Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Jehla

Hotel Jehla

* * *
Kovářova 4, Žďár nad Sázavou
Zobrazit na mapě

V oblasti Českomoravské vrchoviny naleznete Hotel Jehla ve Žďáru nad Sázavou. Hotel Jehla ve Žďáru nad Sázavou splňuje všechny požadavky na ubytování i pro náročného zákazníka. Ubytování ve Žďáru nad Sázavou v Hotelu Jehla s kapacitou až 200 lůžek, vám zaručuje komfort, ať již jedete do Žďáru nad Sázavou za prací či za aktivním či pasivním odpočinkem. Firmám je v Hotelu Jehla k dispozici celkem 11 sálů a salónků.

  • typ

    Hotel Jehla je výborný hotel. Doporučím ho ve firmě i k pořádání školení a firemních akcí....

    Zdeňka B.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový ***+
1 150 Kč
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj bez TV
1 650 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový ***+
1 650 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový s přistýlkou***+
2 160 Kč
Apartmán
Apartmán pro dvě osoby ***+
1 900 Kč
Apartmán
Apartmán pro čtyři osoby ***+
3 000 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu: 

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 200 m
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • rezervace vstupenek a letenek
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 500 m
  • tělocvična 300 m
  • hřiště pro děti 500 m
  • bowling 500 m
  • úschovna lyží
  • střelnice 1.5 km
  • venkovní bazén 500 m
  • fitness 50 m
  • sauna 500 m
  • tenisový kurt
  • vnitřní bazén 500 m
  • půjčovna jízdních kol 500 m
  • jízda na koni
  • aerobik 50 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový ***+
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj bez TV
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový ***+
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky Dvoulůžkový s přistýlkou***+
Apartmán Apartmán pro dvě osoby ***+
Apartmán Apartmán pro čtyři osoby ***+
od 24.2.2018
do 30.11.2018
od 14.12.2018
do 21.1.2019
1 150 Kč ceny na vyžádání
1 650 Kč ceny na vyžádání
1 650 Kč ceny na vyžádání
2 160 Kč ceny na vyžádání
1 900 Kč ceny na vyžádání
3 000 Kč ceny na vyžádání

Hotel ubytování Žďár nad sázavou se nachází přímo v srdci Českomoravské vrchoviny na okraji Žďáru nad Sázavou. Žďár nad Sázavou a jeho okolí je atraktivní po celý rok, pro svou ekologicky nenarušenou krajinu.

Nadmořská výška: 567 m n.m.

  • diskotéka: 50 m
  • divadlo: 1.5 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 800 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 1,5 km
  • centrum města: 0,3 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • noční klub: cgi-121-1.jpeg km
  • lyžování
  • 49°34'1.61"
  • 15°56'13.497"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Turistická známka č. 1912 - Modelové království Žďár nad Sázavou V Domě kultury je stálá expozice modelového kolejiště velikosti HO ( 1:87) s námětem Vysočiny. Dominantou je zde žďárské nádraží, které je víc jak 7 metrů dlouhé s autentickými budovami. http://www…
  • Modelové království - Žďár nad Sázavou Jedno z největších modelových kolejišť v ČR má za svůj námět železniční a kulturní památky na Vysočině. Na ploše 55 m2 najdete žel. stanice Žďár nad Sázavou se strojírenskou firmou Žďas, hrad…
  • Žďár nad Sázavou - kostel sv. Prokopa a kaple sv. Barbory Pohled od knihovny M.J,.Sychry sídlící v domě z r. 1270, přestavěném v 17.století, dnes zv.  Čechův dům.  Od tohoto historického domu uličkou vidíme na kostel sv. Prokopa v pozdně gotickém…
  • Tvrz – Žďár nad Sázavou Tvrz je postavena kolem roku 1300, je jednou z nejstarších budov ve Žďáře. Bývala součástí opevnění města nad řekou Sázavou a sídlem rychtářů. V 19. stol. (od r. 1920) byla Tvrz využívána jako škola.…
  • Klafar Studánka, která se nachází v hlubokém úvoze na staré „Vápenné cestě“, po které se vozila surovina z vápenice, která je dnes zatopená a je tam hezké jezírko Vápenice. Často je tato cesta považována za…

Celkové hodnocení Hotel Jehla od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
76%
Přístup personálu
79%
Okolí
76%
Služby
70%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Jehla hodnotilo 21 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Tomáš L.

5.1.2018

Celkové hodnocení
64%

Jedná se o starší hotel kousek od centra města. Pobyt byl v podzimních měsících a na náš vkus bylo na pokoji dost zima.

typ

Klient Zdeněk K.

8.9.2014

Celkové hodnocení
68%

Vážení, děkujeme vám za informace které nám poskytujete o možném ubytování, wellness a pod. Pro starodůchodce, kteří mají více volna, mimo obcházení lékařů, než zaměstnaní lidé, je to velmi dobré. Žel, ale nemají zase dost finančních prostředků. Z vašich nabídek se se dají realizovat alespoň tři nebo čtyři do roka. Mnoho zdaru v této vaši činnosti. Vrátili jsme se z pobytu v hotelu Jehla ve Žďáru nad Sázavou. K tomu pár poznámek. Před více než 3 roky oznámila Správa radiokomunikací, že bude přecházet postupně od analogového vysílání na digitální. Své plány plní. A tak od 1. září 2014 přestala vysílat pro oblast Žďárska. V hotelu o tom nikdo nevěděl, prý jim to nikdo neoznámil!!!! Žádné upozornění v recepci nebylo. Dále na vývěsce v pokojích bylo upozornění na telefonní čísla hasičů, policie,.. na pokoji však žádný telefon. Ve večerních hodinách nic nepřečtete protože na stolku chybí lampička a stropní lustr není k ničemu. O Wi-Fi si můžete nechat zdát. Při dotazu na recepci na linky místní dopravy se nic nedozvíte protože recepční " s ní nejezdí". Navíc hotelu opadává omítky i na balkoně a zábradlí je rezavé. Zařízení pokoje a sociální místnosti je vyhovující. Na jídle jste bezpečně poznali změnu kuchaře.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za Vaše upozornění, kterého si vážíme. Velice se omlouváme za výpadek televizního vysílání. Přiznáváme naši chybu, ale opravdu jsme o ukončení analogového vysílání od provozovatele předem žádnou informaci neobdrželi. Vše urgentně řešíme a situace bude v nejbližší době napravena. Na celém hotelu máme dobré pokrytí wi-fi signálem. V případě výpadku je třeba informovat recepci, která zajistí obnovu signálu. Hotelové pokoje mají lampičky umístěny na stěně u postele, které slouží pro osvětlení při čtení. Děkujeme za Vaši návštěvu a pokud se k nám vrátíte, rádi Vás přesvědčíme o vylepšení našich služeb.

typ

Klient Josef P.

7.9.2014

Celkové hodnocení
100%

S pobytem v hotelu Jehla jsme byli nadmíru spokojeni.Byli jsme tam už podruhé, opět to nemělo chybu, až na to, že od 1.9.2014, t.j. od druhého dne našeho nástupu vypli analog. televizi a digitál nebyl připojen. A jelikož první 3 dny nám propršely, tak televize citelně scházela. Navíc relaxační centrum ve Žďáru, kde jme měli t.zv. balíček služeb, bylo rovněž od 1.9. pro úpravy mimo provoz, takže bazén se rovněž nekonal...Návštěvu Solné jeskyně jsme realizovali v jiném zařízení .

Reakce hotelu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste byli s pobytem v našem hotelu spokojeni. Děkujeme, že jste akceptovali technické úpravy v relaxačním centru, které jsme jako hotel nemohli ovlivnit. Rádi jsme Vám zajistili návštěvu solné jeskyně v jiném zařízení.

typ

Klientka Jana Š.

18.8.2014

Celkové hodnocení
56%

Bohužel byla jsem ubytována v období, kdy tam byl taneční kurz.( 3 patro nad kongresovým sálem, kde se produkce konala) Pondělí - středa prý měl povoleno hudbu do noci. Takže v pondělí bylo slyšet hudbu ze sálu do půlnoci, v úterý a ve středu až do půl 3 ráno. Nejednlo se jen o hlasitou hudbu ale také o křik účastnic kurzu. Při informaci na recepci, nám bylo řečeno, že se s tím nedá nic dělat, že to takhle bylo domuveno. Také byl od pondělí 11. 8. do středy 13.8. omezen výdej večeří bud od 17. do 18. nebo pak až od 20. hodin čas od 18..30 - 20.hod. byl vymezen pro tanečníky.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za vzniklý rámus se omlouváme. Na základě Vašich stížností o hluku se nastalá situace nebude opakovat. V budoucnu nebudou probíhat individuální pobyty společně s tanečním soustředěním. Děkujeme za pochopení.

typ

Klient Přemysl Š.

17.8.2014

Celkové hodnocení
80%

Byli jsme spokojeni s ubytováním, pěkný čistý pokoj . Po celou dobu pobytu hrozný randál v hotelu i před hotelem do ranních hodin a to samé při večeři. Domů jsme odjížděli s pocitem špatně strávené dovolené. Je mi to líto,ale nevím zda doporučit.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za vzniklý rámus se omlouváme. Na základě Vašich stížností o hluku se nastalá situace nebude opakovat. V budoucnu nebudou probíhat individuální pobyty společně s tanečním soustředěním. Děkujeme za pochopení.

typ

Klientka Vlasta L.

20.7.2014

Celkové hodnocení
52%

V den příjezdu páchla v okolí kanalizace, asi bylo po dešti. V noci rušil dopravní hluk. Druhý den přestala na pokoji fungovat televize, dali nám jiný pokoj, museli jsme se sami přestěhovat. Byla jsem s vnučkou, přesto se nám pobyt líbil.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za zápach z kanalizace se Vám omlouváme, ale nemůžeme ovlivnit okolní prostředí. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil a na pokoji bylo vše v pořádku.

typ

Klient Marek N.

16.2.2011

Celkové hodnocení
84%

Splnil přesně to co jsem od něj očekával, vhodný pro přespání během služebních cest

typ

Klient Petr S.

4.6.2009

Celkové hodnocení
55%

Pokud se v hotelu ubytují dvě větší skupiny a obě mají v náplni školení, je zde velký chaos. Více si už asi domyslíte sami.

typ

Klientka Zdeňka B.

2.10.2008

Celkové hodnocení
95%

Hotel Jehla je výborný hotel. Doporučím ho ve firmě i k pořádání školení a firemních akcí.

typ

Klientka Petra V.

10.9.2008

Celkové hodnocení
90%

Hotel Jehla je přímo v centru a lze před ním dobře zaparkovat. Možná jen recepce občas nestíhá požadavky z důvodu velkého počtu klientů. Mě se stalo, že když jsem se chtěla ubytovat, tak byla dost velká fronta u recepční. Dát 2 recepční a odstranit to plexisklo by určitě pomohlo. Jinak jsem byla spokojená. Měla jsem hezký pokoj s úplným komfortem. Děkuji a přeji hodně úspěchů a klientů.

typ

Klientka Svatava N.

22.9.2014

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Marie P.

22.7.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Květa S.

27.9.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Antonín V.

6.9.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan M.

7.7.2010

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Jan S.

2.6.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient B.

7.10.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient P.

6.8.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Ludek C.

8.1.2009

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Jana H.

2.10.2008

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Václav H.

18.10.2007

Celkové hodnocení
80%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 1912 - Modelové království Žďár nad Sázavou

typ

Tomáš L.

5.1.2018

Hotel bych doporučil lidem, kteří cestují za prací. Ideální ke kratšímu pobytu.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Jehla 0 Hotel Jehla 1 Hotel Jehla 2 Hotel Jehla 3 Hotel Jehla 4 Hotel Jehla 5 Hotel Jehla 6 Hotel Jehla 7 Hotel Jehla 8 Hotel Jehla 9

Rezervovat
TOPlist