Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hajčman

Hotel Hajčman

* * *
Strojírenská 372, Žďár nad Sázavou
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

V klidné části města poblíž centra Žďáru nad Sázavou leží Hotel Hajčman, který v roce 2003 prošel rozsáhlou rekonstrukcí. Ubytovací kapacita hotelu činí 48 lůžek ve dvoulůžkových a třílůžkových pokojích a třech apartmánech. Všechny pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením a bezdrátovým internetovým připojením. Součástí hotelu jsou restaurace, bar i prostory k pořádání školení a jiných akcí.

  • typ

    Hodně skromné a trochu ušmudlané ubytování. Restaurace i pivnice byla prázdná, tak jsme ani nezkusili....

    Petr S.
  • typ

    Příjemný a ochotný personál. Kuchyně český standard. Kvalitní ubytování za rozumnou cenu. Čisté a upravené pokoje. V blízkém okolí supermarket. Kvalita okolí odpovídá lokaci hotelu...

    Martin S.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
765 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 100 Kč
765 Kč
Apartmán
Apartmán
1 500 Kč
1 200 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 400 Kč
1 100 Kč
765 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SwitchSwitch
  • SphereSphere
  • SoloSolo
  • GWCGWC
  • DiscoverDiscover
  • Diners Club EnrouteDiners Club Enroute
  • CCSCCS
  • CSCS
  • Diners Club Carte BlancheDiners Club Carte Blanche

Služby hotelu

V blízkosti hotelu je k dispozici holič, kadeřník, manikúra, sauna, solárium, směnárna, kosmetické studio, masážní studio, lékařská služba...

  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00

Gastronomické služby

Hostům je k dispozici nekuřácká a kuřácká restaurace, zahradní restaurace, bar, salonek pro 50 osob. Jsou zde vhodné podmínky pro pořádání školení, seminářů, prezentačních akcí. Zajistíme soukromé akce. Svatby, rauty, firemní večírky, rodinné oslavy...

  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • cateringové služby

Sportovní možnosti

Hotel je zapojen do projektu „Cyklisté vítáni“ - tato certifikace hotelu, Vás ve Žďáru nad Sázavou zbaví starosti s tím, kam uložit kolo během prohlídky památek, nebo kde přenocovat.

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Apartmán Apartmán
od 1.3.2017
do 27.2.2018
765 Kč
1 100 Kč
1 400 Kč
1 500 Kč

  • 49°33'29.829"
  • 15°56'6.9"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Ivan – památník osvobození Socha rudoarmějce s kulometem na rameni, hledící k východu. Autorem je Konrád Babraj a byla odhalena při příležitosti 10. výročí osvobození v r. 1955. Žďáráky je socha nazývána Ivan, stejně jako přilehlý park, v němž socha stojí, je nazýván u Ivana. V r. 1968, když nás Ivanovi bratři přišli znovu osvobodit,...
  • Pomník obětem 2. sv. války Truchlící žena s lipovou ratolestí a kapucí na hlavě. To je pískovcová socha sochaře Jana Růžičky na památníku obětem 2. sv. války ve Žďáře nad Sázavou. Na pomníku jsou připomínána 94 jména, přestože počet Žďárských obětí byl asi o něco vyšší. Pomník byl slavnostně odhalen 28. října 1947 u hřbitova...
  • Pomník obětem 1. světové války Pomník odhalený ve Žďáře 9. října roku 1921. Slovanský bojovník se štítem a věncem, na podstavci z komolého kužele. Autorem je sochař Julius pelikán. Pomník několikrát změnil své místo a za německé okupace z něj musely být odstraněny původní nápisy. „Padlým legionářům a spoluobčanům ve světové válce“ a...
  • Turistická známka č. 1519 - Muzeum knihy, zámek dr. Radslava Kinského čp. 13, Žďár nad Sázavou 2 Muzeum knihy v zámku dr. Radslava Kinského ve Žďáru nad Sázavou vzniklo v roce 1957 z podnětu známého knihovníka PhDr. Bohumíra Lifky ve spolupráci se Státní památkovou správou. V muzeu knihy jsou představeny dějiny písma, knihy a knihtisku.
  • Moučkův dům – Žďár nad Sázavou Moučkův dům nedaleko kostela sv. Prokopa ve Žďáře nad Sázavou nese svůj název po poslední majiteli, který tu měl zámečnickou dílnu. Po něm již převzal tuto dílnu komunální podnik. Antoním moučka a jeho syn Ladislav zde vedli zámečnickou dílnu, žena Ladislava – Greta Moučová zde měla krejčovskou dílnu. Majitelé...

Celkové hodnocení Hotel Hajčman od ubytovaných zákazníků

Ubytování
78%
Stravování
89%
Přístup personálu
84%
Okolí
76%
Služby
84%
Celková spokojenost
82%
82%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Hajčman hodnotilo 11 zákazníků, 73% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Petr S.

27.2.2017

Celkové hodnocení
53%

Hodně skromné a trochu ušmudlané ubytování. Restaurace i pivnice byla prázdná, tak jsme ani nezkusili.

typ

Klient Martin S.

5.12.2013

Celkové hodnocení
92%

Příjemný a ochotný personál. Kuchyně český standard. Kvalitní ubytování za rozumnou cenu. Čisté a upravené pokoje. V blízkém okolí supermarket. Kvalita okolí odpovídá lokaci hotelu

typ

Klient Vladimír S.

7.2.2013

Celkové hodnocení
80%

Snad jen jedna poznámka - na pokoji byla velmi nízká teplota, radiátory byly téměř studené.

typ

Klient Irena B.

29.8.2014

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Petr K.

3.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Ivo B.

5.8.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Kateřina F.

5.4.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Ladislav K.

6.1.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jan J.

7.9.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient C.

4.8.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Jan F.

15.7.2011

Celkové hodnocení
88%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Sokolovská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Hajčman 0 Hotel Hajčman 1 Hotel Hajčman 2 Hotel Hajčman 3 Hotel Hajčman 4 Hotel Hajčman 5 Hotel Hajčman 6 Hotel Hajčman 7 Hotel Hajčman 8 Hotel Hajčman 9 Hotel Hajčman 10

Rezervovat
TOPlist