Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel - Restaurant U Mauritzů

Hotel - Restaurant U Mauritzů

* * *
Stožec 42, Stožec
Zobrazit na mapě

Ubytování ve stylovém aljašském srubu v Pošumaví? I to je možné v Hotelu - Restaurant U Mauritzů ve Stožci. Hotel - Restaurant U Mauritzů ve Stožci nabízí ubytování ve stylově vybavených pokojích i apartmánech. V Hotelu - Restaurant U Mauritzů můžete navštívit saunu a masážní studio a v létě se projedete parní lokomotivou s historickou soupravou!

  • typ

    Penzion je umístěn v krásném prostředí, personál je velmi ochotný, kuchyně výborná. Děkujeme....

    Jana K.
  • typ

    Příjemný penzion s dobrým ubytováním. Ochotný a příjemný personál. Velmi dobrá strava v dostatečném množství. Celkově : příjemný pobyt, rádi opět využijeme. ...

    Jaroslav P.
  • typ

    Byli jsme na celém hotelu ve čtyřech ale přesto jsme měli výborný servis a rodinný přístup personálu....

    Zdeněk M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
840 Kč
420 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 200 Kč
800 Kč
400 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
1 600 Kč
1 200 Kč
800 Kč
400 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • zahrada
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 60 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 65 Kč

Kongresové a školící služby

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Penzion se nachází v obci Stožec, která je situována v Národním parku Šumava se skvělou dostupností jak autem, tak vlakem.

Nadmořská výška: 816 m n.m.

  • houbaření
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • noční klub: 3.0 km
  • 48°51'34.721"
  • 13°49'42.412"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Stožecká kaple. Dřevěná poutní kaple Panny Marie  stojí nedaleko Stožce v nadmořské výšce 950m n.m.. Vznik kaple a současně významného poutního místa spadá do  konce 18. století. V místě vývěru…
  • Stožecká kaple Dřevěná kaple, stojící nad osadou Stožec pod vrcholem Stožecké skály, je ukázkou lidové řežbářské práce. Byla postavena v první polovině 19. století při prameni léčivé vody a obnovená v roce 1988. Z…
  • Stožecká skála Na jižním svahu zalesněného vrchu Stožec se rozprostírá přírodní rezervace s chráněným žulovým skaliskem s názvem Stožecká skála. Zde stojí zbytky strážní věže postavené ve 13. století k ochraně a…
  • Turistická známka č. 503 - Stožecká kaple Dřevařská obec Stožec v údolí Studené Vltavy, dnes sídlo Infocentra NP Šumava a Střediska ekologické výchovy, zaměřeného na lesní ekosystémy.
  • Stožec Asi 6 km jihozápadně od Volar se vypíná nad stejnojmennou obcí vrch Stožec (1.065 m). Smíšeným lesem porostlý žulový vrch je významnou přírodní rezervací. Chráněn je zde jednak smíšený les pod…

Celkové hodnocení Hotel - Restaurant U Mauritzů od ubytovaných zákazníků

Ubytování
62%
Stravování
70%
Přístup personálu
82%
Okolí
93%
Služby
71%
Celková spokojenost
75%
75%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel - Restaurant U Mauritzů hodnotilo 12 zákazníků, 67% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jana K.

17.9.2015

Celkové hodnocení
96%

Penzion je umístěn v krásném prostředí, personál je velmi ochotný, kuchyně výborná. Děkujeme.

typ

Klient Zdeněk M.

3.2.2015

Celkové hodnocení
88%

Příjemné prostředí, umístění s pěkným výhledem a kolem klid. Ideální pro kola nebo běžky, dá se jet na několit stran.

typ

Klient Ivan S.

31.10.2014

Celkové hodnocení
68%

Snaživý pan kuchař, který kromě vaření také přijímal hosty, roznášel jídlo, točil pivo, prováděl vyúčtování. Jinak někdy v baru nevrlý člověk, snad majitel - ve vztahu k panu kuchaři arogantní, místo aby ho pochválil za obětavost.

typ

Klient Jaroslav P.

23.9.2014

Celkové hodnocení
80%

Příjemný penzion s dobrým ubytováním. Ochotný a příjemný personál. Velmi dobrá strava v dostatečném množství. Celkově : příjemný pobyt, rádi opět využijeme.

Reakce hotelu:

Moc děkujeme za pochvalu,potěšila,rádi se o vás vždy co nejlépe postaráme,i vy jste byli moc příjemní lidé. Jaroš,Peková

typ

Klientka Iveta M.

24.8.2014

Celkové hodnocení
32%

Nepřijatelné chování personálu a nepoživatelné jídlo (kromě jediné večeře)..... majitelka objektu se svému zařízení vůbec nevěnuje, její aktivity jsou zaměřeny jiným směrem. Víckrát se sem při stávajícím vedením zřejmě nevrátíme. V samotném Stožci jsme objevili jiné objekty k pobytu, kde se majitelé zjevně s láskou věnují objektu i klientům. Na konci pobytu jsme byli velmi překvapeni skrytými poplatky za parkovné a ubytovací poplatek obci!! S tímto přístupem jsme se setkali poprvé.

typ

Klient Zdeněk M.

5.3.2014

Celkové hodnocení
92%

Byli jsme na celém hotelu ve čtyřech ale přesto jsme měli výborný servis a rodinný přístup personálu.

typ

Klient Jan Ž.

22.8.2010

Celkové hodnocení
52%

více než z poloviny není pravda,jak prezentují hotel na svých stránkách,žádný vyškolený personál v kuchyni,vaří tam uklízečky,nedoporučuji.

typ

Klient Jiří P.

3.8.2010

Celkové hodnocení
80%

Přestože je majitelka velice příjemná, kvalita ubytování i stravování je pouze průměrná - ceny tomu neodpovídají.

typ

Klient Bohumír B.

7.9.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Jitka Č.

3.8.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Z.

22.8.2010

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient Radovan B.

7.6.2010

Celkové hodnocení
95%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Stožecká kaple.

typ

milan h.

10.7.2018

super na ruzné vyjížky na kole i turistiku

Stožecká kaple

typ

milan h.

10.7.2018

krásné a klidné okolí,kaple super,nové ůdolí super muzeum vláčků

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel - Restaurant U Mauritzů 0 Hotel - Restaurant U Mauritzů 1 Hotel - Restaurant U Mauritzů 2 Hotel - Restaurant U Mauritzů 3 Hotel - Restaurant U Mauritzů 4 Hotel - Restaurant U Mauritzů 5 Hotel - Restaurant U Mauritzů 6 Hotel - Restaurant U Mauritzů 7 Hotel - Restaurant U Mauritzů 8 Hotel - Restaurant U Mauritzů 9 Hotel - Restaurant U Mauritzů 10 Hotel - Restaurant U Mauritzů 11 Hotel - Restaurant U Mauritzů 12 Hotel - Restaurant U Mauritzů 13

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím