Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Apartments & suites Medvědín

Apartments & suites Medvědín

* * * *
Špindlerův Mlýn 331, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě
-%

Apartments & suites Medvědín vás ubytujte ve Špindlerově Mlýně v příjemném prostředí. V nabídce jsou pohodlně zařízené apartmány, které disponují vším potřebným ke spokojenému pobytu. Apartments & suites Medvědín svým hostům nabízí kvalitní služby, moderní prostředí a krásné okolí. Milovníci hor a lyžování zde budou naprosto nadšeni.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Apartment 0.414

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 1.110
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 1.102
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 0.408

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Pětilůžkový pokoj
Apartment 0.204

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • bezbarierový přístup
  • výtah
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

  • cukrárna
  • bar 50 m
  • restaurace 100 m

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti 10 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Dvoulůžkový pokoj Apartment 0.414
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 1.110
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 1.102
Čtyřlůžkový pokoj Apartment 0.408
Pětilůžkový pokoj Apartment 0.204

Apartmánový dům se nachází ve Špindlerově Mlýně.

  • diskotéka: 500 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • 50°44'7.250"
  • 15°36'30.239"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Špindlerův Mlýn - informační středisko správy KRNAP Informační středisko správy KRNAPu ve Špindlerově Mlýně, kde návštěvník obdrží veškeré informace o městě , KRNAPu a Krkonoších, se nachází v blízkosti autokempu po levé straně silnice vedoucí na…
  • Špindlerův mlýn - výstavba Ve Špindlerově mlýnu dochází v poslední době k poměrně rozsáhlévýstavbě. Postupně se louky mezi starými budovami zaplňují novými objekty.Mohutná výstavba je i na cestě k Dívčím lávkám.…
  • Špindlerův Mlýn - Aquapark Aquapark ve Špindlerově Mlýně se nachází na levém břehu Labe naproti dolní stanice lanové dráhy na Medvědín. Nabízí relaxaci po zimní lyžovačce případně po letním „šmajdání“ po krkonošských kopcích.…
  • AQUA PARK Špindlerův Mlýn s.r.o Areál AQUA Parku Špindlerův Mlýn Vám nabízí příjemnou relaxaci v rekreačním a dětském bazénu se třemi tobogány včetně člunového tobogánu. K dispozici jsou i malá a velká vířivka, divoká řeka,…
  • turistické rozcestí u dolní stanice lanovky na Medvědín Turistický rozcestník, který se nachází u dolní stanice lanové dráhy na Medvědín, ukazuje turistům cestu po modré značce ve směru Harrachov, Labská bouda, Labský důl, rozc. Pod Dívčí Strání -…

Fotografie turistických oblastí od klientů

Špindlerův Mlýn - Aquapark

typ

Milan S.

18.6.2017

Paradní prostory a super tobogany.

typ

lenka K.

31.1.2017

Vynikající výlet na Špindlerovku chatu s oběděm a pak hurá na sankařskou dráhu. Bylo to super, v recepci hotelu získáte slevu na sane a bazen.

typ

Martin B.

29.6.2016

Pokud máte děti, tak snad nejideálnější místo pro trávení dovolené.

AQUA PARK Špindlerův Mlýn s.r.o

typ

Ladislav K.

10.1.2018

Jezdím do Krkonoš od dětství. Říkám, že jsou to mé ,,totemové" hory. Kamarád je ale nezná, tak se to snažím napravit. Během dvou návštěv jsem mu ukázal od Harachova po Sněžku ty nejzajímavější partie, jen Kotelní jámy již podvakrát skryly před námi svou tvář. Zřejmě chce Krakonoš, abychom přijeli znovu. Poslechneme ho.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB

Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.

OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ

  1. Objednat pobyt v zařízeních provozovaných a zprostředkovávaných společností NEMOVITOSTI KRKONOŠE s.r.o. (dále jen "Ubytovatel") lze jenom písemnou formou : e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách.
  2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany Ubytovatele.
  3. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek.
  4. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.

ZÁVAZNÁ REZERVACE

  1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti.
  2. Při závazné rezervaci je ubytovatelem po ubytovaném požadováno složení zálohy ve výši 50 až 100 % celkové ceny.
  3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy
  4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty, uhradit pobyt prostřednictvím platební brány nebo zvolit formu bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze zařízení, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita k předautorizaci. V případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 50% nebo 100% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny. V případ,ě, že do této doby nebude předložen doklad prokazující úhradu pobytu, bude rezervace stornována.

PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

  1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s předpisy pro hosty (domovní řád).
  2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
  3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku příjezdu, doplatit dohodnutou cenu.
  4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.

PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE

  1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/sou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
  2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
  3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY

  1. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy

ZMĚNY SLUŽEB

  1. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování, další služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2016. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
  2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.

 

Apartments & suites Medvědín 0

Zaslat poptávku
TOPlist