| Klient Lubomír O.17.9.2015 | Celkové hodnocení 100% | V hotelu jsme byli ubytováni již podruhé v tomto roce a vždy k plné spokojenosti.Děkujeme. |
- Ubytování ČR
- Ubytování Severní Čechy
- Ubytování Teplice
- Teplice - hotely
- Hotel Paradies
Malý hotel rodinného typu se nachází v lázeňské části Teplic, 100 metrů od centra města. Hotel v roce 2012 změnil provozovatele a jeho interiéry prošly rekonstrukcí. Hotel Paradies nabízí 12 pokojů - jednolůžkové, dvoulůžkové pokoje, apartmány (tiché ložnice s výhledem do zeleně + obývací pokoj s kuchyňským koutem). Snídaně formou bufetu je zahrnuta v ceně ubytování. Wi-Fi zdarma ve všech prostorách hotelu zdarma, domácí mazlíčci zdarma.
Akceptujeme platbu kreditními kartami.
Recepce zajišťuje drobné administrativní úkony.
jazyková vybavenost personálu: angličtina nebo němčina
V hotelové restauraci jsou podávány pokrmy české i mezinárodní kuchyně.
Hotel má vlastní parkoviště, které je monitorováno kamerovým systémem. Zajistíme pro Vás také zprostředkování vypůjčení automobilu.
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový |
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový |
Apartmán Apartmán 4 osoby |
Apartmán Apartmán 3 osoby |
od 24.4.2018 do 11.3.2019 | od 12.3.2019 do 22.4.2019 |
---|---|
1 050 Kč | ceny na vyžádání |
1 550 Kč | ceny na vyžádání |
2 200 Kč | ceny na vyžádání |
1 900 Kč | ceny na vyžádání |
Hotel Paradies se nachází v lázeňském centru města Teplice, které leží ve vyhledávaném prostředí Krušných hor, nedaleko od hranice se Spolkovou republikou Německo. Hotel je umístěn poblíž dvou velkých parků, v blízkosti je zastávka městské hromadné dopravy, pobočka banky, lékárna.
Nadmořská výška: 233 m n.m.
Ubytování | 84% |
---|---|
Stravování | 84% |
Přístup personálu | 87% |
Okolí | 88% |
Služby | 85% |
Celková spokojenost | 85% |
Hotel Paradies hodnotilo 15 zákazníků, 73% tento hotel doporučuje.
| Klient Lubomír O.17.9.2015 | Celkové hodnocení 100% | V hotelu jsme byli ubytováni již podruhé v tomto roce a vždy k plné spokojenosti.Děkujeme. |
| Klient Pavel K.23.10.2014 | Celkové hodnocení 84% | Hodnocení kuchyně se týká pouze snídaně, další jídla se nepodávají. |
| Klient Kukučka P.11.10.2013 | Celkové hodnocení 96% | S kvalitou a úrovňou ubytovania som bol veľmi spokojný, zariadenie izieb a sociálneho zariadenia bolo na slušnej úrovni a čisté, personál príjemný, ústretový, ochotne poradil v otázkach poznania okolia a návštevy kúpeľnej časti mesta a reštauračných zariadení. Rád sa pri ďalšej príležitosti vrátim. |
| Klient Petr N.11.8.2012 | Celkové hodnocení 80% | Ubytování jsem zajištoval pro své kolegy ze studií, kteří žijí mimo Čechy (Austrálie, Německo) - byli celkem spokojení. |
| Klientka Vilma H.5.6.2012 | Celkové hodnocení 76% | Trochu mi vadilo, jak jsem byla hned při příjezdu upozorňována, že musím zaplatit ubytování den před odjezdem. Takové maloměstsky přízemní... |
| Klientka V.7.11.2011 | Celkové hodnocení 96% | Protože jsem v Teplicích byla v lázních prostředí a okolí velice pěkné. Rádi jsme u Vás strávili prodloužený víkend. Pokud to bude možné rádi opět přijedeme a již jsme informovali i naše přátele. |
| Klient Petr S.3.5.2010 | Celkové hodnocení 73% | Cigaretová kouř, jestli-se líbí nebo ne, je všude, hned při vstupu. |
| Klient Jiří O.8.2.2010 | Celkové hodnocení 95% | Dobré umístění, hotel je starší a působí útulně, dojem kazilo rozbité ovládání k TV. |
| Klient Jana V.6.11.2009 | Celkové hodnocení 100% | S pobytem jsme byli velice spokojeni. Personál je přátelský a ochotný. Hotel Paradies je vkusně zařízen, pokoje jsou prostorné, čisté. |
| Klient Zdeněk F.13.7.2007 | Celkové hodnocení 70% | Bohužel vybavení hotelu nesplnilo mé očekávání a nebylo na vysoké úrovni. |
| Klient K.6.12.2012 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient K.5.4.2012 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Petr K.7.11.2011 | Celkové hodnocení 68% |
| Klientka Marie V.2.6.2011 | Celkové hodnocení 72% |
| Klientka Dagmar B.3.3.2011 | Celkové hodnocení 100% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Jakub V.5.8.2017 | Nádherná kaple kterou je nutnost navštívit |
| Milan M.20.1.2017 | Minca celkom fajn. |
1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec
1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.