Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman

Hotel Hajčman

* * *
Strojírenská 372, Žďár nad Sázavou
Zobrazit na mapě

V klidné části města poblíž centra Žďáru nad Sázavou leží Hotel Hajčman, který v roce 2003 prošel rozsáhlou rekonstrukcí. Ubytovací kapacita hotelu činí 48 lůžek ve dvoulůžkových a třílůžkových pokojích a třech apartmánech. Všechny pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením a bezdrátovým internetovým připojením. Součástí hotelu jsou restaurace, bar i prostory k pořádání školení a jiných akcí.

  • typ

    Vzhledem k tomu, že jsme byli ubytováni v hotelu na 1 noc bez stravy, nemohu obsluhu a kvalitu kuchyně hodnotit.Hotel jsme využili pouze k přespání v rámci návštěvy Zelené Hory a okolí, kde jsme se i stravovali v náhodně vybraných...

    Jan A.
  • typ

    Hotel přijemny, lokalita dobra,personal v pohodě. Pokoje byly uklizene,ciste. Ubytovali by jsme se znovu.......

    Pavel Z.
  • typ

    S ubytováním jsme byli plně spokojeni, hotelový servis hodnotíme na výbornou, k pobytu jsme měli ráno snídani, kdy jsme mohli posnídat na příjemném čerstvém vzduchu na hotelové terase. I s jídlem jsme byli plně spokojeni, velké ch...

    Monika B.
  • typ

    S ubytováním jsme byli velice spokojeni - vybavení pokoje dobré, ložní prádlo čísté, ale staršího data, pokoj, sociální zařízení čisté. Personál velice ochotný, příjemný. Kuchyň - cenově velice dobrá, kvalita jídel rovněž velice d...

    Drahoslava I.
  • typ

    Příjemný hotel,ubytování v pořádku,ručníkový servis perfektní,uklid pokoje a koupelny bez závad,příjemný a velice ochotný recepční.Moc se nám líbilo,určitě bych doporučila...

    Ladislava S.
  • typ

    Hodně skromné a trochu ušmudlané ubytování. Restaurace i pivnice byla prázdná, tak jsme ani nezkusili....

    Petr S.
  • typ

    Příjemný a ochotný personál. Kuchyně český standard. Kvalitní ubytování za rozumnou cenu. Čisté a upravené pokoje. V blízkém okolí supermarket. Kvalita okolí odpovídá lokaci hotelu...

    Martin S.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
785 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový pokoj
1 130 Kč
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky
Třílůžkový pokoj
1 440 Kč
Apartmán
Apartmán
1 500 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SwitchSwitch
  • SphereSphere
  • SoloSolo
  • GWCGWC
  • DiscoverDiscover
  • Diners Club EnrouteDiners Club Enroute
  • CSCS
  • Diners Club Carte BlancheDiners Club Carte Blanche

Služby hotelu

V blízkosti hotelu je k dispozici holič, kadeřník, manikúra, sauna, solárium, směnárna, kosmetické studio, masážní studio, lékařská služba...

  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 13:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • výtah
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Hostům je k dispozici nekuřácká a kuřácká restaurace, zahradní restaurace, bar, salonek pro 50 osob. Jsou zde vhodné podmínky pro pořádání školení, seminářů, prezentačních akcí. Zajistíme soukromé akce. Svatby, rauty, firemní večírky, rodinné oslavy...

  • pivnice
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

Hotel je zapojen do projektu „Cyklisté vítáni“ - tato certifikace hotelu, Vás ve Žďáru nad Sázavou zbaví starosti s tím, kam uložit kolo během prohlídky památek, nebo kde přenocovat.

  • hřiště pro děti
  • úschovna lyží
  • půjčovna jízdních kol
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Nadmořská výška: 573 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 1.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 1.0 km
  • zdravotní středisko: 500 m
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • noční klub: 1.0 km
  • 49°33'29.829"
  • 15°56'6.9"

Turistické cíle:

  • Ivan – památník osvobození Socha rudoarmějce s kulometem na rameni, hledící k východu. Autorem je Konrád Babraj a byla odhalena při příležitosti 10. výročí osvobození v r. 1955. Žďáráky je socha nazývána Ivan, stejně jako…
  • Pomník obětem 2. sv. války Truchlící žena s lipovou ratolestí a kapucí na hlavě. To je pískovcová socha sochaře Jana Růžičky na památníku obětem 2. sv. války ve Žďáře nad Sázavou. Na pomníku jsou připomínána 94 jména, přestože…
  • Pomník obětem 1. světové války Pomník odhalený ve Žďáře 9. října roku 1921. Slovanský bojovník se štítem a věncem, na podstavci z komolého kužele. Autorem je sochař Julius pelikán. Pomník několikrát změnil své místo a za německé…
  • Turistická známka č. 1519 - Muzeum knihy, zámek dr. Radslava Kinského čp. 13, Žďár nad Sázavou 2 Muzeum knihy v zámku dr. Radslava Kinského ve Žďáru nad Sázavou vzniklo v roce 1957 z podnětu známého knihovníka PhDr. Bohumíra Lifky ve spolupráci se Státní památkovou správou. V muzeu knihy jsou představeny dějiny písma, knihy a knihtisku.
  • Kino Vysočina Kino Vysočina – Žďár nad SázavouDigitální biograf, s 3D technologií, postavený před rokem 1970, s kapacitou 570 diváků. Modernizace spojená s digitalizací zvuku a obrazu proběhla v r. 2012, plánuje…

Celkové hodnocení Hotel Hajčman od ubytovaných zákazníků

Ubytování
77%
Stravování
87%
Přístup personálu
83%
Okolí
76%
Služby
82%
Celková spokojenost
81%
81%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Hajčman hodnotilo 21 zákazníků, 76% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan A.

14.8.2018

Celkové hodnocení
60%

Vzhledem k tomu, že jsme byli ubytováni v hotelu na 1 noc bez stravy, nemohu obsluhu a kvalitu kuchyně hodnotit.Hotel jsme využili pouze k přespání v rámci návštěvy Zelené Hory a okolí, kde jsme se i stravovali v náhodně vybraných restauracích. Hotelový pokoj byl čistý, možná bych bral lepší vybavení koupelny (Osušky, mýdla, šampon. Na fotografiích vypadal hotel i okolí romantičtěji. Pro strávení romantického víkendu bych si určitě ale vybral jiný hotel, či spíše menší penzion

typ

Klient Pavel Z.

12.8.2018

Celkové hodnocení
60%

Hotel přijemny, lokalita dobra,personal v pohodě. Pokoje byly uklizene,ciste. Ubytovali by jsme se znovu....

typ

Klient Monika B.

10.7.2018

Celkové hodnocení
100%

S ubytováním jsme byli plně spokojeni, hotelový servis hodnotíme na výbornou, k pobytu jsme měli ráno snídani, kdy jsme mohli posnídat na příjemném čerstvém vzduchu na hotelové terase. I s jídlem jsme byli plně spokojeni, velké chutné pestré porce a příjemná obsluha. Pro volný čas jsme zvolili místní solnou jeskyni, únikovou hru a laser arenu.

typ

Klient Drahoslava I.

11.11.2017

Celkové hodnocení
92%

S ubytováním jsme byli velice spokojeni - vybavení pokoje dobré, ložní prádlo čísté, ale staršího data, pokoj, sociální zařízení čisté. Personál velice ochotný, příjemný. Kuchyň - cenově velice dobrá, kvalita jídel rovněž velice dobrá, obsluha bez chybičky. Akorát jedno mínus - lepší zajištěníparkování pro hosty hotelu.

typ

Klient Jiří H.

4.9.2017

Celkové hodnocení
70%

Byl jsem zde na pracovní cestě. Pokoj (1 lůžko) byl příjemný, snídaně pouze výběr z menu. Ostatní služby jsem nevyužil.

typ

Klient Ladislava S.

26.8.2017

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel,ubytování v pořádku,ručníkový servis perfektní,uklid pokoje a koupelny bez závad,příjemný a velice ochotný recepční.Moc se nám líbilo,určitě bych doporučila

typ

Klient Petr S.

27.2.2017

Celkové hodnocení
53%

Hodně skromné a trochu ušmudlané ubytování. Restaurace i pivnice byla prázdná, tak jsme ani nezkusili.

typ

Klient Martin S.

5.12.2013

Celkové hodnocení
92%

Příjemný a ochotný personál. Kuchyně český standard. Kvalitní ubytování za rozumnou cenu. Čisté a upravené pokoje. V blízkém okolí supermarket. Kvalita okolí odpovídá lokaci hotelu

typ

Klient Vladimír S.

7.2.2013

Celkové hodnocení
80%

Snad jen jedna poznámka - na pokoji byla velmi nízká teplota, radiátory byly téměř studené.

typ

Klient Jiří Š.

19.11.2018

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Marek R.

10.7.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Zdeněk S.

17.6.2018

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Libor S.

14.10.2017

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Irena B.

29.8.2014

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Petr K.

3.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Ivo B.

5.8.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Kateřina F.

5.4.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Ladislav K.

6.1.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jan J.

7.9.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient C.

4.8.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Jan F.

15.7.2011

Celkové hodnocení
88%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Ivan – památník osvobození

typ

Pavel Z.

12.8.2018

Super vylet s rodinnou v nedalekem rybnice Velké Dářko....?

typ

Ladislava S.

26.8.2017

Navštívili jsme Zelenou horu,zámek Kinských,prohlédli město a pokracovali jsme dále na Lichnici,kde bylo moc hezky,příjemný výlet

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Hajčman 0 Hotel Hajčman 1 Hotel Hajčman 2 Hotel Hajčman 3 Hotel Hajčman 4 Hotel Hajčman 5 Hotel Hajčman 6 Hotel Hajčman 7 Hotel Hajčman 8 Hotel Hajčman 9 Hotel Hajčman 10
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím