Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand

Hotel Grand

* * *
17.listopadu 1, Šumperk
Zobrazit na mapě

Hotel Grand je situován uprostřed Šumperka a nabízí kvalitní ubytovací služby pro jednotlivce i páry. Hotelové pokoje jsou pěkně zařízeny, mají vlastní sociální zázemí a televizi. Po ránu vám nabídnou chutnou snídani v jídelně a přes den si můžete zakoupit občerstvení ve snack baru. K dalším službám Hotelu Grand patří bezproblémové parkování přímo u budovy a bezplatné připojení k internetu.

  • typ

    Příjemný hotel v blízkosti nádraží i centra města. Personál je ochotný, snídaně je bohatá. Oceňuji i možnost posezení na zahrádce....

    Pavel D.
  • typ

    Paní recepční byla úžasná, milá, vstřícná, ochotná, no prostě úžasná m...

    Jana O.
  • typ

    Pokoje čisté, nově vybavené, personál vstřícný, nevýhodou kouření v hotelu....

    M.
  • typ

    Výborná strava, milý personál, stav chodeb hotelu horší, pěkně zrekonstruované koupelny....

    Jana M.
  • typ

    Jelikož jsem v hotelu využila pouze snídani, nemohu posoudit kvalitu kuchyně. Snídaně byla bohatá a kvalitní....

    Marcela B.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Apartmán
Dvoulůžkový pokoj apartmánového typu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • směnárna 50 m
  • služba praní prádla - 50 Kč

Gastronomické služby

  • snack bar
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • bar
  • vinárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 50 Kč

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
  • společenská místnost s tv
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel leží poblíž centra Šumperka.

Nadmořská výška: 320 m n.m.

  • diskotéka: 100 m
  • divadlo: 200 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 400 m
  • 49°57'57.027"
  • 16°58'48.271"

Turistické cíle:

  • Šumperk - budova Obchodní akademie (Německé gymnasium) Budova někdejšího německého gymnasia patří k nejvýstavnějším i největším budovám severomoravského okresního města Šumperk, jedné ze vstupních bran do Jeseníků. Monumentální neoklasicistní stavba…
  • Šumperk - Kostel Českobratrské církve evangelické Je poměrně zajímavým faktem, že ačkoliv jsme mezi německy mluvícími národy často jako národ (tím myslím Čechy) označováni jako husiti, samotní Němci jsou vlastně rovněž Husovými následovníci. Zejména…
  • Jezinka Jsou díla, která člověk často míjí, aniž by se u nich zastavil, naproti tomu existují díla, někdy i dílka na která člověk pohlédne se zalíbením, někdy i vícekrát. K těm druhým patří (alespoň u mě)…
  • Šumperk – Galerie Jiřího Jílka Galerie Jiřího Jílka je jednou z výstavních prostor, které můžeme v okresním městě Šumperk, známém jako Brána Jeseníků, navštívit. Přesto, že se jedná o galerii tvořenou pouze dvěma nevelkými…
  • Šumperk - Regionální a městské informační centrum Nachází se v centru města v přízemí objektu Vlastivědného muzea. Kontakt: Regionální a městské informační centrum, Hlavní třída 22, Šumperk telefon: 583 214 000 e-mail: icsumperk@sumperk.cz …

Celkové hodnocení Hotel Grand od ubytovaných zákazníků

Ubytování
69%
Stravování
77%
Přístup personálu
88%
Okolí
73%
Služby
73%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Grand hodnotilo 9 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Pavel D.

10.6.2018

Celkové hodnocení
92%

Příjemný hotel v blízkosti nádraží i centra města. Personál je ochotný, snídaně je bohatá. Oceňuji i možnost posezení na zahrádce.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení, potěšilo nás, hned se nám bude lépe pracovat. Božena Lysáková

typ

Klient Jana O.

17.9.2015

Celkové hodnocení
80%

Paní recepční byla úžasná, milá, vstřícná, ochotná, no prostě úžasná m

typ

Klient M.

13.4.2015

Celkové hodnocení
60%

Pokoje čisté, nově vybavené, personál vstřícný, nevýhodou kouření v hotelu.

typ

Klientka Jana M.

25.9.2014

Celkové hodnocení
76%

Výborná strava, milý personál, stav chodeb hotelu horší, pěkně zrekonstruované koupelny.

typ

Klientka Marcela B.

23.9.2014

Celkové hodnocení
88%

Jelikož jsem v hotelu využila pouze snídani, nemohu posoudit kvalitu kuchyně. Snídaně byla bohatá a kvalitní.

typ

Klient Jan S.

10.6.2018

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Jana Š.

5.1.2018

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Alois K.

26.9.2017

Celkové hodnocení
40%

typ

Klient Petr B.

15.6.2017

Celkové hodnocení
72%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Grand 0 Hotel Grand 1 Hotel Grand 2 Hotel Grand 3 Hotel Grand 4 Hotel Grand 5 Hotel Grand 6 Hotel Grand 7 Hotel Grand 8 Hotel Grand 9 Hotel Grand 10 Hotel Grand 11 Hotel Grand 12 Hotel Grand 13
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím