Čas příjezdu
od 16:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Recepce
od pondělí do neděle: 10:00 - 20:00
Rezervační podmínky ubytování
Storno podmínky Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a tudíž ztrátu tržeb za nevyužité kapacity ubytování. 1. Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky. 2. Objednatel je oprávněn stornovat objednávku kdykoli před příjezdem. 3. Storno je objednatel povinen uplatnit v písemné formě, a to na emailovou adresu hotelu penzion@nakrajilesa.cz. 4. Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit společnosti storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace;5. Ubytovatel si vyhrazuje právo stáhnout zálohovou platbu ve výši 50% 7 dní před příjezdem z Vámi uvedené karty.PreambulePředmětem Všeobecných obchodních podmínek společnosti Penzion Blankyt s.r.o. je úprava objednánía přijetí nabídky zejm. ubytovacích a s nimi souvisejících služeb v Penzion Na kraji lesa (dále jen „VOP“).Pro účely těchto VOP bude/budouspolečnost Penzion Blankyt s.r.o. označována také jako „společnost“ či „poskytovatel“Penzion Na kraji lesa označován také jako „hotel“za „objednatele“ označen jak klient individuální, tak osoba zajišťující služby pro třetí osobyubytovací a jiné služby a s nimi související služby označeny také jako „služby“za uzavřenou smlouvu považováno písemné ujednání obsahující podstatné náležitosti stanovenéprávními předpisy, přičemž je za písemnou formu považována také elektronická komunikacezákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění, označován jako „občanský zákoník“.VOP tvoří nedílnou součást všech předsmluvních ujednání a uzavřených smluv týkajících se realizace zejm. ubytovacích, a s nimi souvisejících služeb společnosti, včetně standardizovaných smluvspolečnosti (např. smlouva o poskytování služeb).V případě rozporu ustanovení smluv včetně standardizovaných smluv společnosti a ustanovení VOPmají ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP.VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi společnostía objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.ČLÁNEK I.Předsmluvní ujednání 1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek a potvrzení konečnéobjednávky ze strany společnosti. 2. Objednávky služeb musejí být činěny v písemné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činí a coje jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.). 3. Podpisem objednávky, příp. potvrzením emailu, vyjadřuje společnost souhlas s poskytnutímobjednaných služeb ve sjednaném rozsahu a ceně, a tímto okamžikem je smlouva uzavřena. 4. Budou-li objednatelem, příp. jím určenou osobou/zastupující osobou, objednány dodatečnědalší služby, které jsou uveřejněné spolu s ceníkem na internetových stránkách, prospektech,apod. jsou tyto služby účtované objednateli dle ceníku poskytovatele. Společnost se zavazujeučinit maximální úsilí pro poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutínegarantuje. ČLÁNEK II.Povinnosti smluvních stran 1. Uzavřením smlouvy vzniká společnosti povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvěstanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti sjednanou cenu. ČLÁNEK III.Platební podmínky 1. Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (např. internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná tacena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen „voucher“) vystavený poskytovatelem.2. Požaduje-li společnost zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvě uvedeném; úhradou zálohy serozumí připsání příslušné částky na bankovní účet společnosti, není-li dohodnuto jinak. Nebude-lizáloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si společnost právo zrušit sjednanou rezervaci. Při garanci platební kartou si poskytovatel vyhrazuje právo strhnout zálohu ve výši 50% v termínu dle storno podmínek.3. Objednatel se zavazuje uhradit daňový doklad (fakturu) ve lhůtě splatnosti v něm uvedeném. 4. Platba je považována za uskutečněnou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet společnostiuvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.5. V případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má společnost právopožadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5 %z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dnisplatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení. 6. Společnost si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele k uhrazení její nejstaršípohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/které má vůči objednateli po lhůtě splatnosti.