maximální spokojenost s ubytováním i porsonalem...kuchyň s menu velkého vyberu......

    Jana B.
  • typ

    Dobrý den!Váš personál velmi dobrý.Na pokoji chyběla lednice,která v těchto vedrech by byla vynikající.Sama bych si ji naplnila svými zásobami(nealko - pitný režim hlavně v noci).Rušná silnice,TV nešla zesílit a otevření mikroven...

    Emília H.
  • typ

    Příjemná a vstřícná obsluha, vhodně a čisté pokoje, povlečení a vybavení pokojů....

    Alice H.
  • typ

    Pěkný hotel v centru města, pro služební cestu ideální. Horší je to s parkováním, ale i to se nakonec dalo najít nedaleko hotelu. Jediné co nás mrzelo bylo, že v okolí byly všechny restaurace ve 20:00 již uzavřeny nebo nevařily, n...

    Eva H.
  • typ

    V hotelu Ondráš se nám hodně líbylo i když to byla 1 denní zastávka. Příjemný personál , prostředí strava vše super ráda se tam někdy podle možnosti vrátim i na delší dobu .Ocenuji vaše služby a děkujeme za rychle vyřízeni našeho ...

    Iveta S.
  • typ

    S ubytovaním sme boli veľmi spokojní. Dobrý pomer cena/kvalita. Personál hotelu bol veľmi milý a ústretový. Hodnotím kladne....

    Lenka K.
  • typ

    Využili jsme pouze jednu noc v turistickém pokoji pro dva. Na přespání stačí. Jen chyběla toaleta, ta byla společná na chodbě. Při objednávání pokoje mi toto ušlo. Nenapadlo mě, že bude součástí pokoje pouze koupelna se sprchovým ...

    Lucie N.
  • typ

    Asi nejvýhodnější ubytování ve Zlíně, jak co se týče ceny a služeb tak lokality....

    Lubomír V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj standart
970 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj standart
1 200 Kč
970 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj komfort
1 600 Kč
1 370 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový turist - sociální mimo pokoj
800 Kč
600 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový ekonomy
1 000 Kč
800 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj komfort
1 800 Kč
1 600 Kč
1 600 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový ekonomy
1 250 Kč
1 000 Kč
1 000 Kč
Apartmán
Apartmán bussiness s whirlpoolem
1 880 Kč
1 880 Kč
Apartmán
Apartmán s whirlpoolem - 2 pokoje
1 980 Kč
1 980 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V suterénu hotelu se také nachazí nový luxusní Originální Czech Pub, který nabízí: Samovýčepní stoly na kterých si pivo natočíte sami, 9 značek piva, kavárnu, vinárnu, 12 obřích TV obrazovek s přenosy dle přání, cocktail bar, pohodlné sezení v kožených boxech, novou i starotradiční českou kuchyni ale i světové speciality, malé hudební kapely "Live" Jazz, Funky, Country...

  • pizzerie 400 m
  • pivnice
  • kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna 100 m
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi

Sportovní možnosti

  • lázeňské služby 200 m
  • hřiště pro děti 200 m
  • úschovna lyží
  • venkovní bazén 400 m
  • fitness 200 m
  • golf 7.0 km
  • tenisový kurt 1.0 km
  • vnitřní bazén 400 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Ondráš se nachází v jedinečné poloze v samém centru města Zlína. Ulice Kvítková je ve Zlíně hlavní tepnou zábavy s mnoha restauracemi, bary, kluby, hernami a obchody.

Nadmořská výška: 225 m n.m.

  • diskotéka: 50 m
  • divadlo: 300 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 100 m
  • obchodní centrum : 100 m
  • půjčovna DVD:
  • autobusové nádraží: 0,800 km
  • zastávka MHD: 0,180 km
  • vlakové nádraží: 0,800 km
  • noční klub: mapa-58.jpeg km
  • lyžování
  • 49°13'37.058"
  • 17°40'16.009"

Turistické cíle:

  • Zlín - ulice Kvítková   Znáte to: před výletem studujete mapu cizího města a přitom narazíte na ulice s názvy jako Třešnová, Jahodová či Borůvková, jenže v reálu pak bloumáte „kaňony“, zastavěnými z obou stran vysokými…
  • Zlín - Elektrické domy Pokud natěšeně očekáváte něco pikantního (a hlavně strašidelného), budete nejspíš zklamáni: oba velkokapacitní domy nemají s horory nic společného. Ba právě naopak - jsou ukázkou velmi slušného…
  • Zlín - ulice Potoky Zlín není jen městem strohých funkcionalistických rysů a moderní architektury. I téměř v samotném centru můžeme nalézt lokality, navozující pocit téměř venkovské pohody. K takovým místům patří i…
  • Zlín - Santražiny   Ulice Santražiny ve Zlíně neoplývá žádnými historickými památkami a ani její poněkud chaotická výstavba návštěvníka našeho města neohromí, přesto stojí za zmínku její zvláštní název. Vznikl…
  • Zlín - ulice Dlouhá   Mám rád starší věci od skupiny Fleret. Jedna jejich recesistická skladba má název Dlouhá a zpívá se v ní: „Strýc Rafajů kúříja faju a dlúhú ju majú“... prm, prm, prm... a to je vlastně všechno.  …

Celkové hodnocení Hotel Ondráš od ubytovaných zákazníků

Ubytování
74%
Stravování
77%
Přístup personálu
85%
Okolí
73%
Služby
74%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Ondráš hodnotilo 56 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Tereza Š.

19.11.2018

Celkové hodnocení
95%

Příjemné ubytování, vše čisté, příjemný personál, při odhlášení jsme si stejný pokoj hned zamluvili na naši příští návštěvu Zlína.

typ

Klient Michal L.

17.9.2018

Celkové hodnocení
75%

Proste normalny hotel za tu cenu. Vybavenie ako sprcha a tv trochu zastarane. Ziadna klima ani nic podobne, takze cez leto je tam pekny parak. A to aj v noci.

typ

Klient Renata U.

10.8.2018

Celkové hodnocení
72%

Příjemný hotel,všude čisto, milý personál, blízko do centra,Źlín velmi pěkný spousty upravené zeleně,

typ

Klient Peter B.

10.4.2018

Celkové hodnocení
72%

Mal som len dva problémy. Po príchode som nemal v kúpeľni čistý uterák a druhý deň som nemal upratanú izbu. Inak bolo vśetko v poriadku. Hlavne veľmi príjemný personál.

typ

Klient Marcela S.

10.1.2018

Celkové hodnocení
100%

Vstřícný personál a hotel se nachází poblíž centra. Pokoj byl čistý a se vším, co spadalo do jeho kategorie, ačkoliv záclona byla mírně potrhaná a na podlečení jsem našla malý nepratelný černý flek. Ani jedno ale moje zkušenosti s hotelem neovlivnilo negativně.

typ

Klient Ivana S.

30.10.2017

Celkové hodnocení
35%

jelikož jsem přespala z pátka na sobotu a po vyčerpávajícím dni jsem si potřebovala odpočnout a načerpat nové síly na další náročný den , tak jsem dostala pokoj, který byl v prvním patře , okno do ulice, tak si umíte představit jak rušno tam bylo. Nespala jsem celou noc. Prostě hrůza

typ

Klient Jana B.

7.11.2016

Celkové hodnocení
100%

Maximální spokojenost s ubytováním i porsonalem...kuchyň s menu velkého vyberu...

typ

Klient Silvestr P.

19.4.2016

Celkové hodnocení
40%

S ubytováním jsem byl spokojený. Absolutně nevyhovuji služby - parkování hotelových hostů za poplatek. Pokud budete požadovat poplatek za parkování nemám o Váš hotel zájem.

typ

Klient Jakub N.

17.4.2016

Celkové hodnocení
35%

Po příjezdu a následném ubytování jsme byli hned na začátku znechuceni smradem na chodbě, kterou jsme procházeli směrem k našemu pokoji. Pokoj byl naštěstí celkem čistý, ale v koupelně to také příliž nevonělo. Chyběla lednice. Snídaně v ceně nebyla, dala se zakoupit, ale tu jsme raději vynechali. Večer jsme chtěli navštívit hotelovou restauraci, ale bylo nám sděleno, že je momentálně zavřená. Večer po usnutí nás neustále budilo praskání a bouchání v topení. Nad ránem nás pak budili hluční lidé, co se hlasitě smáli pod našimi okny a to obě noci co jsme tam spali. Už jsme se nemohli dočkat, až se zase pořádně doma vyspíme. Hotel ONDRÁŠ byl naši noční můrou. Opravdu nedoporučuji!!!! A to jsme prosím měli údajně jeden z lepších pokojů. Jediné pozitivum bylo, že v hotelu byl bar a ruleta, kterou jsme si zahráli a vyhráli 400 Kč.

typ

Klient Emília H.

27.8.2015

Celkové hodnocení
56%

Dobrý den!Váš personál velmi dobrý.Na pokoji chyběla lednice,která v těchto vedrech by byla vynikající.Sama bych si ji naplnila svými zásobami(nealko - pitný režim hlavně v noci).Rušná silnice,TV nešla zesílit a otevření mikroventilace,nebyla vůbec slyšet,ale jinak jsem byla spokojená.

typ

Klientka Alice H.

25.11.2014

Celkové hodnocení
100%

Příjemná a vstřícná obsluha, vhodně a čisté pokoje, povlečení a vybavení pokojů.

typ

Klient Daniel H.

28.10.2014

Celkové hodnocení
80%

Výborná poloha hotelu ve městě, příjemné prostředí, hezké vybavení.

typ

Klientka Eva H.

15.9.2014

Celkové hodnocení
75%

Pěkný hotel v centru města, pro služební cestu ideální. Horší je to s parkováním, ale i to se nakonec dalo najít nedaleko hotelu. Jediné co nás mrzelo bylo, že v okolí byly všechny restaurace ve 20:00 již uzavřeny nebo nevařily, nakonec nás zachránilo čínské bistro vedle hotelu.

typ

Klientka Daniela B.

25.7.2014

Celkové hodnocení
40%

Pokud nejste nároční, tento hotel Vám bude velmi vyhovovat. Pokoje standart jsou pohodlné a velice jednoduše zařízené, koupelna čistá. Špatnou zkušenost mám jen ze snídaně - kafe z automatu, druž jedna sklenice z méně kvalitního džusu a tenké plátky chleba, půlky rohlíků a šunka, sýr. Interiér recepce je velice hezký.

typ

Klient Hanuš H.

4.5.2014

Celkové hodnocení
60%

Příjemné bydlení v bezprostředním dosahu centra města.

typ

Klientka Iveta S.

7.4.2014

Celkové hodnocení
88%

V hotelu Ondráš se nám hodně líbylo i když to byla 1 denní zastávka. Příjemný personál , prostředí strava vše super ráda se tam někdy podle možnosti vrátim i na delší dobu .Ocenuji vaše služby a děkujeme za rychle vyřízeni našeho noclehu . Nemusela jsem se onic starat a tímto Vám děkuji.

typ

Klientka Lenka K.

4.3.2014

Celkové hodnocení
80%

S ubytovaním sme boli veľmi spokojní. Dobrý pomer cena/kvalita. Personál hotelu bol veľmi milý a ústretový. Hodnotím kladne.

typ

Klientka Lucie N.

4.12.2013

Celkové hodnocení
76%

Využili jsme pouze jednu noc v turistickém pokoji pro dva. Na přespání stačí. Jen chyběla toaleta, ta byla společná na chodbě. Při objednávání pokoje mi toto ušlo. Nenapadlo mě, že bude součástí pokoje pouze koupelna se sprchovým koutem, ale bez WC.

typ

Klientka Dagmar K.

5.11.2013

Celkové hodnocení
88%

Ubytování pěkné, personál milý, ohledně parkování mi velmi dobře poradili. Pouze v noci byl slyšet bujarý návrat dalších hotelových hostů, ale to nemůže personál hotelu ovlivnit.

typ

Klient N.

2.1.2013

Celkové hodnocení
80%

Ikdyž se jedná o turistický pokoj, uvítal bych kvalitnější postel a lepší sprchový kout a nekapající baterie.

typ

Klientka Marie H.

5.6.2012

Celkové hodnocení
95%

Nemám co k hodnocení dodat, byla jsem s ubytováním spokojena i s chováním personálu, který byl vstřícný a ochotně mě ubytoval před 14.hodinou, kdy je ubytovací čas.

typ

Klient Luděk F.

1.6.2012

Celkové hodnocení
67%

Šíleně vrzající postel už by si vážně zasloužila vyměnit. Ve sprše ulomený držák hlavice sprchy. Jestli se nemýlím, už při mém předešlém pobytu byl držák ulomený. Na obě věci jsem při předešlém pobytu upozornil recepční, ale jak je vidět bezvýsledně. Ale jinak hodnotím kladně.

typ

Klient Michal M.

5.3.2012

Celkové hodnocení
64%

Na pokojích nefungovalo (v druhé půlce února) topení. Majitel objektu prý v hotelu topí jen při velkých mrazech. Dále v pokoji nebyla žádná skříň. I v noci relativně hlučná ulice.

typ

Klientka Barbora P.

13.2.2012

Celkové hodnocení
70%

Hotel a recepce příjemné, pokoje starší (hezky zrekonsturovaná koupelna), ale dostačující. Wifi běží výborně. Na přespání na služební cestě dostačující.

typ

Klientka Ivana D.

7.12.2011

Celkové hodnocení
56%

Služby - na parkovišti hotelu nejsou volná místa a personál neorganizuje parkování hotelových hostů, takže některá auta zabírají více parkovacích míst než jedno. Personál nezná majitele nevhodně zaparkovaných aut, aby bylo možné je přeparkovat. Personál doporučuje parkování na parkovišti supermarketu, což je naprosto nevhodné. Kolem hotelu jsem objížděla 1/2 hodiny, abych nakonec zaparkovala na placeném parkovišti města co nejblíže vchodu do hotelu. v pokoji je slyšet sprchování z vedlejšího pokoje a každé šlápnutí na chodbě, hotelový personál v 7 hodin ráno dělá rámus na chodbě.

typ

Klient Luděk F.

3.8.2011

Celkové hodnocení
80%

Dobré, až na ty vrzající "starožitné" postele.

typ

Klientka Ivana P.

6.6.2011

Celkové hodnocení
100%

Příjemný pobyt, doporučuji. Škoda, že snídaně nebyly podávány formou švédských stolů.

typ

Klientka Lenka P.

6.6.2011

Celkové hodnocení
85%

Nebylo příjemné, když před 7hodinou ranní začal probíhat úklid. Úklidové vozíky dělají na dlážděné podlaze celkem nepříjemný hluk a p. uklízečky také nebyly nejohleduplnější.

typ

Klient Luděk F.

4.2.2011

Celkové hodnocení
65%

V tomto případě jsem byl ubytován v pokoji označeném jako "GRAND".Bohužel musím říci, že mimo ceny to moc velký rozdíl oproti standardu nebyl.Vlastně ano v tomto pokoji tak nebyl cítit cigaretový kouř jako v předcházejícím - standard pokoji.Sprchový kout sice zrestaurovaný, ale ulomený držák hlavice sprchy, takže se vlastně nedala použít.Kapitola sama pro sebe jsou postele, alespoň v mém připadně.Při každém otočení vydávají neskutečně zvuky, zkrátka jsou neuvěřitelně "rozvrzané" - doporučoval bych výměnu.Mé dnešní hodnocení je kritičtější, za tu cenu bych očekával vyšší kvalitu.

typ

Klient Petr D.

4.11.2010

Celkové hodnocení
80%

Trochu vice zajmu o zakazniky. Petr Dolezi

typ

Klientka Jitka N.

3.11.2010

Celkové hodnocení
75%

Pokoj v kvalitě Standart byl vybaven starým, místy flekatým nábytkem. Pod postelí a sedačkou nebylo důkladně uklizeno. Pokoj byl sice vybaven televizí, ale byly dostupné pouze tři české programy. V koupelně vytrvale kapal kohoutek a toaletu před mým příjezdem nikdo nemyl a velmi čpěla. Skříň měla zaprášené police. Pokud by byl pokoj v cenové relaci turistického pokoje, pochopím to. U pokoje Standart bych čekala vyšší úroveň ubytování. Je třeba dodat, že hotel procházel rekonstrukcí, takže příště snad budou v novém i pokoje.

typ

Klientka L.

7.9.2010

Celkové hodnocení
87%

Zlín jsem navštěvovala pět let ve čtrnáctidenních cyklech a pravidelně hledala ubytování - tedy na jednu noc. Hotely v centru města si říkají nerozumné sumy za velmi nekvalitní služby a prostředí, neochota recepčních překračovala mnohdy míru slušného chování, kterou bych od jejich profese očekávala. Nyní, kdy jsem byla ve Zlíně naposledy, jse objevila Ondráš a musím říct - lituji, že jsem jej nenašla dříve!

typ

Klient Tomáš D.

3.8.2010

Celkové hodnocení
73%

Pokoje celkem v dezolátním stavu, koupelna a toaleta připomíná sedmdesátá léta, dnes je i turistický standard vyšší. Pochvalu zaslouží ochota a vystupování personálu recepce, s jiným jsme se nesetkali. Najíst jsme se šli raději do vedlejší restaurace.

typ

Klient Lubomír V.

2.7.2010

Celkové hodnocení
92%

Asi nejvýhodnější ubytování ve Zlíně, jak co se týče ceny a služeb tak lokality.

typ

Klient S.

29.9.2017

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Jitka V.

9.9.2017

Celkové hodnocení
50%

typ

Klient Karel K.

18.11.2016

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Alžběta K.

25.10.2015

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient David K.

3.1.2013

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jiři K.

4.12.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Taťána Z.

4.8.2012

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient K.

13.7.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jiri K.

11.4.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Dominik Č.

3.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Ivan P.

6.1.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Ivo M.

6.10.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klientka Jaroslava F.

3.6.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Ivana H.

5.5.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Jana K.

4.2.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Dusan K.

3.2.2011

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Luděk F.

8.1.2011

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Martin D.

7.12.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Eva K.

6.9.2010

Celkové hodnocení
40%

typ

Klientka Jiřina V.

12.7.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Yana K.

4.7.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient David P.

2.7.2010

Celkové hodnocení
70%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Zlín - ulice Kvítková

typ

Renata U.

10.8.2018

Baťuv dům a muzeum velmi pěkné, krásná vyhlídková kavárna,příjemné náměstí s dobrými kavárnami a restauracemi, Baťuv kanál, krásná Zoo Lešná s rejnoky velmi unikátní, prostředí zoo na úrovni, hodně občerstvení a koutky pro děti.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Ondráš 0 Hotel Ondráš 1 Hotel Ondráš 2 Hotel Ondráš 3 Hotel Ondráš 4 Hotel Ondráš 5 Hotel Ondráš 6 Hotel Ondráš 7 Hotel Ondráš 8 Hotel Ondráš 9 Hotel Ondráš 10 Hotel Ondráš 11 Hotel Ondráš 12 Hotel Ondráš 13 Hotel Ondráš 14 Hotel Ondráš 15 Hotel Ondráš 16 Hotel Ondráš 17 Hotel Ondráš 18 Hotel Ondráš 19 Hotel Ondráš 20 Hotel Ondráš 21 Hotel Ondráš 22 Hotel Ondráš 23 Hotel Ondráš 24 Hotel Ondráš 25 Hotel Ondráš 26 Hotel Ondráš 27 Hotel Ondráš 28 Hotel Ondráš 29 Hotel Ondráš 30 Hotel Ondráš 31 Hotel Ondráš 32
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím