Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin

Žďárský hotel Jehla

* * *
Kovářova 4, Žďár nad Sázavou
Zobrazit na mapě
74%
přístup personálu Všechna hodnocení 31red background circle

V oblasti Českomoravské vrchoviny naleznete Žďárský hotel Jehla ve Žďáru nad Sázavou. Žďárský hotel Jehla ve Žďáru nad Sázavou splňuje všechny požadavky na ubytování i pro náročného zákazníka. Ubytování ve Žďáru nad Sázavou v Hotelu Jehla s kapacitou až 200 lůžek, vám zaručuje komfort, ať již jedete do Žďáru nad Sázavou za prací či za aktivním či pasivním odpočinkem. Firmám je v Žďárském Hotelu Jehla k dispozici celkem 11 sálů a salónků.

  • typ

    Hotel staršího typu a vybavení,na jednu -dvě noci obstojné za cenu pokoje,parkování dobré,okolí hotelu slabší,ale to není učel ubytování....

    Josef V.
  • typ

    Příjemný hotel, byli jsme zde ubytovaný již podruhé a opět spokojenost. Tento hotel volíme především kvůli jeho skvělé poloze. Na naše oblíbená místa se dostaneme pěšky. Super je i velké parkoviště před hotelem a překvapilo nás, ž...

    Martina K.
  • typ

    Ubytování na dvě noci celkem dobré.Snídaně velice dobrá,velký výběr a dostatečné množství.Zařízení a vybavení pokoje,byli jsme ubytování v ekonom pokoji,malý pokoj ale opravdu malý ani jsem se tam nemohl s manželkou vyhnout.Dále r...

    Jan Š.
  • typ

    Příjemný a ochotný personál, výborná snídaně, ručníkový servis vynikající, balkon postačující k posezení ve dvou, lůžkoviny a matrace příjemné ke spaní. Náměstí i pěší zóna v pěším dosahu, hotel je velmi vhodný pro pobyt větších, ...

    Jana K.
  • typ

    Bezproplémový pobyt, reakce recepčního při příezdu velmi kladná,přestože bylo plně obsazeno byl v hotelu bezvadný klid,úroveň tolování(obsluha) na úrovni.Není mě známo žádné minus.Za čas opět nashledanou....

    Karel V.
  • typ

    Hotel uvnitř působil utulne,my byli ubytování na jednu noc se snidani,a vyhovovalo nám vse jako pokoj,tvrdost postele, koupelna,snidane dostacujici.hotel z venku zaráží vzhledem....

    Tomas K.
  • typ

    Hotel Jehla je výborný hotel. Doporučím ho ve firmě i k pořádání školení a firemních akcí....

    Zdeňka B.
Upravte délku pobytu, případně si vyberte z nejbližších hotelů v okolí.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do vybraného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový ***+
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
1 150 Kč
Dvoulůžkový pokoj ECONOMY pokoj
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
990 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový ***+
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
1 650 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový s přistýlkou***+
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
2 160 Kč
Apartmán
Apartmán pro dvě osoby ***+
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
1 900 Kč
Apartmán
Apartmán pro čtyři osoby ***+
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
3 000 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Popis pokojů

HOTEL **** - Sociální zařízení, barevná kabelová TV, telefon, část pokojů s lodžií.

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • kanceláře k pronájmu
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 200 m
  • kadeřnictví
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V naší hotelové restauraci můžete strávit přijemné chvíle při obědě či večeři, společenské nebo obchodní schůzce, pracovním jednání. K dispozici vám je naše restaurace, zahrádka s obsluhou nebo velká pivní zahrádka.

  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 50 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 500 m
  • tělocvična 300 m
  • hřiště pro děti 500 m
  • bowling 500 m
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet 100 m
  • střelnice 1.5 km
  • minigolf 2.0 km
  • venkovní bazén 500 m
  • fitness 50 m
  • sauna 500 m
  • tenisový kurt
  • vnitřní bazén 500 m
  • půjčovna jízdních kol 500 m
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu
  • aerobik 50 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál

Recepce

nonstop

Popis okolí

Na horním toku řeky Sázavy, v samém srdci Českomoravské vysočiny, leží v překrásné přírodní scenérii chráněné krajinné oblasti Žďárské vrchy město Žďár nad Sázavou. Původní tržní osada založená na staré zemské stezce je ve svých počátcích úzce spjata se založením zdejšího kláštera řádu cisterciáků v roce 1252. Ovšem teprve roku 1607 bylo městečko povýšeno na město. Současný Žďár nad Sázavou je hostitelem hudebních koncertů (Concentus Moraviae a České sny -  mezinárodní hudební projekt pod záštitou Magdaleny Kožené a Václava Havla). Turistům nabízí díky své výhodné poloze celou řadu nejrůznějších druhů aktivního odpočinku s využitím mnoha cykloturistických tras.

Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře

Na Seznam světového kulturního dědictví UNESCO zapsán v roce 1994.
Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého byl založen počátkem 18. století. Je jedním z nejlepších projektů architekta Jana Blažeje Santiniho-Aichla (1677-1723) a zároveň nejoriginálnějším příkladem takzvané barokní gotiky. Kostel obklopuje ambit, který je s centrální stavbou kompozičně propojen. Celkově nevelký centrální kostel se vymyká jakémukoliv popisu. Jeho tvary dané komplikovanými průniky šesti kružnic ve tvaru pěticípé hvězdy spolu s virtuózní hrou světel a stínů v interiéru, tvarová osobitost a čistota exteriéru, to vše je dostatečným důvodem k jeho návštěvě.

Možná nevíte, že…

Podle legendy se nad tělem Jana Nepomuckého objevila korunka s pěti hvězdičkami, proto také Santini zakomponoval do svého projektu pětkovou symboliku. Základem je pěticípý půdorys, pět vchodů, pět oltářních výklenků, dvakrát pět kaplí kolem centrálního prostoru, pět hvězd a pět andělů na hlavním oltáři. Jedná se o symboliku pěti ran Kristových, ale také pěti písmen v latinském slově "tacui" (mlčel jsem) a především pěti hvězd ve svatozáři mučedníka, které se podle stejné legendy objevily ve Vltavě. V kupoli je vypodobněn světcův jazyk, jako atribut nevyzrazení zpovědního tajemství. Stejný motiv najdeme i ve tvaru lomených oken, který připomíná meč v pochvě, jinak řečeno, jeho jazyk zůstal skryt v ústech právě jako meč v pochvě.

Město dvou tváří, jehož současná podoba se snoubí se Santiniho virtuozitou, dává této části země mystický nádech.

Jak se k nám dostanete?

Zastávka: 100 m Autobusové nádraží: 1000 m Centrum: 200 m Vlakové nádraží: 1000 m

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel ubytování Žďár nad Sázavou se nachází přímo v srdci Českomoravské vrchoviny na okraji Žďáru nad Sázavou. Žďár nad Sázavou a jeho okolí je atraktivní po celý rok, pro svou ekologicky nenarušenou krajinu.

Nadmořská výška ubytování: 567 m n.m.

Možnosti:

  • diskotéka: 50 m
  • divadlo: 1.5 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 800 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 1,5 km
  • centrum města: 0,3 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • noční klub:
  • lyžování

Lyžarské vleky:

  • Harusův kopec - Nové Město na Moravě: 8.3 km
  • SKI Dědkov: 16.1 km
  • Svratka: 18.3 km

Souřadnice ubytování pro navigaci:

  • 49°34'1.61"
  • 15°56'13.497"

Turistické cíle:

  • Turistická známka č. 1912 - Modelové království Žďár nad Sázavou V Domě kultury je stálá expozice modelového kolejiště velikosti HO ( 1:87) s námětem Vysočiny. Dominantou je zde žďárské nádraží, které je víc jak 7 metrů dlouhé s autentickými budovami. http://www…
  • Modelové království - Žďár nad Sázavou Jedno z největších modelových kolejišť v ČR má za svůj námět železniční a kulturní památky na Vysočině. Na ploše 55 m2 najdete žel. stanice Žďár nad Sázavou se strojírenskou firmou Žďas, hrad…
  • Žďár nad Sázavou - kostel sv. Prokopa a kaple sv. Barbory Pohled od knihovny M.J,.Sychry sídlící v domě z r. 1270, přestavěném v 17.století, dnes zv.  Čechův dům.  Od tohoto historického domu uličkou vidíme na Kostel sv. Prokopa v pozdně gotickém…
  • Tvrz – Žďár nad Sázavou Tvrz je postavena kolem roku 1300, je jednou z nejstarších budov ve Žďáře. Bývala součástí opevnění města nad řekou Sázavou a sídlem rychtářů. V 19. stol. (od r. 1920) byla Tvrz využívána jako škola.…
  • Klafar Studánka, která se nachází v hlubokém úvoze na staré „Vápenné cestě“, po které se vozila surovina z vápenice, která je dnes zatopená a je tam hezké jezírko Vápenice. Často je tato cesta považována za…

Celkové hodnocení Žďárský hotel Jehla od ubytovaných zákazníků

Ubytování
75%
Stravování
77%
Přístup personálu
80%
Okolí
72%
Služby
70%
Celková spokojenost
74%
74%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Žďárský hotel Jehla hodnotilo 31 zákazníků, 77% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Josef V.

12.8.2019

Celkové hodnocení
50%

Hotel staršího typu a vybavení,na jednu -dvě noci obstojné za cenu pokoje,parkování dobré,okolí hotelu slabší,ale to není učel ubytování.

typ

Klient Martina K.

22.7.2019

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel, byli jsme zde ubytovaný již podruhé a opět spokojenost. Tento hotel volíme především kvůli jeho skvělé poloze. Na naše oblíbená místa se dostaneme pěšky. Super je i velké parkoviště před hotelem a překvapilo nás, že je zde i relativně ticho a klid. Snídaně pro nás jsou v pohodě a dostačující. Příště se určitě opět ubytujeme v tomto hotelu. Jediné, co nám zde chybělo, byla klimatizace.

typ

Klient Jan Š.

10.7.2019

Celkové hodnocení
68%

Ubytování na dvě noci celkem dobré.Snídaně velice dobrá,velký výběr a dostatečné množství.Zařízení a vybavení pokoje,byli jsme ubytování v ekonom pokoji,malý pokoj ale opravdu malý ani jsem se tam nemohl s manželkou vyhnout.Dále rozbitá pelest na posteli,to opravdu se dá opravit.Jinak prostředí a přístup personálu byl na velmi dobré úrovni.Celková spokojenost s pobytem ale příště kvalitnější pokoj.

typ

Klient Jana K.

10.6.2019

Celkové hodnocení
76%

Příjemný a ochotný personál, výborná snídaně, ručníkový servis vynikající, balkon postačující k posezení ve dvou, lůžkoviny a matrace příjemné ke spaní. Náměstí i pěší zóna v pěším dosahu, hotel je velmi vhodný pro pobyt větších, např. sportovních skupinek, jak sportovců, tak i závodníků, Nové Město na Moravě je velmi blízko.

typ

Klient Petr S.

14.5.2019

Celkové hodnocení
52%

Dobrý den ! V nedávné době jsem se opět ubytoval v hotelu Jehla a musím říci, že jsem byl tak trošku rozčarován při seznámení se s mým pokojem !!! - rozbité postele(vylámaná čela) - ve sprše chybějící jedny skleněné dveře sprchové zástěny :-o To si myslím, že byl hlavní problém při oslovení pána recepčního …. který mi odpověděl "To je tady normální !!!!!!!!??????" Což mě bohužel moc normální nepřijde, když se při sprchování místo relaxu a uvolnění po dlouhé cestě, ve sprše...mačkáte v koutě, abych náhodou nevytopil sousedy !!!!!! Náprava....prý bohužel !!!??? Dost špatné !!!! Škoda této docela podstatné Kaňky při mém hodnocení hotelu !!! Jinak hotel, čistý, uklizený, snídaně parádní, děkuji !!!!! S pozdravem Petr

typ

Klient Karel V.

10.10.2018

Celkové hodnocení
92%

Bezproplémový pobyt, reakce recepčního při příezdu velmi kladná,přestože bylo plně obsazeno byl v hotelu bezvadný klid,úroveň tolování(obsluha) na úrovni.Není mě známo žádné minus.Za čas opět nashledanou.

typ

Klient Tomas K.

11.8.2018

Celkové hodnocení
60%

Hotel uvnitř působil utulne,my byli ubytování na jednu noc se snidani,a vyhovovalo nám vse jako pokoj,tvrdost postele, koupelna,snidane dostacujici.hotel z venku zaráží vzhledem.

typ

Klient Tomáš L.

5.1.2018

Celkové hodnocení
64%

Jedná se o starší hotel kousek od centra města. Pobyt byl v podzimních měsících a na náš vkus bylo na pokoji dost zima.

typ

Klient Zdeněk K.

8.9.2014

Celkové hodnocení
68%

Vážení, děkujeme vám za informace které nám poskytujete o možném ubytování, wellness a pod. Pro starodůchodce, kteří mají více volna, mimo obcházení lékařů, než zaměstnaní lidé, je to velmi dobré. Žel, ale nemají zase dost finančních prostředků. Z vašich nabídek se se dají realizovat alespoň tři nebo čtyři do roka. Mnoho zdaru v této vaši činnosti. Vrátili jsme se z pobytu v hotelu Jehla ve Žďáru nad Sázavou. K tomu pár poznámek. Před více než 3 roky oznámila Správa radiokomunikací, že bude přecházet postupně od analogového vysílání na digitální. Své plány plní. A tak od 1. září 2014 přestala vysílat pro oblast Žďárska. V hotelu o tom nikdo nevěděl, prý jim to nikdo neoznámil!!!! Žádné upozornění v recepci nebylo. Dále na vývěsce v pokojích bylo upozornění na telefonní čísla hasičů, policie,.. na pokoji však žádný telefon. Ve večerních hodinách nic nepřečtete protože na stolku chybí lampička a stropní lustr není k ničemu. O Wi-Fi si můžete nechat zdát. Při dotazu na recepci na linky místní dopravy se nic nedozvíte protože recepční " s ní nejezdí". Navíc hotelu opadává omítky i na balkoně a zábradlí je rezavé. Zařízení pokoje a sociální místnosti je vyhovující. Na jídle jste bezpečně poznali změnu kuchaře.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za Vaše upozornění, kterého si vážíme. Velice se omlouváme za výpadek televizního vysílání. Přiznáváme naši chybu, ale opravdu jsme o ukončení analogového vysílání od provozovatele předem žádnou informaci neobdrželi. Vše urgentně řešíme a situace bude v nejbližší době napravena. Na celém hotelu máme dobré pokrytí wi-fi signálem. V případě výpadku je třeba informovat recepci, která zajistí obnovu signálu. Hotelové pokoje mají lampičky umístěny na stěně u postele, které slouží pro osvětlení při čtení. Děkujeme za Vaši návštěvu a pokud se k nám vrátíte, rádi Vás přesvědčíme o vylepšení našich služeb.

typ

Klient Josef P.

7.9.2014

Celkové hodnocení
100%

S pobytem v hotelu Jehla jsme byli nadmíru spokojeni.Byli jsme tam už podruhé, opět to nemělo chybu, až na to, že od 1.9.2014, t.j. od druhého dne našeho nástupu vypli analog. televizi a digitál nebyl připojen. A jelikož první 3 dny nám propršely, tak televize citelně scházela. Navíc relaxační centrum ve Žďáru, kde jme měli t.zv. balíček služeb, bylo rovněž od 1.9. pro úpravy mimo provoz, takže bazén se rovněž nekonal...Návštěvu Solné jeskyně jsme realizovali v jiném zařízení .

Reakce hotelu:

Dobrý den, jsme rádi, že jste byli s pobytem v našem hotelu spokojeni. Děkujeme, že jste akceptovali technické úpravy v relaxačním centru, které jsme jako hotel nemohli ovlivnit. Rádi jsme Vám zajistili návštěvu solné jeskyně v jiném zařízení.

typ

Klientka Jana Š.

18.8.2014

Celkové hodnocení
56%

Bohužel byla jsem ubytována v období, kdy tam byl taneční kurz.( 3 patro nad kongresovým sálem, kde se produkce konala) Pondělí - středa prý měl povoleno hudbu do noci. Takže v pondělí bylo slyšet hudbu ze sálu do půlnoci, v úterý a ve středu až do půl 3 ráno. Nejednlo se jen o hlasitou hudbu ale také o křik účastnic kurzu. Při informaci na recepci, nám bylo řečeno, že se s tím nedá nic dělat, že to takhle bylo domuveno. Také byl od pondělí 11. 8. do středy 13.8. omezen výdej večeří bud od 17. do 18. nebo pak až od 20. hodin čas od 18..30 - 20.hod. byl vymezen pro tanečníky.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za vzniklý rámus se omlouváme. Na základě Vašich stížností o hluku se nastalá situace nebude opakovat. V budoucnu nebudou probíhat individuální pobyty společně s tanečním soustředěním. Děkujeme za pochopení.

typ

Klient Přemysl Š.

17.8.2014

Celkové hodnocení
80%

Byli jsme spokojeni s ubytováním, pěkný čistý pokoj . Po celou dobu pobytu hrozný randál v hotelu i před hotelem do ranních hodin a to samé při večeři. Domů jsme odjížděli s pocitem špatně strávené dovolené. Je mi to líto,ale nevím zda doporučit.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za vzniklý rámus se omlouváme. Na základě Vašich stížností o hluku se nastalá situace nebude opakovat. V budoucnu nebudou probíhat individuální pobyty společně s tanečním soustředěním. Děkujeme za pochopení.

typ

Klientka Vlasta L.

20.7.2014

Celkové hodnocení
52%

V den příjezdu páchla v okolí kanalizace, asi bylo po dešti. V noci rušil dopravní hluk. Druhý den přestala na pokoji fungovat televize, dali nám jiný pokoj, museli jsme se sami přestěhovat. Byla jsem s vnučkou, přesto se nám pobyt líbil.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za zápach z kanalizace se Vám omlouváme, ale nemůžeme ovlivnit okolní prostředí. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil a na pokoji bylo vše v pořádku.

typ

Klient Marek N.

16.2.2011

Celkové hodnocení
84%

Splnil přesně to co jsem od něj očekával, vhodný pro přespání během služebních cest

typ

Klient Petr S.

4.6.2009

Celkové hodnocení
55%

Pokud se v hotelu ubytují dvě větší skupiny a obě mají v náplni školení, je zde velký chaos. Více si už asi domyslíte sami.

typ

Klientka Zdeňka B.

2.10.2008

Celkové hodnocení
95%

Hotel Jehla je výborný hotel. Doporučím ho ve firmě i k pořádání školení a firemních akcí.

typ

Klientka Petra V.

10.9.2008

Celkové hodnocení
90%

Hotel Jehla je přímo v centru a lze před ním dobře zaparkovat. Možná jen recepce občas nestíhá požadavky z důvodu velkého počtu klientů. Mě se stalo, že když jsem se chtěla ubytovat, tak byla dost velká fronta u recepční. Dát 2 recepční a odstranit to plexisklo by určitě pomohlo. Jinak jsem byla spokojená. Měla jsem hezký pokoj s úplným komfortem. Děkuji a přeji hodně úspěchů a klientů.

typ

Klient P.

13.9.2018

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Mykhaylo Z.

17.8.2018

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Jan Z.

16.7.2018

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Svatava N.

22.9.2014

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Marie P.

22.7.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Květa S.

27.9.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Antonín V.

6.9.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan M.

7.7.2010

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Jan S.

2.6.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient B.

7.10.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient P.

6.8.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Ludek C.

8.1.2009

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Jana H.

2.10.2008

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Václav H.

18.10.2007

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 1912 - Modelové království Žďár nad Sázavou

typ

Karel V.

10.10.2018

Výlet do oblasti Medlova, Tři Studně (studánky Barborka a Vitulka), výlet Blatin (kavárna Hofr).

typ

Tomáš L.

5.1.2018

Hotel bych doporučil lidem, kteří cestují za prací. Ideální ke kratšímu pobytu.

Storno poplatky při zrušení pobytu

Žďárský hotel Jehla 0 Žďárský hotel Jehla 1 Žďárský hotel Jehla 2 Žďárský hotel Jehla 3 Žďárský hotel Jehla 4 Žďárský hotel Jehla 5 Žďárský hotel Jehla 6 Žďárský hotel Jehla 7 Žďárský hotel Jehla 8 Žďárský hotel Jehla 9
TOPlist