Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Lucerna

Penzion Lucerna

* * *
Špindlerův Mlýn 29, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Penzion Lucerna je určen pro všechny hosty, kteří si chtějí užít stylové ubytování v prostředí poloroubené horské chalupy. Penzion Lucerna je zasazen v malebné přírodě Krkonoš, a přitom i ve skvělém dosahu centra Špindlerova Mlýna. Ubytovací kapacitu tvoří dvoulůžkové, třílůžkové a čtyřlůžkové pokoje, které mají vlastní sociální zařízení. Připraveny jsou i tři apartmány pro rodinu nebo pro více hostů.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Čtyřlůžkový pokoj
4 lůžka

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
2 lůžka

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
3 lůžka

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Jednolůžkový pokoj
1 lůžka

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
APT 1

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
APT 2

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Pokoj
APT 3

K rezervaci nepotřebujete kreditní kartu
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • směnárna 600 m
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

  • pizzerie 700 m
  • bar 600 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • cateringové služby
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • lázeňské služby 500 m
  • bowling 600 m
  • úschovna lyží
  • šipky
  • sauna
  • vnitřní bazén 1.0 km
  • kulečník

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Jednolůžkový pokoj 1 lůžka
Dvoulůžkový pokoj 2 lůžka
Třílůžkový pokoj 3 lůžka
Třílůžkový pokoj APT 1
Čtyřlůžkový pokoj 4 lůžka
Čtyřlůžkový pokoj APT 2
Pokoj APT 3
od 21.7.2017
do 13.4.2018
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání

Penzion se nachází ve Špindlerově Mlýně, jen zhruba 500 metrů od centra města.

  • diskotéka: 800 m
  • zdravotní středisko: 600 m
  • noční klub: 600 m
  • lyžování
  • 50°43'42.013"
  • 15°36'50.276"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Špindlerův Mlýn - kostel sv. Petra a Pavla Popisovat Špindlerův Mlýn jako středisko zimních sportů je nošení dříví do lesa. Ve Špindlu však najdeme i duchovní památku, je jím Kostel Sv. Petra a Pavla. Souhlas ke stavbě kostela byl dán patentem Františka I v roce 1793. Nový kostel měl nahradit rozpadávající se kapličku ve Svatém Petru. Základní kámen byl...
  • Špindlerův Mlýn – známé lákadlo pro letní a zimní turisty Špindlerův Mlýn je známým turistickým střediskem v oblasti Krkonoše a v centru města se nachází horská silnice na Špindlerovu boudu. Špindlerův Mlýn leží v nadmořské výšce 575 – 1555 m, při soutoku Svatopetrského potoka a řeky Labe. Nejvyšším zdejším bodem je Luční hora, zároveň se jedná o...
  • Turistická známka č. 15 - Špindlerův Mlýn Nejznámější krkonošké horské středisko zimních sportů.
  • Špindlerův Mlýn - lávka pro pěší přes Labe To, že Bílý most v centru Špindlerova Mlýna je dnes již dominantou je všeobecně známo. Mladší, dřevěný bratr, tj. dřevěný most, resp. lávka pro pěší překlenuje Labe od roku 2010 nad areálem volnočasových aktivit (nad minigolfem). Spojitost nové lávky s historickým mostem připomíná základní obloukový tvar...
  • Špindlerův Mlýn - Adventure park V severní části Špindlerova Mlýna na pravém břehu Labe můžeme zažít i trochu adrenalinu, nebo i strachu… Nachází se zde Adventure park, ve kterém návštěvníci můžou vyzkoušet obří houpačku, pavoučí síť, bungee trampolínu, skákací a klokaní boty, pro nejmenší je zde připraven i dětský lanový park. Zážitkem...

Fotografie turistických oblastí od klientů

Špindlerův Mlýn - kostel sv. Petra a Pavla

typ

Alena V.

17.7.2016

Perfektní zážitek, procházka. Deti ocení pamětní mince. Opravdu je kostel krásnou pamětihodnosti.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Stojí určitě za návštěvu

Špindlerův Mlýn – známé lákadlo pro letní a zimní turisty

typ

Antonín M.

5.8.2016

Pěkný pohodlný výlet k pramenům Labe. Lanovkou na Medvědín a dále po svých. Možnost občerstvení na restartované Labské boudě - bufet i restaurace

typ

Alena V.

17.7.2016

Procházky vedou k různým atrakcím, jako bobová dráha, lanová dráha na Medvědín , aquapark přes město okolo krásných budov hotelu a restaurací, kde ceny např. Obědu jsou velmi prijatelne ne drahé.

Turistická známka č. 15 - Špindlerův Mlýn

typ

Alena V.

17.7.2016

Doporučuji koupit. Cena lanovky není draha. Lanovky v kraji velmi dobře přístupné vaší peněžence.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Krásná túra k pramenu Labe

Špindlerův Mlýn - lávka pro pěší přes Labe

typ

Milan S.

18.6.2017

Pekna cesta od Spindlerovy boudy pixel Bile labe.jen bez kocarku.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Krásná nenáročná procházka

Špindlerův Mlýn - Adventure park

typ

Milan S.

18.6.2017

Houpacka dobra ale draha.

typ

Marie L.

9.6.2017

Velmi jsme si to užili, skvělý přístup personálu, přijatelná cena.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB

Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.

OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ

  1. Objednat pobyt v zařízeních provozovaných a zprostředkovávaných společností NEMOVITOSTI KRKONOŠE s.r.o. (dále jen "Ubytovatel") lze jenom písemnou formou : e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách.
  2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany Ubytovatele.
  3. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek.
  4. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.

ZÁVAZNÁ REZERVACE

  1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti.
  2. Při závazné rezervaci je ubytovatelem po ubytovaném požadováno složení zálohy ve výši 50 až 100 % celkové ceny.
  3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy
  4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty, uhradit pobyt prostřednictvím platební brány nebo zvolit formu bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze zařízení, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita k předautorizaci. V případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 50% nebo 100% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny. V případ,ě, že do této doby nebude předložen doklad prokazující úhradu pobytu, bude rezervace stornována.

PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

  1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s předpisy pro hosty (domovní řád).
  2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
  3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku příjezdu, doplatit dohodnutou cenu.
  4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.

PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE

  1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/sou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
  2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
  3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY

  1. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy

ZMĚNY SLUŽEB

  1. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování, další služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2016. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
  2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.

 

Penzion Lucerna 0

Zaslat poptávku
TOPlist