Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand

Hotel Grand

* * *
Okružní 183, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě

K oblíbeným ubytovacím zařízením ve Špindlerově Mlýně patří Hotel Grand, který prošel nedávno kompletní rekonstrukcí. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně vás potěší nejen špičkové ubytování ve dvoulůžkových pokojích či apartmánech, ale také profesionální služby kavárny či stylové restaurace. V Hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně se vám bude věnovat milý a ochotný personál!

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
Apartmá 4 osoby
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere
  • DiscoverDiscover

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu: 

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • služba praní prádla - 260 Kč

Gastronomické služby

  • pizzerie 20 m
  • pivnice 50 m
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna 50 m
  • bar
  • vinárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • hotelový transport - 4 940 Kč
  • domácí mazlíčci - 260 Kč

Sportovní možnosti

Hotel je především díky ideální poloze skvělým místem pro společenské či sportovní vyžití jak v letních, tak v zimních měsících.

  • solárium 50 m
  • pára
  • lázeňské služby
  • hřiště pro děti 50 m
  • bowling 50 m
  • úschovna lyží
  • minigolf 900 m
  • fitness 900 m
  • sauna
  • whirlpool/vířivka
  • vnitřní bazén 900 m
  • tenisový kurt 900 m
  • půjčovna jízdních kol 100 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 52 Kč
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Nově rekonstruovaný hotel se nachází v samotném centru města Špindlerův Mlýn.

Nadmořská výška: 726 m n.m.

  • diskotéka: 50 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • lov zvěře
  • zdravotní středisko: 0,1 km
  • obchodní centrum : 0,1 km
  • vlakové nádraží: 15.0 km
  • autobusové nádraží: 0,3 km
  • letiště: 80.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • noční klub: 100 m
  • lyžování
  • 50°43'32.335"
  • 15°36'29.506"

Turistické cíle:

Celkové hodnocení Hotel Grand od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
60%
Přístup personálu
100%
Okolí
90%
Služby
90%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Grand hodnotili 2 zákazníci, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Martina V.

20.11.2017

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Tereza B.

19.8.2014

Celkové hodnocení
92%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 15 - Špindlerův Mlýn

typ

Alena V.

17.7.2016

Doporučuji koupit. Cena lanovky není draha. Lanovky v kraji velmi dobře přístupné vaší peněžence.

typ

jarmila k.

6.7.2016

Krásná túra k pramenu Labe

turistické rozcestí Špindlerův Mlýn - u infocentra

typ

Marie H.

13.6.2018

Výhodné místo pro podnikání různých turistických výletů.

Špindlerův Mlýn - sv. Jan Nepomucký

typ

jarmila k.

6.7.2016

Doporučuji návštěvu

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Grand 0 Hotel Grand 1 Hotel Grand 2 Hotel Grand 3 Hotel Grand 4 Hotel Grand 5 Hotel Grand 6 Hotel Grand 7 Hotel Grand 8 Hotel Grand 9 Hotel Grand 10 Hotel Grand 11 Hotel Grand 12 Hotel Grand 13 Hotel Grand 14 Hotel Grand 15 Hotel Grand 16
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím