Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Panorama Teplice

Hotel Panorama Teplice

* * *
Pod Doubravkou 29/59, Teplice
Zobrazit na mapě

Hotel Panorama v Teplicích nabízí nejen ubytování, ale i gastronomické a kongresové služby. Ubytovací kapacita hotelu dosahuje až 180 pokojů rozdělených na turistickou a standardní třídu. Při pobytu v Hotelu Panorama si hosté mohou dopřát´snídani v podobě švédského stolu v restauraci s terasou, dále relaxaci v sauně či aktivní vyžití na volejbalovém hřišti a v tenisových kurtech.

  • typ

    Pekné prostredie, príjemný personál, slušné ubytovanie...

    Jan K.
  • typ

    spokojen rád se vrátím i když jsem byl sám pustily mi saunu a strávil jsem příjemné 2 hodiny v sauně a ve výřivce chtěl jsem navštívit i fitnes ale stroje mi přpadaly komplikované příliš robustní asi pro pořádné makáče .porovnávám...

    Pavel P.
  • typ

    Znam tento hotel z drivejsi doby a tenkrat nebyl dobry. Nyni po rekonstrukci je tento hotel dobre zarizeny, nadherny pohled na Teplice a pokoje jsou velmi ciste, moderne zarizene, ( skoda, ze nejsou na stenach pokoju nejake obrazk...

    Aranka S.
  • typ

    Pobyt o déílce jedné noci nemůže mít hlubší hodnocení. V hoteklu jsem již potřetí a jelikož jsem s ubytováním byl vždy spokkojen, přijedu i příště....

    K.
  • typ

    Hotel prosel v nedavne dobe zdarilou rekonstrukci a v podobne cenove hladine nema v Teplicich konkurenci.Dobre snidane a prijemne pani recepcni....

    Martin Š.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkové pokoje
680 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
900 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
1 390 Kč
1 390 Kč
1 390 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Rodinný pokoj
1 820 Kč
1 820 Kč
1 820 Kč
1 820 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Hotel akceptuje platbu platebními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • Diners Club EnrouteDiners Club Enroute

Služby hotelu

Recepce zajišťuje informační servis a drobný prodej.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina, ruština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • zahrada
  • tv
  • směnárna
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • rezervace vstupenek a letenek
  • průvodcovské služby
  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

V areálu k dispozici kulečník, fotbalové a volejbalové hřiště a tělocvična.

  • tělocvična
  • pára
  • lázeňské služby
  • hřiště pro děti 500 m
  • bowling 300 m
  • šipky
  • půjčovna sportovního vybavení
  • fitness
  • sauna
  • whirlpool/vířivka
  • tenisový kurt 100 m
  • stolní tenis
  • kulečník
  • hřiště pro beachvolejbal

Služby pro motoristy

Pro hosty je k dispozici hotelové parkoviště. Parkiště je vhodné i pro autobusy.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
  • společenská místnost s tv
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Panorama je situován v klidném prostředí na okraji města Teplice.

Nadmořská výška: 265 m n.m.

  • divadlo: 2.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 2.0 km
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • vlakové nádraží: 5.0 km
  • autobusové nádraží: 5.0 km
  • letiště: 90.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • půjčovna DVD:
  • centrum města: 3.0 km
  • noční klub: umistenihotelunamape-17.jpeg km
  • lyžování
  • 50°38'26.459"
  • 13°51'12.201"

Turistické cíle:

  • Turistická známka č. 1328 - Severočeská hvězdárna a planetárium v Teplicích Hvězdárna s planetáriem na vrcholku pískovcového ostrohu Písečného vrchu, bývalého lomu.
  • Písečný vrch Tradiční výletní místo, na jehož vrcholu najdeme hvězdárnu pro veřejnost, v úpatí nalezneme Botanickou zahradu. Nachází se přímo ve městě Teplice.
  • Hrad Doubravka Jediný radioamatérský hrad v České republice Nad Teplicemi se vypíná Doubravská hora s hradem Doubravka. Místo kastelána, průvodců a exponátů hrad obývají radioamatéři a vysílačky.…
  • Jaro v zámeckém parku v Teplicích Jaro v zámeckém parku v Teplicích.               Zima už nám konečně dala vale a přiletělo jaro jako na perutích…..Všechno se…
  • Rozhledna Doubravka Na osamoceném vrchu Doubravka v blízkosti Teplic byl na konci 15. století postaven pozdně gotický hrad, který později vyhořel. Na počátku 17. století byla ruina přebudována na pevnost, která pak po…

Celkové hodnocení Hotel Panorama Teplice od ubytovaných zákazníků

Ubytování
74%
Stravování
76%
Přístup personálu
85%
Okolí
77%
Služby
77%
Celková spokojenost
77%
77%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Panorama Teplice hodnotilo 30 zákazníků, 80% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan K.

13.11.2016

Celkové hodnocení
96%

Pekné prostredie, príjemný personál, slušné ubytovanie

typ

Klient Pavel P.

10.1.2015

Celkové hodnocení
76%

spokojen rád se vrátím i když jsem byl sám pustily mi saunu a strávil jsem příjemné 2 hodiny v sauně a ve výřivce chtěl jsem navštívit i fitnes ale stroje mi přpadaly komplikované příliš robustní asi pro pořádné makáče .porovnávám s jinými fitnes.samozřejmě kvůli mě nekupujte nové stroje.jinak spokojenost

typ

Klient Pavel Š.

2.11.2014

Celkové hodnocení
44%

Hodnotím 3 hvězdíčkový hotel, kde by mělo fungovat WiFi spojení i přes téměř zaplněnou kapacitu. Rozhodně bych uvítal na toaletách alespoň dvouvrstvý toaletní papír a ne ekonomickou verzi z období před rokem 1989!!

typ

Klientka Aranka S.

8.9.2014

Celkové hodnocení
84%

Znam tento hotel z drivejsi doby a tenkrat nebyl dobry. Nyni po rekonstrukci je tento hotel dobre zarizeny, nadherny pohled na Teplice a pokoje jsou velmi ciste, moderne zarizene, ( skoda, ze nejsou na stenach pokoju nejake obrazky). Personal velmi mily. Sluzby dobre. Mohu doporucit.

typ

Klientka Jela H.

24.7.2014

Celkové hodnocení
76%

Na 3-hviezový hotel doporučujem doploniť vybavenie izieb : 1. telefónom na izbe / k spojeniu s vrátbnicou /, 2. odpadovým košom do kúpeľne / vadľa WC/, 3. malou chladničkou, 4. fénom na vlasy / stačí 5 ks k zapožičaniu na vrátnici. Vynikajúca strava, príjemý prístup personálu.

typ

Klient K.

12.7.2014

Celkové hodnocení
100%

Pobyt o déílce jedné noci nemůže mít hlubší hodnocení. V hoteklu jsem již potřetí a jelikož jsem s ubytováním byl vždy spokkojen, přijedu i příště.

typ

Klient Martin Š.

9.6.2014

Celkové hodnocení
68%

Hotel prosel v nedavne dobe zdarilou rekonstrukci a v podobne cenove hladine nema v Teplicich konkurenci.Dobre snidane a prijemne pani recepcni.

typ

Klient Michal K.

9.9.2013

Celkové hodnocení
48%

Hotelové parkoviště celkem dost vzdálené od hlavního vchodu kde se nachází recepce. Hotel prochází pomalou rekonstrukcí a modernizací pokojů,cena za ubytování by mohla být nižší. Personál hotelu je vstřícný a komunikativní. Na kvalitě snídaně formou bufetu je co zlepšovat, aniž by to muselo navýšit cenu.

typ

Klient Viktor Z.

8.6.2012

Celkové hodnocení
80%

Klidné místo, hotel momentálně v rekonstrukci, ale v provozu, dobrá dostupnost do centra autobusem, možnost výletu na pěknou vyhlídku z blízkého hradu Doubravka.

typ

Klient M.

3.11.2011

Celkové hodnocení
64%

Není Wi-Fi, na pokoji nebyl ovladač od TV (byl na recepci ale nebyl jsem na to upozorněn). Za stejnou částku se dá najít lepší ubytování. Osobní zkušenost hned druhou noc.

typ

Klientka Andrea W.

11.8.2011

Celkové hodnocení
72%

Byly jsme s ubytovanim nespokojeni. Mely jsme pokoj uz par mesicu dopredu zamluveny a nesdelili nam, ze se hotel opravuje. Ztrhavali balkony, vstupovali neohlasene do pokoju. Za hotelem se bagrovalo a jerab odebiral panely z balkonu. Staly hluk od rana 6.30 az do odpolednich hodin nam zneprijemnil pobyt. Hotelove pokoje jsou zastarale, v koupelne se rozpada podlaha a voda tece na chodbu. Jedna postel, ktera byla sestavena z kousku madrazi celou noc vrzala. Personal byl ale prijemne ochotny a omlouvali se nam. Z jidla muzeme jen snidani posoudit. Dobre organizovane a velky vyber.

typ

Klient Miloš Č.

7.7.2011

Celkové hodnocení
53%

Mnou objednané apartmá nebylo k dispozici. Dostal jsem velice špatný, třílůžkový pokoj s nefunkční televizí.

typ

Klient František N.

4.11.2010

Celkové hodnocení
88%

V zimním období může být problémem opotřebované těsnění a uzavírání poněkud již nedovírajících oken a balk. dveří. Výměna oken i balk. dveří za nové by však zřejmě představovala příliš velkou investici.

typ

Klient Pavol Z.

3.3.2010

Celkové hodnocení
80%

negatívne hodnotím veľkú zimu na izbe napriek tomu, že radiátor hrial naplno. dokonca som sa zobudil na to, že mi je zima. naopak, prístup personálu musím pochváliť, na recepcii bola veľmi príjemná pani.

typ

Klient Petr B.

13.11.2018

nové
Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Ivan T.

5.1.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petra C.

15.5.2017

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Jan B.

9.7.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Ladislav T.

3.4.2014

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Zdeněk K.

9.10.2012

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka N.

7.6.2012

Celkové hodnocení
48%

typ

Klientka Anežka V.

5.1.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Valeria D.

5.11.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient S.

7.10.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Karel F.

13.6.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Eva B.

8.6.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Markéta R.

10.2.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miroslav K.

7.8.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Denisa J.

9.10.2009

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka Jiřina R.

9.10.2009

Celkové hodnocení
75%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Panorama Teplice 0 Hotel Panorama Teplice 1 Hotel Panorama Teplice 2 Hotel Panorama Teplice 3 Hotel Panorama Teplice 4 Hotel Panorama Teplice 5 Hotel Panorama Teplice 6 Hotel Panorama Teplice 7 Hotel Panorama Teplice 8 Hotel Panorama Teplice 9 Hotel Panorama Teplice 10 Hotel Panorama Teplice 11 Hotel Panorama Teplice 12 Hotel Panorama Teplice 13 Hotel Panorama Teplice 14 Hotel Panorama Teplice 15 Hotel Panorama Teplice 16 Hotel Panorama Teplice 17
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím