Pokoje, služby
Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Vranov nad Dyjí. Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí je přátelské k majitelům domácích zvířat. Pobyt se zvířetem je za poplatek. Pro hosty je každý den k dispozici restaurace přímo v objektu. Za poplatek pro ubytované hosty je k dispozici parkoviště přímo u objektu. Hotel nabízí kvalitní služby pro maximální spokojenost hostů. Bližší informace o možnostech naleznete níže ve formuláři. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.
Umístění a okolí
4.3 km daleko najdeme Větrný mlýn v Lesné, 800 m Vodní nádrž Vranov - Pláž Vranov, 2.8 km Zámek Vranov nad Dyjí, 3.9 km Obelisk nad Ledovými slujemi, 1.8 km Hamerské vrásy, 1 km Vodní nádrž Vranov.
Stravování
Každé ráno na vás bude čekat snídaně, která je zahrnuta v ceně ubytování. V případě zájmu je možné zajistit následující formy stravování: plná penze, polopenze, snídaně
Platba
Za pobyt je možné zaplatit následujícími způsoby: platební karta, hotovost, bankovní převod. Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí požaduje zaplacení zálohyvo ve výši 100 pro závaznou rezervaci.
Příjezd, otevírací doba
Nástup na pobyt je možný nejdříve od: 14:00, opustit ubytovací zařízení je třeba nejpozději do: 10:00. Komunikovat se zaměstnanci můžete v jazyce: Česky.
Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.
Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu:rezervace@hotely.cz
Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí - přehled pokojů - přehled pokojů
Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
Ubytování nelze ve vámi zvoleném termínu, pro daný počet osob a vybraný pokoj rezervovat.
Průměrné hodnocení Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí je 9.5 z 10 celkem dosažitelných bodů (na základě 72 hodnocení).
9.5
Vynikající
(Na základě 72 hodnocení)
Dokonalé čisté
90%
Personál:
9.6
Čistota:
9.9
Cena/Výkon:
9.1
Komfort:
9.3
Služby:
9.5
Restaurace:
9.2
Přístupnost:
9.6
K dispozici máme již více než 2 927 800 ověřených hodnocení.
"Príjemné prostredie, posedenie, milý personál, zlatá pani Jana z kaviarne, výborné raňajky."
"Dve úzke postele namiesto jednej manželskej.
Žiadna slovenská televízna stanica.
Steny medzi izbami sú asi príliš tenké, lebo skoro ráno nás zobudil hlučný rozhovor dvoch chlapov z vedľajšej izby."
Kvalita služeb ubytovacího zařízení Volareza - hotel Vranov Vranov nad Dyjí je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.5/10 podle hodnocení a názorů hostů.
Parkování, doprava
Vlastní parkoviště
Volný čas
Půjčovna sportovního vybavení, Darts, Cyklotrasy v okolí, Přírodní koupání na blízku, Zajištění kulturních a sportovních akcí
Volný čas: Výtety / turistické atrakce (na blízku), Golfové hřiště (na blízku), Biliárd (na blízku), Stolní tenis (na blízku), Squash (na blízku), Půjčovna kol (na blízku), Rybolov (na blízku), Fitness (na blízku)
Wellness, relax
4 fotografie
Solárium
Masáž
Wellness, relax
Sauny
Další informace a okolí
Tenisový kurt venkovní na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Terasa / Balkón, Objekt je nekuřácký, kouření je povoleno pouze na označených místech., Vlaková zastávka na blízku, Přednáškový sál, Houbaření, Informační služba
Zahrada, Vlastní úschovna kol, Kavárna, Domácí mazlíčci vítáni, Výtah
Stravování
Vlastní restaurace
Služby pro děti
Dětské hřiště
Ubytování pro dítě do 3 let zdarma!
Užitečné informace
Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
MasterCard
VISA
Amex
Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
Obchodnípodmínky hotelových zařízení VLRZ, p.o., proposkytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb Vojenská lázeňská arekreační zařízení, příspěvková organizaceMagnitogorská 1494/12, 10100 Praha 10 – Vršovice, IČO: 00000582Organizace je zapsána uživnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 1 Předmět obchodních podmínek 1. Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky")jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídkyhotelovýcha léčebných zařízení VLRZ, p.o., (dále jen "zařízení") v rozsahu dleobjednávky klienta (viz čl. 2 odst. 1 písm. b).2. Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě abez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny aodchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasnéhoukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy zpříčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Zato se považujei rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebojiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb.,krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů. 2 Účastníci smluvního vztahu 1. Účastníci smluvního vztahu jsou: a) Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen"zařízení"); b) Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"). 3 Vznik smluvního vztahu 1. Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami po objednání služeb zestrany klienta okamžikem jejich potvrzení ze strany zařízení.2. V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stáváse rezervace pro VLRZ, p.o., platnou teprve její úhradou na účet zařízení.4 Ceny za služby1. Ceny za služby jsou smluvní, jsou uvedeny v platném ceníku, kterýklient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebov rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétníhodatumu pobytu a konfigurace klienta nebo v uzavřeném smluvním vztahu.2. Klient je povinen na základě objednávky na výzvu zařízení předzahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50–100 % celkové ceny objednanýchslužeb. 5 Změny objednaných služeb1. Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, žeuhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše jestanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, atypu objednaných služeb.2. V případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” jsoustornopoplatky nastaveny takto: a) Změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do 15.dne před nástupem klienta bez stornopoplatku;b) 14 až 8 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 30 % z celkovéceny ubytování (se snídaní);c) 7 až 3 dny před nástupem klienta činí stornopoplatek 50 %z celkové cenyubytování (se snídaní); d) 2 až 1 den před nástupem klienta činí stornopoplatek 60 % z celkové cenyubytování (se snídaní);e) V den určený jako den nástupu klienta na pobyt činí stornopoplatek 100% z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za prvníden pobytu (oběd a večeře).3. V případě skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů,mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky. 4. V případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klientvzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb apobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“. 5. V případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsoustornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy. 6. V případě objednávkykonferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny nazákladě písemné objednávky nebo smlouvy. 7. V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodinymá zařízení právo poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi.Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před taktostanoveným časem dojezdu informuje zařízení o pozdním příjezdu.8. Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích,zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě objednávkyubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišnéstornopoplatky. 9. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků(doložená nemoc klienta). V případě úmrtí klienta se stornopoplatkyneúčtují. 10. Za nevyčerpané objednanéslužby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování)se neposkytuje žádná finanční náhrada. 11. Potvrzení o akceptacizrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktníadresu poskytnutou klientem. 12. Při předčasném odjezduklienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu. 6 Ubytovací řád 1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupnýna webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jehoverze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím. 2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škodyklienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak. 3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Zatímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svémpříjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu,kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytucizinců na území České republikya o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 4. Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutíobjednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholu či omamných látek. 5. Klient je v případě, že si je vědom či vykazuje příznaky infekčníhoonemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpět takovou chorobou, povinenna tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení azároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost mu další pokračováníjeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. 7 Reklamace 1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytovanézařízením mají vady. 2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p.o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz. 3. V případě, že dojde mezi klientem a VLRZ, p.o., ke vznikuspotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klientpodat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudníhořešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústředníinspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Řízení nenízpoplatněno, zahajuje se na návrh klienta, který musí být podaný nejpozději dojednoho roku ode dne, kdy klient poprvé uplatnil své právo, které je předmětemsporu. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránceČeské obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem na možnostzakoupení služeb online je rovněž možné k řešení eventuálního sporu využítplatformu řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporůonline jsou uvedeny na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 8 Závěrečná ustanovení 1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutímubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádem a budou řešenyu obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostněosobním či písemným kontaktem a soudní spor budou považovat za krajnířešení.3. VLRZ, p.o., plně respektuje a dodržuje všechny požadavky na ochranuosobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679(GDPR). Informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webovýchstránkách VLRZ, p.o., v sekci Užitečné informace. 4. Tyto podmínky nabývají platnosti dnem 1. listopadu2024 a použijí se na pobyty realizované od 3. ledna 2025.
Informace o provozovateli
Adresa sídla: 10100 Praha, Magnitogorská 1494/12, Vršovice, Praha 10