Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand

Hotel Grand

* * *
Okružní 183, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě

K oblíbeným ubytovacím zařízením ve Špindlerově Mlýně patří Hotel Grand, který prošel nedávno kompletní rekonstrukcí. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně vás potěší nejen špičkové ubytování ve dvoulůžkových pokojích či apartmánech, ale také profesionální služby kavárny či stylové restaurace. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně se vám bude věnovat milý a ochotný personál!

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 500 Kč
975 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
2 300 Kč
1 700 Kč
1 700 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Apartmá 4 osoby
2 750 Kč
2 450 Kč
1 900 Kč
1 900 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

Služby hotelu

Recepce zajišťuje buzení hostů, informační servis, vyhledávání vlakových a autobusových spojů a doplňkový prodej.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna

Gastronomické služby

Stylovou kavárnu a restauraci naleznete v přízemí našeho hotelu. Je zde podávána široká nabídka koktejlů, teplých nápojů, steaků, italských salátů a těstovin.

  • pizzerie 20 m
  • pivnice 50 m
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna 50 m
  • bar
  • vinárna
  • restaurace

Doplňkové služby

Za poplatek poskytujeme službu baby sitting. Je zde také půjčovna sportovních potřeb.

  • domácí mazlíčci - 220 Kč

Sportovní možnosti

Hotel je především díky ideální poloze skvělým místem pro společenské či sportovní vyžití jak v letních, tak v zimních měsících.

  • solárium 50 m
  • lázeňské služby 50 m
  • hřiště pro děti 50 m
  • sauna
  • whirlpool/vířivka 50 m

Služby pro motoristy

Přímo u hotelu lze využít vlastní parkoviště.

  • parkoviště
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Apartmá 4 osoby
od 18.12.2017
do 16.11.2018
1 500 Kč
2 300 Kč
2 750 Kč

Nově rekonstruovaný hotel se nachází v samotném centru města Špindlerův Mlýn.

  • diskotéka: 50 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • lov zvěře
  • zdravotní středisko: 0,1 km
  • obchodní centrum : 0,1 km
  • vlakové nádraží: 15.0 km
  • autobusové nádraží: 0,3 km
  • letiště: 80.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • noční klub: 100 m
  • lyžování
  • 50°43'32.335"
  • 15°36'29.506"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

Celkové hodnocení Hotel Grand od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
60%
Přístup personálu
100%
Okolí
90%
Služby
90%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Grand hodnotili 2 zákazníci, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Martina V.

20.11.2017

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Tereza B.

19.8.2014

Celkové hodnocení
92%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 15 - Špindlerův Mlýn

typ

Alena V.

17.7.2016

Doporučuji koupit. Cena lanovky není draha. Lanovky v kraji velmi dobře přístupné vaší peněžence.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Krásná túra k pramenu Labe

Špindlerův Mlýn - sv. Jan Nepomucký

typ

jarmila k.

6.7.2016

Doporučuji návštěvu

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Grand 0 Hotel Grand 1 Hotel Grand 2 Hotel Grand 3 Hotel Grand 4 Hotel Grand 5 Hotel Grand 6 Hotel Grand 7 Hotel Grand 8 Hotel Grand 9 Hotel Grand 10 Hotel Grand 11 Hotel Grand 12 Hotel Grand 13 Hotel Grand 14

Zaslat poptávku
TOPlist