Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand

Hotel Grand

* * *
Okružní 183, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě

K oblíbeným ubytovacím zařízením ve Špindlerově Mlýně patří Hotel Grand, který prošel nedávno kompletní rekonstrukcí. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně vás potěší nejen špičkové ubytování ve dvoulůžkových pokojích či apartmánech, ale také profesionální služby kavárny či stylové restaurace. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně se vám bude věnovat milý a ochotný personál!

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 811 Kč
1 604 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
2 639 Kč
2 328 Kč
2 328 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Apartmá 4 osoby
3 674 Kč
3 053 Kč
3 053 Kč
3 053 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu: 

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna

Gastronomické služby

  • pizzerie 20 m
  • pivnice 50 m
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna 50 m
  • bar
  • vinárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 259 Kč

Sportovní možnosti

Hotel je především díky ideální poloze skvělým místem pro společenské či sportovní vyžití jak v letních, tak v zimních měsících.

  • solárium 50 m
  • lázeňské služby 50 m
  • hřiště pro děti 50 m
  • bowling 50 m
  • úschovna lyží
  • minigolf 900 m
  • fitness 900 m
  • sauna
  • whirlpool/vířivka 50 m
  • vnitřní bazén 900 m
  • tenisový kurt 900 m
  • půjčovna jízdních kol 100 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Apartmá 4 osoby
od 23.7.2018
do 24.7.2018
od 25.7.2018
do 26.7.2018
od 27.7.2018
do 27.7.2018
od 28.7.2018
do 28.7.2018
od 29.7.2018
do 31.7.2018
od 1.8.2018
do 2.8.2018
od 3.8.2018
do 4.8.2018
od 5.8.2018
do 17.8.2018
od 18.8.2018
do 24.8.2018
od 25.8.2018
do 30.8.2018
od 31.8.2018
do 1.9.2018
od 2.9.2018
do 6.9.2018
od 7.9.2018
do 8.9.2018
od 9.9.2018
do 29.9.2018
od 30.9.2018
do 11.10.2018
od 12.10.2018
do 19.10.2018
od 20.10.2018
do 25.10.2018
od 26.10.2018
do 26.10.2018
od 27.10.2018
do 30.10.2018
od 31.10.2018
do 17.11.2018
od 18.11.2018
do 18.11.2018
od 19.11.2018
do 6.12.2018
od 7.12.2018
do 8.12.2018
od 9.12.2018
do 19.12.2018
od 20.12.2018
do 26.12.2018
od 27.12.2018
do 31.12.2018
od 1.1.2019
do 6.1.2019
od 7.1.2019
do 25.1.2019
od 26.1.2019
do 1.2.2019
od 2.2.2019
do 8.2.2019
od 9.2.2019
do 15.2.2019
od 16.2.2019
do 22.2.2019
od 23.2.2019
do 1.3.2019
od 2.3.2019
do 6.3.2019
od 7.3.2019
do 8.3.2019
od 9.3.2019
do 16.3.2019
od 17.3.2019
do 30.3.2019
od 31.3.2019
do 17.4.2019
od 18.4.2019
do 29.4.2019
od 13.6.2019
do 13.6.2019
1 811 Kč 1 940 Kč 1 940 Kč 1 940 Kč 1 940 Kč 1 811 Kč 1 811 Kč 1 811 Kč 1 811 Kč 1 811 Kč 1 707 Kč 1 604 Kč 1 604 Kč 1 604 Kč 1 604 Kč 1 604 Kč 1 604 Kč 1 811 Kč 1 811 Kč 1 474 Kč 1 371 Kč ceny na vyžádání 2 173 Kč 1 914 Kč 2 277 Kč 5 744 Kč 3 337 Kč 2 872 Kč 2 975 Kč 4 062 Kč 4 062 Kč 3 700 Kč 3 700 Kč 2 975 Kč 5 951 Kč 2 975 Kč 2 277 Kč 1 785 Kč 2 147 Kč ceny na vyžádání
2 639 Kč 2 639 Kč 2 639 Kč 2 509 Kč 2 639 Kč 2 509 Kč 2 406 Kč 2 509 Kč 2 509 Kč 2 509 Kč 2 509 Kč 2 277 Kč 2 173 Kč 2 277 Kč 2 277 Kč 2 277 Kč 2 277 Kč 2 406 Kč 2 406 Kč 2 173 Kč 2 070 Kč ceny na vyžádání 3 493 Kč 3 234 Kč 3 751 Kč 9 315 Kč 5 563 Kč 4 657 Kč 4 838 Kč ceny na vyžádání 6 805 Kč 5 899 Kč 5 899 Kč 4 838 Kč 9 677 Kč 4 838 Kč 3 751 Kč 3 053 Kč 3 570 Kč ceny na vyžádání
3 674 Kč 3 674 Kč ceny na vyžádání ceny na vyžádání 3 674 Kč 3 570 Kč 3 570 Kč 3 570 Kč 3 441 Kč 3 570 Kč 3 570 Kč 3 130 Kč 2 975 Kč 3 130 Kč 2 975 Kč 3 130 Kč ceny na vyžádání ceny na vyžádání 3 441 Kč 2 898 Kč 2 742 Kč ceny na vyžádání 4 554 Kč 4 295 Kč 5 019 Kč 12 420 Kč 7 400 Kč 6 210 Kč 6 442 Kč ceny na vyžádání 9 082 Kč ceny na vyžádání 7 891 Kč 6 442 Kč 12 885 Kč 6 442 Kč 5 019 Kč 4 062 Kč 4 786 Kč ceny na vyžádání

Nově rekonstruovaný hotel se nachází v samotném centru města Špindlerův Mlýn.

Nadmořská výška: 726 m n.m.

  • diskotéka: 50 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • lov zvěře
  • zdravotní středisko: 0,1 km
  • obchodní centrum : 0,1 km
  • vlakové nádraží: 15.0 km
  • autobusové nádraží: 0,3 km
  • letiště: 80.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • noční klub: 100 m
  • lyžování
  • 50°43'32.335"
  • 15°36'29.506"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

Celkové hodnocení Hotel Grand od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
60%
Přístup personálu
100%
Okolí
90%
Služby
90%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Grand hodnotili 2 zákazníci, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Martina V.

20.11.2017

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Tereza B.

19.8.2014

Celkové hodnocení
92%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 15 - Špindlerův Mlýn

typ

Alena V.

17.7.2016

Doporučuji koupit. Cena lanovky není draha. Lanovky v kraji velmi dobře přístupné vaší peněžence.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Krásná túra k pramenu Labe

turistické rozcestí Špindlerův Mlýn - u infocentra

typ

Marie H.

13.6.2018

Výhodné místo pro podnikání různých turistických výletů.

Špindlerův Mlýn - sv. Jan Nepomucký

typ

jarmila k.

6.7.2016

Doporučuji návštěvu

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Grand 0 Hotel Grand 1 Hotel Grand 2 Hotel Grand 3 Hotel Grand 4 Hotel Grand 5 Hotel Grand 6 Hotel Grand 7 Hotel Grand 8 Hotel Grand 9 Hotel Grand 10 Hotel Grand 11 Hotel Grand 12 Hotel Grand 13 Hotel Grand 14

Zaslat poptávku
TOPlist