| Klient Jan K.13.11.2016 | Celkové hodnocení 96% | Pekné prostredie, príjemný personál, slušné ubytovanie |
- Ubytování ČR
- Ubytování Severní Čechy
- Ubytování Teplice
- Teplice - hotely
- Hotel Panorama Teplice
Hotel Panorama v Teplicích nabízí nejen ubytování, ale i gastronomické a kongresové služby. Ubytovací kapacita hotelu dosahuje až 180 pokojů rozdělených na turistickou a standardní třídu. Při pobytu v Hotelu Panorama si hosté mohou dopřát´snídani v podobě švédského stolu v restauraci s terasou, dále relaxaci v sauně či aktivní vyžití na volejbalovém hřišti a v tenisových kurtech.
Hotel akceptuje platbu platebními kartami.
Recepce zajišťuje informační servis a drobný prodej.
jazyková vybavenost personálu: angličtina, němčina, ruština
V areálu k dispozici kulečník, fotbalové a volejbalové hřiště a tělocvična.
Pro hosty je k dispozici hotelové parkoviště. Parkiště je vhodné i pro autobusy.
Hotel Panorama je situován v klidném prostředí na okraji města Teplice.
Nadmořská výška: 265 m n.m.
Ubytování | 74% |
---|---|
Stravování | 76% |
Přístup personálu | 85% |
Okolí | 77% |
Služby | 77% |
Celková spokojenost | 77% |
Hotel Panorama Teplice hodnotilo 30 zákazníků, 80% tento hotel doporučuje.
| Klient Jan K.13.11.2016 | Celkové hodnocení 96% | Pekné prostredie, príjemný personál, slušné ubytovanie |
| Klient Pavel P.10.1.2015 | Celkové hodnocení 76% | spokojen rád se vrátím i když jsem byl sám pustily mi saunu a strávil jsem příjemné 2 hodiny v sauně a ve výřivce chtěl jsem navštívit i fitnes ale stroje mi přpadaly komplikované příliš robustní asi pro pořádné makáče .porovnávám s jinými fitnes.samozřejmě kvůli mě nekupujte nové stroje.jinak spokojenost |
| Klient Pavel Š.2.11.2014 | Celkové hodnocení 44% | Hodnotím 3 hvězdíčkový hotel, kde by mělo fungovat WiFi spojení i přes téměř zaplněnou kapacitu. Rozhodně bych uvítal na toaletách alespoň dvouvrstvý toaletní papír a ne ekonomickou verzi z období před rokem 1989!! |
| Klientka Aranka S.8.9.2014 | Celkové hodnocení 84% | Znam tento hotel z drivejsi doby a tenkrat nebyl dobry. Nyni po rekonstrukci je tento hotel dobre zarizeny, nadherny pohled na Teplice a pokoje jsou velmi ciste, moderne zarizene, ( skoda, ze nejsou na stenach pokoju nejake obrazky). Personal velmi mily. Sluzby dobre. Mohu doporucit. |
| Klientka Jela H.24.7.2014 | Celkové hodnocení 76% | Na 3-hviezový hotel doporučujem doploniť vybavenie izieb : 1. telefónom na izbe / k spojeniu s vrátbnicou /, 2. odpadovým košom do kúpeľne / vadľa WC/, 3. malou chladničkou, 4. fénom na vlasy / stačí 5 ks k zapožičaniu na vrátnici. Vynikajúca strava, príjemý prístup personálu. |
| Klient K.12.7.2014 | Celkové hodnocení 100% | Pobyt o déílce jedné noci nemůže mít hlubší hodnocení. V hoteklu jsem již potřetí a jelikož jsem s ubytováním byl vždy spokkojen, přijedu i příště. |
| Klient Martin Š.9.6.2014 | Celkové hodnocení 68% | Hotel prosel v nedavne dobe zdarilou rekonstrukci a v podobne cenove hladine nema v Teplicich konkurenci.Dobre snidane a prijemne pani recepcni. |
| Klient Michal K.9.9.2013 | Celkové hodnocení 48% | Hotelové parkoviště celkem dost vzdálené od hlavního vchodu kde se nachází recepce. Hotel prochází pomalou rekonstrukcí a modernizací pokojů,cena za ubytování by mohla být nižší. Personál hotelu je vstřícný a komunikativní. Na kvalitě snídaně formou bufetu je co zlepšovat, aniž by to muselo navýšit cenu. |
| Klient Viktor Z.8.6.2012 | Celkové hodnocení 80% | Klidné místo, hotel momentálně v rekonstrukci, ale v provozu, dobrá dostupnost do centra autobusem, možnost výletu na pěknou vyhlídku z blízkého hradu Doubravka. |
| Klient M.3.11.2011 | Celkové hodnocení 64% | Není Wi-Fi, na pokoji nebyl ovladač od TV (byl na recepci ale nebyl jsem na to upozorněn). Za stejnou částku se dá najít lepší ubytování. Osobní zkušenost hned druhou noc. |
| Klientka Andrea W.11.8.2011 | Celkové hodnocení 72% | Byly jsme s ubytovanim nespokojeni. Mely jsme pokoj uz par mesicu dopredu zamluveny a nesdelili nam, ze se hotel opravuje. Ztrhavali balkony, vstupovali neohlasene do pokoju. Za hotelem se bagrovalo a jerab odebiral panely z balkonu. Staly hluk od rana 6.30 az do odpolednich hodin nam zneprijemnil pobyt. Hotelove pokoje jsou zastarale, v koupelne se rozpada podlaha a voda tece na chodbu. Jedna postel, ktera byla sestavena z kousku madrazi celou noc vrzala. Personal byl ale prijemne ochotny a omlouvali se nam. Z jidla muzeme jen snidani posoudit. Dobre organizovane a velky vyber. |
| Klient Miloš Č.7.7.2011 | Celkové hodnocení 53% | Mnou objednané apartmá nebylo k dispozici. Dostal jsem velice špatný, třílůžkový pokoj s nefunkční televizí. |
| Klient František N.4.11.2010 | Celkové hodnocení 88% | V zimním období může být problémem opotřebované těsnění a uzavírání poněkud již nedovírajících oken a balk. dveří. Výměna oken i balk. dveří za nové by však zřejmě představovala příliš velkou investici. |
| Klient Pavol Z.3.3.2010 | Celkové hodnocení 80% | negatívne hodnotím veľkú zimu na izbe napriek tomu, že radiátor hrial naplno. dokonca som sa zobudil na to, že mi je zima. naopak, prístup personálu musím pochváliť, na recepcii bola veľmi príjemná pani. |
| Klient Petr B.13.11.2018 | Celkové hodnocení 64% |
| Klient Ivan T.5.1.2018 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Petra C.15.5.2017 | Celkové hodnocení 70% |
| Klient Jan B.9.7.2014 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Ladislav T.3.4.2014 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Zdeněk K.9.10.2012 | Celkové hodnocení 85% |
| Klientka N.7.6.2012 | Celkové hodnocení 48% |
| Klientka Anežka V.5.1.2012 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Valeria D.5.11.2011 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient S.7.10.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Karel F.13.6.2011 | Celkové hodnocení 96% |
| Klientka Eva B.8.6.2011 | Celkové hodnocení 84% |
| Klientka Markéta R.10.2.2011 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Miroslav K.7.8.2010 | Celkové hodnocení 84% |
| Klientka Denisa J.9.10.2009 | Celkové hodnocení 87% |
| Klientka Jiřina R.9.10.2009 | Celkové hodnocení 75% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.