Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gabriela

Hotel Gabriela

* * *
Vítkovice v Krkonoších 234, Vítkovice
Zobrazit na mapě
-%

Pro rodiny s dětmi i páry je tu Hotel Gabriela, jenž stojí ve Vítkovicích v Krkonoších. Hotel Gabriela disponuje čtyřmi dvoulůžkovými pokoji, jedním jednolůžkovým a třemi čtyřlůžkovými mezonetovými apartmány. Hotel je obklopen malebnou zahradou s romantickým jezírkem, zahradním posezením s grilem a hřištěm pro vaše ratolesti. Nechybí ani tenisový kurt a místo pro parkování vašeho vozu.

Upravte délku pobytu, případně si vyberte z nejbližších hotelů v okolí.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do vybraného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
1 500 Kč
850 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
1 500 Kč
+
2 000 Kč
850 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
2 250 Kč
1 500 Kč
850 Kč
Apartmán
Mezonetový apartmán (manželské postele)
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
3 000 Kč
+
3 500 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
Apartmán Mezonetový apartmán
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
3 000 Kč
+
3 500 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
Apartmán Mezonetový apartmán
Možnosti zrušení rezervace
Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • ZDARMA při zrušení pobytu více než 365 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
3 750 Kč
+
4 250 Kč
+
4 750 Kč
3 000 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
2 250 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • pokojová služba
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • tv
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
  • bowling 10.0 km
  • úschovna lyží
  • golf 15.0 km
  • tenisový kurt
  • vnitřní bazén 10.0 km
  • půjčovna jízdních kol 5.0 km
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost

Recepce

Recepce je otevřena každý den od 8:00 do 20:00.

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel stojí ve Vítkovicích v Libereckém kraji.

Nadmořská výška ubytování: 750 m n.m.

Možnosti:

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 12.0 km
  • lyžování

Koupaliště:

  • Labská přehrada: 5.1 km
  • Koupaliště Jilemnice - plavecký bazén: 9.3 km
  • Špindlerův Mlýn - Aquapark: 7.8 km

Souřadnice ubytování pro navigaci:


Turistické cíle:

  • Ski areál ALDROV - Vítkovice v Krkonoších Lyžařský areál Aldrov leží v nadmořské výšce 733 m n.m. a lyžaři si zde mohou vybrat jednu ze 4 sjezdových tratí - 3 se nacházejí na lanové dráze nazvané Prezidentský expres a jedna na letos novém…
  • Turistická známka č. 19 - Osada Rezek Horská osada a křižovatka turistických tras v sedle mezi Rokytnicí nad Jizerou a Vítkovicemi.
  • Webkamera - Rezek Webkamera na připojeném nás přenáší do západních Krkonoš do osady Rezek. Kamera umístěná na penzionu Hájenka snímá Benecko s Žalým a část osady Rezek. Viz: http://www.webkamery-krkonose.cz/cs/kamery…
  • Vídeňská skála Na jižním konci Kozelského hřebene a současně nad soutokem Kozelského potoka s Jizerkou se vypíná zajímavý skalní útvar Vídeňská skála (Kužel). Slouží jako vyhlídkové místo. Prochází tudy jedna z krkonošských tras - Vídeňská cesta.
  • Jestřabí v Krkonoších Obec se nachází v západních krkonoších cca 10 km od Rokytnice nad Jizerou. Rozkládá se na kopci Kobyla 897 m. n. m. Obec vznikla roku 1960 sloučením Jestřabí a Roudnice, o deset let se připojili…

Storno poplatky při zrušení pobytu

  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 25% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 365 dní před příjezdem
Obchodní podmínky 1.Úvodní ustanovení Všeobecné smluvní podmínky jsou platné pro všechny účastníky pobytu a služeb Hotelu Gabriela (dále jen "Podmínky") a společně s ubytovácím řádem tvoří nedílnou součást smlouvy o ubytování. 2.Účastníci smluvního vztahu : a) provozovatelem Hotelu Gabriela je společnost Karolstav s.r.o., se sídlem Nechvílova 1857/6, Praha 4, 148 00, ČR, IČ: 24719994, DIČ: CZ 24719994, zapsaná v OR u Městského soudu v Praze, oddíl C vložka 168655 (dále jen „ubytovatel"). b) zákazník - jako fyzická či právnická osoba (dále jen „zákazník"). 3.Předmět smluvního vztahu : Předmět smluvního vztahu tvoří poskytnutí ubytovacích služeb a dalších služeb zákazníkovi ve sjednaném rozsahu. Smluvní vztah mezi ubytovatelem a zákazníkem vzniká uzavřením smlouvy o ubytování (dále jen „smlouvy“), tj. doručením objednávky zákazníkem a jejím potvrzením ubytovatelem. K uzavření smlouvy může dojít písemně, nebo prostřednictím prostředků používaných ke komunikaci na dálku jako jsou fax, email, telefon nebo pomocí rezervačního formuláře na internetových stránkách www.hotelgabriela.cz. V případě, že je zákazníkem právnická osoba, musí být smlouva uzavřena způsobem a osobou oprávněnou jednat za právnickou osobu v souladu s právními předpisy. Smlouva platí a je závazná i pro osoby uvedené ve smlouvě. Za smluvní závazky dalších přihlášených osob odpovídá zákazník jako za své vlastní. Vzájemný smluvní vztah je upraven těmito podmínkami a řídí se ustanoveními občanského a obchodního zákoníku. 4.Platební podmínky Ubytovatel má právo na zaplacení ceny služeb před jejich poskytnutím a zákazník je povinen uhradit cenu služeb před jejich poskytnutím. Povinnost zákazníka vzniká uzavřením smluvního vztahu, kdy je zákazník povinen uhradit zálohu ve výši 50% stanovené ceny služeb na základě zálohové faktury zaslané ubytovatelem. Doplatek celkové ceny služeb je zákazník povinen uhradit při nástupu na pobyt/čerpání zvolené služby poskytované ubytovatelem. Za zaplacení ceny služeb se považuje podle formy úhrady den převzetí hotovosti nebo den připsání platby na účet ubytovatele do výše 100% stanovené ceny služeb. Při porušení tohoto závazku zákazníkem má ubytovatel právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno jeho právo na náhradu škody. 5.Ceny a jejich změny, změny objednaných služeb Ceny pobytů a případných dalších služeb jsou uvedené v ceníku, resp. na webových stánkách www.hotelgabriela.c. Ubytovatel je povinen písemně oznámit případnou změnu ceny pobytu, a to nejpozději do 14 dnů před realizací služeb. Je-li tato nová cena vyšší o více jak 10% než byla cena uvedená ve smlouvě, je zákazník oprávněn od smlouvy písemně odstoupit a celá zaplacená cena služeb mu bude bez zbytečného odkladu vrácena. Neodstoupí-li zákazník nejpozději do 7 dnů po oznámení změny ceny od pobytu, má se za to, že s novou cenou souhlasí. Pokud zákazník z jakéhokoliv důvodů nevyužije sjednané a zaplacené služby (opožděný nástup, předčasné ukončení pobytu, nečerpání některé z dílčích služeb apod.), nepřísluší mu žádná náhrada. Při požadavku na změnu znění smlouvy, která nemění sjednaný předmět smlouvy, jako jsou např. změna jména klienta, typ služeb apod. zaplatí zákazník paušální poplatek 200,-Kč. Změna termínu je možná na základě písemného oznámení zákazníka nejpozději 7 dní před plánovaným příjezdem. 6.Práva a povinnosti zákazníka Zákazník má právo: na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb na získání informací o skutečnostech, týkajících se sjednaných a zaplacených služeb písemně oznámit změny cestujících, event. odstoupit od smlouvy dle těchto podmínek, jakož i právo na reklamaci vad služeb Zákazník má za povinnost: nahlásit účast cizích státních příslušníků zaplatit sjednanou cenu služeb nebo výši storno poplatku při zrušení služeb poskytnout součinnost potřebnou k poskytnutí služeb a k převzetí dokladů potřebných pro čerpání služeb splnit zdravotnické povinnosti před cestou, respektovat Ubytovací řád ubytovatele a počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku v případě změny osoby - účastníka zájezdu učinit změnu písemně u ubytovatele nejpozději do 7 dnů před plánovaným příjezdem seznámit se ubytovacím řádem ubytovatele, a tento řád respektovat Zákazník - právnická osoba má dále za povinnost : seznámit účastníky pobytu s těmito podmínkami a ubytovácím řádem zabezpečit plnění základních povinností zákazníka všemi účastníky pobytu odevzdat jmenný seznam účastníků a určit odpovědného zástupce jako partnera pro jednání s ubytovatelem 7.Práva a povinnosti ubytovatele Práva a povinnosti ubytovatele se váží na práva a povinnosti zákazníka. Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, stornopoplatky Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoliv před nástupem na pobyt, či zahájením čerpání služeb. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je doručení písemného oznámení ubytovateli. Výše storno poplatku je následující: do 14 dnů 25 % do 7 dnů 50 % 7 a méně dní před plánovaným příjezdem 100 % Zrušení zájezdu ze strany ubytovatele Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. změna dodavatelů služeb, nepředvídatelné okolnosti aj.) změnit dohodnuté podmínky pobytu. Změny musí oznámit nejpozději 10 dní před poskytnutím první služby. Nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Zároveň obdrží zpět celou zaplacenou částku za pobyt. Zákazníkovi nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady. Reklamace Zákazník je povinen své požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo u ubytovatele v místě konání pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné, sepíše s poskytovatelem služeb písemnou reklamaci. Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu ubytovatele (vis major), nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka (zdravotní stav), na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a ubytovatelem zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny vč.jakýchkoliv dalších finančních náhrad a vyrovnání. Závěrečná ustanovení Podmínky vstoupily v platnost dnem 01.08.2010 a vztahují se na objednané služby a pobyty pro rok 2010 a 2011.
Hotel Gabriela 0 Hotel Gabriela 1 Hotel Gabriela 2 Hotel Gabriela 3 Hotel Gabriela 4 Hotel Gabriela 5 Hotel Gabriela 6 Hotel Gabriela 7 Hotel Gabriela 8 Hotel Gabriela 9 Hotel Gabriela 10 Hotel Gabriela 11 Hotel Gabriela 12 Hotel Gabriela 13
TOPlist