Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel & Restaurace Zlatý Kříž

Hotel & Restaurace Zlatý Kříž

* * *
Masarykova 43, Teplice
Zobrazit na mapě

Hotel Zlatý Kříž je situován v Teplicích a nabízí útulné ubytování pro všechny návštěvníky tohoto známého lázeňského města. Hotelové pokoje jsou vkusně a pohodlně zařízeny a součástí provozu je výborná restaurace. Hotel Zlatý Kříž také nabízí kompletní zajištění vašeho večírku i svatby. Pro všechny hosty je k dispozici možnost bezpečného parkování na soukromém pozemku hotelu.

  • typ

    Hotel i personál příjemný, pěkné venkovní posezení a dobrá kuchyně. S ubytováním jsem byl spokojený. ...

    Luboš R.
  • typ

    Luxusní bydlení za super cenu,poloha hotelu téměř v centru,velice ochotný personál a dost dobrá kuchyně v hotelové restauraci....

    Pavel S.
  • typ

    V pokoji zašlá malba, zvláště okolo lůžka (skvrny, potřísněno), jinak uklizeno, teplo. Personál s domácím milým a přátelským přístupem, oschotný se na všem domluvit. Personál při stravování mi vyšel vstříct i se specifickými poža...

    Marie N.
  • typ

    Velice přijemné prostředí v centru města, přistup,kvalita,ochota naprosto bez výčitek. Jen doporučuji ...

    Jakub V.
  • typ

    Výhoda parkování - Hotelové parkoviště. Vynikající jídlo - příjemná a rychlá obsluha. Vybavení pokoje odpovídá - 3 hvězdičkám. Byl jsem velmi spokojen i se snídaní....

    Petr F.
  • typ

    Situace na hlavní třídě a orientace příjezdu na parkování vyhovující. Parkování bez problémů. Bylo by vhodné doupravit vzhledově recepci - všechny recepční příjemné a poskytly i metličku na odmetání sněhu. Bylo by vhodné obnovit k...

    Oldřich P.
  • typ

    S ubytováním i servisem jsem byla spokojená. Co se týče kuchyně, sama jsem měla jenom snídani, která kvalitou odpovídá ceně (45,- Kč), jenom káva ke snídani není moc kvalitní a lepší kávu není ráno možné zakoupit, protože restaura...

    Renata D.
  • typ

    Kuchyň mohu hodnotit pouze podle snídaně, vzhledem na cenovou relaci jsem byla velmi spokojena....

    Renata D.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj ZK2
695 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj ZK1
549 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj ZK2
1 095 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj ZK1
899 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkové apartmá ZK2
1 599 Kč
Třílůžkový pokoj
Luxusní apartmá ZK2 (se snídaní)
1 995 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj ZK1
1 199 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro

Služby hotelu

  • recepce nonstop

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je umístěn v Teplicích.

Nadmořská výška: 228 m n.m.

  • 50°38'46.059"
  • 13°49'57.086"

Turistické cíle:

  • Lázně Teplice Teplice leží v Západních Čechách, západním směrem od města Ústí nad Labem a nedaleko hranice s Německem. Město se rozkládá pod východními vrcholky Krušných hor. Teplice jsou známým lázeňským městem,…
  • Zajímavosti ve Vrchlického ulici v Teplicích Zajímavosti ve Vrchlického ulici v Teplicích.               Začala jsem chodit na léčení pohybového ústrojí do Ambulance bolesti,…
  • Smutný osud kostela sv. Bartoloměje v Teplicích Když koncem 50. let 19. století berlínský architekt August Stuller kreslil plány kostela určeného pro teplickou evangelickou obec a četné lázeňské hosty augspurské konfese, určitě netušil, jaký…
  • Kaple Nalezení svatého Kříže v Teplicích Kaple Nalezení sv. Kříže nazývaná též Seumeho kaple se nachází v Teplicích v ulici Lipová. Postavil jí teplický zednický mistr Kristian Lagler v letech 1728-1730. Původně hřbitovní…
  • Vyhlídková věž v Teplicích. Na výšině nazývané Mont de Ligne byla na konci 19. století postavena  v neorenesančním stylu nádherná budova školy. Dříve reálné gymnázium dnes obchodní akademie tvoří dominantu místní části Teplic,…

Celkové hodnocení Hotel & Restaurace Zlatý Kříž od ubytovaných zákazníků

Ubytování
91%
Stravování
87%
Přístup personálu
91%
Okolí
89%
Služby
88%
Celková spokojenost
89%
89%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel & Restaurace Zlatý Kříž hodnotilo 14 zákazníků, 93% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Luboš R.

10.8.2018

Celkové hodnocení
100%

Hotel i personál příjemný, pěkné venkovní posezení a dobrá kuchyně. S ubytováním jsem byl spokojený.

typ

Klient Pavel S.

10.6.2018

Celkové hodnocení
88%

Luxusní bydlení za super cenu,poloha hotelu téměř v centru,velice ochotný personál a dost dobrá kuchyně v hotelové restauraci.

typ

Klient Monika W.

10.3.2018

Celkové hodnocení
73%

Po prijezdu do hotelu recepcni nemela ani tuseni, ze jsem si udelala rezervaci pres Vas portal Hotely.cz a malem jsem tak nemohla byt ubytovana. Nastesti byl volny jiny pokoj, ale drazsi. Takze se sluzbou Hotely.cz jsem velice nespokojena, spolehlivost zadna! Ovsem ubytovani bylo prijemne. Hotely.cz: Dobrý den, objednávala jste ubytování odpoledne na ten stejný den. V rezervačních záznamech vidím vaši objednávku řádně zanesenou. Patrně došlo ke zmatku na recepci. Omlouvám se Vám za komplikace.

typ

Klient Marie N.

25.9.2017

Celkové hodnocení
80%

V pokoji zašlá malba, zvláště okolo lůžka (skvrny, potřísněno), jinak uklizeno, teplo. Personál s domácím milým a přátelským přístupem, oschotný se na všem domluvit. Personál při stravování mi vyšel vstříct i se specifickými požadavky na snídani a zajistil potraviny, které nebyly součástí stálé nabídky.

typ

Klient Jakub V.

5.8.2017

Celkové hodnocení
100%

Velice přijemné prostředí v centru města, přistup,kvalita,ochota naprosto bez výčitek. Jen doporučuji

Reakce hotelu:

Dobrý den Děkujeme, jsme moc rádi ze jste u nás byli spokojeni a budeme S pozdravem Kalbáč Ladislav

typ

Klient Petr F.

29.1.2017

Celkové hodnocení
96%

Výhoda parkování - Hotelové parkoviště. Vynikající jídlo - příjemná a rychlá obsluha. Vybavení pokoje odpovídá - 3 hvězdičkám. Byl jsem velmi spokojen i se snídaní.

typ

Klient Oldřich P.

12.11.2016

Celkové hodnocení
76%

Situace na hlavní třídě a orientace příjezdu na parkování vyhovující. Parkování bez problémů. Bylo by vhodné doupravit vzhledově recepci - všechny recepční příjemné a poskytly i metličku na odmetání sněhu. Bylo by vhodné obnovit koberce do vyšších podlaží a současně věnovat více pozornosti údržbě na pokojích - v mém čísle 21 byla uvolněn u zádveří LED světelný zdroj a visel na drátech. Čistota v pořádku.

typ

Klient Jiří M.

14.8.2016

Celkové hodnocení
80%

Všechny služby v hotelu OK, pěkné ubytování, bezvadné stravování, můžu vřele doporučit

typ

Klient Renata D.

29.7.2015

Celkové hodnocení
72%

S ubytováním i servisem jsem byla spokojená. Co se týče kuchyně, sama jsem měla jenom snídani, která kvalitou odpovídá ceně (45,- Kč), jenom káva ke snídani není moc kvalitní a lepší kávu není ráno možné zakoupit, protože restaurace, která připravuje kvalitní kávu z automatu, je v době podávání snídaně ještě zavřená. V restauraci jedli známí a velmi spokojení nebyli. Ubytování bych doporučila jenom kvůli ceně a centrální poloze hotelu v blízkosti železničního i autobusového nádraží a centra města.

typ

Klient Renata D.

2.2.2015

Celkové hodnocení
100%

Kuchyň mohu hodnotit pouze podle snídaně, vzhledem na cenovou relaci jsem byla velmi spokojena.

typ

Klient Božena J.

13.9.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jan S.

10.6.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Renata D.

3.11.2017

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Renata D.

23.5.2017

Celkové hodnocení
100%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Lázně Teplice

typ

Jakub V.

5.8.2017

V okolí je spoustu zajímavích míst od lázeňských míst

Smutný osud kostela sv. Bartoloměje v Teplicích

typ

Milan M.

20.1.2017

Minca celkom fajn.

Kaple Nalezení svatého Kříže v Teplicích

typ

Michaela M.

13.9.2018

Čísařské lázně,restaurace U Švejka

typ

Jakub V.

5.8.2017

Nádherná kaple kterou je nutnost navštívit

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 0 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 1 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 2 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 3 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 4 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 5 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 6 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 7 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 8 Hotel & Restaurace Zlatý Kříž 9
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím